Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
- 4 patinka
-
Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...Parašė Riedis Rodyti pranešimąVietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.
Dalis šio eismo numatytai aplenks "centrą" (Geležinio Vilko g. per upę) per Vakarinį aplinkkelį ir Šiaurinę g, kita dalis toliau kursuos Geležiniu Vilku.
Tikrasis šiaurinis vilniaus aplinkkelis ves rekonstruotu 108 keliu (vietomis pakoreaguota trasa), kuris nuo pat Nemenčinės per Riešę, Maišiagalą sieks A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda). Ši jungtis potencialiai ateityje nuims tranzitinį užmiestinį krovininį transportą.
O vietiniams gyventojams "ant kelio", tai žinoma nesinori tos Mykolo Lietuvio gatvės. Kuo toliau tuo eismas joje intensyvės ir tolimąjame plane ji atliks itin svarbų vaidmenį susisiekime. Dabar ten juokingas srautas palyginus su tuo kas laukia.
Vietinio sunkiojo transporto neišvengsi, reikia tai reikia - net statybos kitaip neįvyktų. Tranzito nereikia skatinti, kai yra projektuojama naujai ir logistikos vystymasis yra nusistovėjęs. Baisiausia laukia, kai bus kapitalinė Žaliųjų ežerų g. rekonstrukcija ir tiltas Ožkiniuose iki Nemenčinės plento. Tada masyvus lengvojo krovininio transporto tranzitas nebeišvengiamas (iki Šiaurinės g. paskutinio etapo). Neaišku tik kokia seka vyks visi šitie darbai.Parašė themanualManau pirma nuties gatvę, o ant sekančių rinkimų, jeigu pasikeis meras (o gal ir nebūtinai), padarys kokį papildomą PAV ir nusirinks tuos ženklus. Ten beje sunkiasvoris transportas jau dabar kartais užklysta
Komentuoti:
-
Jeigu neleis, kaip tada fūra, važiuojanti pvz. nuo gariūnų, pateks į molėtų plentą? Per centrą GV? Nesuprantu logikos, kodėl negalėtų leisti, labai arti tos gatvės gyvenamųjų namų labai mažai, visos pagrindinės bajorų, visorių, santariskiu gyvenvietes pakankmai dideliu atstumo nuo ML, praktiškai visa trasa eina mišku ir pro visokius servisus.Parašė Riedis Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje ženkliai mažesnis kiekis sunkiojo ir lengvojo krovininio transporto intensyvumas/procentas ir berods Mykolo Lietuvio g. neleis sunkiajam važiuoti (išskyrus autobusus).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal kažkurį plėtros planą,Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.

kiek pamenu šita vieta turėtų būti sprendžiama kažkaip taip:
Komentuoti:
-
Niekada ten nesu patekęs į kamštį, apskritai iš Dunojaus g. link kapinių tik viena juosta eismas vyksta, tai jei ir yra tas kaklelis, tai pačioje Dunojaus g.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.
Komentuoti:
-
Kažkada Kaminkelio gatvę planavo išvesti į kryžkelę, bet ne trazitinę, o vietinės reikšmės. Kaip ir Tyzenhauzų toliau - į Žirnių. Kodėl ta teritorija lieka tokia apleista, nelabai aišku. Oro uosto apsauginė zona mažaaukštei statybai nelabai trukdo. Va ką reikia tikrai integruoti į miestą.Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
Komentuoti:
-
Idomu butu pamatyti sitoje nupaisytoje vietoje kelia
Nusiimtu srautas nuo liepkalnio - minsko sankryzos
Komentuoti:
-
Ši jungtis tik dar labiau išryškintų "butelio kakliuko" ties kapinėmis problemą. Nors kol kas ji labiau etinė, nei praktinė.Parašė kutas Rodyti pranešimąPietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pietrytinėje miesto dalyje šiuo metu labiau trūksta normalaus Sienamiesčio apvažiavimo, pvz. sujungiant Žirnių ir Sukilėlių gatves arba sutvarkant Liepkalnio sankryžą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Rytinis aplinkkelis jei ir bus kada nors, tai tik 1+1. Daugiau nėra poreikio. Be to, tai ir taip būtų tolima perspektyva. Pagal mane, tai labai trūksta jungties Nemenčinės pl.-Santariškės, t.y. Ožkinių tilto. O po jo tai jau galima bus ir rytinį statyti.
Komentuoti:
-
Antakalnio gatvės nukrovimui pasitarnautų, bet realių maršrutų nelabai yra.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.
A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.
Komentuoti:
-
Varyti per vidurį N.Vilnios, Galgių ir Kairėnų nemanau kad tiktų aplinkkeliui. Ten šimtai sklypų jau trukdys. Juolab, kad išeitų jis į "niekur" ir abiejuose galuose nesutaptų su išoriniais Pietiniu ir Šiauriniu aplinkkeliu.
Komentuoti:
-
Būtų labiau centro nukrovimui nuo miesto vidaus eismo nei miesto apvažiavimui ilgais maršrutais. Kas irgi būtų į naudą.
Komentuoti:
-
Su rytiniu aplinkkeliu tokia išeina problema. Kur juo važiuoti? Daugpilis - Gardinas? Ignalina - Šalčininkai? Nėra srautų.
A15 - A3 reikia, dar iš dalies A3-103. O visa kita perėjos ir kalniukai su 30 perspektyva.
Komentuoti:
-
Wow, čia dar didesnis nei vakarinis, Vilniaus tempais gal kokiais 2216 metais
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKur tas "Rytinis" turi būti? Nieko apie tai negirdėjau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liepkalnio mazgas yra trečioje dabartinės miesto valdžios reinkarnacijos vizijoje. Rytinio nėra iš viso.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal, kas žinote ar yra kažkokie sprendimai, susiję su rytiniu aplinkeliu bei Liepkalnio/ Minsko pl. dviaukšte sankryža?
Komentuoti:
Komentuoti: