Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
/\ Nesuprantu kodėl estakados pralaidumas buvo skaičiuojamas dabartiniams srautams.
-
Jakų žiedas: II etapas - baigiantis metams
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...metams-461577/
Komentuoti:
-
Teko pereitą savaitgalį pravažiuoti Jakų žiedu - džiugu, kad jau numontuoti praktiškai visi Kauno- Klaipėdos krypties estakados pastoliai ir net neabejoju, kad rudenį ja vyks eismas. Matyt po to bus tęsiama Palangos-Kauno krypties estakados statyba. Žiūrėdamas į Zorro nuotraukas pagalvojau, kad šios estakados statybos metu "žiedas" turėtų tapti "ovalu", ta prasme judėjimas ratu turėtų palįsti tarp 1 ir 2, bei 3 ir 4 atramos - prisimenu pirmo etapo ypatingai tankias atramines klojinių konstrukcijas. Bandau įsivaizduoti pabaigto transporto mazgo vaizdą atvažiuojant nuo Palangos - 2 eismo juostos į estakadą Kauno kryptimi, 2 juostos į žiedą (Klaipėda ir kt. kryptys), iš priekio 2 juostos - estakadų Klaipėda-Palanga ir Kaunas Palanga jungtis plius 2 juostos iš žiedo. Viso labo - 8 juostos! Įspūdinga!
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąVistiek keista, nejaugi čia neapsimokėjo daryti 4 pagrindinių krypčių "dobilo" viaduką?
5 ir 6 kryptis, buvo galima tiesiog prijungti prie kitų kelių nepasiekus sankryžos.
Komentuoti:
-
pagrindinės kryptys labai aiškios: į klaipėdą ir į palangą.
antroji kryptis labai prašosi palangos aplinkelio, kad visas srautas nesusigrūstų į kurorto centrą, nes savaitgaliais palanga dūsta nuo tranzito
Komentuoti:
-
Vistiek keista, nejaugi čia neapsimokėjo daryti 4 pagrindinių krypčių "dobilo" viaduką?
5 ir 6 kryptis, buvo galima tiesiog prijungti prie kitų kelių nepasiekus sankryžos.
Komentuoti:
-
va, tik nežinau ar kasnors nepasikeitė nuo to laikoJuo numatyta nesusikertančiais keliais - viadukais - sujungti Klaipėdos ir Kauno bei Palangos ir Kauno kryptis. Jais bus sujungtos ir Kauno-Šilutės, Klaipėdos-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos kryptys.
"Numatyti du darbų etapai. Šiuo metu atliekame topogeodezinius tyrinėjimus, dar bus ir geologiniai tyrimai. Galutinį projektą turime pateikti ateinančių metų vasarį", - mūsų dienraščiui sakė J. Bartkevičius.
Anot jo, pirmajame darbų etape bus pastatyta automagistralę Vilnius-Klaipėda ir Vilniaus plentą sujungsiantis kelių šimtų metrų ilgio viadukas, antrajame - maždaug kilometro ilgio viadukas, automagistralę sujungsiantis su keliu Klaipėda-Liepoja.
Važiuoti šiais viadukais bus galima nesustojant. Minėtos kryptys tiesiogiai Jakų žiedo nekirs. Nesustojant bus galima važiuoti ir Kauno-Šilutės bei Klaipėdos-Palangos bei Klaipėdos-Šilutės kryptimis.
Kaip ir iki šiol, iš Šilutės į Klaipėdą teks įvažiuoti apsukant Jakų žiedą. Juo bus galima naudotis ir važiuojant visomis minėtomis kryptimis, visgi projektuotojai sako, kad naudotis viadukais bus ir patogiau, ir greičiau.
Komentuoti:
-
Vakarykšė kiek detalesnė darbų foto.
Didesnė orginalių foto sesija :
http://www.fotoskrydis.lt/failai/miestams.rar
Komentuoti:
-
-
-
Komentuoti:
-
Komentuoti: