Parašė SoulMulticast
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Parkavimas. Infrastruktūra
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geras pastebėjimas. Reikia tuomet tikrai imtis kažkokių papildomų priemonių, kad būtų dabartiniai plotai maksimaliai efektyviai išnaudojami. Jau ir dabar yra tiek reikalavimai parkavimui, tiek atstumai nuo namo, tiek reikalavimai žaliesiems plotams ir tt.. Parkavimo vietas manyčiau reikia pritempinėti prie tikslo, kad 1 butas 1 parkavimo vieta nenuskriaudžiant žaliųjų plotų. Taip pat įvesti koeficientą kiek kieme turi būti minimum žalio ploto (į jį turbūt įeitų ir žaidimų aikštelė). Kažkaip taip. Reikėtų pagalvoti.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Bet čia irgi skamba utopiškai. Realybėje bus taip: gyventojai susimeta architekto samdymui, tuomet jis parodo, kiek ir ko galima įrengti pagal STR`ą. Gyventojai pamato, kad parkavimo vietų įvykdžius projektą greičiausiai net pamažės, nes deja kiemai sovietmečiu ne pagal dabartinį STR projektuoti. Ir tada nusprendžia, kad jiems dabartinės parkavimo vietos po langais ir ant šaknų svarbesnės, negu žalias ir gražus kiemas ir architekto paslaugų atsisako, palieka status quo, užsako esamų dangų remontą. O priversti gyventojus daryti savo sklype tai, ko jie nenori, savivaldybė svertų vargu ar turės.
Be to, juk nebūtina gyventojams aklai samdyti architekto paruošti projektą ir tik tada sužinoti ką maždaug galima daryti kieme. Turėtų būti pvz kokie standartiniai šablonėliai kur būtų kad ir grubiai parašyta kiek procentiškai kiemo ploto galima tikėtis paskirti parkingui ir kiek žaliajam plotui. Ir pagal tokį šabloną gyventojai iš karto matytų primesdami kad ir iš akies kiek maždaug kiemo ploto galima kam skirti.
PLIUS - juk architektą samdyti nebūtina iš karto projektui - galima konsultacijai pasisamdyti kuri kainuos maksimum 200 eurų ir tada gan tiksliai sužinosi ką galima daryti. Nematau čia problemų. Kas nori pasiekti tikslą - dažnai ras būdą kaip pasiekti.
Beje, jau esu ne kartą sakęs, kad Vilniuje (ir kituose miestuose) yra pilna kiemų kur tyvuliuoja nenaudojami žolės plotai. Jų sąskaita galima stipriai praplėsti P vietas tuo pačiu išlaikant ir pakankamai žaliųjų plotų.
Va, labai greitas pvz iš sklypo (tiksliau - kiemo, nes sklypas nesuformuotas) šalia buvusio Spartos komplekso:Paskutinis taisė spekas; 2024.11.15, 16:04.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Video geras, bet fake news, nes esama 3,5 m "gatvė" ten panašu yra tiesiog jau kiemo teritorija, nes matosi ji veda tieisi į daugiabutį. Trikampio ženklas ties įvažiavimu į tikrą gatvę, kiemo nepadaro "gatve". 3,5 m pravažiavimas yra legalus (net tokia Ds kategorijos gatvė būtų legali pvz. soduose). Platina iki 5,5 "dvipusės" "gatvės", kad tiesiog leisti parkuotis, nes skvere panaikins parkingą.
Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo sudėtingesnė situacija su parkingu, tuo mažiau žmonės važinėja automobiliais be didelės būtinybės. Kai mano rajone buvo uždarę aikštelę rekonstrukcijai (ir dėl to parkingo vietų skaičius rajone sumažėjo perpus) iš viso palikdavau mašiną kieme ir važinėdavau viešuoju. Mašina važinėdavau nebent su kokiais reikalais dienos viduryje, kad grįžti namo iki 16h (nes vėliau vietų jau nebūdavo).Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Išmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.11.21, 12:10.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O šalia stovi admin dir, kuris tuo pat metu yra projektų ekspertas. Išmokino apeiti sistemąParašė dondc Rodyti pranešimąReziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIšmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.
- 11 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.Parašė digital Rodyti pranešimąČia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.
Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl? Normalus, pavadinkim, olandiškas automobilio naudojimas. Į darbą ( su sąlyga, kad darbas ne iš namų) VT ar dviračiu, savaitgaliniais reikalais, apsipirkt ir paturistaut su mašina.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na nežinau, man kartais atrodo kad beveik pasiekėme tokį automobilizacijos lygį, kai kiekvienas norintis turėti automobilį, jį jau turi. Nebūčiau toks įsitikinęs, kad parkingo zonų praplėtimas ženkliai padidintų bendrą automobilių kiekį.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su keliavimu kitos rūšies transportu viskas ok. Tačiau tada neturi būti "sandėliuojamas" transportas viešose aikštelėse. Kažkaip nepamenu Nyderlanduose tokių erdvių miestuose, kad kiekvienam namų ūkiui, būtų vietos 1-2 automobiliams viešoje aikštelėje pasistatyti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl? Normalus, pavadinkim, olandiškas automobilio naudojimas. Į darbą ( su sąlyga, kad darbas ne iš namų) VT ar dviračiu, savaitgaliniais reikalais, apsipirkt ir paturistaut su mašina.
Mano pagrindinė pretenzija, kad jeigu stovėjimo aikštelė yra vieša, įrengta/prižiūrima už savivaldybės pinigus, yra viešoje žemėje ir dar suteikiama nemokamai, tai noriu ir aš turėti galimybę ten pasistatyti kai man reikia. Jeigu to negalima įgyvendinti pagal esamą modelį, tai turi būti galimybė man pasistatyti sumokėjus, kai dėl to mokesčių būtų ir laisvų vietų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nyderlandų tiek gerai nepažįstu, bet Vokietijos didmiesčiuose teko matyt tokių vietų, kurios laisvai perspjauna mūsų parkofkes. Pašmirinėjus po migrantų dominuojamus rajonus nebuvo sunku rast net ir parkofkių tešlynuose.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Su keliavimu kitos rūšies transportu viskas ok. Tačiau tada neturi būti "sandėliuojamas" transportas viešose aikštelėse. Kažkaip nepamenu Nyderlanduose tokių erdvių miestuose, kad kiekvienam namų ūkiui, būtų vietos 1-2 automobiliams viešoje aikštelėje pasistatyti.
Mano pagrindinė pretenzija, kad jeigu stovėjimo aikštelė yra vieša, įrengta/prižiūrima už savivaldybės pinigus, yra viešoje žemėje ir dar suteikiama nemokamai, tai noriu ir aš turėti galimybę ten pasistatyti kai man reikia. Jeigu to negalima įgyvendinti pagal esamą modelį, tai turi būti galimybė man pasistatyti sumokėjus, kai dėl to mokesčių būtų ir laisvų vietų.
Mūsuose viena iš problemų yra sovietinis daugiabučių palikimas. Su naujais daugiabučiais ryškiai kita situacija kai yra namo sklype požeminiai ar antžeminiai parkingai. O sovietiniuose daugiabučiuose lengvo sprendimo praktiškai nėra. Nebent per prievartą formuoti ir nuomoti sklypus, verčiant susitvarkyti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia buv. Rytų Vokietijoje daugiau paplitęs tas dalykas, kad daugiabučių kvartalų pakraščiuose yra didžiuliai parkingai. Ir šiaip iš to nėra nieko blogo. Galėtų ir pas mus tokiu keliu sprendžiami klausimai. Tik pas mus einama priešingu keliu. Statomos nemokamos papildomos stovėjimo vietos "po langais", o kažkur pakraščiuose esančios aikštelės apmokestinamos. Kaip pvz, čia : 31 Laisvės pr. - Google Maps
Tai čia viskas daroma kažkaip atvirkščiai. Tegu geriau vietoje tų korių įrengimo prie atskirų namų, padaro kažkokias erdves mikrorajonų pakraščiuose, nes vietos tam tikrai yra, ir galima ten bent kurį laiką leisti nemokamai "sandėliuoti" savo retai naudojamas transporto priemones. O vat kiemus, su ribota vietų pasiūla, reikia apmokestinti, kad juose būtų kuo didesne apyvarta ir naudotųsi svečiai, ar gyventojai galintys susimokėti bet dažniau besinaudojantys, kažkur važiuojantys. Nes dabar po langais sustatyti nejudinami automobiliai, o prireikus pas kažką atvažiuoti kokioms 15-30 minučių, tai turi pasistatyti už kilometro ir tiek pat laiko praleisti dar ateidamas.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Megaparkofkių Vokietijoje teko matyti ne tik rytinėje dalyje. Ir ne tik kvartalų pakraščiuose, bet ir tarp namų. Nors gal techniškai buvo tarpe tarp kvartalų, bet iš vaizdo nelabai kuo skyrėsi nuo mūsų parkofkių. Nebent vietoj tešlynų dominavo asfaltas su mažiau žalumos. Nors kaip sakiau ir tešlynų teko pamatyt.
Taip, trumpalaikio stovėjimo vietos pas mus būtų labai gerai kurjeriams ir t.t. Bet realybė turbūt tokia, kad nelabai kas gerbtų tą laiko limitą. Deja.
- 2 patinka
 
Comment
 

			
			
		
Comment