prognozė su didele pesimizmo doze
kaip rašiau šiaurinę miesto dalį patogu pasiekti iš palangos krypties, o pietinę (gal ir tarptautinę perkėlą) iš šilutės krypties
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNesąmonė , jei sąlyginai per minute į Klaipėdą atvažiuoja 20 auto, tai prieš Jakų rekonstrukciją ir po rekonstrukcijos bus tie patys 20 auto Baltijos- Šilutės žiede....
Komentuoti:
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąNa padidės pralaidumas pro jakų žiedą, bet tada susikaups didesnės mašinų sangrūdos prie Šilutės ir Baltijos prospektų žiedo. Nes ten gausis dar didesnis apkrovimas, nei buvo iki šiol. Nes dabar kol dalis mašinų važiuoja jakų žiedu, Šilutės ir Baltijos prospektų žiede atsilaisvina šiek tiek apkrovimas.
Komentuoti:
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąnelabai supratau apie kokias spūstis kalbama, nes juk nebūtina spraustis per baltijos pr žiedą, užtenka ir kitų įvažiavimų iš to paties palangos plento
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu kodėl po Jakų žiedo rekonstrukcijos padidės kamsčiai Šilutės pl. - Baltijos pr. žiede? Ar padaugės turistų Klaipėdoje po Jakų rekonstr.?Paskutinis taisė groundzer; 2010.04.25, 19:29.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKlaipėda - Palanga kelias vis tiek po 2 juostas kiekviena kryptimi, o kai tiek daug juostų turės susiprastinti į 2, gali dar daugiau problemų kilti. Beje, tada į žiedą bus galima įvažiuoti pilnai ir ta pačia dešine juosta važiuojant nuo Kauno, ar bus palikta tik į Palangą kaip dabar?
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKlaipėda - Palanga kelias vis tiek po 2 juostas kiekviena kryptimi, o kai tiek daug juostų turės susiprastinti į 2, gali dar daugiau problemų kilti. Beje, tada į žiedą bus galima įvažiuoti pilnai ir ta pačia dešine juosta važiuojant nuo Kauno, ar bus palikta tik į Palangą kaip dabar?
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąGal dabar bus dvi juostos i Palangą iš Kauno ir eismas tik nuo to palengvės....
Geriau vietoj šito viaduko atšakos lėšas skirtų Šilutės pl. - Baltijos pr. žiedui, nes ten irgi ne ką mažesni kamščiai, ir bus dar didesni po šitos Jakų žiedo rekonstrukcijos.Paskutinis taisė Lettered; 2010.04.25, 16:58.
Komentuoti:
-
Gal dabar bus dvi juostos i Palangą iš Kauno ir eismas tik nuo to palengvės....
Komentuoti:
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąO iš Palangos pusės kaip?
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąGalbūt nėra galimybės (pvz. žemė privačiose rankose)...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO as nasuprantu kam reikalinga estakada Kaunas-Palanga, kai galima nelipant i antra auksta, pirmu pravaziuti ziedu iki pirmo isvaziavimo.
Komentuoti:
-
O as nasuprantu kam reikalinga estakada Kaunas-Palanga, kai galima nelipant i antra auksta, pirmu pravaziuti ziedu iki pirmo isvaziavimo.
Komentuoti:
-
Čia tie keturi lygiai, tai grynai "pritempti" dėl didesnio įspūdžio. Juo labiau, kad tas tunelis, jau ir dabar egzistuoja, o virš jo bus tik vienas lygis. Visgi jis nebus po statomomis estakadomis ir ne žiedo zonoje, o šiek tiek toliau.
Komentuoti:
-
Parašė ead Rodyti pranešimąO kurioj vietoj tunelis bus?
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
-
Na taip abiem atvejais pakilsi į antrą lygį, tada nusileisi į pirmą, o paskui vėl pakilsi į antrą lygį ir vėl nusileisi....
Komentuoti:
Komentuoti: