Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kaip suprantu visi prisipirko namu/sklypu, nors zinojo, kad ta gatve ten bus, o dabar kelia bangas...idomus zmones

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Realiai beveik visi bajorų/visorių/santariškių gyventojai turėtų būti už tą gatvę, nes susisiekimas stipriai pagerėtų. Problema manau yra keliolika namų/sklypų, kurie yra prie pat tos gatvės ar net su ja ribojasi, jie viską stabdys.
      O kada taip nebuvo? Daug tokių infrastruktūros projektų, kur dėl jų tieimo/statybos darbų kyla šaršalas. Ne išimtis ir ši gatvė.

      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
      kaip suprantu visi prisipirko namu/sklypu, nors zinojo, kad ta gatve ten bus, o dabar kelia bangas...idomus zmones
      Suplanuota ta gatvė dar giliu sovietmečiu. Kaip ir pats mazgas Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio:



      Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą

        Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
        Taip pat kaip ir VA III etapo trasoje parduoti sklypai, kai jau buvo visi magistralės projektai!!

        Man įdomiausia, tai, kad reikia išpirkti tuos pastatus, sklypus, tai jie tampa aukso vertės. Kaip ir ta 1929 m. statybos bakūžė Grigiškėse 5 metrai nuo A1 magistralės, kur bylinėtasi vos ne dešimtmetį.

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          O kada taip nebuvo? Daug tokių infrastruktūros projektų, kur dėl jų tieimo/statybos darbų kyla šaršalas. Ne išimtis ir ši gatvė.



          Suplanuota ta gatvė dar giliu sovietmečiu. Kaip ir pats mazgas Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio:

          Atvaizdas


          Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.
          Tik viena smulkmena - toje nuotraukoje matosi ne aplinkkelio mazgas, o Pavilionių - Zemenhofo 2 lygių sankryža su Ukmergės gatve. Dabar gi jau šviesoforą ten statys.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tik nereikia nusišnekėti - YRA, mano žmonos puseserė gyvena bute, iš kurio virtuvės lango galima vos ne ranka pasiekti pravažiuojančius troleibusus. Ir, taip, tai 4 juostų itin didelio intensyvumo gatvė - Kalvarijų.
            Pats gyvenau bute 10-15 metrų nuo judrios sankryžos, kur nuo ankstyvo ryto į Gariūnus kamščiai rikiuodavosi.
            Tai pagal kažkokią logiką tuos namus reiktų iškeldinti?? Ar naikinti gatves?? Užsodinti burokais?

            Jei sakau nėra - reiškiasi NĖRA

            Miestas ne bereikalo yra suskaidytas tankumo zonomis. Kas yra "miegmieji rajonai"? Kodėl jiems netaikomi senamiesčio standartai?

            O dėl srauto - jūs nei vienu atveju nenagrinėjate faktų - ML mes skaičiuojame kad bus 20 K mašinų per parą, t.y. tiek vaziuoja is Kauno i Vilniu kasdien. Centre vaziuoja maziau


            Verdiktas - NĖRA

            Comment


              Kodėl skaičiuojate, kad bus 20k? Kodėl ne 30 ar 40k?

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                O kada taip nebuvo? Daug tokių infrastruktūros projektų, kur dėl jų tieimo/statybos darbų kyla šaršalas. Ne išimtis ir ši gatvė.



                Suplanuota ta gatvė dar giliu sovietmečiu. Kaip ir pats mazgas Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio:

                Atvaizdas


                Įdomu kaip po nepriklausomybės atgavimo buvo rengiamas detalusis planas. Iš to, kad ten prisistatė namų, panašu jog DP buvo ne vieną kartą keičiamas ir tinkamiems atstumams iki pastatų neliko vietos.

                Mielieji baikite tuos kliedesius - aišku kad žinojo ir žino. Bet aplinkybės kuriomis mąstant buvo suvokiami vieni ar kiti sprendimai labai skiriasi. Miesto tankumas auga, miestas plečiasi norim to ar nenorim, maximos statosi, transporto mazgai įgauna naujus srautus ir pan.

                TOdėl ir daromi visokie vertinimai, analizės (juk galėjo prieš 20 metų padrayti PAV ir dabar net neperdarinėti ) - turi atsižvelgti į šios dienos situaciją ir atitinkamai koreguoti principus.

                Nori visi tos gatvės ir nekeikia projekto būtinumo, tik klausimas kaip tai daro

                Velnias slypi detalėse. Vat dėl jų ir kalbama, o ne apie projekto stabdymą.


                Dar plius - kol suras pinigus šitam projektui, tai tikrai spės ir penkiolika kartų projektą permąstyti.

                Comment


                  Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
                  Jei sakau nėra - reiškiasi NĖRA

                  Miestas ne bereikalo yra suskaidytas tankumo zonomis. Kas yra "miegmieji rajonai"? Kodėl jiems netaikomi senamiesčio standartai?

                  O dėl srauto - jūs nei vienu atveju nenagrinėjate faktų - ML mes skaičiuojame kad bus 20 K mašinų per parą, t.y. tiek vaziuoja is Kauno i Vilniu kasdien. Centre vaziuoja maziau


                  Verdiktas - NĖRA
                  Gaila, kad Arturas76 nenori nei faktais, nei pavyzdžiais pagrįsti savo melu ir emocijomis grįstos nuomonės.

                  Aš nepratęs diskutuoti, kai kita pusė nesugeba net nei vieno argumento pateikti..

                  Kaip ir pastebėjo kitas forumietis, įdomu kodėl ML gatvės skaičiavimui buvo imtas mašinų kiekis tarp Vilniaus ir Kauno, o ne koks Londono apvažiavimo žiedas M25 ar Maskvos MKAD, skaičiai būtų dar geresni.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Tik viena smulkmena - toje nuotraukoje matosi ne aplinkkelio mazgas, o Pavilionių - Zemenhofo 2 lygių sankryža su Ukmergės gatve. Dabar gi jau šviesoforą ten statys.
                    Čia buvo tik kaip pvz. Jeigu išanalizuotumėt dar ir šitą planą, tai pamatytumėt, kad šiaurinė miesto dalis buvo suplanuota kiek kitaip:

                    http://foto.terpe.lt/inkelti/2006092...201978%20C.jpg

                    Kaip matot čia kiek stambesniu planu, bet reikia atidžiai įsižiūrėti. Įdomu tai, kad pagal tą planą dabar minima Zamenhofo g. būtent ir yra suplanuota kaip vienintelė arterija iki pat Molėtų plento - Geležinio Vilko g. Panašu, kad būtų buvusi rimta gatvė, nei dabar planuojama. M. Lietuvio gatvės ties Vakarinio aplinkkelio mazgu išvis nėra. O Ukmergės. g. viadukas mazge su aplinkkeliu - tokį patį lenktą pastatė ir dabar Tai va, kiek vėliau buvo kitas gen. planas (nerandu dabar niekur), kur yra atsiradusi jau ir M. Lietuvio g. (Šiaurinis aplinkkelis).
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      o kazkur yra pasidalint info, kas konkreciai negerai buvo tose isvadose?
                      ( http://gamta.lt/files/PAV%20atranka%...3447672008.pdf )

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                        o kazkur yra pasidalint info, kas konkreciai negerai buvo tose isvadose?
                        ( http://gamta.lt/files/PAV%20atranka%...3447672008.pdf )
                        Permetus akimis, tai greičiausiai netiko 2 dalykai: kad nebus akustinių sienučių ir kad atseit sunkusis transportas bus draudžiamas ženklais. Turbūt nelinkę pasitikėti, kad tie ženklai vieną dieną nedings ir triukšmo lygis nepasikeis (o sienuičių tai nėra).

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Permetus akimis, tai greičiausiai netiko 2 dalykai: kad nebus akustinių sienučių ir kad atseit sunkusis transportas bus draudžiamas ženklais. Turbūt nelinkę pasitikėti, kad tie ženklai vieną dieną nedings ir triukšmo lygis nepasikeis (o sienuičių tai nėra).
                          Kaip sunkiajam transportui reiks patekti iš aplinkkelio į molėtų plentą? Vienintelės alternatyvos važiuoti dabartiniu maršrutu GV per centrą arba grįžti atgal Ukmergės gatve ir važiuoti lanku per Ateities g. Abiem šitais atvejais triukšmas, užterštumas, kamščiai bus žymiai didesni ir daugiau gyventojų palies nei eismas per Mykolo Lietuvio g.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.15, 13:10.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Kaip sunkiajam transportui reiks patekti iš aplinkkelio į molėtų plentą? Vienintelė alternatyva važiuoti dabartiniu maršrutu GV per centrą...
                            Senuoju Ukmergės keliu ir palei Riešę, nors kelias ten prastokas.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Senuoju Ukmergės keliu ir palei Riešę, nors kelias ten prastokas.
                              Ten fūroms reiktų pravažiuoti pro žymiai didesnį kiekį šalia gatvės esančių namų, plius atstumas didesnis gaunasi, važiuoja VT, perėjos, krūva kalnelių ir t.t. Žodžiu sunkiojo transporto eismas Mykolo Lietuvio g. realiai geriausias įmanomas variantas, arba tiksliau mažiausia blogybė.
                              Flickr

                              Comment


                                Jeigu ML gatvėje nebus leidžiamas sunkusis transportas, tai kaip ir nebėra prasmės jos tiesti. Juk tai turėtų būti šiaurinis aplinkkelis.

                                Comment


                                  Gatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.

                                  Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.

                                  P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.

                                  am

                                  Ruošiant naujas investicijas, niekas nežiūri vien tik į senus pavyzdžius - jie neatitinka realybės ir nesukuria tinkamo sprendinio einamosiomis sąlygomis. Todėl bet kokie statistiniai pavyzdžiai į istoriją nėra idealūs.

                                  Klausimas esminis - kaip mes norime matyti miestą, kokius keliame reikalavimus. Daugelis diskutuodami apie sprendinius remiamės kaip asmeniškai norėtume gyventi, ypač jei ta vieta ne šalia mūsų.

                                  Kai negyveni konkrečioje vietoje ir ji tau tiesiog tranzitinis uždavinys - tai kaip ir lauko tualetas - gali smirdėti, bet per pora sekundžiu greit palekiant juk nieko tokio?
                                  Paskutinis taisė Romas; 2016.11.17, 19:08. Priežastis: Sujungtos dvi replikos iš eilės

                                  Comment


                                    Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
                                    Gatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.

                                    Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.

                                    P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.

                                    am
                                    Taip taip, ateities gatvė skirta sunkiajam transportui ir ten jokių gyvenamų namų nėra Matyt norėtumėt, kad už miesto pinigus jums nutiestų gatvę, kuri tik jums ir būtų naudinga.

                                    Comment


                                      Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
                                      Gatvės skirtos sunkiajam transportui yra kitos gamybos - ten reikalavimai yra žymiai rimtesni. Ir ne į kiekvieną statinį yra prasmės investuoti tiek. TOdėl yra Ateities gatvė nuo seno tam statyta ir senasis Rieses kelias.

                                      Vargu ar kas tik del patogumo darys sita kelia brangesniu.

                                      P.S. tie kas nori is Vilniaus padrayti Londoną ar Maskvą - ten ir važiuokite gyventi. Į Vilnių yra norinčių atsikelti tokį subalansuotą, kaip dabar yra. Ir niekam nesinori į tą Maskvą ar Londoną. Itin blogi pavyzdžiai.

                                      am
                                      Tai nebuvo prasmės ir visų kitų aplinkkelių tiesti. Juk visi jie turi dubliuojančius kelius: pietinį vidinį aplinkkelį, Laisvės pr., Subačiaus g.

                                      Comment


                                        Yra nustatyti normatyvai, pagal juos ir projektuojama. Jei kažkas pažeidžiama, į tai ir reikia žiūrėti.
                                        Gatvė neplanuojama kaip aplinkkelis. Ko gero, sunkiam kroviniam transportui ten net nebus galima važiuoti (kaip Lazdynuose, Karoliniškėse, etc.)
                                        Visa beletristika apie rūtų darželius, raižytas gonkas bei Londonio smogus yra ne į temą.

                                        Comment


                                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                          Taip taip, ateities gatvė skirta sunkiajam transportui ir ten jokių gyvenamų namų nėra Matyt norėtumėt, kad už miesto pinigus jums nutiestų gatvę, kuri tik jums ir būtų naudinga.

                                          Vat ir vėl prieprieša - vieni sako - mums reikia čia pralėkti nuo Ukmergės g. link GV, o kiti - čia vietinių pasipinigavimas sau gatvę tiesiant

                                          Kažkas negerai su fokusu. Man atrodo kad visi siekia bendro tikslo - norim tureti visom pusem tinkamą sprendimą protingai ir tolerantiškai susitariant ir priimant pozicijas.

                                          Dėl to ir rašiau - nei vieni iš esmės ne prieš gatvę, klausimas kaip sprendžiami atskiri niuansiukai.

                                          Savivaldybė tiesiog buvo nutarusi nespręsti visiškai PAV. Kaip kažkas minėjo - iškėlė Lazdynų gyventojai klausimą dėl garso ir gavo sprendinius. ML atveju - bandė prasmukti pigiau. Bandys iš naujo. O galėtų imti ir pateikti savo siūlymus kuriuos galėtų kartu ir išspręsti.

                                          Bėda savivaldybės struktūros mąstyme - gyventojai nėra specialistai, kad galėtų atsakyti kokie sprendiniai vienoje ar kitoje situacijoje įmanomi ir geriausi. O dabar specialistai sako - tai ką pasiūlysit? Netikiu, kad neturi variantų. Šimašius lyg ir bando tą viešą disuksiją įgyvendinti, bet dar reikia laiko kol realizuosis.

                                          O vat kodėl čia keletas šūkalioja dėl "kelio stabdymo" - nesuprantu jų motyvų.

                                          Niekas čia nestoja - dabar yra kelio sklypo formavimo etapas tiktai ir net kelio projektavimas dar nevyksta. Pinigų dar neaišku iš kur jamt (dar Šiaurinė gatvė (mano manymu dar svarbesnė vidinio miesto apkrovimams mažinti) laukia savo eilės). Juk nemanot, kad sprendinių diskusijos iš esmės įtakos kelio buvimą ar nebuvimą? Ar net esminį atsiradimo laiką?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X