Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Be to kaip vaziuoti saligatviu imanoma normaliai? Pvz. padidinus greiti siek tiek dar nutrenksi koki maza vaika ir garantuotai bus kaltas dviratininkas, tad galima tureti dideliu problemu. O kadangi normaliu dviraciu taku praktiskai nera, tad vazineju tik gatvemis.

    Comment


      Enttai, tu kažkoks kategoriškas. Juk viskas, kaip kažkas sakė, priklauso nuo situacijos. Jei gatvė rami - važiuoji gatve, jei ten košė - šoki ant šaligatvio. O čia vėl... Jei švaru - važiuoji greitai, jei matai žmonių, link kurių artėji - elgiesi atsakingai ir prognozuoji. Juk negali aklai lėkti ne tik automobilį vairuodamas, bet ir dviračio pedalus mindamas. o dėl "neapsakomos gėdos" važiuoti šaligatviu man iš viso mįslė...
      N N N

      Comment


        Didesnė tikimybė pačiam būti nutrenktam gatvėje ir dar vairuotojui problemų pridaryti. Kiek žmonių žūsta pertrenkti dviratininkų Lietuvoje? Visą gyvenima apvažinėju žmones ir nematau jokių problemų tame.
        Flickr

        Comment


          Ir dar pridursiu: kol meras Vilniaus valdzioje bus Imbrasas - senas, prorusiskas diedas, tol nieko gero Vilniuje dviraciu srityje nesulauksime. Vilniui reikia jaunesnio, energingo, vakarietisku paziuriu mero.
          Tegul nuvaziuoja i koki Berlyna ir paziuri kokia turi buti dviraciu infrastruktura, o pas mus cia tik zaidimai ka daro su tais takais.

          Comment


            Na, taigi buvo.. Zuokas. Ir ką? Kas iš tų gerų idėjų, jei jos ne iki galo normaliai daromos. Todėl ir rėkia vėliau ant kiekvieno kampo "Zuokas vagis", "Zuokas pinigus vėjais leidžia".
            Progresui reikia ne tik modernaus mero, bet ir modernios visuomenės (ką turi Berlynas ar Skandinavijos miestai, kur dviračius nakčiai galima palikti gatvėje, o ryte rasti juos toje pačioje vietoje. Aišku, yra ir ten negerų dalykų)
            N N N

            Comment


              Viena karta buvau uzsidejes kamera ant dviracio vairo, tai vaziuodamas pafilmavau biski. Va viena video idejau - nusileidimas nuo Seskines kalno, 67 km/h, aplenkti 2 autobusai ir vilkikas . Aisku 67 km/h nuo Seskines nera daug, kadangi su hybridiniu dviraciu as vazineju, pvz. su geru plentiniu ten 80 km/h butu galima psiekti.

              http://www.youtube.com/watch?v=6KtLUHa8JfM

              Comment


                O tu visada važiuoji viešajam transportui skirta juosta? nemažai taisyklių pažeidimų
                N N N

                Comment


                  Parašė LBP Rodyti pranešimą
                  O tu visada važiuoji viešajam transportui skirta juosta? nemažai taisyklių pažeidimų
                  Nesupratau biski. Tu nori pasakyti kad su dviraciu negalima vaziuoti A juosta? Nenusisnekek Negi man reikia vaziuoti pirma ar antra juosta, o ne kuo arciau kelkrascio? Kadangi dviratininkui reikia vaziuoti kuo arciau kelkrascio, tad savaime suprantama kad A juosta galima dviratininkams vazineti. Beje del A juostu tai pastebejau ju daugeja VIlniuje ir tai yra labai naudinga dviratinikams. Kadangi ten automobiliai lengvieji nevaziuoja, tai gali su dviraciu kad ir viduri jusotos vaziuoti, tik autobusus reikia praleisti.

                  Comment


                    Na, dar ištisinės juostos kirtimas (ar čia irgi dviračiams negalioja?), važiavimas per raudoną šviesoforą. Be to, nelabai panašu, kad laikaisi reikalavimo važiuoti kuo arčiau kelkraščio.
                    N N N

                    Comment


                      Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                      O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                      Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                        Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                        O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                        Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                        Jūs duodat... " mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo ". Daugiau atsakingumo iš jūsų pusės tikrai nepamaišytų. Čia tas pats, kaip lenkti sunkvežimį važiuojant į įkalnę, nematant, kas už jos.
                        Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAU
                        N N N

                        Comment


                          Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                          Dar galima autobuso oro maišu naudotis, bet tokie ir kiti panašūs žaidimai tik Lietuvoj veikia, nes čia autobusų stabdžiai ne tokie geri kaip teko įsitikinti, o pvz Londone geriau nesekti autobusų, nes labai daug stotelių ir pas juos itin geri stabdžiai ... pasekmės manau aiškios.


                          O šiaip mieste važinėti normaliai dviračiu tik gatvėmis, o takais tik jei jie būtų nenutrūkstami - pvz magistraliniai takai palei Nerį. Dabartiniai takai tai cirkas: bordiurai bet kaip sudėti, takas kartu su pėsčiųjų, kurie dar drįsta piktintis jei skambini ir pan. Tai kas belieka, ogi keliu važiuoti. Dar centre nepavažinėsi šaligatviais padoriu greičiu, nes mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo.

                          Autobusų juostos tikrai geras dalykas ir jei jomis negalima važinėti, tai škandalas.
                          Sutinku su tavimi. Dviraciu takai tikrai cirkas pas mus. Pats kartais pasinaudoju oro maisu, tai pvz. visa Kalvariju gatve pravaziuot galiu kokiu 50 km/h, buna kad net riedi nemindamas o greitis nelabai krenta, tikras malonumas taip vaziuot, bet aisku reikia budi labai budriam ir pasiruosusiam stabdyti. Kitas minusas tas, kad jei vaziuoji prilipes paskui autobusa, tai nepastebi duobiu, kurios staigiai pasirodo.

