Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Comment


      /\ Ačiū už atnaujinimą. Tačiau...
      Būtų gera įprasti nemėtyti nuotraukų kaip saldainių popieriukų be jokių antraščių.

      Prašom parašyti tekste - kur bei kada fotografuota.
      Pageidautina taupyti skaitančiųjų laiką ir įdėti normalaus formato nuotraukas.

      Comment


        Šioks toks atnaujinimas šioje temoje. Keliavome kryptimi Marijampolė - Kaunas.
        1. Viadukas tik išvažiavus iš Marijampolės. Nors darbai juda, bet kažkiek šis objektas atrodo pristojęs (Lyginant progresą kitose atkarpose):
        Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	181,2 kB ID:	1642864
        2.Pravažiavus viaduką kairėje pusėje sienelė praktiškai baigta, kairėje žemės darbai artėja Marijampolės link:
        Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	1 Size:	184,8 kB ID:	1642869
        3. Kiek prametėm su fotografavimu užfiksuoti viaduką per geležinkelį, tačiau šioje nuotraukoje matoma tunelinio pravažiavimo už geležinkelio viaduko būklė. Matosi, kad ir skalda jau pilama ir voluojama. Vizualiai atrodo, kad poros savaičių eigoje turėtų visą transportą paleisti naujuoju viaduku ir tuo pačiu pradėti rekonstruoti senąjį.
        Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	1 Size:	193,3 kB ID:	1642868
        4. Už viaduko nemaža atkarpa kelio yra jau pakankamai aukštai iškelta sklados pylimui ir asfaltavimui
        Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	1 Size:	195,8 kB ID:	1642865
        5.
        Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	1 Size:	190,4 kB ID:	1642867
        6. Artėjam prie viaduko link Kazlų Rūdos.
        Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	2 Size:	192,0 kB ID:	1642866
        7. Prie viaduko vyksta naujų kelių tiesimas. Kiek pamenu brėžinius - turėtų abiejose pusėse atsirasti po žiedą:
        Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	1 Size:	188,9 kB ID:	1642870
        8. Užvažiavimas į viaduką vizualiai gerokai praplatintas:
        Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	1 Size:	195,8 kB ID:	1642872
        9. Pats viadukas kaip suprantu bus platinamas. Iš abiejų pusių visu ilgiu pritvirtinta armatūra, išsikišanti iki 1m. Matomai ne pėsčiųjų takams įrengti :
        Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	1 Size:	192,9 kB ID:	1642873
        10. Toliau važiuojam. Dešinėje Sasnava, išlieti pamatai sienelei, grunto darbai sparčiai juda į priekį:
        Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	322
Size:	179,7 kB
ID:	1642888
        11. Viadukas iš Sasnavos link Igliškėlių lyg ir
        Click image for larger version  Name:	12.jpg Views:	1 Size:	188,7 kB ID:	1642874
        12.
        Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	338
Size:	191,8 kB
ID:	1642889
        13.
        Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	1 Size:	180,5 kB ID:	1642876
        14. Sekančiose dvejose nuotraukose matosi, kad ties technikos laikymo aikštele jau pradėta pilti ir skalda:
        Click image for larger version  Name:	15.jpg Views:	1 Size:	186,0 kB ID:	1642878
        15.
        Click image for larger version  Name:	16.jpg Views:	1 Size:	183,3 kB ID:	1642877
        16. Likusi atkarpa iki Kazlų Rūdos savivaldybės paruošta pilti skaldai ir asfaltavimui.
        Click image for larger version  Name:	17.jpg Views:	1 Size:	181,9 kB ID:	1642879
        17. Prienų atkarpa ne tokia įdomi kol kas, nors darbai taip pat vyksta pakankamai sparčiai. Priekyje matoma sankryža ties Skriaudžiais (dvi nuotraukos), kur yra statomas viadukas su užvažiavimais ir nuvažiavimais:
        Click image for larger version  Name:	18.jpg Views:	1 Size:	191,5 kB ID:	1642880
        18.
        Click image for larger version  Name:	19.jpg Views:	1 Size:	193,0 kB ID:	1642882
        19. Viaduko ties Veiveriais dvi nuotraukos:
        Click image for larger version  Name:	21.jpg Views:	1 Size:	179,1 kB ID:	1642883
        20.
        Click image for larger version  Name:	22.jpg Views:	1 Size:	194,3 kB ID:	1642884
        Paskutinis taisė Grybas; 2018.05.21, 18:30.

        Comment


          Vakar buvo asfaltuojamas viadukas per geležinkelį ir jei neklystu truputi asfaltuota Marijampolės ruožo pabaigoj prie pernykščio Kazlų Rudos ruožo
          Paskutinis taisė transpondster; 2018.05.26, 11:54.

