kuriu atkarpu yra nemokomas,nes lodze-warsava yra mokoma magistrale sake.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
A2 mokamas už Lodzės iki DE sienos, o tarp Varšuvos ir Lodzės - nemokama.Parašė holiux Rodyti pranešimąkuriu atkarpu yra nemokomas,nes lodze-warsava yra mokoma magistrale sake.
Apie mokamus ruožus Lenkijoje informaciją galima rasti čia: http://www.gddkia.gov.pl/en/1126/motorway-tollsPaskutinis taisė sleader; 2016.06.19, 11:02.
Comment
-
Kadangi visiems vis kyla dėl mokamų autostradų Lenkijoje, tai štai nuoroda su žemėlapiu ir kainomis.
Płatne autostrady w Polsce.
http://www.motofakty.pl/artykul/plat...erowcow-1.html
Comment
-
Na ką, geros naujienos - už 3 dienų pagaliau atidaro Lodzės aplinkkelį A1. Jo dalimi eis ir S8 (Via Baltica). Kas važiuoja į Čekiją ir Pietų Vokietija, dabar galės sutaupyti pusvalandį kelio.
http://www.dzienniklodzki.pl/komunik...ipca,10346142/
Comment
-
Jau galima važiuoti. Viduržemio jūra priartėjo pusvalandžiuParašė sauls Rodyti pranešimąNa ką, geros naujienos - už 3 dienų pagaliau atidaro Lodzės aplinkkelį A1. Jo dalimi eis ir S8 (Via Baltica). Kas važiuoja į Čekiją ir Pietų Vokietija, dabar galės sutaupyti pusvalandį kelio.
http://www.dzienniklodzki.pl/komunik...ipca,10346142/
Comment
-
Parašė Luki_SLJuly 1, 2016
A 40 km segment of A1 motorway opened to traffic. It`s Łódź bypass, it runs from the interchange Łódź North (A1/A2) do interchange Tuszyn (A1/12/91).http://www.skyscrapercity.com/index.phpParašė michalzbrzezinZdjęcie od kolegi @Witachu
Z wd 267 na Gdańsk.
Comment
-
Sveiki,
Atleiskit jei jau buvo apie tai kalbėta, bet norėjau paklaust gal kas žino kada atsidarys Lodzes aplinkelis? Nes kaip supratau keliai kaip ir yra, tik dar ženklai neleidžia juo važiuot.. Nes taip nesinori per tas Lodzes duobetas gatves važiuot..
Po mėnėsio važiuosiu nuo Wroclaw link LT, tai nebesinori kankintis per Lodze...
Comment
-
Per pastaruosius metus teko nekart pasivazineti 92 keliu skirtingomis atkarpomis, dazniausiai arciau Poznan'es.Parašė sauls Rodyti pranešimąTeko juo važiuoti prieš porą metų. Kelias stebėtinai tuščias lyginant su tuo koks jis buvo. Bet ne be priežasties. Visur greitis 50-70 padarytas, pilna salelių, kalnelių ir t.t. Žodžiu paverstas vietinio susisiekimo keliu. Bet trafiko nedaug. Fūrų lyg ir nemačiau, gal jos netgi uždraustos tame kelyje.
Isvados: eismas nera intensyvus, kelio danga dazniausiai gera arba labai gera, taciau vidutinis greitis mazas - daug sviesoforu, saleliu, reciau ziedines sankryzos (link nusukimu i A2), daug fotoradaru, policijos. Tad net jei kelio salygos leidzia, lekti nesinori. Tranzitui nerekomenduociau, nebent labai neskubat ir neisnaudojat didelio A2 max greicio (vietiniai teigia, kad nieks A2 km/h nematuoja ir patys daznai lekia iki 200kmh) bei norit pataupyti.
Kita vertus tame neintensyviame eisme yra furu, tame tarpe LT registracijos, greiciausiai aptarnauja gausias pramones imones, kuriu daug isikure prie 92-ojo.
Comment
-
Situacija 1 kelio atkarpoje prie Czestachowa'os pagerejusi - neseniai pastate viaduka per 1 kelia is pacio miesto, tad dabar eismas nestabdomas is Czestachowa'os i/is-sukancio transporto i 1 kelia. Turbut Edvva ir raso apie darbius, kurie buvo vykdomi to viaduko ir susijusiu jungciu statybos uzbaigimo metu.Parašė edvva Rodyti pranešimąPer Čenstochovą važiavau rudenį, eismas eina per miesto pakraštį. Pravažiavau praktiškai vakarinio piko metu, bet man pasisekė, nes važiavau į Katowice pusę. Iš Katowice į Varšavą kryptimi, miesto gale (Varšavos pusėj), buvo remontuojama viena juosta, tad kamštis buvo per visą miestą (~8 km). Gal taip yra ne visada, bet keliai tame regione yra gan apkrauti dėl didelio tankumo, didelis eismo intensyvumas ypač piko metu, o ir pats miestas tikro aplinkkelio neturi.
Zinoma, is esmes situacija pasiekis, tik kai bus nutiesta visiskai nauja A1 atkarpa nuo Piotrkowo iki Celiny kaimo (nuo kurio jau dabar neissukdamas puikia autostrada gali vaziuoti iki pat PL/CZ pasienio, o toliau ir iki Olomuc Cekijoje). Tai turetu realizuotis 2018 m. pabaigoje (saltinis: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...nie-hetman.png )
ps: sitie postai nelabai i tema DE autobahn'u temai
Paskutinis taisė Lienzer; 2016.07.04, 21:33.
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąTasman, good news!
Puikios zinios del Lodzes aplinkelio atidarymo. Beje, google maps vis dar veluoja...
Kodėl jūs tokiais atsilikusiais šaltiniais pasitikite kaip Google? Jie visada paskutiniai. Tiek OSM tiek Here leido planuoti juo kelius jau po poros valandų nuo atidarymo:
https://graphhopper.com/maps/
http://www.bing.com/maps/
Comment
-
Va tas graphhopper tai super, 2000km sudėtingą maršrutą man išguldė idealiai. Penki balaiParašė sauls Rodyti pranešimąKodėl jūs tokiais atsilikusiais šaltiniais pasitikite kaip Google? Jie visada paskutiniai. Tiek OSM tiek Here leido planuoti juo kelius jau po poros valandų nuo atidarymo:
https://graphhopper.com/maps/
http://www.bing.com/maps/
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąPuikios zinios del Lodzes aplinkelio atidarymo. Beje, google maps vis dar veluoja...
© Autostrady Polska
Comment
-
Įdomu, kad lenkai savo naujose autostradose (140 km/h ruožai) jau pradėjo naudoti exit numeriusParašė Tasman Rodyti pranešimąYoutube video
© Autostrady Polska
Kiek žiūriu iš naujų greitkelių (droga ekspresowa - 120 km/h) ruožų, exit'ai ten (dar) nežymimi.
Bet kiek skaičiau SSC, kad ten pristatyta pas lenkus nauja maršrutinio orientavimosi tvarka greitkeliuose (droga ekspresowa) ir autostradose, pateiktos ženklinimo schemos, kuriose exit numeracija naudojama abejų statusų keliuose
Gal tokiu būdu tai kada nors ateis ir į Lietuvą. Manau, palengvins orientavimąsi mūsų greitkeliuose ir autostradose
Juo labiau, kad ko gero visa Europa (išskyrus Baltarusiją, Ukrainą, Baltijos šalis ir kai kurias Balkanų šalis) naudoja exit numerius, net Rusija savo miestų aplinkkeliuose, ir net Kaliningrado sritis (Morskoe kolco)
Paskutinis taisė PoDV; 2016.12.08, 13:17.
Comment
Comment