Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Tai labai logiška, kai nėra pinigų, bet galvojama į ateitį . Juolab kad pastatyta tik labai maža jos dalis, matuojant pinigais - užvažiavimų įrengimas keliagubai brangesnis malonumas.
-
Parašė Kovilas Rodyti pranešimąLogika elementari. Anksčiau buvo planuota, kad antras etapas bus pilnai įgyvendintas daug vėliau. Antro etapo estakados DALIS turėjo būt PRIVALOMAI pastatyta pirmiausia, nes tai yra aukščiausia visos būsimos sankryžos dalis. Tokią ją ir būt palikę pastovėt keliems metams. Nes jei būtų pastatę pirmą etapą, o tada galvoję, kaip virš estakados supilt dar aukštesnę antro etapo monolitinę estakadą - būt kilę daug galvos skausmo.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDėl jungties Kaunas-Palanga sutinku, ji mažiausiai reikalinga, turbūt ir jai esant daug kas važiuotų pro žiedą, nes būtų greičiau. Bet Palanga-Kaunas tikrai reikalinga, nes kamščiai nemaži susidaro nuo Palangos, o važiuojantys žiedu jį visą turi apvažiuoti, atitinkamai stabdydami kitus.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąBet ir dabar kamščių šia kryptimi kaip ir nėra, nes nesustojęs gali atlikt dešininį posūkį į Palangos plentą, iš Jakų žiedo sukantis link Palangos antra eismo juosta važiuoja, o pirma būtent ir skirta iš Kauno pusės....Paskutinis taisė Lettered; 2010.08.23, 11:21.
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąŠiaip šalia žiedo jau praktiškai nėra vietos į tą pusę, nes eina gatvelė, o už jos iškart pastatai. O pastačius Kaunas-Klaipėda ir Kaunas-Palanga kamščio žiede turėtų nebelikti ir važiavimas juo neturėtų sukelt didesnių problemų.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTodėl, kad įrengus papildomą juostą šalia žiedo galima būtų atlikt dešninį posūkį (Kaunas- Palanga) nesustojus, šiaip ir dabar galima pravažiuot nesustojus, tai kam po velniais tada reikalinga šia kryptimi estakada? O šiaip Palangos plentas yra laikomas kaip Klaipėdos aplinkelis, tad įrengus estakadą Klaipėda-Palanga daug kas pasirinktų pasiekt Klaipėdos šiaurinę dalį, nes dabar pasirinkus tokį maršrutą reiktų nuobodžiai kamšti sedėt....
"Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTai yra sutartiniai ženklai, skaityk visą brėžinį o ne spalvas žiūrėk. Geriau Klaipėda-Palanga?? Gal srautai šiek tiek iš Kauno į Palangą didesni. Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau...
"Nereik nušnekėt, turint omeny, kad tau tai būtų priimtiniau..." Čia ne man priimtiniau, bet manau žymiai logiškiau!!!
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąA taip taip, geriau jau padarytų Klaipėda-Palanga nei Kaunas-Palanga. O kodėl ir visas žiedas nuspalvintas dryžuotai, ar tai reiškia, kad bus naujai išasfaltuotas?
Komentuoti:
-
A taip taip, geriau jau padarytų Klaipėda-Palanga nei Kaunas-Palanga. O kodėl ir visas žiedas nuspalvintas dryžuotai, ar tai reiškia, kad bus naujai išasfaltuotas?
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
Komentuoti:
-
Nematau logikas išskyrimo pirmo ir antro etapų. Jei krizės sumetimais būtų nuspręsta apsiribot tik pirmu etapu būtų visiškas absurdas, nes didžioji dalis trečio lygio estakados jau pastatyta. Kitas nesuvokiamas dalykas, dabar skelbiamas konkursas antro etapo, jei laimės kitas statytojas, tai trečio lygio estakada bus dviejų statytojų, ir kaip paskui su garantijom visom ir pan.? Dar norėjau paapgailestaut, kad pagal Romo pateikta schema matosi jog antrame etape nebus įrengta Klaipėda-Palanga ir Kaunas-Palanga jungtys
Komentuoti:
-
Parašė gytisl Rodyti pranešimąĮdomu, o apie tunelį ar tiltą pestiesiems skersai kelio Kaunas-Klaipėda niekas negalvoja? Ar čia tuo pėsčiųjų taku reikės pora kilometrų rioglintis į kitą kelio pusę?
Komentuoti:
-
Įdomu, o apie tunelį ar tiltą pestiesiems skersai kelio Kaunas-Klaipėda niekas negalvoja? Ar čia tuo pėsčiųjų taku reikės pora kilometrų rioglintis į kitą kelio pusę?
Komentuoti:
-
TRANSEUROPINIO TINKLO KELIO E85 (VILNIUS–KAUNAS–KLAIPĖDA)
REKONSTRAVIMAS. ESTAKADOS KAUNAS–PALANGA,
PALANGA–KAUNAS KRYPTIMI STATYBA JAKŲ SANKRYŽOJE
V TOMAS. BRĖŽINIAI
1. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas.
2. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio 304,5 km – Jakų sankryžos rekonstravimas – pėsčiųjų ir dviračių takai (bendras ilgis ~ 1,5 km).
3. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km apšvietimas.
4. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km estakada (Kauno–Palangos, Palangos– Kauno kryptimis).
5. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio 304,5 km – triukšmą mažinanti sienutė.
6. A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos kelio inžineriniai tinklai:
– elektros tiekimo linijų rekonstravimas;
– ryšių linijų rekonstravimas;
– lietaus nuotekų įrengimas
1 brėžinys. Transporto mazgo planas
Padidintas žiedo planas
1 brėžinio legenda
4 brėžinys. Estakados Kaunas-Palanga II lygis
http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534
Pirkimas 22648 Paskelbtas: 2010-08-13; Pasiūlymų teikimo terminas: 2010-10-05;
Pirkimo objektas: Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Estakados Kaunas–Palanga, Palanga–Kaunas kryptimi statyba Jakų sankryžoje.
Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
http://www.miestai.net/forumas/newre...streply&t=5534
Dokumentai (pdf): https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...2648&LID=31873
Komentuoti:
-
Iš kitos pusės, jei ten situacija normalizuosis, pinigus bus galima skirti kitiems svarbiems projektams, toje pačioje Klaipėdoje jų ne vienas. Ir Pietinis išvažiavimas, ir Baltijos prospekto sankryžos, Minijos gatvės rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
2010-08-13, 12:05
Planuojama tęsti estakados Jakų žiede statybas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tatybas-293471
Komentuoti:
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąTendencijos, statistika, kitų šalių patirtis?
Komentuoti:
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą/\ Nesuprantu kodėl estakados pralaidumas buvo skaičiuojamas dabartiniams srautams.
Komentuoti:
Komentuoti: