Parašė Tomskis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Collapse
X
-
Darbai intensyvėja. Penktadienį po pietų, nuo Varšuvos pusės baigiantis Wyszkow aplinkkeliui buvo kelių km judantis kamštis.. Šiaip alternatyvų nelabai yra, nebent važiuoti tolimesniu atstumu 61 keliu.
Matyt priklauso nuo situacijos, tie judantys kamščiai susidaro, kai statybos sunkvežimiai išvažinėja, stabdomas visas srautas. Tai gali pataikyti pravažiuoti ramiai, o gali už valandos pradėti formuotis kamštis. Tad galima tikėtis keliomis minutėmis ilgiau įveikti atkarpa nei rodo google maps.
Comment
-
Dėl alternatyvos panašiai galvojau ir aš. Šiaip ar taip, atstumas ~35km, kuris bendrai paėmus net ir su srautu, nėra toks jau ilgas, kad daryti tokį lanką.Parašė edvva Rodyti pranešimą
Darbai intensyvėja. Penktadienį po pietų, nuo Varšuvos pusės baigiantis Wyszkow aplinkkeliui buvo kelių km judantis kamštis.. Šiaip alternatyvų nelabai yra, nebent važiuoti tolimesniu atstumu 61 keliu.
Matyt priklauso nuo situacijos, tie judantys kamščiai susidaro, kai statybos sunkvežimiai išvažinėja, stabdomas visas srautas. Tai gali pataikyti pravažiuoti ramiai, o gali už valandos pradėti formuotis kamštis. Tad galima tikėtis keliomis minutėmis ilgiau įveikti atkarpa nei rodo google maps.
Berods šiam forume esu skaitęs apie alternytą važiuoti DK50, nuo Ostravos žemiau Varšuvos, bet čia gaunasi dar didesnis lankas
.
Ar darbai DK8 (S8) kelyje vykdomi ir šeštadieniais?
Comment
-
Teko praeitą pirmadienį važiuot į Varšuvą šiuo keliu, ir vakar grįžt tuo pačiu keliu. Važiuojant į Varšuvą vidury dienos buvom pastrigę kamštyje maždaug nuo Ostr.Mazowiecka miestelio - pradžioj dar turėjom vilties, kad gal šviesoforas kažkur buvo pastatytas, bet kai taip praėjo keliolika kilometrų pajudant kilometrą kitą kas kelias minutes ir vėl stovint, išsukom į šalimais esantį keliuką link 50, tai taip ir nesužinojom, kas ten buvo įvykę. Ne mes vieni apsisukinėjom/išsukinėjom, tai spėju, tiesiog nepasisekėParašė MaratasGr Rodyti pranešimąGal kam teko važiuoti paskutiniu metu link Varšuvos? Įdomu sužinoti kas darosi atkarpoje tarp Ostr.Mazowiecka iki Wyszkow.
Grįžom tuo pačiu keliu, nieko panašaus nei mūsų, nei sraute priešpriešais nebesimatė. Tuose 35 km zigzagų/darbų kai kur reikia praleisti kelininkų sunkvežimius, bet eismas nebuvo intensyvus, ir nesigailėjom, kad surizikavom - per 61 ar tą patį 50 kažin ar būtų buvę greičiau. Tokią dieną kaip vakar buvo kur ir sunkvežimius pralenkti.
Comment
-
Na ta alternatyva tik jau kritiniu atveju. Nes DK50 yra gan apkrautas, nemažai gyvenviečių. Tikrai sudėtingas kelias. Geriau vis tik S8.Parašė MaratasGr Rodyti pranešimąDėl alternatyvos panašiai galvojau ir aš. Šiaip ar taip, atstumas ~35km, kuris bendrai paėmus net ir su srautu, nėra toks jau ilgas, kad daryti tokį lanką.
Berods šiam forume esu skaitęs apie alternytą važiuoti DK50, nuo Ostravos žemiau Varšuvos, bet čia gaunasi dar didesnis lankas
.
Ar darbai DK8 (S8) kelyje vykdomi ir šeštadieniais?
Dėl šeštadienio darbų kelyje S8 nežinau, neteko važiuoti.
Comment
-
Neoficialiai planuojama paleisti iki popiežiaus atvykimo į Lenkiją per jaunimo dienas (27 liepos).Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąGal turit naujienų dėl A1 ties Lodze? Pagal planus turi būti baigtas VIII 2016, bet gal anksčiau planuoja baigti, labai jau gerai jis jungia A2 su S8.
Comment
-
Lyg ir viskas tvarkoje su tuo keliu, nusiskundimų negirdėt.Parašė Eisinas Rodyti pranešimąKetiname vaziuoti Vilnius - Liublinas - Krokuva. Kokie ten keliai, eismo intensyvumas, remontai ir t.t.?
Comment
-
Iš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dienąParašė sauls Rodyti pranešimąNeoficialiai planuojama paleisti iki popiežiaus atvykimo į Lenkiją per jaunimo dienas (27 liepos).
Tikrai šaunu.
Comment
-
Jei kas dar neturite nuorodos, tai čia ganėtinai patikima lentelė, atnaujinama reguliariai jau keli metai:Parašė tomczu Rodyti pranešimąIš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dieną
Tikrai šaunu.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...nie-hetman.png
Comment
-
Ten parašyta "liepos viduryje" ir kad papildomo finansavimo Strabag pagreitinam užbaigimui negavo. Manau realu bus kad kelios dienos prieš 27 d.Parašė tomczu Rodyti pranešimąIš tiesų, jau neoficialiai skelbiama, jog atidarymas bus liepos 15 dieną
Tikrai šaunu.
Comment
-
Taip, šiame straipsnyje rašoma apie liepos vidurį. Apie penkioliktą dieną vienas SSC forumietis buvo išgirdęs radijuje (berods PR3)
Jokiu būdu nesakau, kad iš tiesų atidarymas bus lygiai liepos penkioliktą, tačiau nenustebčiau jei taip iš tikrųjų bus - darbai jau beveik baigti, liko tik smulkmenos.
Comment
-
tomczu, o kokia dabar situacija su senuoju 2 keliu (dabar 92, per Kutno, Kolo, Konin, Poznan, Pniewy), kuris anksčiau buvo pagrindinis kelias iš Varšuvos į Poznanę ir į Vokietiją? Gal juo ir toliau vyksta kažkoks alternatyvus sunkvežimių judėjimas, juk infrastruktūra tai buvo per tiek metų sukurta (servisai, degalinės, TIR parkingai, marketai, nightclub'ai...)Paskutinis taisė HSV; 2016.06.08, 12:25.
Comment
-
Kiek esu girdėjęs tai didžiojoje kelio dalyje iš tiesų iki šiol yra gana intensyvus judėjimas, kadangi privati A2 dalis (nuo Konino Vokietijos link) yra itin brangi. Tiesa, tarp Konino ir Slupcos sunkvežimių vairuotojams reikia nuvažiuoti į A2, nes toje dalyje yra uždraustas jų eismas.
Be to, Poznanę dabar apsimoka apvažinėti S5+A2+S11, o ne 92-uoju - aplinkkeliai nėra privatūs, o ViaToll kiek pamenu kainavo šiuo variantu tiek pat, kiek važiuojant per miestą senuoju keliu (ir yra apribojimai kokiu laiku galima važiuoti) - o suprantama, kad Vilniaus dydžio miestą geriau apvažiuoti nei sankryžose stovėti
Tad taip, alternatyvus sunkvežimių judėjimas senajame kelyje dar yra.
Comment

Comment