Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Vilniaus rajono sav. administracija yra įsipareigojusi šį kelią VL9813 išasfaltuoti iki 2025 metų, tai šiemet gali visos likusios atkarpos ir nepabaigti...
- 1 patinka
-
Taip, suprojektavus ir gal po kokių 20-30 metų pastačius Ožkiniuose mažai kam reikalingą pėsčiųjų - dviratininkų - žvėriukų tiltą neliks perspektyvos, kad kažkada bus transporto jungtis tarp Nemenčinės plento ir Balsių.Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi planuojamas pėsčiųjų tiltas.
Daugiau ten iki 2050 m. nieko nenumatoma.
Šiaurinėje pusėje nebus ir normalaus Vilniaus "vidurinio" aplinkklelio - net vizijos. Liks tik jo pakaitalas Sakalinė - Riešė - Galinė -Sudervė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Taigi planuojamas pėsčiųjų tiltas.Parašė Resutas Rodyti pranešimąIšeina, akd labai trūksta tilto per Nerį tarp Nemenčinės ir VIlniaus. Tik, kad ten sraustiniai, gyvenvietės itt. Įdomu, kokie čia planai
Daugiau ten iki 2050 m. nieko nenumatoma.
Komentuoti:
-
Išeina, akd labai trūksta tilto per Nerį tarp Nemenčinės ir VIlniaus. Tik, kad ten sraustiniai, gyvenvietės itt. Įdomu, kokie čia planai
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas. (...)
Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėtas žaliai

Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė
Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32
Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu. (...)
Jau dabar renkantis maršrutą Sakalinės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę. (...)
Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:

Žemėlapiai iš www.mapy.czAčiū už geras naujienas.Parašė HSV Rodyti pranešimąVilniaus raj. tęsiamas jungiamojo kelio VL9813 (Kalno gatvės) Galinė - Mažoji Riešė asfaltavimas[


Užbaigiama Vilniaus šiaurinio "vidurinio" aplinkkelio pakaitalo nuo Balsių iki Sudervės atkarpa.
Komentuoti:
-
Kažkas vyksta
Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
„Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad Nemenčinės plento atkarpa nuo numatomo Balsių tilto iki Antakalnio žiedo apsupta mišku iš abiejų pusių. Tuo labiau, kad rekonstravus likusią gatvės dalį į 4 juostas nebebūtų ir padidėjusio transporto problemos. Tad niekaip nematau problemos šioje vietoje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąMatai miško žvėriukams, skirtingai nuo miesto žvėriukų, tiltas nebūtinas
Čia turbūt turima omeny, kad Vilniuje bent dešimtmetį nėra statomi jokie transporto tiltai, tik planuojami keli abejotino reikalingumo pėsčiųjų tiltai. Švelniai pasišaipyta, kad Ožkinių tilto vietoje nėra reiklaingas pėsčiųjų dviratininkų tiltas. Tame miške nėra daug nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.Parašė Iron w Rodyti pranešimąNekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.
O kalbant rimtai, Ožkinių tiltas tarp Balsių ir Karačiūnų vis dėlto būtų reikalingas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
matai miško žvėriukams, skirtingai nuo miesto žvėriukų, tiltas nebūtinasParašė Iron w Rodyti pranešimą
Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pačiame Vilniuje, kur galimi srautai dešintis kartų didesni, vargu ar naujas tiltas atsiras artimiausią dešimtmetį.
Komentuoti:
-
Būtų pinigų švaistymas kvadratu. Realiai būtų bėgikams, dviratininkams ir grybautojamsParašė Lettered Rodyti pranešimą
Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.
Susisiekimui į socialines įstaigas ar komerciją naudos praktiškai nulis.
Nors gal tiksliau bus, lyg ir yra tarybis sprendimas, kad iki 2022 vasaros turi toks atsirast
P.S. aš nesiskųsčiau, geras ratukas gautųsi.
Komentuoti:
-
Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pusė gyventojų jei ne daugiau nori. Blogiausias variantas būtų tiltas be gatvės.
Komentuoti:
-
Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
Komentuoti:
-
Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
Komentuoti:
-
Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Komentuoti:
-
Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Komentuoti:
-
Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
Komentuoti:
-
Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas.
Per tą laiką apskritys išnyko, ją kažkiek pavaduoja pusiau visuomeninės regionų tarybos. Senos nuorodos veikia; tik apskrities administracijos puslapį www.apskritis.lt nusipirko kažkokia elektroninė parduotuvė, kuri siųla kažkokius ajurvedinius oroduktus.
Nauja nuoroda į Vailnaius apskritires BP (be brėžinių): https://www.lietuvosregionai.lt/uplo...s%20planas.pdf
Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė)

Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėta žaliai

Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė



Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32
Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu.
Be minėto kol kas uždaryto ruožo Galinė - M.Riešė šiuo metu dar yra rekonstruojamas kelio RK 5210 ruožas Riešė - Kalinas..
Jau dabar renkantis maršrutą Sakalnės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę

Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:

Žemėlapiai iš www.mapy.cz
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: