Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė wiktoras Rodyti pranešimą
    Net 435 gyvenamųjų pastatų yra 500 metrų atstumu.
    Gal reikėtų paskaičiuoti kiek daugiabučių ir butų juose yra 500 metrų atstumu nuo pvz. Ukmergės g. ar Laisvės pr. ir tada pamačius skaičius pasibaisėti bei uždrausti eismą šiose gatvėse jas paverčiant pėsčiųjų alėjomis.

    Nelabai galiu įsivaizduoti kaip turėtų atrodyti miestas, kad iki kiekvienos gatvės, turinčios aukštesnę nei D kategorija, nuo artimiausio gyvenamojo namo turėtų būti 500 metrų. Kažkaip sunkiai suvokiamas tų 500 metrų matavimo tikslas.

    Eilinis NIMBY atvejis, kuomet už mažesnę kainą prisiperkama sklypų palei planuojamos gatvės/kelio trasą, prisistatoma namų ir teigiama, kad gatvės tiesti nebegalima, nes matai čia gyvena žmonės. Tarsi prie kitų gatvių, kurios dūsta nuo transporto srautų dėl apvažiavimo nebūvimo, gyvena ne žmonės, o kažkokios neaiškios butybės.

    Comment


      Ne visada suprantu keistoko požiūrio "miestas juk reikalingas visiems, nepatinka kraustykis".

      Planuoti miestą yra savivaldybės specialistų profesija, kompetencija ir pareiga. Parodykite bent vieną tokią gatvę Vilniuje su tokiais atstumais iki gyvenamųjų namų?

      Nerasite. Ieškojome.

      O ka reiškia savivaldybės atsakomybė dėl netinkamo bendrojo plano gamybos ir realizacijos? O ta ir reiškią, kad dabar sunku rasti prasmingą sprendimą.

      O kai dėl sau lengvesnio varianto pasirenkamas "nedaryti poveikio aplinkai analizės" - nu čia sušaudyti maža. Su komunikavimu problemėlės?

      Ar čia politinis bajeris - padarom projektą ir pasitvarkom finansus, o pasekmės juk ne mūsų reikalas. Aišku kad didžioji dalis važiuojantys tranzitu džiaugsis ir jų bus dauguma, rinkimuose tai svarbiausia.

      O tai kad ES nefinansuoja triukšmo sienelių ir kitokių priemonių dėl poveikio aplinkai žinot? Iš čia ir išplaukia, kad geriau net nerengti tokios analizės!!!

      Comment


        Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
        Nerasite. Ieškojome.
        Kur ieškojote???
        Vilniuje dauguma magistralinių gatvių tokių. Dar gi su daugiabučiais ir šimtais gyventojų. Kadangi pats pusę gyvenimo nugyvenau šalia didžiulės kryžkelės, tai siutina tokie verkšlenimai.
        Pvz.: žmonos dėdės buto virtuvės langai 3,5 m nuo pravažiuojančių troleibusų borto. Kaip jums tai??

        Comment


          Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą

          Parodykite bent vieną tokią gatvę Vilniuje su tokiais atstumais iki gyvenamųjų namų?

          Nerasite. Ieškojome.
          Tai ieškojote turbūt tarp planuojamų gatvių, kurios gali būti statomos tarp Ukmergės ir geležinio vilko gatvių?

          O jei rimtai tai sunku rasti gatvę šalia kurios nebūtų namų tokiu atstumu. Jei ką, galite pasižiūrėti į Vilniaus - Kauno autostrada, kokiu atstumu nuo autostrados namai Vievyje?

          Comment


            Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
            Ne visada suprantu keistoko požiūrio "miestas juk reikalingas visiems, nepatinka kraustykis".

            Planuoti miestą yra savivaldybės specialistų profesija, kompetencija ir pareiga. Parodykite bent vieną tokią gatvę Vilniuje su tokiais atstumais iki gyvenamųjų namų?

            Nerasite. Ieškojome.

