Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kodėl atsisakyti? Jeigu kiti mokesčių mokėtojai nesusimeta ant tavo stovėjimo vietos įrengimo, tai jau negali turėti automobilio?
    Kelias yra jau labai seniai: įsikuriate bendriją, išsinuomojate sklypą aplink namą, pasirengiate projektus, įsirengiate stovėjimo vietas ir laikote savo automobilius. Kur problemos?
    Ne, ne todėl, kad "niekas nesusimeta". Tiesiog susidaro įspūdis, kad atsakomybę norima suversti vien tik gyventojams, kurie yra kažkada valdžios padarytų sprendimų įkaitai. Siūlymas "įsirengti vietą požeminėje aikštelėje po savo daugiabučiu arba įsigyti garažą vs. atsisakyti automobilio" sunkiau įgyvendinamas realybėje, nei čia bandoma pateikti. Tam reikia tinkamo laisvo sklypo (kurių ne visada apskritai yra), papildomų lėšų ir gyventojų sutarimo. Be to beveik visų senos statybų daugiabučių atvejais kiemo teritorija nepriklauso gyventojams.

    Jei jau judame link sampratos, kad kiemas yra gyventojų rūpestis, tai savivaldybė neturi įrenginėti kiemo gyventojams skirtų parkavimo vietų, tačiau neturėtų likti ir nuošalyje arba apsiriboti baudomis už parkavimą ant žolės. Daug gerų sprendimų, kaip būtų galima paskatinti gyventojus, jau paminėta aukščiau: sklypų prie namo perdavimas gyventojų žiniai, teisė įsirengti šlagbaumus, antrojo automobilio apmokestinimas, savivaldybės administruojamų parkavimo vietų apmokestinimas ir kt.

    Comment


      Savivaldybė duoda finansavimą pagal Kaimynijų programą ir bendrijos, sutarusios, gali pasiruošti ir įgyvendinti kokį tik nori projektą: išsiplėsti parkavimą, įsirengti baseiną ir t.t. Susirinkit, nuspręskit, pasiruoškit projektą ir gausit finansavimą. Jeigu tilpsit į rėmus, tai visai nereiks savo lėšų pridėt, o jeigu netilpsit, tai reiks kompensuoti skirtumą. Ir susitvarkysit.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Savivaldybė duoda finansavimą pagal Kaimynijų programą ir bendrijos, sutarusios, gali pasiruošti ir įgyvendinti kokį tik nori projektą: išsiplėsti parkavimą, įsirengti baseiną ir t.t. Susirinkit, nuspręskit, pasiruoškit projektą ir gausit finansavimą. Jeigu tilpsit į rėmus, tai visai nereiks savo lėšų pridėt, o jeigu netilpsit, tai reiks kompensuoti skirtumą. Ir susitvarkysit.
        Kiek jūs dar kledėsite apie tą "kaimynijų" programą. Realiai pabandykite pasidaryti. Turiu įtarimą, kad dirbate kur nors prie savivaldybės ir bandote čia knisti protą apie kažkokią nerealią inovaciją, kuri yra iš dalies mėšlo krūva, nes a) kaimynijos žiauriai didelės, t. y. ištisi kvartalai, kas yra absurdas ir visiškai neaktualu daugeliui gyventojų (pvz. mano kaimynijoje yra ir kažkoks bendrabutis ir 2 pastatai, kur yra tik ofisai. Su pirmais net kalbėti neverta, kitiems dviem visiškai neaktualu; b) pravažiuojančiam kiemui šlakbaumo įsirengti neleidžia. Kai įsisamonsite tai, pabendrausite su savivaldybe, tuomet patikėsiu jūsų kalbom. Nes jaučiu, kad kalbate tik pasiskaites skrajutes. Užknisa tokie gudročiai. Aš, beje, bandęs kieme korius įrengti, sutvarkyti baisingas duobes, kai mane nukreipinėja į seniūniją, kuri net į laiškus neatrašo po 2 mėnesius. Tad kažkiek esu susipažinęs su tvarka, realią, o ne fantasy pakledėjimais forume. Truputi grįžkite į realybę.
        Tegu mūsų miesto infrastruktūros planuotojai nuvažiuoja į užsienį ir pažiūri kaip daro Lenkijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Prancūzijoje, D. Britanijoje. Tos kaimynijos yra kažkas panašaus į "Park & Ride" koncepciją Vilniuje įvedusius genijus.
        Paskutinis taisė R.D.; 2018.04.11, 13:43.

        Comment


          Mano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:

          Click image for larger version  Name:	kavoliuko1.jpg Views:	1 Size:	200,0 kB ID:	1633930

          Click image for larger version  Name:	kavoliuko2.jpg Views:	1 Size:	175,4 kB ID:	1633931

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
          Attached Files

          Comment


            Nuo gegužės 1 P&R aikštelės kainuos tik 50ct.


