Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    man irgi magistralės ženklai užkliuvo, nors link marijampolės nėra ženklų. prie marijampolės ženklai buvo sustatyti jau rugsėjį, bet jie buvo apklijuoti juoda lėvele, po to plėvelę matomai vėjas apiplėšė nes būdavo tiesiog ta plėvelė apsilaupius ir dalis ženklo matydavosi. tai arba galutinai nuplėšė vėjas, arba vieną pusę paleido pilnai. O šiaip tai gi prienų ruožo deadline gruodžio 15, tai tada turėtų pilnai būti baigta ir tapti automagistrale, jei spėjo ankščiau tai tik sveikintina.

    Comment


      Diena išaušo: atidaroma 4 juostų „Via Balticos“ automagistralė




      Lapkričio 27 dieną atidaroma rekonstruota magistralės „Via Baltica“ dalis tarp Kauno ir Marijampolės.

      Comment


        Kad prieš porą savaičių nuo Marijampolės važiuojant jau buvo nulupta plėvelė nuo ženklų. Bet kodėl rašo magistralė iki Kauno, kai pagal ženklus ji baigiasi prieš Mauručių viaduką?

        Comment


          Man irgi keista, jog visur skelbiama, kad autostrada iki Kauno, nes kolkas ženklai nuo Kauno iki Mauručiu - paprasti (mėlyni). Pats kelias nuo Mauručių iki Garliavos, turi tokių apsisukimų, kad autostrados tikrai dar negalima būtų daryt.

          Comment


            Parašė Just_L Rodyti pranešimą
            Man irgi keista, jog visur skelbiama, kad autostrada iki Kauno, nes kolkas ženklai nuo Kauno iki Mauručiu - paprasti (mėlyni). Pats kelias nuo Mauručių iki Garliavos, turi tokių apsisukimų, kad autostrados tikrai dar negalima būtų daryt.
            Kažkas minėjo, kad tas vienas apsisukimas gali būti greitkelyje. Pvz kaip A2 vieno lygio apsisukimuose nebenutrūksta autostrada - tiesiog sustatė greičio ribojimo ženklus su jutikliais. Toks pat ženklas rodos jau pastytas ir prie to apsisukimo ties Juragiais. Teoriškai lyg ir galėtų ten tęstis autostrada. Kita vertus, bent sekmadienį, ženklų nebuvo. Ties Mauručiais baigiasi autostrada ir toliau 90km/h.

            Comment


              ...Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu sujungs Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą...
              Tai kada planuojamos tos 4 juostos link Latvijos ? su Panevėžio aplinkeliu dabar netgi apsunkino galimybę padaryt 4 juostas


              Comment


                Man irgi kilo klausimas, kodėl ženklai paprasti nuo Kauno iki Mauručių? Gal yra koks paaiškinimas?
                RamasN gal pradžiai apsiribokime iki Lenkijos pasieniui

                Comment


                  Šiaip smagu girdėt. O jei dar padarytų greitkelį Karmėlava-Jonava bei Šiauliai-Kuršėnai tai dar smagiau būtų

                  Comment


                    Parašė jonvabalis Rodyti pranešimą
                    Man irgi kilo klausimas, kodėl ženklai paprasti nuo Kauno iki Mauručių? Gal yra koks paaiškinimas?
                    RamasN gal pradžiai apsiribokime iki Lenkijos pasieniui
                    1 apsisukimas ir autostrados pusėje link Kauno daug įvažų ir nuovažų. Iki Mauručių eina europinė autostrada, tai turi ir atitinkamą ženklinimą. Rekonstruos nesutvarkytą pusę link Garliavos, galbūt išplės ruožą žalių ženklų link Garliavos.

                    Comment


                      galėtų iš kauno pusės paleisti nuo viaduko, ten lyg atitinka statusą ar tas apsisukimas stabdo? bet ten lėtėjimo juosta yra šiokia tokia.

                      Comment


                        Parašė jonvabalis Rodyti pranešimą
                        Man irgi kilo klausimas, kodėl ženklai paprasti nuo Kauno iki Mauručių? Gal yra koks paaiškinimas?
                        RamasN gal pradžiai apsiribokime iki Lenkijos pasieniui
                        O kada planuoja iki sienos padaryti?
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          O kada planuoja iki sienos padaryti?
                          https://www.vz.lt/transportas-logist...strales-ruozas Rašo, kad tikisi 2022 metais turėti nutiestą kelią.

                          Comment


                            Iš Marijampolės pusės link Kauno žalias ženklas kabo jau seniai, o šiandien deja nuo Kauno pusės link Marijampolės žalio ženklo nėra (važiavau vakare seniai po ceremonijos). Turbūt tik vieną pusę atidarė, kitą atidarys vėliau....
                            Tai turime automagistralę Marijampolė-Mauručiai, o ne Marijampolė-Kaunas.

                            Comment


                              Sveiki gal zinot kur rasti Kalvarijos aplinkelio planą. Tiksliau Kušliškiu, Trakiškių kaimai. P.Klimo sodyba.

                              Comment


                                Parašė Saimonas Rodyti pranešimą
                                Sveiki gal zinot kur rasti Kalvarijos aplinkelio planą. Tiksliau Kušliškiu, Trakiškių kaimai. P.Klimo sodyba.
                                Šitas post'as gal tau padės: https://www.miestai.net/forumas/foru...07#post1656907
                                Kaip suprantu, nėra dar aiškus tikslus trasos už Kalvarijos variantas, nebent neviešai.

                                Comment


                                  Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	323,5 kB
ID:	1685464
                                  Labai keista, kad LAKD žiūri tik į maršrutą Garliava - Kalvarija, visai pamirštamas Kauno vakarinis aplinkkelis, kuris sudaro svarbia VIA Balticos arteriją. Jau dabar eismas ten toks pats intensyvus kaip A1 ties MEGA, todėl ši arterija turi būti sprendžiama kompleksiškai ir kelias privalo būti pagal intensyvumą 3x3. Beveik visi aplinkkeliai Vokietijoje ir Lenkijoje aplink didžiuosius miestus sudaro 3x3, kuriuose net 4x4.
                                  Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                  Comment


                                    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
                                    Labai keista, kad LAKD žiūri tik į maršrutą Garliava - Kalvarija, visai pamirštamas Kauno vakarinis aplinkkelis, kuris sudaro svarbia VIA Balticos arteriją. Jau dabar eismas ten toks pats intensyvus kaip A1 ties MEGA, todėl ši arterija turi būti sprendžiama kompleksiškai ir kelias privalo būti pagal intensyvumą 3x3. Beveik visi aplinkkeliai Vokietijoje ir Lenkijoje aplink didžiuosius miestus sudaro 3x3, kuriuose net 4x4.
                                    Ar tikrai ten eismo intensyvumas siekia reikalingus 3x3 magistalei? Panašus kaip vidutiniškai yra visame A1 nuo Vilniaus iki Kauno.

                                    https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...17_bendras.jpg
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.28, 14:49.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai ten eismo intensyvumas siekia reikalingus 3x3 magistalei? Panašus kaip vidutiniškai yra visame A1 nuo Vilniaus iki Kauno.

                                      https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...17_bendras.jpg
                                      Platint reiktų ruožą nuo 9-o forto iki Akademijos sankryžos (krašto kelias 140), panašiai kaip ruošiamasi platint A1 Kauno ruožą.

                                      Comment


                                        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                                        Šitas post'as gal tau padės: https://www.miestai.net/forumas/foru...07#post1656907
                                        Kaip suprantu, nėra dar aiškus tikslus trasos už Kalvarijos variantas, nebent neviešai.
                                        Kaip tik ir nėra tos vietos kur man reikia.Gal savivaldybėje tures?

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar tikrai ten eismo intensyvumas siekia reikalingus 3x3 magistalei? Panašus kaip vidutiniškai yra visame A1 nuo Vilniaus iki Kauno.

                                          https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc...17_bendras.jpg
                                          Pagal LAKD patiektus duomenys puikiai matosi, kad kelyje vid. intensyvumas viršyja 30000 automobiliu per parą, o virš 30000 intensyvumo keliai būna 3x3, dar pridėkim ateities augimą.
                                          Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X