          Comment


            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
            Vakar buvo asfaltuojamas viadukas per geležinkelį ir jei neklystu truputi asfaltuota Marijampolės ruožo pabaigoj prie pernykščio Kazlų Rudos ruožo
            Prie Marijampolės jau nemažai išasfaltuota, ten, kur viadukas jau žymi geltonai linijas. Tikėtina, kad tuoj praleis eismą per ten ir tvarkys seną dalį.

            Comment


              Dalinuosi savaitės senumo nuotraukomis. Niekaip neprisiruošiau anksčiau pasidalinti. Marijampolės savivaldybės ruožas važiuojant nuo Marijampolės.

              Comment


                Ta pati kryptis Marijampolė-Kaunas Prienų savivaldybė.

                Comment


                  Šį savaitgalį vėlokai vakare važiavau šiuo keliu Kaunas-Marijampolė. Neturėjau galimybių pafotografuoti, tačiau turiu pasakyti, kad asfaltavimo darbai abiejuose ruožuose pradėti ir ženkliai juda. Prienų savivaldybės atkarpoje išasfaltuota apie kilometro dviejų atkarpa ir dar bent antra tiek paruošta asfaltavimui. Marijampolės ruože išasfaltuota nuo Kazlų Rūdos savivaldybės iki pirmo viaduko, maždaug dviejų kilometrų atkarpa. Taip pat ir prie Marijampolės sparčiai asfaltuojama.
                  Orai dėkingi, tad matydamas progresą pradedu tikėti, kad rangovai iki rudens gali suspėti atlikti numatytus darbus.

                  Comment


                    Gal būtų įmanoma tvoras eismo triukšmui slopinti, apsodinti kokiais nors vijokliniais augalais ? Ar kelio konstrukcijoje tokia techninė galimybė egzistuoja, manau pasodinus, po kokių 5 metų labai pagerėtų bendras vaizdas.

                    Comment


                      TPD Nr. S-NC-00-17-25
                      Dokumento tipas Esamos būklės įvertinimo dokumentai
                      TPD pavadinimas Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialusis planas
                      Pateikimo data 2018-04-27 15:56
                      Dokumento registracijos numeris REG67250
                      Statusas Galiojantis

                      Esamos būklės aiškinamasis raštas
                      Titulinis puslapis



                      Marijampolės šiaurinis mazgas (58 km)
                      Esama situacija. Žemėlapis iš www.mapy.cz


                      Siūlomi sprendiniai (87 psl.)


                      Bendra informacija apie galimas trasas (88 psl)


                      Numatoma rekonstruoti kelio A5 trasa nuo Marijampolės šiaurės iki Lenkijos sienos(92 psl.)


                      Išdidintas fragmentas su trasos variantais Kalvarijos savivaldybėje


                      http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
                      Paieškoje įvesti TPD numerį S-NC-00-17-25

                      Comment


                        Jau būtų laikas pasirinkti trasos variantą nuo Kalvarijų iki pasienio. Nes žemės paėmimas užtruks net ir valstybinės reikšmės objektui.

                        P.S. Įdomu, ar apie tai nebuvo galvota ištisus 20 metų, kai lyg ir tapo aišku, kad ši magistralė turės būti AM lygio?

                        Comment


                          "Superautobano" A5 projektas su itin retai išdėstytomis sankryžomis be patogių asfaltuotų privažiuojamųjų kelių yra nelabai vykęs sprendimas, nukopijuotas nuo kažkokių analogų.
                          Tai neturi sąsajų su Lietuvos realybe. Kelias numatomas tik tranzitui, labai sumažinamas dviejų lygių sankryžų skaičius. Tokie sprendimai ženkliai sumažins kelių tinklo manevringumą. Viena kita dviejų lygių sankryža netrukdytų eismo bei nemažintų saugių greičių.

                          Pavyzdžiui, visiška nesąmonė padaryta Sasnavoje, kai neliks jokio įvažiavimo nuo autostrados ne tik į Sasnavos miestelį (RK2611), bet ir važiuojant nuo Kauno nebus autostrados jungties su krašto keliu 136 Vinčai - Pilviškiai - Vilkaviškis.

                          Atrodo, panašus absurdas gali pasikartoti ir trasoje prie Lenkijos sienos. Nesimato numatytų jungčių:
                          - Su vietiniu kelių tinklu prie pat Lenkijos sienos (keliai į Sangrūdą ir RK2615 į Liubavą)
                          - Nėra dviejų lygių sankryžos su keliu 5122 Liudvinavas - Vilkaviškis
                          - Nėra jungties į pietus nuo Kalvarijos į KK 131 Kalvarija - Simnas - Alytus.

                          Comment


                            Kad ir Lenkijoje, kiek žinau, panašiai darys bent jau iki Suvalkų. Nuo Lietuvos sienos, viena skirtingų lygių sankryža ties Šipliške (DK 651), o toliau einančios sankryžos tik Suvalkuose. Taip gausis kažkur 15 km atstumas tarp sankryžų.

