Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jei organizuoji koki susitikimą, tai būni nusiteikęs, kad svečiai veluoja, nes irgi ilgai ir nuobodžiai ieško kur sustoti. Iš verslo pusės, tai labai nepatogu ir neracionalu, todėl įmonė jau ieško biuro patalpų toliau nuo centro ir planuoja išsikelti.
    Nemanau kad čia tokia politika, bet biurai Senamiestyje yra 90-tųjų atavizmas. Anksčiau ar vėliau jie iš ten išnyks (tiek valstybinės įstaigos, tiek privatūs). Tas pats ofisų pastatas Islandijos g. - būtų puiki vieta tiek viešbučiui tiek prekybcentriui ale G9, ofisai ten ne į temą. Ir Senamiesčio su Centru maišyti nederėtų - Centre ofisų daugės (NMC plėtra), Senamiestyje mažės.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      Nemanau kad čia tokia politika, bet biurai Senamiestyje yra 90-tųjų atavizmas. Anksčiau ar vėliau jie iš ten išnyks (tiek valstybinės įstaigos, tiek privatūs). Tas pats ofisų pastatas Islandijos g. - būtų puiki vieta tiek viešbučiui tiek prekybcentriui ale G9, ofisai ten ne į temą. Ir Senamiesčio su Centru maišyti nederėtų - Centre ofisų daugės (NMC plėtra), Senamiestyje mažės.
      Ir senamiestis numirs, ypač jei išsikels valdiškos įstaigos. O prekybos centrams senamiestyje ne vieta. Tuo labiau kad ir į juos vykstama su mašina. Kaip pavyzdys - Kaunas, kur senamiestis apmiręs, nes beveik nėra valdiškų įstaigų, o miesto valdžia leido statyti tokį monstrą kaip "Akropolis" šalia senamiesčio.

      Comment


        Pateikto pavyzdžio G9 koncepcija visai kitokia nei Akropolio ir niekas į jį specialiai su mašina nevyksta.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Ir senamiestis numirs, ypač jei išsikels valdiškos įstaigos. O prekybos centrams senamiestyje ne vieta. Tuo labiau kad ir į juos vykstama su mašina. Kaip pavyzdys - Kaunas, kur senamiestis apmiręs, nes beveik nėra valdiškų įstaigų, o miesto valdžia leido statyti tokį monstrą kaip "Akropolis" šalia senamiesčio.
          O kuo blogai atvykimas automobiliu, jei atvyks ne piko metu? Apart tų 4 valandų, Vilniuj gatvės tuščios.

          Be to, jei senamiestyje gyvena žmonės, nori ir apsipirkti. Jei bus šalia namų didelis prekybcentris - gal eis pėstute. Iki Akropolio - važiuos. Iš užmiesčio į senamiestį apsipirkti šiaip ar taip nevažiuos.

          Įdomu koks tavo idealaus senamiesčio modelis. Normalus gyvenamasis rajonas, tik su gražiais pastatais ir t.t.? Turistinis barų rajonas? Muziejus po atviru dangumi? Darbinis rajonas su ofisais ir t.t.?

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

            <...> Tas pats ofisų pastatas Islandijos g. - būtų puiki vieta tiek viešbučiui tiek prekybcentriui ale G9, ofisai ten ne į temą. <...>
            Turi jis bent požeminį automatinį parkingą? Tos įmonės el. svetainės neberandu, bet skelbėsi, jog Vilniuje dvi tokias parkingo sistemas buvo įrengusi.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Turi jis bent požeminį automatinį parkingą? Tos įmonės el. svetainės neberandu, bet skelbėsi, jog Vilniuje dvi tokias parkingo sistemas buvo įrengusi.
              Nežinau, rašo http://www.biuraivilniuje.lt/biuras/visi/Plaza-31-1 kad turi 58 vietas bet ar požeminis čia neaišku.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                Nemanau kad čia tokia politika, bet biurai Senamiestyje yra 90-tųjų atavizmas. Anksčiau ar vėliau jie iš ten išnyks (tiek valstybinės įstaigos, tiek privatūs). Tas pats ofisų pastatas Islandijos g. - būtų puiki vieta tiek viešbučiui tiek prekybcentriui ale G9, ofisai ten ne į temą. Ir Senamiesčio su Centru maišyti nederėtų - Centre ofisų daugės (NMC plėtra), Senamiestyje mažės.
                Jei išnyks biurai, tai darbo dienomis, dienos metu, Senamiestis ir centrinė miesto dalis (neskaitant NMC) bus tuščia, nes visi dirbantys bus kažkur kitur. Tai ir tie prekybcentriai neatsidarys arba atsidarę greit užsidarys, nes nepavyks sugeneruoti pirkėjų srauto. Dabar Centras ir Senamiestis bent pietu metu ir po darbo pakankamai gyvas, nes žmonės eina arba papietauti/pavakarieniauti arba apsipirkti. Kitu atveju jie į aptariamą miesto dalį atvyks tik savaitgaliais geru oru, arba vėlyvais vakarais į barus pasilinksminti.

                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                Nežinau, rašo http://www.biuraivilniuje.lt/biuras/visi/Plaza-31-1 kad turi 58 vietas bet ar požeminis čia neaišku.
                Šis turi požeminę aikštelę. Bet biurai įsikurę ir kituose aplinkiniuose pastatuose, kurie neturi jokių normalių stovėjimo aikštelių.
                O visiškai panaikintas stovėjimas, kai nėra erdvių prekių pakrovimui/iškrovimui yra be galo trumparegiškas ir neprotingas sprendimas. Dabar dienomis Islandijos g. pastoviai užstatyti šaligatviai mikroautobusais su avariniais signalais, lygiai kaip ir vakarais taksi ar "uberiai" ant kiekvieno kampo sustoja laukti klientų, nes normaliai sustoti net įlaipinimui/išlaipinimui nėra kur.
                Paskutinis taisė sleader; 2018.01.05, 15:23.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Šis turi požeminę aikštelę. Bet biurai įsikurę ir kituose aplinkiniuose pastatuose, kurie neturi jokių normalių stovėjimo aikštelių.
                  O visiškai panaikintas stovėjimas, kai nėra erdvių prekių pakrovimui/iškrovimui yra be galo trumparegiškas ir neprotingas sprendimas. Dabar dienomis Islandijos g. pastoviai užstatyti šaligatviai mikroautobusais su avariniais signalais, lygiai kaip ir vakarais taksi ar "uberiai" ant kiekvieno kampo sustoja laukti klientų, nes normaliai sustoti net įlaipinimui/išlaipinimui nėra kur.
                  Tai anksčiau kol stovėjimas buvo leidžiamas buvo visiškai ta pati situacija, nes stovėjimo vietos buvo nuolatos užstatytos, tad iš principo niekas nepasikeitė, tik dabar apkaltinti yra ką

                  Comment


                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                    Tai anksčiau kol stovėjimas buvo leidžiamas buvo visiškai ta pati situacija, nes stovėjimo vietos buvo nuolatos užstatytos, tad iš principo niekas nepasikeitė, tik dabar apkaltinti yra ką
                    Ne visai. Buvo kelios vietos, kuriose buvo draudžiama tik sustoti, bet jos buvo numatytos išsikrovimui. Taip pat ties įvažiavimais buvo apie 5 m. zonos, kuriose nebuvo legalios stovėjimo vietos (užbrūkšniuotas plotas), bet buvo galima ne visai legaliai sustoti bent netrukdant kitiems eismo dalyviams (pėstieji ar automobiliai važiuojantys gatve). Dabar apskritai nėra jokios legalios vietos atlikti šias procedūras, bet turbūt niekam ne paslaptis, kad gatvėje yra apie 10 barų/kavinių, kurias periodiškai aptarnauja tiekėjai. Ar tai logiška? Dar galima būtų pasiteisinti, kad tokių vietų yra kažkur šalia už kampo ar pan., nes gatvė pakankamai trumpa, bet net 500 m spinduliu tokių vietų nėra nei vienos. Analogiškai visiškai nėra kur įsodinti ar išlaipinti keleivių.
                    Tada nereikia stebėtis, kad kasdien laužomos taisyklės - statoma ant šaligatvių ar dviračių takų, nes alternatyvos nėra visiškai jokios.
                    Paskutinis taisė sleader; 2018.01.05, 15:50.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      O kuo blogai atvykimas automobiliu, jei atvyks ne piko metu? Apart tų 4 valandų, Vilniuj gatvės tuščios.

                      Be to, jei senamiestyje gyvena žmonės, nori ir apsipirkti. Jei bus šalia namų didelis prekybcentris - gal eis pėstute. Iki Akropolio - važiuos. Iš užmiesčio į senamiestį apsipirkti šiaip ar taip nevažiuos.

                      Įdomu koks tavo idealaus senamiesčio modelis. Normalus gyvenamasis rajonas, tik su gražiais pastatais ir t.t.? Turistinis barų rajonas? Muziejus po atviru dangumi? Darbinis rajonas su ofisais ir t.t.?
                      O kur ne piko metu statys, jei viskas užimta tų, kurie atvyko ryte ir išvyks tik vakare?
                      Dideliems PC Senamiestyje vietos nėra. Tiesiog nėra.

                      Modelis toks, koks ir dabar - ir gyvenamas, ir su turistais, ir su muziejais ir su darbo vietomis ne vien tik pasilinksminime, prekyboje ar viešbučiuose. Tik automobilių srautus bei parkavimą reikia riboti, nes to, kas yra dabar jau per daug.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Ne visai. Buvo kelios vietos, kuriose buvo draudžiama tik sustoti, bet jos buvo numatytos išsikrovimui. Taip pat ties įvažiavimais buvo apie 5 m. zonos, kuriose nebuvo legalios stovėjimo vietos (užbrūkšniuotas plotas), bet buvo galima ne visai legaliai sustoti bent netrukdant kitiems eismo dalyviams (pėstieji ar automobiliai važiuojantys gatve). Dabar apskritai nėra jokios legalios vietos atlikti šias procedūras, bet turbūt niekam ne paslaptis, kad gatvėje yra apie 10 barų/kavinių, kurias periodiškai aptarnauja tiekėjai. Ar tai logiška? Dar galima būtų pasiteisinti, kad tokių vietų yra kažkur šalia už kampo ar pan., nes gatvė pakankamai trumpa, bet net 500 m spinduliu tokių vietų nėra nei vienos. Analogiškai visiškai nėra kur įsodinti ar išlaipinti keleivių.
                        Tada nereikia stebėtis, kad kasdien laužomos taisyklės - statoma ant šaligatvių ar dviračių takų, nes alternatyvos nėra visiškai jokios.
                        Dar vienas dalykas, tai senamiesčio komunaliniai reikalai ir tiekimas. Nėra jokios kitos išeities iš padėties, kaip tiekimą į parduotuves, kavines leisti tik anksti ryte iki 7.30 val. ir vakare po 19 val. Analogiškai, ir komunalinės tarnybos planinius darbus turėtų atlikti tik tuo metu. Avariniai, spec. situacijos (sniego valymas) atvejai į tą kategoriją neįeina.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          O kur ne piko metu statys, jei viskas užimta tų, kurie atvyko ryte ir išvyks tik vakare?
                          Dideliems PC Senamiestyje vietos nėra. Tiesiog nėra.

                          Modelis toks, koks ir dabar - ir gyvenamas, ir su turistais, ir su muziejais ir su darbo vietomis ne vien tik pasilinksminime, prekyboje ar viešbučiuose. Tik automobilių srautus bei parkavimą reikia riboti, nes to, kas yra dabar jau per daug.
                          PC parkavimo problemą aprasta išspręsti - trumpas (beveik) nemokamas laikas, po to labai brangu arba išvis baudos už per ilgą stovėjimą. Panorama ir Savanorių Rimi - geriausi pavyzdžiai. Dideliam PC yra vietos, pvz minėtas kompleksas Islandijos gatvėje.

                          Senamiestyje gyvenimo minimaliai. Studentai-tusofščikai, delfio žvaigždutės ir pan.. Triukšmas kiaurą parą, eismo problemos, rimčiau apsipirkti - toli eit arba važiuot ratais kvadratais. Jei atsiranda gyventojų - prasideda pjautynės su kabakais. Didžiajai daliai ofisų per brangu ir nėra tinkamų patalpų. Tų, kam svarbu stilinga vieta - ne tiek ir daug. Eismo ribojimas tik dar labiau skatintų jam tapti turistine vieta.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Dar vienas dalykas, tai senamiesčio komunaliniai reikalai ir tiekimas. Nėra jokios kitos išeities iš padėties, kaip tiekimą į parduotuves, kavines leisti tik anksti ryte iki 7.30 val. ir vakare po 19 val. Analogiškai, ir komunalinės tarnybos planinius darbus turėtų atlikti tik tuo metu. Avariniai, spec. situacijos (sniego valymas) atvejai į tą kategoriją neįeina.
                            Koks skirtumas kokiu metu, šioje situacijoje, organizuosi tiekimą ar kažkokius komunalinių tarnybų darbus? Ar tai 7:00, ar tai 14:00, ar 02:00, nes sustoti apskritai nėra kur. Gali neleisti stovėjimo, bet turi būti bent kelios "kišenės", kuriose būtų leidžiama tik sustoti ir atlikti krovos darbus, arba galėtų sustoti spec. tarnybos. Tada laikas nebūtų svarbus, tiesiog svarbu būtų griežtai vykdyti kontrolę, kad niekas ten nepaliktų stovėti automobilių ilgiau nei leidžiama.

                            Comment


                              Bet juk nėra senamiestyje tokių plotų, kokių reikia PC. Todėl PC bus tik tokie, kokių reikia senamiesčio gyentojų apsipirkimui su vos keliomis vietomis parkavimui arba iš vis be jų. Nieko naujo neišrasime, nei jau tra išrasta kitų miestų senamiesčiuose. Koks kompleksas Islandijos gatvėje? Eilinė Maxima ten būtų? Ir kur ten tiek daug vietos parkingui net ir trumpam?

                              Yra tas gyvenimas senamiestyje. Automobiliams (tiek, kiek dabar yra) vietos ten nėra. Ir su tuo reikia susitaikyti. Kiti galimi variantai - senamiesčio paskerdimas žiauriomis ribojimo priemomėmis arba palikimas taip, kaip yra. Bet tai netenkina daug ko. Todėl yra tik tarpinis variantas, neužmušant senamiesčio ir protingai ribojant automobilių eismą bei parkavimą.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Koks skirtumas kokiu metu, šioje situacijoje, organizuosi tiekimą ar kažkokius komunalinių tarnybų darbus? Ar tai 7:00, ar tai 14:00, ar 02:00, nes sustoti apskritai nėra kur. Gali neleisti stovėjimo, bet turi būti bent kelios "kišenės", kuriose būtų leidžiama tik sustoti ir atlikti krovos darbus, arba galėtų sustoti spec. tarnybos. Tada laikas nebūtų svarbus, tiesiog svarbu būtų griežtai vykdyti kontrolę, kad niekas ten nepaliktų stovėti automobilių ilgiau nei leidžiama.
                                Rytais ir vėliau vakare yra vietos kur sustoti. Ir nereikia čia dviračio išradinėti. Jis seniai jau kituose užsienio miestuose išrastas ir veikia. Beje, šiukšles veža mikroautobusai šiukšliavežės, o ne 20 tonų sveriantys sunkvežimiai, kurie nepravažiuoja pro siauras užstatytas gatves, laužo šaligatvius ir t.t.

                                Net tokioje Lenkijos skylėje kaip Bielsko Bialoje...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Rytais ir vėliau vakare yra vietos kur sustoti. Ir nereikia čia dviračio išradinėti. Jis seniai jau kituose užsienio miestuose išrastas ir veikia. Beje, šiukšles veža mikroautobusai šiukšliavežės, o ne 20 tonų sveriantys sunkvežimiai, kurie nepravažiuoja pro siauras užstatytas gatves, laužo šaligatvius ir t.t.
                                  Žiūrint apie kurią vietą kalbame. Aš kalbėjau apie Islandijos g., tai joje nėra kur sustoti niekada, nes tėra viena siaura juosta transporto judėjimui ir kuoliukais atitvertas niekam nereikalingas dviračių takas, nes jis niekur neveda.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Rytais ir vėliau vakare yra vietos kur sustoti. Ir nereikia čia dviračio išradinėti. Jis seniai jau kituose užsienio miestuose išrastas ir veikia. Beje, šiukšles veža mikroautobusai šiukšliavežės, o ne 20 tonų sveriantys sunkvežimiai, kurie nepravažiuoja pro siauras užstatytas gatves, laužo šaligatvius ir t.t.

