Varyti per vidurį N.Vilnios, Galgių ir Kairėnų nemanau kad tiktų aplinkkeliui. Ten šimtai sklypų jau trukdys. Juolab, kad išeitų jis į "niekur" ir abiejuose galuose nesutaptų su išoriniais Pietiniu ir Šiauriniu aplinkkeliu.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Antakalnio gatvės nukrovimui pasitarnautų, bet realių maršrutų nelabai yra.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.
 
 A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
 
  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkada Kaminkelio gatvę planavo išvesti į kryžkelę, bet ne trazitinę, o vietinės reikšmės. Kaip ir Tyzenhauzų toliau - į Žirnių. Kodėl ta teritorija lieka tokia apleista, nelabai aišku. Oro uosto apsauginė zona mažaaukštei statybai nelabai trukdo. Va ką reikia tikrai integruoti į miestą.Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekada ten nesu patekęs į kamštį, apskritai iš Dunojaus g. link kapinių tik viena juosta eismas vyksta, tai jei ir yra tas kaklelis, tai pačioje Dunojaus g.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
 Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal kažkurį plėtros planą,Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
 
  
 kiek pamenu šita vieta turėtų būti sprendžiama kažkaip taip:
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
 Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.
 
 
 
 Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.
 
 O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.
 
 
 
 Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.Parašė themanualManau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...Parašė Riedis Rodyti pranešimąVietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtisParašė Riedis Rodyti pranešimą
 Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtisParašė Riedis Rodyti pranešimą
 Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.Parašė HSV Rodyti pranešimą
 Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fūrų eismas 108 keliu ne tik būtų nesaugus ir ilgesnis apie 20 km, bet ir eitų pro visokius kaimelius ir dar klausimas, kur daugiau namų šalia kelio, tame 108 ar ML.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
 Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo Nemenčinės iki posūkio į Europos parką tik gėlytės. Tarp A2 ir Molėtų plento ir kelias smagesnis, ir fūrų daugiau. Ką jau kalbėt apie važiavimą per Riešę. Su lengvąja per Ukmergę gal atrodo ne itin lėčiau. Bet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.Parašė Riedis108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...
 
 Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
 
 SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 90km/h (autostrada) vs 80km/hParašė mantasm Rodyti pranešimąBet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
 
 Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.
 
 Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])
 
 A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.
 
 P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lyg automobilių eismo palengvinimas yra kada nors išsprendęs kamščius.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.
 
 Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
 
 SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto. Ką reiktų padaryti tai atvirkščiai, kuriam laikui išvis nustoti statyti naujus kelius automobiliams išskyrus esamų remontą ir eismo gerinimą sprendžiant reguliavimo problemas, o ne apskritai didinant pralaidumą.
							
						Post in English - fight censorship! Ką reiktų padaryti tai atvirkščiai, kuriam laikui išvis nustoti statyti naujus kelius automobiliams išskyrus esamų remontą ir eismo gerinimą sprendžiant reguliavimo problemas, o ne apskritai didinant pralaidumą.
							
						Post in English - fight censorship!
 - 2 patinka
 Comment






Comment