                            Deja, esu už tai, kad automagistralėse sankryžos būtų kuo retesnės ir tarnautų tranzitui. Nors 136 kelio pratęsimas iki automagistralės gal būtų buvus ir nebloga mintis. Sankryžų su rajoniniais kaimo keliais, manau, reiktų kiek įmanoma vengti.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Atrodo, panašus absurdas gali pasikartoti ir trasoje prie Lenkijos sienos. Nesimato numatytų jungčių:
                              - Su vietiniu kelių tinklu prie pat Lenkijos sienos (keliai į Sangrūdą ir RK2615 į Liubavą)
                              - Nėra dviejų lygių sankryžos su keliu 5122 Liudvinavas - Vilkaviškis
                              - Nėra jungties į pietus nuo Kalvarijos į KK 131 Kalvarija - Simnas - Alytus.
                              - Domėjausi, kad sankryža su RK2615 keliu yra numatyta, nes čia įsikūrę degalinės, viešbučiai ir kt.
                              - šiaip atsiras tie jungiamieji keliai palei kelią, nuties ir bus galima spręsti apie mobilumą. Šiaip tokių mažos reikšmės sankryžų nelabai kur stato. Logiškesnė man atrodytų 2609 sankryža, kaip alternatyvus įvažiavimas į Marijampolę ir nuo jos galima pasiekti tas pačias gyvenvietes kaip su 5122. Visoje autostradoje gal 2609 sankryžos labiausiai pasigesčiau.
                              - jungiamieji keliai + skirtingų lygių sankryža su 2615 + užkardos rekonstrukcija, kuri berods atliks skirtingų lygių sankryžos funkciją.


                              Comment


                                Prie Kalvarijos ne per daug 3 sankryžų? "Kalvarija North", "Kalvarija West", "Kalvarija South" maždaug
                                Vieną Kalvarijos sankryžą būtų galima "atiduoti" 2615 keliui, visa kita man atrodo gana protinga.

                                Comment


                                  Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                                  Prie Kalvarijos ne per daug 3 sankryžų? "Kalvarija North", "Kalvarija West", "Kalvarija South" maždaug
                                  Vieną Kalvarijos sankryžą būtų galima "atiduoti" 2615 keliui, visa kita man atrodo gana protinga.
                                  Visaip tą brėžinį varčiau ir jei iš tikrųjų ties Kalvarija numatytos trys dviejų lygių sankryžos su tiltais/nuvažiavimais/užvažiavimais , tai šitam projektui siūlau skirti kelių projektavimo auksinių svogūnų platininę premiją, vis dar manau, kad kažko čia nesupratome ar tiesiog klaida įsivėlė. Būtų neįtikėtina.
                                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                                  Comment


                                    Bus apjungtos tos dvi sankryžos Kalvarijoje jungiamaisiais keliais, tik nerandu dabar brėžinių.

                                    200 kelio sankryža liks atskirai
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2018.07.25, 19:58.

                                    Comment


                                      Autostrados A5 trasos variantai nuo Kalvarijos iki Lietuvos-Lenkijos sienos
                                      Paspaudus - didesnis brėžinys

                                      Šaltinis: Magistralinio kelio A5 poveikio aplinkai vertinimo ataskaita (Kelprojektas, 2016).
                                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ly/2018-848469

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Bus apjungtos tos dvi sankryžos Kalvarijoje jungiamaisiais keliais, tik nerandu dabar brėžinių.

                                        200 kelio sankryža liks atskirai
                                        Romo pateiktame brėžinyje matosi (beje, esu tą patį matęs ir kitame panašiame brėžinyje pateiktame Xmaster), kad Varšuvos kryptimi tarp 200 kelio ir naujos sankryžos (131 tąsos) nenusimato jokių nuovažų, o Kauno kryptimi nauja 131 kelio sankryža ir 2651 kelio sankryža bus apjungta jungiamuoju keliu.

                                        Comment


                                          /\ Ačiū, sužinojau, kad yra toks 900 metrų ilgio rajoninis kelias RK 2651 Kreivukė-Kalvarija.
                                          Ten dabar yra kažkoks jungiamasi kelias pro degalinę link Alytaus plento (KK 131).
                                          Visiškai logiška, kad bus apjungtos šalia esančios sankryžos - su KK 131 į Alytų ir KK 200 į Vištytį.



                                          Nenumatyta A5 jungtis su senuoju keliu KK 201 į pietus nuo Kalvarijos.
                                          Marijampolės apskrities bendrajame plane (2010 m.) numatyta, kad kažkada bus pietinis Kalvarijos aplinkkelis nuo Alytaus (KK 131) link Lenkijos sienos

                                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.381115

                                          Į apskričių bendruosius planus niekas rimtai nekreipia dėmesio. Patvirtintame Kalvarijos savivaldybės bendrajame plane pietinis aplinkkelis nenumatytas. Jei nebus numatyta jungtis autostradoje A5, tai apie pietinį Kalvarijos aplinkkelį bus galima užmiršti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X