Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Šokiruojantis faktas, suprantu. Bet faktas. Lenkijoj šiam momentui yra 4886,6 km autostradų ir greitkelių (https://www.gov.pl/web/gddkia) ir 38036 tūkst gyventojų pagal 2022 metų surašymą (šaltinis: Wikipedia). Padalinę gaunam 128 milimetrus galvai.

    Lietuvoje turime:

    * A1 nuo Grigiškių iki Vievio 18 km
    * A1 nuo Vievio iki Ramučių 54 km
    * A1 nuo IX forto iki Jakų žiedo 189 km
    * A2 nuo Bukiškio iki Šilagalio 116 km
    * A5 nuo Jurginiškių iki Puskelnių 32 km
    * A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio su "555 automobilių kelias" ženklais 11 km

    Viso tai yra 420 km. Net neskaičiuojam visokių Molėtų, Minsko plentų, Vilniaus aplinkkelio. Padalinus iš 2840 tūkst. gyventojų, tai išeina 147 mm gyventojui. Kai lenkai pastatys dar 722 km greitkelių, tai susilygins šituo rodikliu su mumis. Tik, spėju, greičiau tie 40 km tarp Puskelnių ir sienos atsiras, tada lenkams reikės dar 535 km pastatyt, kad pavytų Lietuvą pagal autostradų ir greitkelių ilgį vienam gyventojui.
    Palatoje guli 6 pacientai. Penkiems jų – karštinė, jų kūno temperatūra 39.6° C. O šeštajam jau karštinė pasibaigė ir jis jau atvėsęs iki palatos temperatūros (22° C). O dabar pritaikykime vidutinės temperatūros taisyklę – (5×39.6 + 22) / 6 = 36.66. Remdamiesi tokiu rodikliu galime drąsiai teigti, kad palatoje esantys pacientai yra vidutiniškai visiškai sveiki.
    Attached Files
    Mano blogas

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Tokios avarijos parodo kaip žūtbūt reikia 4 juostų magistralės - susidūria transportas, užbarikaduoja abi juostas... Gaunasi, kad šalies viena svarbiausių transporto arterijų atjungta...
      Kaune ta pati magistralė atjungiama kasdien, kai šimtai Sargėnų, Domeikavos gyventojų grįžta namo ir dėl siauros gatvės (Vandžiogalos pl.) užkemša nuvažiavimą nuo A5 į A1...
      Mano blogas

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        dėl siauros gatvės
        tuoj būsi išvadintas sužvėrėjusiu dvokiančiu automobilistiniu morozu.
        Gatvės ir turi būti siauros!

        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          tuoj būsi išvadintas sužvėrėjusiu dvokiančiu automobilistiniu morozu.
          Gatvės ir turi būti siauros!
          Gatvė gali būti siaura, nei man, nei tranzitinio transporto vairuotojams tai nei įdomu, nei aktualu. Viskas ko reikia, tai atskirti srautus, kad jie nesikirstų, kaip yra dabar. Idealiu atveju, turėtų būti viadukas virš viso to mazgo tiesiai į A1.

          Ten tas mazgas aplamai yra košmariškas: A5>A1 kertasi srautai po Sargėnų viaduku (kurį dabar remontuoja), o A1>A5 ruože nuo IX forto iki Mosėdžio g. 3 kartus persidengia greitėjimo/lėtėjimo juostos: Jei važiuoji A1>A5, tave blokuoja atvažiuojantys nuo Megos ir sukantys link Depo, tada eismas stoja, nes kažkas išsukinėja į Circle K, kažkas iš jos bando įsilieti, ir už keliasdešimt metrų bando į A5 įsilieti atvažiavę pro Skubą (nežinau kokia ten gatvė)...
          Attached Files
          Mano blogas

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

            Palatoje guli 6 pacientai. Penkiems jų – karštinė, jų kūno temperatūra 39.6° C. O šeštajam jau karštinė pasibaigė ir jis jau atvėsęs iki palatos temperatūros (22° C). O dabar pritaikykime vidutinės temperatūros taisyklę – (5×39.6 + 22) / 6 = 36.66. Remdamiesi tokiu rodikliu galime drąsiai teigti, kad palatoje esantys pacientai yra vidutiniškai visiškai sveiki.
            Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
              Šiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių. Ar Klaipėdoje 400 ar 150 tūkst., manau visi sutariame, kad tai pakankamai svarbus miestas, vertas būti sujungtas autostrada su sostine.

              Beje, jei jau prakalbom, kiek ''lenkams reikia pavyti iki Lietuvos autostradų ilgio'', pagal lenkų vikipediją:

              Per 2023 metus ketinama priduoti: 285 km
              2024: 329 km
              2025: 328 km
              2026: 196 km
              2027: 67 km

              T.y. virš 1205 km greitkelių/autostradų per 4 metus, arba trūksta vos 50 km iki tamstos paminėto skaičiaus 722+535

              Tikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?

              Comment


                O kas kur meluoja?

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Šiaip labai įdomus metodas lyginti autostradų ilgį ne pagal šalies teritoriją, o pagal gyventojų skaičių.
                  Na, autostradų statyba ir priežiūra kainuoja, ir galų gale už jas moka mokesčių mokėtojai. A5 likusiems 40 km planuojama kaina yra 13000 € per metrą. Per Lietuvos gyventoją tai bus 187 €, arba 933 € nuo mano penkių asmenų šeimos. 530 milijonų. 0,8% Lietuvos metinio BVP.

                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Tikrai nekomentuosiu poreikio autostradoms Lietuvoje, bet gal nustokime akivaizdžiai meluoti, kad pas kaimynus su keliais tvarkomasi prasčiau?
                  Puikiai tvarkomasi, per kokius 10 metų jie padvigubino savo autostradų tinklą ir per artimiausius 10 metų ketina dar padidint 40% iki pilnai išvystyto kelių tinklo. Bet jie pradėjo nuo labai jau žemos startinės pozicijos.
                  Paskutinis taisė alga; 2023.03.14, 00:10.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Blemba, taikliai čia mane pajuokei. Taigi gyvenam paraleliose visatose, pas mane 420 km autostradų, o pas tave 0, tai vidurkį skaičiuoti nėra prasmės!
                    Džiaugiuos, kad patiko. Žinau dar viena gerą: Teoriškai arklys, o praktiškai nepastovi Čia lietuvių liaudies išmintis...

                    O jei rimtai: kaip 147mm greitkelių gyventojui prisideda prie saugumo A5 kelyje nuo sienos iki Marijampolės ir nuo A1 iki Latvijos sienos?

                    Aš suprantu, kad pačiam labai patinka statistika, ją galima išlankstyti kaip nori. Nuo to saugumas konkrečiame kelyje nepadidėja...
                    Mano blogas

                    Comment


                      Jaučiu, kad koks nors Singapūras pagal greitkelių milimetrų skaičių vienam gyventojui yra labai atsilikęs.

                      Comment


                        Bandoma pasakyti kad kelius stato ne kvadratinei kilometrai ploto, o žmogaus mokami mokesčiai.
                        Kitos bėdos yra ir su žmonių ir verslo pasipriešinimais, seniai jau buvo paruošti projektai iki Lenkijos sienos, bet kažkam tvora per arti langų bus, kažkokios degalinės bankrutuos, kažkam reiks keliais kilometrais toliau pavažiuoti apsisukti, kažkur medį iškirs ir t.t. Žodžiu LAKD neturi kiaušų priimtus projektus įgyvendinti. Kažkieno interesai svarbiau už žmonių gyvybes.

                        Comment


                          Šios savaitės žurnale ,,Savaitė'' rašoma apie papildomą pelno mokestį bankams ir surinktų lešų panaudojimą kariniams tikslams. Kas man pasirodė įdomu tai, kad minimas kažkoks aplinkkelis, keliai ir kita infrastruktūra bei kelių palei Lenkijos sieną remontai su rekonstrukcijomis.

