Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kaip parašyta, taip supratu.
    "mažiau nei 5 km atstumu" yra "5 km spinduliu".
    "tankiau nei 5km autostradoje" būtų aišku.
    kai forumiečiai diskutuoja, kodėl nedaro kiekvienai degalinei atskiro išsukimo iš autostrados o tiesia visoms jungiamąjį kelią, o aš pasakau "degalinės būtų mažesniu nei 5 km atstumu su tiesioginiais nusukimais iš/į autostradą" suprasti jog jos turi būtų nutolusios per 5 km nuo autostrados? Rimtai? Įdomu kiek dar forumiečių taip suprato

    Tai ar dabar aišku kodėl nedaro? Ir kad kas padarytą atkarpoje Kaunas-Klaipėda, Mauručiai-Marijampolė yra blogai. O Marijampolė-Kalvarija randu tik vieną trūkumą kurį paminėjau anksčiau.
    Tikiuosi iki sienos ir padarys autostrados tipo kelią ir neklausys rėkiančių ir verkiančių, kad visi pilsis kurą Lenkijoje, nes ten yra nuvažiavimai į kiekvieną degalinę, pastatė naują kelią ir deja nėra į kiekvieną, tiksliau nėra nei į vieną seną, o yra tik naujos degalinės kuriose kainos yra kosminės palyginus su tomis kurios yra jungiamuosiuose keliuose.

    Comment


      Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).

      Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
      Attached Files
      Mano blogas

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).

        Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
        1. Važiavai, matei, fotografavai. Tai kodėl neįkėlei jų?

        2. Gal jie galvoja, kad eismo dalyviai supratingi ir mato akivaizdžiai blogas oro sąlygas, todėl perteklinė info tik trukdytų. O kai nesninga, nepusto susidaro apgaulingas įspūdis, jog saugu, kelias neslidus ir lekia, tada ženklai tampa naudingesni ir juos įjungia? Ar tu vadovaujiesi tik ženklais? Neįjungti ir važiuoji 90km/h tokiomis sąlygomis, prilipęs fūrai prie šiknos? Sulėtintum, laikytumeisi atstumo, tik jeigu degtų ekranuos apribojimai?

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
          Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).

          Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
          Kaip jau virš manės rašė pilietis, jie ne tam skirti.
          Jie skirti gerom oro salygom lietuvos kelių policijai pastacius trikojį ijugti greičio ribojimus "70", kad daugiau į krepšelį prikapsėtų. Vadinasi "Naujoji darnaus judumo koncepsija".

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            1. Važiavai, matei, fotografavai. Tai kodėl neįkėlei jų?

            2. Gal jie galvoja, kad eismo dalyviai supratingi ir mato akivaizdžiai blogas oro sąlygas, todėl perteklinė info tik trukdytų. O kai nesninga, nepusto susidaro apgaulingas įspūdis, jog saugu, kelias neslidus ir lekia, tada ženklai tampa naudingesni ir juos įjungia? Ar tu vadovaujiesi tik ženklais? Neįjungti ir važiuoji 90km/h tokiomis sąlygomis, prilipęs fūrai prie šiknos? Sulėtintum, laikytumeisi atstumo, tik jeigu degtų ekranuos apribojimai?
            1. Ką? Ko neįkėliau? Jei neveikiančių ženklų, tai sugalvojau nufotkinti, kai juos jau buvau pravažiavęs. Ir ne, fotkino keleivis, aš vairavau...

            2. Jo, ir labai akivaizdu, kad ęsant pūgai prie Akademijos visada būna avarija, todėl nėra jokio reikalo įjungti apie tai įspėjančius ženklus.

            Ir dar - paprastai jei pinigai išleidžiami kažkam (įrengimui, įrangai, transporto priemonei), tai tas daiktas turi veikti maksimalų laiką. Šiuo gi atveju 99% laiko tie daiktai stovi išjungti. Ir išvis, ęsant tokioms oro sąlygoms, iš kur man, kaip vairuotojui žinoti, kad tie ženklai neveikia, nes neturi veikti, o ne neveikia, nes kažkas sugedo? Pasiteisinimas, kad nenorima perkrauti vairuotojų pertekline info, atrodo daugiau nei juokingai.

            p.s. pats kartais ne LAKD dirbi?
            Mano blogas

            Comment


              Viksas kur kas paprasčiau - neveikia, nes reikia taupyti elektros energiją!