            O ka reiškia savivaldybės atsakomybė dėl netinkamo bendrojo plano gamybos ir realizacijos? O ta ir reiškią, kad dabar sunku rasti prasmingą sprendimą.

            O kai dėl sau lengvesnio varianto pasirenkamas "nedaryti poveikio aplinkai analizės" - nu čia sušaudyti maža. Su komunikavimu problemėlės?

            Ar čia politinis bajeris - padarom projektą ir pasitvarkom finansus, o pasekmės juk ne mūsų reikalas. Aišku kad didžioji dalis važiuojantys tranzitu džiaugsis ir jų bus dauguma, rinkimuose tai svarbiausia.

            O tai kad ES nefinansuoja triukšmo sienelių ir kitokių priemonių dėl poveikio aplinkai žinot? Iš čia ir išplaukia, kad geriau net nerengti tokios analizės!!!
            Trūksta argumentų. Kada pastatyti pastatai ir ar statybos leidimų išdavimo metu jau buvo bendro plano sprendiniai numatantys dabartinės kategorijos gatvę?

            Emocijos gražu, bet tik ekrane.

            Comment


              15 metrų iki 4 eismo juostų kelio? Pabandom iš naujo ieškoti.

              Argumentai dėl chronologijos? Niekas nesako, kad nedaryti iš vis. Nepainiokite pozicijos.

              Klausimas ne "ar reikia", klausimas "kaip". O šiuo konkrečiu veiksmu dėl atsisakymo daryti vertinimą jau parodoma, kad "kaip" nebus sprendžiamas. O apie tai kaip kas ten braižė prieš daug metų - tikrai daug detalių ten visoje istorijoje slypi ir matyt ne be savivaldybės specialistų nežinojimo kaip toje tolimoje ateityje teks gyventi.

              Negi miestas ir liks toks dydžio kaip dabar? O jo plėtra tolimesnė jau bent dabar suvokiama? Tikriausiai tame pačiame gudriame lygyje kaip ir šiuo sprendiniu parodoma. Ir vėl verkšlensim kad geriau Skuode? T.y. nieko nedarom ir sakom kad ten geriau...

              Tas pats klausimas juk liečia ir namų statybas - kaip ten su tų daugiabučių statybomis kur pagal bendrą ir detaliuosius planus negalima? Bet juk dygsta ir toliau išduodami kreivi leidimai, t.y. net savivaldybės specialistai žino, kad negerai bet nieko nepadaro.

              Ir viskas ne per emocijas. Tik ūkiškumo įkrėsti nesigauna.

              Comment


                Primena Gudelių, Karoliniškių gyventojų skundus prieš tiesiant Vakarinį aplinkkelį. Žodžiu, po saule nieko naujo, vis tos pačios emocijos. Tarsi nebūtų žinota, kad ten bus gatvė. Gal nesidomėta? Bet kuo tada dėta savivaldybė? Ar ji turėtų priimti atsakomybę už gyventojų sprendimus? Parduokite, išsikelkite kitur, pvz. į kokį daugiabutį Laisvės pr., jie visi tikrai toliau nei 500 m nuo gatvės
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
                  15 metrų iki 4 eismo juostų kelio? Pabandom iš naujo ieškoti.
                  https://www.google.lt/maps/@54.67472...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.68912...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67403...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.69559...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.69429...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67560...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67263...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67948...7i13312!8i6656

                  Užteks?
                  Kai kur net 6 juostų! Blogiau-geriau gyvena žmonės, kai kur presižiškiausios vietos...
                  Aišku, prie greitojo eismo aplinkkelių gyvenamieji namai arti nestatomi, tačiau ten nebus aplinkkelis. Išeis į Mokslininkų gatvę, kur namai ir taip stovi už 10 metrų. Bus a-la Architektų ar Žirmūnų g. Daugiabučių pas jus lyg ir nėra.

                  Ramaus poilsio:
                  https://www.google.lt/maps/@54.61525...7i13312!8i6656

                  Comment


                    Taigi ir pats atsakote - pagal bendraji plana kaip ir logiska - centrine dalis ir senamiestis tikrai nelygintinos aplinkybes. Plius greiciai ne tie. CIa mes turesim ne 50+

                    Atsakomybe yra tu kas planuoja ir atsako uz pletra. Ne sakau kad nebuna klaidu, ar kas zinojo nezinojo. Tik sakau kad kai turime aplinkybes kurias dar galime vertinti - vyrukai i krumus ir "nereikia vertinimo" va apie ka mes cia.

                    Comment


                      Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
                      Taigi ir pats atsakote - pagal bendraji plana kaip ir logiska - centrine dalis ir senamiestis tikrai nelygintinos aplinkybes. Plius greiciai ne tie. CIa mes turesim ne 50+

                      Atsakomybe yra tu kas planuoja ir atsako uz pletra. Ne sakau kad nebuna klaidu, ar kas zinojo nezinojo. Tik sakau kad kai turime aplinkybes kurias dar galime vertinti - vyrukai i krumus ir "nereikia vertinimo" va apie ka mes cia.
                      Taigi bus paprasta 4 juostų gatvė su 50 greičiu, panašiai kaip ta pati Mokslininkų g. atkarpoje nuo žiedo iki GV, čia galima sakyti bus tik pratęsimas toliau sutvarkytos Mokslininkų gatvės nuo GV iki Ukmergės g. Tą bet kokiu atveju reiks padaryti, kad nereiktų važinėti dabar esamu žvirkėliu.

                      https://www.google.lt/maps/@54.75286...7i13312!8i6656
                      Flickr

                      Comment


                        Panašu, kad kai kuriuos tiesiog nukrato vien nuo minties, kad pro jų namus per dieną pravažiuos daugiau nei 5 kaimynų automobiliai, jie geriau prisiriš prie medžio mojuodami "žaliųjų" vėliavomis ar važinės sukandę dantis per kraterinius žvyrkelius, nei leis kam nors drumsti jų kaimišką ramybę mieste. Ir visai nesvarbu, kieno ir kokias problemas tai išspręstų...

                        Beje, nepaminėjau, kad už ramybę jie pasirengę sumokėti ir jų vaikų saugumo kaina, kurie neapšviestu žvyrkeliu be kelkraščių ar šaligatvių pėdina į autobuso stotelę už gero kilomentro ar dviejų, o palijus būna aptaškomi pravažiuojančių automobilių, nes nėra kur pasitraukti, vat tokios tokelės, mielieji:
                        https://www.google.lt/maps/@54.75217...7i13312!8i6656

                        https://www.google.lt/maps/@54.75241...7i13312!8i6656
                        Paskutinis taisė Monteq; 2016.04.08, 14:25.

                        Comment


                          Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad kai kuriuos tiesiog nukrato vien nuo minties, kad pro jų namus per dieną pravažiuos daugiau nei 5 kaimynų automobiliai, jie geriau prisiriš prie medžio mojuodami "žaliųjų" vėliavomis ar važinės sukandę dantis per kraterinius žvyrkelius, nei leis kam nors drumsti jų kaimišką ramybę mieste. Ir visai nesvarbu, kieno ir kokias problemas tai išspręstų...
                          Kai užbaigus Vakarinį aplinkkelį pradės važinėti fūros tais žvyrkėliais nuo Ukmergės g. iki GV, manau labai greitai nuomonė pasikeis, atsibos kasdien plauti dulkes nuo langų.
                          Flickr

                          Comment


                            Matau, kad ne visi skiria du dalykus:
                            1) gyvenamieji pastatai pastatyti šalia dar mažo eismo intensyvumo gatvės, t. y. miesto savivaldybė leido statyti šiuos statinius;
                            2) gyvenamieji pastatai pastatyti šalia jau egzistuojančios didelio eismo intensyvumo (magistralinės) gatvės.

                            Man labai keista, kai miesto savivaldybė leidžia statyti gyvenamuosius pastatus šalia ateityje planuojamų tiesti gatvių. O po to skundžiasi, mat gyventojai kelia priekaištus dėl triukšmo ir pan. Kur miesto perspektyvinis planavimas? O jo nėra, nes jis keičiasi su kiekvienais mero rinkimais.

