Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...
    Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.
      Marijampolės kryptimi nuo pat kelio išplatinimo darbų pabaigos įrengti pilnai žali ženklai Marijampolė/Varšuva, nors ten autostrada kol kas nesitęsia (labai laukiu kada prasidės ten darbai).

      Comment


        Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

        Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

        ...
        Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

        Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

        Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

        „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
        ..

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats

        Comment


          Šiaip A5 ne kiek dėl greičio vertinčiau, o kaip karinį objektą ir šiaip pagerinto transporto pralaidumo objektą. Santykinai saugiai bus galima judėti Vilnius-Kaunas-Varšuva kryptimi.

          Comment


            A5 Via Baltica ties Lenkijos siena
            Žemėlapis iš www.mapy.cz


            Foto 2022.07




            Kalvarijos buv. muitinė


            Paskutiniai metrai Lietuvoje

            Tęsinys -temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
            Paskutinis taisė digital; 2022.07.28, 22:38. Priežastis: pataisytas url

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

              Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

              ...
              Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

              Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

              Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

              „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
              ..

              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats
              Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

              Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

                Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
                Gali būti, kad itin sunkios ekonominės situacijos projektas gali būti atidėtas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Gali būti, kad (...) projektas gali būti atidėtas.
                  Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.

                  Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
                  Paskutinis taisė Romas; 2022.08.23, 06:12. Priežastis: Dženčialauka

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                    Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.

                    Jau darosi nejuokinga, kokia išgverusi yra Susiekimo ministerija ir Lietuvos Radarų direkcija (buv. Kelių direkcija). Galima kaltinti prastus įstatymus, kurie neleidžia paimti žemės, blogą orą ar dar šimtą priežasčių. Tačiau reikia sugebėti šitaip sumauti visą procesą ir nutęsti statybas iki brangymečio.
                    Tiesos dėlei, dalį Via Balticos 1x1 nutiesė apie 2000 m.
                    Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
                    Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
                    Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

                      Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?
                      Tikriausiai vyksta klasika - vieni laimi, kiti skundžia. Tarp dokumentų matosi https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6&AllowPrint=1 2022 07 25 įdėtas pranešimas, kad atmetus pretenziją toliau vykdoma pirkimo procedūra. Dar neaišku ar tas kas įdėjo pretenziją neis į teismą ir pan.

                      Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tiesos dėlei, dalį Via Balticos 1x1 nutiesė apie 2000 m.
                        Dabartinį projektą buvo planuota pradėti statyti 2021 m. Jau du metai praėjo. Dabar turėtų vykti rangos konkursai, bet nieko nesigirdi.
                        Per visą tą laiką Lenkijos pusėje automagistralė nuo Suvalkų (o ir tolesnės atkarpos) jau artėja prie pabaigos.
                        Bet Lenkijai tai tėra 3-iosios svarbos kelias, o mums - gyvybiškai reikalingas.
                        Vien iš saugumo pusės ten yra tragedija, praeitą savaitę buvo susidūrę trys automobiliai, šiuo metų laiku važinėja kombainai ir traktoriai už kurių susidaro kilometrinės eilės ir pan. Tiesiog apgailėtina.

                        Comment


                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                          Vien iš saugumo pusės ten yra tragedija, praeitą savaitę buvo susidūrę trys automobiliai, šiuo metų laiku važinėja kombainai ir traktoriai už kurių susidaro kilometrinės eilės ir pan. Tiesiog apgailėtina.
                          Taip, ten tragedija tokiu metu. Aš asmeniškai važiuoju per Lazdijus ir vaikams patariu, kas gerokai saugiau. Užtenka man keletos priešpriešių "kamikdzių" ir važiavimo 3-imis juostomis.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Šiek tiek apgailėtina, kai šioje šalyje per 32 metus nutiesta tik 32 kilometrai magistralės A5 nuo Mauručių mazgo iki Dženčialaukos ( Puskelnių) mazgo.
                            O 100 km Vilnius–Kaunas nesiskaito? Prieš kokius 20 metų buvo tik paprastas kelias su skiriamąją juosta, greičio apribojimu 100/80 ir nuovažom į laukus ir sodybas. O A9 Kairių aplinkkelis? Pagal greitkelio ilgį gyventojui vis dar lenkiam lenkus pusantro karto, 157 mm prieš 123 mm, ir iš sovietmečio paveldėjom tik 110 mm iš jų. Palyginimui kitų šalių: https://www.nationmaster.com/country...gth-per-capita

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                              Tikriausiai vyksta klasika - vieni laimi, kiti skundžia. Tarp dokumentų matosi https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6&AllowPrint=1 2022 07 25 įdėtas pranešimas, kad atmetus pretenziją toliau vykdoma pirkimo procedūra. Dar neaišku ar tas kas įdėjo pretenziją neis į teismą ir pan.

                              Aš skepticizmą dėl galimo projekto stabdymo atmesčiau - papildomos lėšos iš karinio mobilumo paketo, tad, atrodo, finansavimo dalis neturėtų stabdyti.
                              Tai tokių precedentų su pretenzijomis (ir dar teismais) buvo?
                              Tai kažkiek mėnesių nusikelia darbų pradžia tiesiog?

