Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • HSV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
    Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
    Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
    Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
    Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.

    Click image for larger version  Name:	Logistika.png Views:	1 Size:	273,3 kB ID:	1763489

    Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.

    O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.



    Parašė themanual
    Manau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
    Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Šioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
    Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Pietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.

    Pagal kažkurį plėtros planą,
    kiek pamenu šita vieta turėtų būti sprendžiama kažkaip taip:

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.
    Niekada ten nesu patekęs į kamštį, apskritai iš Dunojaus g. link kapinių tik viena juosta eismas vyksta, tai jei ir yra tas kaklelis, tai pačioje Dunojaus g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Pietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
    Kažkada Kaminkelio gatvę planavo išvesti į kryžkelę, bet ne trazitinę, o vietinės reikšmės. Kaip ir Tyzenhauzų toliau - į Žirnių. Kodėl ta teritorija lieka tokia apleista, nelabai aišku. Oro uosto apsauginė zona mažaaukštei statybai nelabai trukdo. Va ką reikia tikrai integruoti į miestą.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Idomu butu pamatyti sitoje nupaisytoje vietoje kelia
    Nusiimtu srautas nuo liepkalnio - minsko sankryzos

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą
    Pietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.

    Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Pietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Rytinis aplinkkelis jei ir bus kada nors, tai tik 1+1. Daugiau nėra poreikio. Be to, tai ir taip būtų tolima perspektyva. Pagal mane, tai labai trūksta jungties Nemenčinės pl.-Santariškės, t.y. Ožkinių tilto. O po jo tai jau galima bus ir rytinį statyti.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Su rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.

    A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.
    Antakalnio gatvės nukrovimui pasitarnautų, bet realių maršrutų nelabai yra.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Varyti per vidurį N.Vilnios, Galgių ir Kairėnų nemanau kad tiktų aplinkkeliui. Ten šimtai sklypų jau trukdys. Juolab, kad išeitų jis į "niekur" ir abiejuose galuose nesutaptų su išoriniais Pietiniu ir Šiauriniu aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Būtų labiau centro nukrovimui nuo miesto vidaus eismo nei miesto apvažiavimui ilgais maršrutais. Kas irgi būtų į naudą.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Su rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.

    A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.

    Komentuoti:


  • dr-rox
    replied
    Wow, čia dar didesnis nei vakarinis, Vilniaus tempais gal kokiais 2216 metais

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kur tas "Rytinis" turi būti? Nieko apie tai negirdėjau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kur tas "Rytinis" turi būti? Nieko apie tai negirdėjau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei rytinio vietoje užleis namais, bus #smagu

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Gal, kas žinote ar yra kažkokie sprendimai, susiję su rytiniu aplinkeliu bei Liepkalnio/ Minsko pl. dviaukšte sankryža?
    Liepkalnio mazgas yra trečioje dabartinės miesto valdžios reinkarnacijos vizijoje. Rytinio nėra iš viso.

    Komentuoti:

Working...
X