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                1. Važiavai, matei, fotografavai. Tai kodėl neįkėlei jų?
                O ką? netiki,kad nerodo? Ką pakeis įkelta foto?

                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                2. Gal jie galvoja, kad eismo dalyviai supratingi ir mato akivaizdžiai blogas oro sąlygas, todėl perteklinė info tik trukdytų. O kai nesninga, nepusto susidaro apgaulingas įspūdis, jog saugu, kelias neslidus ir lekia, tada ženklai tampa naudingesni ir juos įjungia? Ar tu vadovaujiesi tik ženklais? Neįjungti ir važiuoji 90km/h tokiomis sąlygomis, prilipęs fūrai prie šiknos? Sulėtintum, laikytumeisi atstumo, tik jeigu degtų ekranuos apribojimai?
                Tai gal dar ir šviesoforų muliažų pristatykim kiekvienoj sankryžoj, bet nejunkim. Atrodysim šiuolaikiški, bet vadovaukimės supratingumu. Ir ženklų informacijos gal per daug, galim kas antrą užsukt kampu į kelią.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                  O ką? netiki,kad nerodo? Ką pakeis įkelta foto?
                  Dabar įkelta foto apie nieką, nebent, kad nesilaikoma taisyklių, esant ypač blogoms sąlygomis.

                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Tai gal dar ir šviesoforų muliažų pristatykim kiekvienoj sankryžoj, bet nejunkim. Atrodysim šiuolaikiški, bet vadovaukimės supratingumu. Ir ženklų informacijos gal per daug, galim kas antrą užsukt kampu į kelią.
                  pasitikslinu, čia 2+2 kelią kalbi ar 1+1 ir šviesoforus ir muliažus? Nes paskui pradėsi vartytis

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Dabar įkelta foto apie nieką, nebent, kad nesilaikoma taisyklių, esant ypač blogoms sąlygomis.

                    Ne apie nieką, o apie oro sąlygas... Bet, jo viskas fignia, svarbu kad visi aplink nesilaiko eismo taisyklių...

                    edit: Norėčiau ir aš tą daiktą virš galvos vežiotis, bet mašina per žema, netelpa...
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė goolfietis; 2023.03.06, 15:12.
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      1. Ką? Ko neįkėliau? Jei neveikiančių ženklų, tai sugalvojau nufotkinti, kai juos jau buvau pravažiavęs. Ir ne, fotkino keleivis, aš vairavau...
                      Foto kuri iliustruotų tavo žodžius, nes ji dabar bevertė. Kodėl dabar teisiniesi, labai jau aiškiai parodei, kad fotkini iš dešinės pusės

                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą


                      2. Jo, ir labai akivaizdu, kad ęsant pūgai prie Akademijos visada būna avarija, todėl nėra jokio reikalo įjungti apie tai įspėjančius ženklus.

                      Ir dar - paprastai jei pinigai išleidžiami kažkam (įrengimui, įrangai, transporto priemonei), tai tas daiktas turi veikti maksimalų laiką. Šiuo gi atveju 99% laiko tie daiktai stovi išjungti. Ir išvis, ęsant tokioms oro sąlygoms, iš kur man, kaip vairuotojui žinoti, kad tie ženklai neveikia, nes neturi veikti, o ne neveikia, nes kažkas sugedo? Pasiteisinimas, kad nenorima perkrauti vairuotojų pertekline info, atrodo daugiau nei juokingai.
                      Šiandien buvo? jeigu būtų įjungti ženklai būtum laikesis atstumo ir saugesnio greičio?

                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      p.s. pats kartais ne LAKD dirbi?
                      Ne, dirbu ne ten. Dar spėsi?

                      Lietuvoje labai blogai su biurokratija, aš paprasčiausiai manau jog jie neveikia dėl paprastos priežasties, dar nepabaigti tvarkyti kažkokie dokumentai, kažkas nepriduota. Reikėtų pasigilinti konkurso sąlygas ir panašiai.
                      Anksčiau (beros nuo 2018m) čia stovėjo kitokie ekranai, jie buvo sudvigubinti, dabar (2022) juos pakeitė kitais ir pristatė daugiau.


                      Comment


                        Subjektyviai vertinant kelius Austrijoje, kurie man pasirodė bent keliolika kartų geresni, kintamos informacijos ženklai degė VISUR, jie tiesiog kartojo tą patį 130 ir tiek - oro sąlygos - dulksna, esu įsitikinęs, kad jie veikia ir esant geroms oro sąlygom. Kodėl to negalėtų būti vienam moderniausių Lietuvos kelių man yra nesuvokiama. Net ir po kiekvienos greitėjimo juostos įrengti kintamos inf. ž., kurie tiesiog rodytų greitį būtų naudingi ir galbūt primintų tiems, kurie neprisimena kad greitis Lietuvoj 110(130). Tokių oro sąlygų metu net neturėtų būti diskusijos ar jie turi veikt ar ne.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          Foto kuri iliustruotų tavo žodžius, nes ji dabar bevertė. Kodėl dabar teisiniesi, labai jau aiškiai parodei, kad fotkini iš dešinės pusės
                          Būčiau neparašęs, kad fotkino keleivis, būtum prisiknisęs, kad pažeidinėju eismo taisykles, ir fotkinu važiuodamas.. Foto rodo, kokios prastos oro sąlygos buvo, o ne kad ženklai neveikia.


                          Šiandien buvo? jeigu būtų įjungti ženklai būtum laikesis atstumo ir saugesnio greičio?
                          Jei nemoki skaityti, pakartosiu: šiandien buvo avarija ties Akademija. Ne aš į ją patekau.

                          Jei ženklai būtų veikę, jie bent jau būtų atlikę savo funkciją (mano supratimu), nes dabar jie atlieka vizualinių šiukšlių funkciją.

                          Nebuvo tame kelyje jokių ekranų. Važinėju tuo keliu kasdien jau daug metų. Kažkada metų pradžioje tie ekranai veikė - rodė vienintelį ženklą "slidi kelio danga" - net tuo metu, kai buvo +7C ir sausa kelio danga...

                          edit: šiandien prisiminiau, kad vistik buvo 2 ekranai bepradedant leistis link Šilainių pl. viaduko. Lygiai taip pat niekada neveikė, kaip ir tie naujieji. Tik naujųjų žymiai daugiau prismaigstė...
                          Paskutinis taisė goolfietis; 2023.03.07, 07:24.
                          Mano blogas

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            pasitikslinu, čia 2+2 kelią kalbi ar 1+1 ir šviesoforus ir muliažus? Nes paskui pradėsi vartytis
                            Labai giliai sliekų ieškai, po lietaus jie paviršiuje Ar koks skirtumas kokiam kelyje jie stovės? Kiek buvo pristatyta pasyvių ženklų su led pašvietimu, ženklų rodančių faktinį greitį... daugiau nei pusė seniai nebeveikia. Kaip vaikui naujas žaislas noriu ir perkam, praėjo metai ir niekam nebereik.

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).

                              Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
                              Tai jau taip, jie veikia itin retai. O turėtų aplamai visada būti įjungti kaip kitose šalyse, jei sąlygos geros, tai turėtų rodyti leistina greitį

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                jei nori kažką pakartoji, prieš tai tai turi būti pasakęs.
                                Tai yra paskutinis mano atsakymas į tavo beletristikas.



                                Attached Files
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Tai yra paskutinis mano atsakymas į tavo beletristikas.


                                  kažkaip abejoju


                                  Tai ar buvo šiandien įjungę? Pasitvirtino tavo spėjimas? Turi progą ir ryt nufotkinti jeigu bus įjungti. Nes matau vistiek neįkerti kodėl jie neveikia, mano spėjimas - jie dar nepriduoti naudojimui.

                                  Tavo problema, kad nepasigilini. Matei galbūt netinkamai veikiančius senuosius ženklus, kuriuos net nepastebėjot jog pakeitė naujais ir verki, kad kolkas neveikia naujieji.