            EDIT. Pridėtas šaltinis
            BNS 2018.04.11
            Vilniuje mažėja „Statyk ir važiuok“ aikštelių mokestis
            http://www.diena.lt/naujienos/vilniu...okestis-859069
            Paskutinis taisė Romas; 2018.04.12, 11:51.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Mano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:

              Click image for larger version Name:	kavoliuko1.jpg Views:	1 Size:	200,0 kB ID:	1633930

              Click image for larger version Name:	kavoliuko2.jpg Views:	1 Size:	175,4 kB ID:	1633931

              https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
              Ir poto prasides visokios žinutės va pažiurekyt kiek mašinu ant vejos palikta, kokie vairuotojai blogi.. Miesto centra ligint su miegamuoju rajonu kažkaip nelabai. Čia atvirkščiai reikia daugiau galimybių tvarkingai prisiparkuot.

              Comment


                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                Ir poto prasides visokios žinutės va pažiurekyt kiek mašinu ant vejos palikta, kokie vairuotojai blogi.. Miesto centra ligint su miegamuoju rajonu kažkaip nelabai. Čia atvirkščiai reikia daugiau galimybių tvarkingai prisiparkuot.
                Kažkaip visiškai pražiopsojai pagrindinį mano pasiūlymo tikslą. Vietoje to pamatei, kad siūlau įterpti tarpus "trikampius" tarp parkavimo vietų. Tų atskyrimų galima ir nedaryt, tik tada daugiau chaoso parkavime bus. Tokie atskyrimai panaikins kiek, 10 parkavimo vietų per visą gatvės ilgį?

                Comment


                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                  Aš, beje, bandęs kieme korius įrengti, sutvarkyti baisingas duobes, kai mane nukreipinėja į seniūniją, kuri net į laiškus neatrašo po 2 mėnesius. Tad kažkiek esu susipažinęs su tvarka, realią, o ne fantasy pakledėjimais forume. Truputi grįžkite į realybę.
                  Čia viena iš priežasčių kodėl aš pradžioje pasiūliau tiesiog paimti iš vienų metų Vilniaus infrastruktūros biudžeto tik apie 1/6 biudžeto dalį ir baigus dešimtmečius besitęsiančius pletkus, neveiklumą, ir "bardakus" ir tiesiog išspręsti situaciją ir ją pamiršti kokiai 15 ar daugiau metų. Taip, tai būtų savotiškas pasiaukojimas vardan tvarkos įrengiant vietas ir tiems niekadėjams kurie neketina tvarkytis, bet ar mes jau taip nubednėsim, nesugebėsim išgyventi vienus metus kiek mažiau lėšų skyrę kitiems infrastruktūros projektams? Juk netektų nei lįsti į skolas, nei tai būtų viso biudžeto suvalgymas ar kas panašaus. Galim ir toliau nevertinti iš šono esamos situacijos ir nematyti, kad nieks realaus šiuo klausimu nevyksta jau kiek metų ir toliau diskutuoti kol... kol numirsim? Juk daugumai patiktų gražūs ir tvarkingi parkingai bei neišmakliavoti dirvonai - manau būtų verta dėl to "pasiaukoti" šiek tiek. Žodžiu, i rest my case, ir būčiau iš tų kurie sutiktų atseikėti kiek pinigų šiam tikslui. Jau ir taip esu tai ne kartą daręs ir galiu pasakyti paskui džiugesys matyti tvarkingą aplinką atperka tuos "pasiaukojimus". : )

                  Comment


                    Parašė kutas Rodyti pranešimą
                    Jei jau judame link sampratos, kad kiemas yra gyventojų rūpestis, tai savivaldybė neturi įrenginėti kiemo gyventojams skirtų parkavimo vietų, tačiau neturėtų likti ir nuošalyje arba apsiriboti baudomis už parkavimą ant žolės. Daug gerų sprendimų, kaip būtų galima paskatinti gyventojus, jau paminėta aukščiau: sklypų prie namo perdavimas gyventojų žiniai, teisė įsirengti šlagbaumus, antrojo automobilio apmokestinimas, savivaldybės administruojamų parkavimo vietų apmokestinimas ir kt.
                    Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?

                    Comment


                      Kolkas daugumai reikalingas. Ypač jei neapsiribojama namai-darbas-namai principu, o pilna veiklų papildomai skirtingose miestose vietose, reikai su savim vežtis daiktų, vežiot vaikus ir pan. Su laiku dalį "rutininių" kelionių turėtų padengti VT, bent jau tikiuosi link to bus einama. Pats pagal veiklų pobūdį liksiu su mašina, nes kitaip no chance, bet suprantu, kad kažkada tai bus prabandos variantas su atitinkama kaina. "Kažkada", matyt, kad negreit.

                      Comment


                        Pridarys naujų, gražių parkovkių, atsiras daugiau vietos prie sovietinių daugiabučių, ir tada kas antrame bute prasidės diskusijos "o, Petrai, žiūrėk, parkovkes naujas padarė. gal nusiperkam antrą/trečią mašiną? vietos juk yra, ir galėsim atskirai į darbą važiuot, nereikės tau manęs užvežt pakeliui darant 500 metrų nusukimą". prisipirks dar mašinų, jos vėl nebetilps ir vėl statys ant žolės. tada vėl prasidės diskusijos, kad gal darom parkovkes, nu nes trūksta...

