Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokio scenarijaus, kad nepastatys greitkelio, nenorėčiau turbūt kažkur panašiai kaip nenorėčiau tapti benamiu dėl kokių nors nenumatytų aplinkybių ir prieš savo valią. Čia aš nejuokauju.

    Comment


      Ar man vienam tik taip atrodo, kad, nors ir įvertinus derinimą su degalinėmis, 6 metai pastatyti keliui yra kiek per daug? Ar nebus čia tas variantas, kai nėra lėšų biudžete ir dėl to neskubama?

      Dar užkliuvo vienas reikalas:
      "Praėjusią savaitę jis sakė, kad be jau veikiančių ar baigiamų statyti 16 degalinių, šalia šios „Via Baltica“ atkarpos Kalvarijų ir Marijampolės savivaldybėse suplanuotos dar 29 degalinės. Jei visi degalinių savininkų planai bus įgyvendinti, ateityje čia veiks 45 degalinės."
      Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5pTpbwwyR"

      Seriously? 45 degalinės ~40 km atkarpoje? Čia, atrodo, kaip kokį naftos telkinį būtų atradę Marijampolės savivaldybėje ir pumpuoja tiesiai iš žemės į bakus

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        nu tai viskas, precedentas, kad verslas paverks ir visi vaziuosim papildomus kilometrus del to kad kazkokios degalines svarbiau nei salies ekonomine logika.
        Grynas idiotizmas. Jeigu Lenkai būtų pataikavę visiems degalinių operatoriams, tai A2 nei vienos atkarpos turbūt nebūtų ir visi iki šiol besikratytumėm senuoju 2 keliu po kaimus, nes prie to kelio liko šimtai degalinių.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Grynas idiotizmas. Jeigu Lenkai būtų pataikavę visiems degalinių operatoriams, tai A2 nei vienos atkarpos turbūt nebūtų ir visi iki šiol besikratytumėm senuoju 2 keliu po kaimus, nes prie to kelio liko šimtai degalinių.
          Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

          https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
          Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.31, 09:49.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

            https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
            Ką reiškia nėra ? Ginčus kelia paskutinė ~30 km ilgio atkarpa. Kiek ten tų aikštelių ir degalinių turi būti tokioje atkarpoje? Vietos prie naujo kelio aikštelėms + degalinėms yra numatytos. Dar gi buvo reportažas, kur Marijampolės architektas kažkokias pievas kalbėjo, kad numatytos poilsio aikštelės pernelyg toli miesto ir vairuotojai negalės ten sustoję ateiti į miestą. Tarsi visi kas važiuoja magistralėmis ir sustoja pailsėti eina į kino teatrus artimiausiame mieste...
            Niekaip nesuprantu kuo jungiamieji keliai yra blogai ir kuo tai trukdys degalinėms? Jeigu ten yra keli objektai prie kelio, tai į kiekvieną neįrengsi atskiros nuovažos nuo magistralės. Kitas dalykas, kad jungiamaisiais keliais paliekama galimybė degalinę pasiekti ir vietiniam transportui, aplinkinių gyvenviečių gyventojams su spec. technika, traktoriais ir pan. Jeigu degalinė turės nuovažą tik nuo magistralinio kelio, tai į ją bus galima patekti tik iš magistralinio kelio ir išvažiavus reikės kelis/keliolika kilometrų važiuoti iki apsisukimo.
            Dar vienas niuansas yra toks, kad paskutinė atkarpa planuojama nauja trasa, o esamos degalinės lieka prie esamo kelio, kas tikriausiai ir yra didžiausias pagrindas kelti šiuos klausimus. Nors čia problemos kaip ir nėra, nes tarkime fūristai žino degalines, žino aikšteles ir jeigu jiems reikia, tai pavažiuos ir tuos 3 km ar kiek ten į šoną, kad patektų kur jiems reikia.