                              Comment


                                Eismo ribojimai bus vykdomi kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 3,89 iki 4,81 km Kauno kryptimi, susiaurinant kairės kelio pusės važiuojamąją dalį iki vienos eismo juostos.

                                Anot direkcijos, šių priemonių nuo rugpjūčio 29 d. pirmadienio, 9 val. iki rugsėjo 16 dienos, 18 val. bus imtasi dėl vykdomų estakados virš Raudondvario plento deformacinių siūlių remonto darbų.

                                https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...eismas-1092812
                                Šioks toks LAKD apsileidimas, kad eismą Vakariniame Kauno aplinkkelyje ribos ne vasarą, o kai bus maksimaliai intensyvus eismas prasidėjus mokslo metams.

                                Comment


                                  Judesys toliau:

                                  Kelio link Lenkijos sienos ruožo rekonstrukcijai paskelbtas konkursas

                                  Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 6 km ruožo rekonstrukcijos darbų konkursą.

                                  Darbus magistralinio kelio ruože nuo 79 iki 85 km planuojama pradėti 2023 m. pirmąjį ketvirtį. Čia bus statoma nauja skirtingų lygių sankryža bei tiltas per Šešupę, rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, triukšmo slopinimo sienutės.
                                  ...
                                  Netrukus turėtų būti pasirašyta sutartis ir pradėta rekonstrukcija 72,5–79 km atkarpoje.
                                  ....


                                  Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7d48KJ3NO

                                  Comment


                                    Man atrodo, kad kažką netaip jie čia pripezėjo. 79-85km yra kažkur per vidurį tarp Marijampolės ir sienos, netoli Kalvarijos. Šešupė tai teka prie Marijampolės. Skirtingų lygių sankryža ir Tiltas turėtų būt ruože nuo 56,83 km iki 72,5 km.

                                    Comment


                                      Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad kažką netaip jie čia pripezėjo. 79-85km yra kažkur per vidurį tarp Marijampolės ir sienos, netoli Kalvarijos. Šešupė tai teka prie Marijampolės. Skirtingų lygių sankryža ir Tiltas turėtų būt ruože nuo 56,83 km iki 72,5 km.
                                      A5 kerta Šešupę du kartus. Tarp būsimų Marijampolė-šiaurė (Kauno g.) ir Marijampolė-vakarai (A7) sankryžų bei tarp Kalvarija-vakarai (200) ir Kalvarija-pietūs (201) sankryžų.

                                      Kaip suprantu kalba apie Kalvarijos ruožą ir A5/200 sankryžos rekonstrukciją.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        A5 kerta Šešupę du kartus. Tarp būsimų Marijampolė-šiaurė (Kauno g.) ir Marijampolė-vakarai (A7) sankryžų bei tarp Kalvarija-vakarai (200) ir Kalvarija-pietūs (201) sankryžų.

                                        Kaip suprantu kalba apie Kalvarijos ruožą ir A5/200 sankryžos rekonstrukciją.
                                        Ai teisingai... dėkui už pataisymą. Šitas planas buvo anksčiau įdėtas forume ir viskas aiškiai parodyta

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          O 100 km Vilnius–Kaunas nesiskaito? Prieš kokius 20 metų buvo tik paprastas kelias su skiriamąją juosta, greičio apribojimu 100/80 ir nuovažom į laukus ir sodybas. O A9 Kairių aplinkkelis? Pagal greitkelio ilgį gyventojui vis dar lenkiam lenkus pusantro karto, 157 mm prieš 123 mm, ir iš sovietmečio paveldėjom tik 110 mm iš jų. Palyginimui kitų šalių: https://www.nationmaster.com/country...gth-per-capita
                                          Nu laba diena... Vilnius - Kaunas buvo autostrada, tik intensyvėjant eismui jau prie Lietuvos buvo pažeminta iki paprasto kelio (berods, kai buvo leista važiuoti automagistralėje iki 130), paskui pakelta iki greitkelio.

                                          Dar užmiršto forumiečiai A2 pabaigimą ties Panevėžiu.
                                          Lenkus gal ir lenkiam, bet kokybės požiūriu atsiliekame. Ir visai ne dėl to, kad pas mus jos tiestos seniai, o priežiūros ir palaikymo. Tai kas, kad Vilnius - Kaunas pakeltas statusas. O asfalto dangos kokybė tokia, tsakant, prastesnė, nei buvo iki rekonstrukcijos... Reiškiasi, asfaltui pakeisti kai kuriusoe ruožuose pinigų neužteko, po rekonstrukcijos liko apgadintų vietų sunkiąja technika, išskustų laikinųjų ženklinimų ir pan. Jau nekalbant apie kai kur per tuos kelis metus suprastėjusią dangą, kuri tebuvo tik palopyta. Ir dar taip palopyta, kad ne ką geriau... Kažkaip Lenkijoje sugebama lopyti taip, kad lopas ar naujai asfaltuoto ilgesnio ruožo dalies sujungimas su senesne, pravažiuojant nelabai jaučiasi, priešingai nei mūsuose...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2022.08.26, 17:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X