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
                          Dvi 15min.lt apklausos

                          2010.05

                          https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842


                          2018.04

                          https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890

                          Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
                          - Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
                          - Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
                          - kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.

                          Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
                          Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
                            Taip.
                            Flickr

                            Comment


                              Toks klausimas: o kodėl Vilniuje nėra viešo transporto zonų, kaip kad yra daugelyje vakarų didmesčių? Tarkime 1 ir 2 zona. Londone juk ten pilna tų zonų. Jeigu Vilniuje padarytų antrąją zoną, tolimesniems rajonams, tai tuomet gyventojams apsimokėtų važiuoti P+R aikšteles, siekant išvengti didesnės kainos už viešą transportą 2 zonoje. Pasistatai ir važiuoji su viešuoju pirmoje zonoje. Ir šiaip nesuprantu, kodėl jie dabar nori daryti 50 ct už P+R. Kiti moka brangiau. Truputi nesąžininga.

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                Kolkas daugumai reikalingas. Ypač jei neapsiribojama namai-darbas-namai principu, o pilna veiklų papildomai skirtingose miestose vietose, reikai su savim vežtis daiktų, vežiot vaikus ir pan. Su laiku dalį "rutininių" kelionių turėtų padengti VT, bent jau tikiuosi link to bus einama. Pats pagal veiklų pobūdį liksiu su mašina, nes kitaip no chance, bet suprantu, kad kažkada tai bus prabandos variantas su atitinkama kaina. "Kažkada", matyt, kad negreit.
                                Kuo remiantis teigiate, kad _dauguma_ neapsiriboja minimu principu? aš lygiai taip subjektyviai galiu teigti, kad tokių yra kaip tik mažuma. o dauguma tik važiuoja darbas-namai, ir žmona, jei dirba - lygiai taip pat, jei ne - važiuoja kur nors keliskart per savaitę antru automobiliu, likusį laiką stovi kieme.

                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Dvi 15min.lt apklausos
                                Tai kad vyksta į darbą automobiliu - reiškia, kitaip negali? O gal nenori?

                                "Išpindėjimas" ir tingumas - štai kas su nemaža žmonių dalimi negerai..

                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Pridarys naujų, gražių parkovkių, atsiras daugiau vietos prie sovietinių daugiabučių, ir tada kas antrame bute prasidės diskusijos "o, Petrai, žiūrėk, parkovkes naujas padarė. gal nusiperkam antrą/trečią mašiną? vietos juk yra, ir galėsim atskirai į darbą važiuot, nereikės tau manęs užvežt pakeliui darant 500 metrų nusukimą". prisipirks dar mašinų, jos vėl nebetilps ir vėl statys ant žolės. tada vėl prasidės diskusijos, kad gal darom parkovkes, nu nes trūksta...
                                BINGO!

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Taip.
                                  Ne.

                                  Comment


                                    As nesuprantu logikos "Park & Glauskis prie prasmirdusio bomzo" aiksteliu. Nes jeigu zmogus atvaziavo savo masina jis de-facto turi pinigu daugiau nei tas, kuris naudojasi VT, nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai. Kodel tas zmogus turetu islipt is savo siltos erdves (arba vesios jei vasara) ir grustis i VT, turint dabartines P&R aiksteles lokacijas?
                                    Nes jeigu tos aiksteles butu tam, kad zmogus paliktu automobili neivaziuot i centrine dali, pvz ta kur bent Raudona/Melyna parkavimo zonos, tai aiksteles ir turetu buti prie tu zonu. Jei jos skirtos tam kad zmogus tik privaziaves prie miesto iskart persestu i VT (aisku niekas taip nedarys, bet tarkim), tai aiksteles turetu buti prie ivaziavimu i miesta. O dabar jos yra kazkur per viduri, kas netenka jokios prasmes.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai.
                                      Netiesa. Mes turim mašiną, turim pinigų, bet žmona į darbą važiuoja VT.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai.
                                        Šitoks požiūris absurdiškas, nors tame yra dalis tiesos, nes viešas transportas (kaip ir visa jo infrastruktūra) Vilniuje žiauriai apleistas, todėl ir turime nenormalią padėtį. Taip neturėtų būti ir iš dalies taip nėra. Čia galima pasakyti, kad gal tie, kurie važiuoja dviračiais irgi važinėja dėl pinigų trūkumo? Daug kam iš tiesų VT yra labai patogus (kaip ir mano namiškiams), bet pats vaikštau, su mašina važinėju ir dviračiu, nes asmeniškai VT man nieko gero nesuteikia, bet kaip ir minėjau, kitiems patogu.

                                        Comment


                                          Žvėryno P&R aikštelė iš esmės centre. Aš iš ten pėsčias einu ir iki Gedimino pr. ir iki Konstitucijos. Nebent labai prastas oras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X