            Jau dabartinėje rekonstruotoje atkarpoje yra visokių apsisukimų įrengta, per daug nuovažų ir kt. T.y. labiau buvo atsižvelgiama į kitus poreikius, nei į pačio kelio tranzitinę paskirtį ir galimybę juo greitai susisiekti. Pas mus problema, kad dažnai visokiais tuščiais rajoninės ar krašto reikšmės keliais gaunasi patogiau ir greičiau nuvažiuoti, nei pagrindiniais magistraliniais. Nes magistraliniuose kažkodėl prikalama greičio ribojimų iki kokių 70 km/h ir ten turi pastoviai vilktis. O kuo daugiau visokių nuovažų, susikirtimų ir pan. tuo daugiau visokių ribojimų.
            Paskutinis taisė sleader; 2019.05.31, 10:08.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.
              Lenkijoje naujose magistralėse irgi reikia išsukti į šalutinį kelią.
              Pas mus dėl santykinai trumpos atkarpos tokį vajų sukėlė. Nors mačiau netoli sienos jau dabar nauja degalinė su aikštele statoma.
              Tie verkšlenimai yra daugiau pasistumdymai dėl buvimo arčiau patogesnio privažiavimo ar viaduko.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Lenkijos A2 kelyje kas 15-20 km. padarytos didžiulės aikštelės poilsiui, degalinėms, restoranams ir pan. Jeigu mūsų šitam A5 kelyje to nėra numatyta ir automobiliams su fūromis norint patekti į degalinę reiks daug sukinėtis ir važinėti kažkokiais jungiamaisiais keliais, tada tikrai blogai suprojektuotas kelias ir reikia tą taisyti, kitaip tikrai visi stos piltis degalų ir valgyti Lenkijoje.

                https://www.google.lt/maps/@52.15607...7i10000!8i5000
                Tai ar tu supranti ką komentuoji? Ar nors viena tokio lygio degaline, poilsio aikštelė yra kelyje Marijampolė-pasienis???
                Būtent tokias ir turėtų Lietuvos "verslinkai" įrengti naujame kelyje, o ne valstybė daryti nuvažiavimus nuo europinio kelio prie kiekvienos nušiurusios degalinės, taip aukojant saugumą ir greitį.
                Argumentas kad visi pilsis kurą Lenkijoje yra absurdas, nuo sienos iki Suvalkų yra dvi degalinės, kurių tikrai neliks, arba tikrai joms niekas nedarys specialių nuvažiavimų kai bus nutiestas naujas kelias. Nuo Augustavo iki Suvalkų jau yra naujas kelias ir nėra nei vieno spec. nusukimo į senas degalines, o statomos naujos DIDELĖS degalinės su normaliais nuvažiavimais ir poilsio aikštelėmis ir tikrai ne kas kilometrą, kai čia Lietuvoje 40 km atkarpoje nori turėti 45 degalines (degalinė kas 2 km). ABSURDAS.
                https://www.google.lt/maps/@53.99768.../data=!3m1!1e3
                https://www.google.lt/maps/@54.07882.../data=!3m1!1e3
                Paskutinis taisė thomcius; 2019.05.31, 10:21.

                Comment


                  Dar pvz.
                  (PL): Kur čia tiesioginis nuvažiavimas? Gi kenkia šalies ekonomikai, niekas negalės patekti ir t.t.
                  https://www.google.lt/maps/place/Sta...9!4d20.2835968
                  Nesvarbu, kad nėra tiesioginės nuovažos, bet 2014 m. buvusi uždaryta ir apleista degalinė (matosi StreetView), po kelio rekonstrukcijos į greitkelį (kai pasidarė sunkiau į ją patekti) buvo prikelta ir sėkmingai dirba.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Tai ar tu supranti ką komentuoji? Ar nors viena tokio lygio degaline, poilsio aikštelė yra kelyje Marijampolė-pasienis???
                    Būtent tokias ir turėtų Lietuvos "verslinkai" įrengti naujame kelyje, o ne valstybė daryti nuvažiavimus nuo europinio kelio prie kiekvienos nušiurusios degalinės, taip aukojant saugumą ir greitį.
                    Taip, suprantu, todėl ir klausiu, ar yra numatyti tokie nuvažiavimai ir aikštelės degalinėms, kavinėms kas 15-20 km. kaip Lenkijoje? Juk akivaizdu, kad Lenkijoje ten ne kiekvienas verslininkas jas įsirengė, kur patinka, o planuojant kelią viskas buvo numatyta. Masiulis irgi minėjo, kad būtų galimybė tokias įrengti ir po to skelbti konkursus operatoriams, bet dabartiniame projekte kaip suprantu iš vis nieko nėra numatyta.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Dar pvz.
                      (PL): Kur čia tiesioginis nuvažiavimas? Gi kenkia šalies ekonomikai, niekas negalės patekti ir t.t.
                      https://www.google.lt/maps/place/Sta...9!4d20.2835968
                      Nesvarbu, kad nėra tiesioginės nuovažos, bet 2014 m. buvusi uždaryta ir apleista degalinė (matosi StreetView), po kelio rekonstrukcijos į greitkelį (kai pasidarė sunkiau į ją patekti) buvo prikelta ir sėkmingai dirba.
                      Dėl įvažiavimų į kievieną degalinę ir kiemą kaip ir viskas aišku, to neturėtų būti ir nebus, klausimas, ar yra numatytos tokios stovėjimo aikštelės, kur galėtų įsikurti degalinės ir kiti verslai kaip Lenkijoje kas keliasdešimt km, ar dabar norint patekti į degalinę reiks sukiotis ratais kvadratais prie dabartinių senų, nes naujoms vietos nenumatytos?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Taip, suprantu, todėl ir klausiu, ar yra numatyti tokie nuvažiavimai ir aikštelės degalinėms, kavinėms kas 15-20 km. kaip Lenkijoje? Juk akivaizdu, kad Lenkijoje ten ne kiekvienas verslininkas jas įsirengė, kur patinka, o planuojant kelią viskas buvo numatyta. Masiulis irgi minėjo, kad būtų galimybė tokias įrengti ir po to skelbti konkursus operatoriams, bet dabartiniame projekte kaip suprantu iš vis nieko nėra numatyta.
                        Yra numatyta, jau pastatytoje iki Marijampolės atkarpoje:
                        https://www.google.lt/maps/@54.66451.../data=!3m1!1e3
                        Net kelio ženklai ir linijų ženklinimas yra.
                        Naujoje atkarpoje tikrai viena vieta numatyta iškart už Marijamolės, kur skundėsi kad furistai sustoję neturės kaip nueiti iki Marijampolės pasikultūrinti ir apsipirkti
                        Kažkur maždaug kairėje pusėje važiuojant link lenkijos čia:
                        https://www.google.lt/maps/@54.56950.../data=!3m1!1e3
                        trečia prie pat sienos dešinėje pusėje kur dabar yra aikštelė:
                        https://www.google.lt/maps/@54.56950.../data=!3m1!1e3
                        Paskutinis taisė thomcius; 2019.05.31, 17:23.

                        Comment


                          Kažkada čia diskutavome, kad paleidus greitkelį iki Marijampolės, tas nelemtas apsisukimas ties Juragiais bus uždarytas. Greitkelis kaip ir yra, net su greitkelio ženklu ir greičiais, bet apsisukimas liko, netoli iki jo pastačius autostrados pabaigos ženklą, ir sumažinus greitį (ko nieks nemažina). Taigi, įdės matuoklį? ar darys dar vieną milijoninį projektą tam apsisukimui naikinti???? Ir tai šių dienų planavimas, statyba etc. Nemažesnis absurdas nei su nuvažiavimais į degalines
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Po kelių metų įrengs šalia greitkelio vietinės reikšmės kelią ir apsisukimą tada uždarys.

                            Comment


                              Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

                              Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
                              Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

                              Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?

                              Comment


                                https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-kurie-ir-namu

                                Šiaip net nustebau, kad LRT taip angažuotai tekstą/reportažą padarė. Labai negatyvus clickbait, kas jiems nebūdinga.

                                Comment


                                  Oho, čia ir teismų pasirodo būta
                                  Žinosiu nuo šiol, kur daugiau nesipilt.

                                  „Emsi“ nepavyko sustabdyti „Via Baltica“ rekonstrukcijos projekto

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1191634?copied

                                  Comment


                                    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                                    Oho, čia ir teismų pasirodo būta
                                    Žinosiu nuo šiol, kur daugiau nesipilt.

                                    „Emsi“ nepavyko sustabdyti „Via Baltica“ rekonstrukcijos projekto

                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1191634?copied
                                    Būkim objektyvūs, rekonstruojant "Via Baltica" tarp Kauno ir Marijampolės, įvažiavimai į degalines panaikinti nebuvo. Tai argumentai, kad toliau rekonstruojant tą patį kelią nuvažiavimų padaryti neina, nes nesaugu ir pan. it t.t., yra niekiniai.

                                    Comment


                                      Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                      Būkim objektyvūs, rekonstruojant "Via Baltica" tarp Kauno ir Marijampolės, įvažiavimai į degalines panaikinti nebuvo. Tai argumentai, kad toliau rekonstruojant tą patį kelią nuvažiavimų padaryti neina, nes nesaugu ir pan. it t.t., yra niekiniai.
                                      Būkim biedni - ten nėra jungiamųjų kelių. O čia jie numatomi (kodėl - kitas klausimas). Vienpuses įvažas padaryti nematau techninių problemų, bent jau į EMSI ir kitas arčiau esančias degalines (nors tai sujauks judėjimą jungiamajame). Netgi nestabdant projekto tokia galimybė išlika ateityje.
                                      O toms degalinėms, kurios lieka už trasos ribų yra liūdniau. Tos dvi Circle K šiuo metu yra "auksinės".

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Būkim biedni - ten nėra jungiamųjų kelių. O čia jie numatomi (kodėl - kitas klausimas). Vienpuses įvažas padaryti nematau techninių problemų, bent jau į EMSI ir kitas arčiau esančias degalines (nors tai sujauks judėjimą jungiamajame). Netgi nestabdant projekto tokia galimybė išlika ateityje.
                                        O toms degalinėms, kurios lieka už trasos ribų yra liūdniau. Tos dvi Circle K šiuo metu yra "auksinės".
                                        Ką noriu pasakyti, kad kompromisą tinkamą tiek degalinų lankytojams, tiek degalinių operatoriams, tiek kelio saugumui užtikrinti tikrai galima rasti.

                                        Kaikurie sprendimai dėl šito kelio tikrai yra bandomi prastumti buldozeriu, tarsi iš pykčio visuomenei ar dėl kažkokių kitų nesuprantamų motyvų.

                                        Aš nekalbu apie kolonėles, kurios lieka už naujos trasos ribų. Taip pat nesakau, kad reikia daryti nuvažiavimą į kiekvieną, yra prie sienos, kur dvi ar trys kolonėles yra vienoje vietoje, joms, manau, tikrai įmanoma padaryti bendrą nuvažiavimą/išvažiavimą nekompromituojant saugumo.

                                        Taip pat nematau racionalaus paaiškinimo, kodėl negalima padaryti nuvažiavimo į šią kolonėle:
                                        https://maps.app.goo.gl/PUYeuBLwcnKAqCZG7
                                        Kelias tiesus, matomumas geras, vietos užtektinai. Palyginimui ši kolonėle, kuri yra kelio lenkime, labai netoli nuvažiavimo į Kazlų Rudą, bet ten atskiras įvažiavimas/išvažiavimas buvo paliktas:
                                        https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6

                                        Vienintelis realus kontrargumentas jungiamieji keliai, bet esant norui tikrai galima rasti racionalų kompromisinį sprendimą.

                                        Comment


                                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                          Taip pat nematau racionalaus paaiškinimo, kodėl negalima padaryti nuvažiavimo į šią kolonėle:
                                          https://maps.app.goo.gl/PUYeuBLwcnKAqCZG7
                                          Kelias tiesus, matomumas geras, vietos užtektinai. Palyginimui ši kolonėle, kuri yra kelio lenkime, labai netoli nuvažiavimo į Kazlų Rudą, bet ten atskiras įvažiavimas/išvažiavimas buvo paliktas:
                                          https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6

                                          Man atrodo, kad padaryti tokius vienpusius nuvažiavimus kaip į Statetą/Hesburgerį tikrai neturėtų būti problemų niekam. Būtų keista, jei tokiais atvejais nepavyktų rasti kompromiso.
                                          Bijau, kad pagrinde čia degalinės kudakuoja dėl Trakėnų atkarpos, kuria nauja trasa nebeis. Ten 3-4 degalinės liks be tiesioginio išėjimo į autostradą. Na sutinku, strateginės reikšmės objektas šiek tiek keičia aukso gyslą, bet kas tuomet trukdo persikelti prie naujos trasos? Pilna tokių atvejų pasaulyje, pradedant pačia Lenkija - prisitaiko degalinės arba kraustosi. Ar jie čia bando pasakyti, kad jei prieš 25 metus kažkur pastatei kioską, tai valstybė artimiausia šimtmetį aplink jį turėtų vystytis? Absurdas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X