Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kovilas
    replied
    Tai labai logiška, kai nėra pinigų, bet galvojama į ateitį . Juolab kad pastatyta tik labai maža jos dalis, matuojant pinigais - užvažiavimų įrengimas keliagubai brangesnis malonumas.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Kovilas Rodyti pranešimą
    Logika elementari. Anksčiau buvo planuota, kad antras etapas bus pilnai įgyvendintas daug vėliau. Antro etapo estakados DALIS turėjo būt PRIVALOMAI pastatyta pirmiausia, nes tai yra aukščiausia visos būsimos sankryžos dalis. Tokią ją ir būt palikę pastovėt keliems metams. Nes jei būtų pastatę pirmą etapą, o tada galvoję, kaip virš estakados supilt dar aukštesnę antro etapo monolitinę estakadą - būt kilę daug galvos skausmo.
    Tai ir būtų nelogiška, sudėt keliasdešimt milijonų į trečio lygio estakadą ir jos nepabaigt.....

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Nematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
    Logika elementari. Anksčiau buvo planuota, kad antras etapas bus pilnai įgyvendintas daug vėliau. Antro etapo estakados DALIS turėjo būt PRIVALOMAI pastatyta pirmiausia, nes tai yra aukščiausia visos būsimos sankryžos dalis. Tokią ją ir būt palikę pastovėt keliems metams. Nes jei būtų pastatę pirmą etapą, o tada galvoję, kaip virš estakados supilt dar aukštesnę antro etapo monolitinę estakadą - būt kilę daug galvos skausmo.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Dėl jungties Kaunas-Palanga sutinku, ji mažiausiai reikalinga, turbūt ir jai esant daug kas važiuotų pro žiedą, nes būtų greičiau. Bet Palanga-Kaunas tikrai reikalinga, nes kamščiai nemaži susidaro nuo Palangos, o važiuojantys žiedu jį visą turi apvažiuoti, atitinkamai stabdydami kitus.
    Dėl Palanga-Kaunas nieks ir nesiginčija....

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Bet ir dabar kamščių šia kryptimi kaip ir nėra, nes nesustojęs gali atlikt dešininį posūkį į Palangos plentą, iš Jakų žiedo sukantis link Palangos antra eismo juosta važiuoja, o pirma būtent ir skirta iš Kauno pusės....
    Dėl jungties Kaunas-Palanga sutinku, ji mažiausiai reikalinga, turbūt ir jai esant daug kas važiuotų pro žiedą, nes būtų greičiau. Bet Palanga-Kaunas tikrai reikalinga, nes kamščiai nemaži susidaro nuo Palangos, o važiuojantys žiedu jį visą turi apvažiuoti, atitinkamai stabdydami kitus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.23, 11:21.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Šiaip šalia žiedo jau praktiškai nėra vietos į tą pusę, nes eina gatvelė, o už jos iškart pastatai. O pastačius Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga kamščio žiede turėtų nebelikti ir važiavimas juo neturėtų sukelt didesnių problemų.
    Bet ir dabar kamščių šia kryptimi kaip ir nėra, nes nesustojęs gali atlikt dešininį posūkį į Palangos plentą, iš Jakų žiedo sukantis link Palangos antra eismo juosta važiuoja, o pirma būtent ir skirta iš Kauno pusės....

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Todėl, kad įrengus papildomą juostą šalia žiedo galima būtų atlikt dešninį posūkį (Kaunas- Palanga) nesustojus, šiaip ir dabar galima pravažiuot nesustojus, tai kam po velniais tada reikalinga šia kryptimi estakada? O šiaip Palangos plentas yra laikomas kaip Klaipėdos aplinkelis, tad įrengus estakadą Klaipėda-Palanga daug kas pasirinktų pasiekt Klaipėdos šiaurinę dalį, nes dabar pasirinkus tokį maršrutą reiktų nuobodžiai kamšti sedėt....
    "Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!
    Šiaip šalia žiedo jau praktiškai nėra vietos į tą pusę, nes eina gatvelė, o už jos iškart pastatai. O pastačius Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga kamščio žiede turėtų nebelikti ir važiavimas juo neturėtų sukelt didesnių problemų.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
    Tai yra sutartiniai ženklai, skaityk visą brėžinį o ne spalvas žiūrėk. Geriau Klaipėda-Palanga?? Gal srautai šiek tiek iš Kauno į Palangą didesni. Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau...
    Todėl, kad įrengus papildomą juostą šalia žiedo galima būtų atlikt dešninį posūkį (Kaunas- Palanga) nesustojus, šiaip ir dabar galima pravažiuot nesustojus, tai kam po velniais tada reikalinga šia kryptimi estakada? O šiaip Palangos plentas yra laikomas kaip Klaipėdos aplinkelis, tad įrengus estakadą Klaipėda-Palanga daug kas pasirinktų pasiekt Klaipėdos šiaurinę dalį, nes dabar pasirinkus tokį maršrutą reiktų nuobodžiai kamšti sedėt....
    "Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    A taip taip, geriau jau padarytų Klaipėda-Palanga nei Kaunas-Palanga. O kodėl ir visas žiedas nuspalvintas dryžuotai, ar tai reiškia, kad bus naujai išasfaltuotas?
    Tai yra sutartiniai ženklai, skaityk visą brėžinį o ne spalvas žiūrėk. Geriau Klaipėda-Palanga?? Gal srautai šiek tiek iš Kauno į Palangą didesni. Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau...

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    A taip taip, geriau jau padarytų Klaipėda-Palanga nei Kaunas-Palanga. O kodėl ir visas žiedas nuspalvintas dryžuotai, ar tai reiškia, kad bus naujai išasfaltuotas?

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Nematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
    Tai kad antrajame darbų etape numatyta jungtis Kaunas-Palanga. Pažiūrėk į padidinta žiedo brėžinį (vidurinis). Aiškiai matyti jungtis (dryžuota žaliai). Netgi jau dabar statoma tos jungties pradžia, iš kurios dar atsiras jungtis Kaunas-Šilutė

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Nematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Parašė gytisl Rodyti pranešimą
    Įdomu, o apie tunelį ar tiltą pestiesiems skersai kelio Kaunas-Klaipėda niekas negalvoja? Ar čia tuo pėsčiųjų taku reikės pora kilometrų rioglintis į kitą kelio pusę?
    Yra tuneliukas pravažiavimui. Visad stovėjo iki šiol, dabar pirmu etapu yra rekonstruojamas.

    Komentuoti:


  • gytisl
    replied
    Įdomu, o apie tunelį ar tiltą pestiesiems skersai kelio Kaunas-Klaipėda niekas negalvoja? Ar čia tuo pėsčiųjų taku reikės pora kilometrų rioglintis į kitą kelio pusę?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TRANSEUROPINIO TINKLO KELIO E85 (VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA)
    REKONSTRAVIMAS. ESTAKADOS KAUNAS–PALANGA,
    PALANGA–KAUNAS KRYPTIMI STATYBA JAKŲ SANKRYŽOJE

    V TOMAS. BRĖŽINIAI
    1. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas.
    2. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas – pėsčiųjų ir dviračių takai (bendras ilgis ~ 1,5 km).
    3. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km apšvietimas.
    4. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km estakada (Kauno–Palangos, Palangos– Kauno kryptimis).
    5. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km – triukšmą mažinanti sienutė.
    6. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio inžineriniai tinklai:
    – elektros tiekimo linijų rekonstravimas;
    – ryšių linijų rekonstravimas;
    – lietaus nuotekų įrengimas

    1 brėžinys. Transporto mazgo planas


    Padidintas žiedo planas


    1 brėžinio legenda


    4 brėžinys. Estakados Kaunas-Palanga II lygis

    http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534

    Pirkimas 22648 Paskelbtas: 2010-08-13; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-10-05;
    Pirkimo objektas: Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Estakados Kaunas–Palanga, Palanga–Kaunas kryptimi statyba Jakų sankryžoje.
    Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
    http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534
    Dokumentai (pdf): https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2648&LID=31873

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iš kitos pusės, jei ten situacija normalizuosis, pinigus bus galima skirti kitiems svarbiems projektams, toje pačioje Klaipėdoje jų ne vienas. Ir Pietinis išvažiavimas, ir Baltijos prospekto sankryžos, Minijos gatvės rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-08-13, 12:05
    Planuojama tęsti estakados Jakų žiede statybas
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tatybas-293471

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
    Tendencijos, statistika, kitų šalių patirtis?
    Į visą tai manau atsižvelga, nes sankryža tikrai rimta bus. O III ir kiti etapai bus pagal poreikius ir galimybes įgyvendinti ateityje.

    Komentuoti:


  • TheNewYork_er
    replied
    Tendencijos, statistika, kitų šalių patirtis?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
    /\ Nesuprantu kodėl estakados pralaidumas buvo skaičiuojamas dabartiniams srautams.
    O tai kokiems skaičiuoti? Niekas juk nežino, kas bus ateityje.

    Komentuoti:

Working...
X