                          Galbūt pasiseks ir tie pinigai bus panaudoti būtent tiems keliams ir aplinkkeliui, kurie nebuvo nutiesti / rekonstruoti iki šiol?

                          Comment


                            Paskelbtas naujas pirkimas ruožui nuo 56,83 iki 72,50 km
                            II dalis: Objektas
                            II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
                            Trukmė mėnesiais: 31

                            II.2.13) Informacija apie Europos Sąjungos fondus
                            Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip

                            IV dalis: Procedūra
                            IV.1.1) Procedūros tipas
                            Atviras konkursas
                            Pagreitinta procedūra
                            Pagrindimas: Atsižvelgiant į tai, kad magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 56,83 iki 72,50 km yra geopolitiškai svarbus sausumos ruožas, bei strategiškai svarbus tiek kariniam mobilumui, tiek valstybei, šio ruožo statybos darbai, atsižvelgus į jų sudėtingumą, turi prasidėti kaip įmanoma greičiau, kad būtų pasiektas <...> įgyvendinimo terminas, kuris yra 2024 m. III ketv.
                            Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                            Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                            Comment


                              Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Ar dar liko ruožų, kuriuose dar nėra nei statybų, nei paskelbtų statybos pirkimų?
                                Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).
                                Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                Comment


                                  Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                  Taip, paskutinis ruožas tarp Naujienėlės ir LT/PL sienos (85,00–97,06 km).
                                  Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                    Ir kada tikimasi praeiti visus formalumus ir realiai pradėti stumdyti žemes?
                                    Attached Files
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                      NEVER
                                      Kolega, nereikia taip pesimistiškai žiūrėti į nedideliius sutrikimus. Nesvarbu, kad atkarpa nuo Kalvarijos iki Lenkijos sienos dar nesuprojektuota
                                      Juk ministras žadėjo "dviem metais anksčiau nei planuota", jei darbai nestrigs.

                                      15min.lt 2021 01 27
                                      M.Skuodis nori paspartinti „Via Baltica“ tiesimą
                                      Tarptautinė automagistralė „Via Baltica“ Lietuvoje turėtų būti baigta 2025 metų pabaigoje, tačiau su sąlyga, jeigu darbai nestrigs, sako susisiekimo ministras.
                                      Vis dėlto M,Skuodis sako, kad 2025 metų data jo netenkina ir todėl jis žada ieškoti būdų, kaip darbus pagreitinti. „Viską planuotume pabaigti geriausiu atveju, jeigu turime finansus, su viešaisiais pirkimais niekas nevėluoja, tai 2025 metų pabaigoje. “

                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ma-667-1446304
                                      LAKD 2022.12.09
                                      Pradedami „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstravimo darbai
                                      Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn., dviem metais anksčiau nei planuota.

                                      https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...travimo-darbai

                                      Comment


                                        Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas

                                        Patvirtinus specialųjį planą rekonstruoti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai atkarpą nuo 16,465 km iki 23,32 km numatoma iki 2026 metų pabaigos.

                                        Specialiajame plane bus numatyta važiavimo greitį padidinti iki 130 km per valandą, tranzitinį transportą atskirti nuo vietinio, panaikinti visas vieno lygio sankryžas ir nuovažas, sankryžas rengti kas 5 kilometrus, įgyvendinti aplinkosaugos priemones, numatyti komunikacijoms reikalingus servitutus, teritorijų apsaugos zonas.
                                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/03/...alusis-planas/

                                        Comment


                                          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                          Vyriausybėje – „Via Baltica“ ruožo prie Kauno rekonstrukcijos specialusis planas
                                          Specialusis planas žemėlapyje (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
                                          Click image for larger versionName:	2023-03-22_15-47-59.pngViews:	314Size:	607,6 kBID:	2038864
                                          Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.04.13, 00:25. Priežastis: ArcGIS
                                          Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                          Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X