                                    Net tokioje Lenkijos skylėje kaip Bielsko Bialoje...
                                    šiukšles galima vežti ir kablukais - bet kiek tai kainuos ir kas sumokės? Kuo mažesnė mašina, tuo didesnės darbo užmokesčio išlaidos šiukšlių tonai. Taip pad dyzelio. Dėl lizingo, gali būti, kad vienodos.

                                    Jei Senamiesčio gyventojams bus "senamiesčio tarifas", tai OK. Jei tarifas bus vienodas, bet Senamiesčio šiukšles apmokės savivaldybė iš 1 proc. NT mokesčio senamiestyje irgi OK. Bet jei tuos kablukus apmokės močiutės Lazdynuose, tai ne OK.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vienas butas - vienas leidimas. Antrą statyk už pinigus. Toks principas turėtų būti. Va kur reikėtų daugiaaukščių parkingų, tai miegamuosiuose rajonuose. O vietų skaičius prie namų turėtų būti ribojamas. Plius turėtų būti pravažiavimas toks, kad pravažiuotų sunkvežimis ir gaisrinė. Ir už pravažiavimų užstatymą turėtų būti baudžiama kur kas rimčiau nei už parkavimą ant šaligatvio, žolės ir neleidžiamoje vietoje. Bausti reikia leisti ir gaisrinei ar greitajai pagalbai, jei ji negali pravažiuoti dėl užstatytų mašinų. Be jokios policijos atvykimo.
                                      Sprendimas Stokholme:
                                      "Gaisrinės kelias" (Brandveg)
                                      https://www.google.lt/maps/@59.36844...7i13312!8i6656

                                      Bet tam reikalinga prielaida - visos parkavimo vietos suskaičiuotos. Kitaip nieko nebus.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        šiukšles galima vežti ir kablukais - bet kiek tai kainuos ir kas sumokės? Kuo mažesnė mašina, tuo didesnės darbo užmokesčio išlaidos šiukšlių tonai. Taip pad dyzelio. Dėl lizingo, gali būti, kad vienodos.

                                        Jei Senamiesčio gyventojams bus "senamiesčio tarifas", tai OK. Jei tarifas bus vienodas, bet Senamiesčio šiukšles apmokės savivaldybė iš 1 proc. NT mokesčio senamiestyje irgi OK. Bet jei tuos kablukus apmokės močiutės Lazdynuose, tai ne OK.
                                        Gyvenimas senamiestyje ir taip nėra pigus. Nieko ten trangiško nebus, gal net ir kainos nepadidės. Transporto priemonių svorį reikia riboti. Kodėl visokie PC į parduotuves ne senamiestyje veža prekes dideliais sunkvežimiais su puspriekabėmis ar priekabomis, o į senamiestį visgi veža su vidutinio dydžio sunkvežimiais. Taip ir šiukšlėms nėra jokio reikalo vežti su dideliais sunkvežimiais, kurie gadina šaligatvius, apdaužo pastatų sienas ar trukdo eismui.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Gyvenimas senamiestyje ir taip nėra pigus. Nieko ten trangiško nebus, gal net ir kainos nepadidės. Transporto priemonių svorį reikia riboti. Kodėl visokie PC į parduotuves ne senamiestyje veža prekes dideliais sunkvežimiais su puspriekabėmis ar priekabomis, o į senamiestį visgi veža su vidutinio dydžio sunkvežimiais. Taip ir šiukšlėms nėra jokio reikalo vežti su dideliais sunkvežimiais, kurie gadina šaligatvius, apdaužo pastatų sienas ar trukdo eismui.
                                          Palyginkite IKI kur nors Naujoje Vilniuje kainas ir "IKI Konstitucinis teismas". Nustebsite, kad pastarosios pirkėjai susimoka. NORFA ir LIDL neturi toje zonoje parduotuvių ne todėl, kad jų neįpirktų, o greičiausiai todėl, kad būtų sunku privežti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X