                            Asmeniškai nesu prieš naujų gatvių tiesimą ir miesto gatvių tinklo plėtrą. Bet prašome atsižvelgti į teisės ir norminius dokumentus. Vienas iš jų yra Europos parlamento ir tarybos reglamentas (ES) Nr. 305/2011", kuria aiškiai parašyta, kad „Statiniai turi būti projektuojami ir statomi taip, kad juose arba šalia jų esančių asmenų girdimas triukšmas neviršytų sveikatai pavojingo lygio ir leistų jiems miegoti, ilsėtis ir dirbti patenkinamomis sąlygomis“.
                            Kitas teisės dokumentas yra Statybos įstatymas, kuriame nurodyta, kad "Statinys turi būti statomas ir pastatytas, o statybos sklypas tvarkomas taip, kad statybos metu ir naudojant pastatytą statinį trečiųjų asmenų gyvenimo ir veiklos apsauga nuo keliamo triukšmo, kurias jie turėjo iki statybos pradžios, galėtų būti pakeistos tik pagal normatyvinių statybos techninių dokumentų ir normatyvinių statinio saugos ir paskirties dokumentų nuostatas".

                            Comment


                              90% dabar esamų pastatų, kurie yra šalia būsimos Mykolo Lietuvio gatvės, atsirado vėliau nei visais rūporais jau buvo kalbama, kad ši gatvė bus, planuose buvo pažymėta. Ekonominio pakilimo metais šlavė viską kas tik buvo parduodama, nors puikiai žinojo apie numatomas gatves ir pan. Tik kelios senos kaimo gryčios su bulbų laukais dar likusios, tik jų žemes greičiausiai ir išpirkinės. "Eika" pilnu tempu stato daugiabučių rajonėlį "Bajorų alėjos", kuris kokį 300 m nuo būsimos g., statybos prasidėjo 2015 metais, kažkas galimai jau ir nusipirko butą, o įsikėlęs triukšmaus, kad nebegirdi mūkiančios kaimiečių karvės ir dėl to kalta bus naujoji gatvė...
                              Paskutinis taisė Leduks; 2016.04.08, 15:22.

                              Comment


                                Taip, jūs teisūs.
                                Tačiau atsiranda klausimas - o kas kaltas? Ar savivaldybė, kuri išdavė leidimą statyti? Ar statytojas, kuris žinoma, pigiai nusipirko sklypą, ir brangiai pardavė butus/namus/kotedžus? Ar pirkėjas/gyventojas/investuotojas ir pan.?
                                Čia taip pat kyla klausimas ir dėl pastatų projektavimo (mažiau triukšmą praleidžiančių konstrukcijų, langų ir pan.), ar atsižvelgta ir perspektyvoje tiesti gatvę?
                                Mano nuomone, kalta savivaldybė. Todėl ji turi priimti atitinkamus sprendinius.
                                Kiek esu girdėjęs, tai jau dabar miesto savivaldybė turi problemų dėl Oslo gatvės, kur šalia jos, net 100 m atstumu nutolusiuose daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose gyventojai skundžiasi triukšmu.
                                Kas netingi, galit pasiskaityti higienos normas, kuriose aiškiai parašytos triukšmo lygio ribinės vertės.

                                Tiems, kas vėl teigs, kad gyvenate mieste, todėl su tuo reikia susitaikyti. Jeigu gyvenate daugiabučiame name, tai siūlau neskambinti policijai, kad triukšmauja kaimynai, nes taip pat žinojote, kad gyvenate ne vienbutyje, o ne daugiabučiame name.

                                Comment


                                  Parašė wiktoras Rodyti pranešimą

                                  Man labai keista, kai miesto savivaldybė leidžia statyti gyvenamuosius pastatus šalia ateityje planuojamų tiesti gatvių. O po to skundžiasi, mat gyventojai kelia priekaištus dėl triukšmo ir pan. Kur miesto perspektyvinis planavimas? O jo nėra, nes jis keičiasi su kiekvienais mero rinkimais.
                                  Nieko keisto, savivaldybė leido statyti net Vakarinio aplinkkelio trasoje, o po 10 metų išpirko sklipus už 100-teriopą kainą. Tiesa, ten dalis savininkų į tai ir taikė.