                                  Comment


                                    Per paskutinius kelis metus kai stovi tie stendai gal du kart maciau juos veikiant, i diena vaziuoju n kartu tiek vilniaus kryptim tiek griztu ir link garliavos, tie stendai niekada neveikia juolabiau kai lija sninga ar yra avarijos, kuris ten loja nesamones kad gal sugedo ar po tvarkymo JOS NEVEIKIA NIEKADA parasyk savo emeila galesiu kasdien imest nuotraukas ponui

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Maža to, vienam gyventojui vis dar turime pusantro karto daugiau greitkelių, nei lenkai.
                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...36#post1987036
                                      Turbūt fūrų vairuotojai irgi kažkur pasiskaitė, kad Lietuvoje "yra daugiau autostradų nei Lenkijoje".
                                      Vargais negalais įveikę tą varganą lenkišką "Via Balticos" atkarpą atsipūtė pagaliau atvažiavę į Lietuvą - juk mūsų šalis dar nuo neatmenamų laikų garsėja puikiomis autostradomis bei žiemą puikiai valomais keliais.


                                      Delfi 2023.03.12
                                      Magistralėje „Via Baltica” susidūrė keturi vilkikai, vienas sunkvežimis pakibo ant kelkraščio
                                      Delfi skaitytojo atsiųstoje vaizdo medžiagoje matyti 4 gerokai apgadinti vilkikai. Tarp jų ir sunkvežimis su cisterna.
                                      Sunkiasvoriai automobiliai važiavo ta pačia kryptimi ir trenkėsi vienas kitam į galą. Paskutinis greičiausiai mėgino išvengti susidūrimo ir suko į dešinę. Šis vilkikas pakibo ant šlaito. Sprendžiant iš numerių, mašina važiuoja iš Sakartvelo. Pirmas važiavo sunkvežimis iš Ukrainos. Pirminiais duomenimis, paskui jį važiavusi autocisterna – taip pat registruota Ukrainoje.






                                      Avarija įvyko po 15 val. Kol kas duomenų apie nukentėjusius žmones – nėra. Vietoje, kur susidūrė vilkikai, tik dvi priešingų krypčių eismo juostos. Dėl avarijos viena juosta eismas sutrikęs, įvykio vietoje dirba policijos ekipažas.


                                      https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=92775981

                                      Comment


                                        Tokios avarijos parodo kaip žūtbūt reikia 4 juostų magistralės - susidūria transportas, užbarikaduoja abi juostas... Gaunasi, kad šalies viena svarbiausių transporto arterijų atjungta...

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Turbūt fūrų vairuotojai irgi kažkur pasiskaitė, kad Lietuvoje "yra daugiau autostradų nei Lenkijoje".
                                          Šokiruojantis faktas, suprantu. Bet faktas. Lenkijoj šiam momentui yra 4886,6 km autostradų ir greitkelių (https://www.gov.pl/web/gddkia) ir 38036 tūkst gyventojų pagal 2022 metų surašymą (šaltinis: Wikipedia). Padalinę gaunam 128 milimetrus galvai.

                                          Lietuvoje turime:

                                          * A1 nuo Grigiškių iki Vievio 18 km
                                          * A1 nuo Vievio iki Ramučių 54 km
                                          * A1 nuo IX forto iki Jakų žiedo 189 km
                                          * A2 nuo Bukiškio iki Šilagalio 116 km
                                          * A5 nuo Jurginiškių iki Puskelnių 32 km
                                          * A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio su "555 automobilių kelias" ženklais 11 km

                                          Viso tai yra 420 km. Net neskaičiuojam visokių Molėtų, Minsko plentų, Vilniaus aplinkkelio. Padalinus iš 2840 tūkst. gyventojų, tai išeina 147 mm gyventojui. Kai lenkai pastatys dar 722 km greitkelių, tai susilygins šituo rodikliu su mumis. Tik, spėju, greičiau tie 40 km tarp Puskelnių ir sienos atsiras, tada lenkams reikės dar 535 km pastatyt, kad pavytų Lietuvą pagal autostradų ir greitkelių ilgį vienam gyventojui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X