                                  Beje, sūnaus draugas Bajoruose gyvena, tai kaip tik patenkintas, kad gatvę ties.

                                  Comment


                                    Parašė wiktoras Rodyti pranešimą
                                    Taip, jūs teisūs.
                                    Tačiau atsiranda klausimas - o kas kaltas? Ar savivaldybė, kuri išdavė leidimą statyti? Ar statytojas, kuris žinoma, pigiai nusipirko sklypą, ir brangiai pardavė butus/namus/kotedžus? Ar pirkėjas/gyventojas/investuotojas ir pan.?
                                    Čia taip pat kyla klausimas ir dėl pastatų projektavimo (mažiau triukšmą praleidžiančių konstrukcijų, langų ir pan.), ar atsižvelgta ir perspektyvoje tiesti gatvę?
                                    Mano nuomone, kalta savivaldybė. Todėl ji turi priimti atitinkamus sprendinius.
                                    Kiek esu girdėjęs, tai jau dabar miesto savivaldybė turi problemų dėl Oslo gatvės, kur šalia jos, net 100 m atstumu nutolusiuose daugiabučiuose gyvenamuosiuose namuose gyventojai skundžiasi triukšmu.
                                    Kas netingi, galit pasiskaityti higienos normas, kuriose aiškiai parašytos triukšmo lygio ribinės vertės.

                                    Tiems, kas vėl teigs, kad gyvenate mieste, todėl su tuo reikia susitaikyti. Jeigu gyvenate daugiabučiame name, tai siūlau neskambinti policijai, kad triukšmauja kaimynai, nes taip pat žinojote, kad gyvenate ne vienbutyje, o ne daugiabučiame name.
                                    Faktas yra toks, kad šitas kelias visuose planuose seniai yra, ir savivaldybė savo informavimo dalį padarė. Kad žmonės žinodami (!), kad bus kelias vis vien statė namus ten, tai mes juk laisva šalis, kol netrukdai niekam jeigu tau gerai šalia didelio triukšmo gatvės gyventi - gyvenk. Problema atsiranda tame, kad šitie Nimbiai nusipirkę pigiai sklypus ir žinodami apie būsimą gatvę paskui tikisi emocijomis (kyšiais?) pasiekti, kad gatvės nebebūtų ir nukentėtų visuomenė.
                                    Paskutinis taisė tajus; 2016.04.08, 16:11.

                                    Comment


                                      tajau (iš mažosios), jeigu nemoki skaityti, tai pasimokyk. Niekas nesako, kad gatvės nereikia. Tegul stato savivaldybė jų kiek nori. Klausimas tik vienas, ar nebus taip po 5-10 metų, kad savivaldybė sėdės teismuose, nes gyventojai, remdamiesi ES reglamentais, skusis triukšmu didesniu nei leidžiama. Tada galėsime pakalbėti ir apie dar didesnes savivaldybės skolas.
                                      Mykolo Lietuvio gatvė dar net nestatoma, o projektuojama - kur projektiniai sprendiniai absurdiški, nežvelgiant į perspektyvą.

                                      Taigi, tajau, siūlau prasilėkti žvyruota Mykolo Lietuvio gatve, nes tavo vieno debesėlis kaip lašas jūroje ir mes jo net nepastebėsime.

                                      Comment


                                        Sudėtingas tas Vilniaus miesto vystymasis - nuolatos atsiranda individualių interesų...

                                        Comment


                                          Įdomu, ką jūs turite omenyje individualūs interesai?
                                          Čia matau tik atstovavimą visuomenės interesams iš dviejų pusių - dėl susisiekimo ir dėl gyvenimo kokybės (triukšmas, aplinkos tarša ir pan.).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X