                          Comment


                            Parašė LBP Rodyti pranešimą
                            Jūs duodat... " mėgsta ir vairuotojai staiga išlysti iš kiemų, ir žmonės išbėgti iš už kampo ". Daugiau atsakingumo iš jūsų pusės tikrai nepamaišytų. Čia tas pats, kaip lenkti sunkvežimį važiuojant į įkalnę, nematant, kas už jos.
                            Kaip sakoma, yra ne tik teisės, bet ir pareigos. HAU
                            Taip. Dėl atsakingumo sutinku 100%. Stengiuosi rodyti posūkius ranka ir pan, važinėju net dieną su mirgsiukais ir stengiuosi nedaryti staigių judesių (nebent aplinkybės verčia).

                            Bet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.

                            O važinėjimas šaligatviais ir pan tik laisvalaikiu


                            P.S. Jei jau daryti dviračių takus, tai juos geriau daryti prie kelkraščio ir net šiek pakeltus nuo važiuojamsios dalies. Taip pat padaryti aukščių skirtumą ir su pėsčiųjų takais. Ala Skandinavjos šalyse, Olandijoje kitose dviračius ir sveiką gyvenimo būdą mėgstančiose šalyse.
                            Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.09.05, 15:19.
                            Propoganda ir penas mintims >>>

                            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                            www.ted.com

                            Comment


                              Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                              Bet vis tiek važinėjau ir važinėsiu gatvėmis, nes tik taip įmanoma kur nors nuvažiuoti laiku arba kartais net greičiau nei automobiliu.
                              Kodel tik kartais greiciau nei automobiliu? Pvz. piko metu tai su dviraciu visada zymiai greitesnis esi nei su automobiliu. Pvz. Is Jeruzales i Sauleteki vaziuojant kokia 8.30 val. ryto tai Kalvariju gatveje nezmoniska spustis visda buna (beveik nuo Jeruzales baznycios iki kuro apraturos sankryzos). Tad 8 km distancija su dviraciu nuvaizuoju per 25 minutes, o kazkada teko su automobiliu vaziuoti ta pat atstuma per ta kamsti, tai apie 45-50 minuciu uztrukau

                              Comment


                                Parašė julius Rodyti pranešimą
                                petrozijau,
                                ar esi vazinejes dviraciu po vilniaus miesta?
                                mielu noru ir as vazineciau dviraciu takais, jei jie butu nutiesti patogiose vietose ir be kliuciu (tokiu kaip kreivos saligatvio plyteles, nenuzeminti bordiurai ir t.t...)
                                be to, oficialiu dviraciu taku vilniuj labai mazai, todel kartais kai reikia pakliuti is tasko A i taska B, kito kelio nelieka.
                                be to, kai vaziuoji saligatviu, tampi pavojingas pestiesiems, kurie yra dar manevringesni ir dar maziau prognozuojami nei dviratininkai.

                                as asmeniskai saves nevadinu "vazinejanciu vien gatvemis"
                                - tiesiog elgiuosi pagal situacija:
                                jei gatve rami ir apytuste - vaziuoju gatve, taciau jei getveje "mesmale" - uzvaziuoju ant saligatvio, ar bent jau sankryza kertu kartu su pesciaisiais.
                                Dviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili. Tik tiek, kad pigi. Buvo mintis važinėti dviračiu į universitetą (dviračių takas yra visą kelią), bet nutariau, kad patogiau vaikščiot pėsčiom arba važinėt automobiliu (priklausomai nuo aplinkybių).

                                Dėl šaligatvių. Kai važiuoji šaligatviu pats kontroliuoji situaciją (o ne užkrauni papildomų problermų kitiems eismo dalyviams). Ir būt nepavojingu pėstiesiems mano supratimu nėra sunku.

                                O va Entto įdėtas video tik pailiustruoja situaciją - važiuojama bet kaip (juk teisių niekas neatims, nes jų nėra), o jau kaip nenukalt dviratininko tegul kiekvienas mąsto pats.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Dviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili.
                                  na cia zinai, kaip ir del skonio, sunku gincytis, gal tiesiog nuo situacijos priklauso,
                                  del sezoniskumo tai sutinku, bet del letumo - nea.
                                  tam tikrose vilniaus vietose dviratis yra zymiai greitesnis uz masina, ne karta dariau eksperimenta -
                                  pavyzdziui, susitari su draugu, kuris turi masina, kad vaziuosim nuo katedros iki stoties.
                                  daznai draugo tekdavo laukti kokias 5 - 10 minuciu... (ir cia visai ne piko valandomis, bet nakti)

                                  o del rimtumo -
                                  1) sita priemone rimta tuo, kad gelbsti miesta nuo kamsciu.
                                  2) pranasesne uz viesaji transporta tuom, kad nereikia jos laukti, kad nuveza iki pat duru.
                                  3) pranasesne tam tikrose vietose ir uz automobili, (senamiestyje bei miesto centre, bei tokiose vietose kur susidaro kamsciai), ja galima pravaziuot ten, kur automobiliu daznai negalima arba neiseina (pesciuju takai, vienos krypties gatves, kokiu pilna senamiestyje, ir t.t...)
                                  taip pat, jei turi gera spyna, nera parkavimo problemu.

                                  labai paprastas palyginimas:
                                  gyvenu antakalnyje, dirbu senamiestyje, kai vazinejau troleibusu, mano kelione trukdavo apie 40 minuciu, o jei kamsciai, tai ir ilgiau. su dviraciu ta pati atstuma nepriklausomai nuo piko, nuvaziuoju per 10 - 15 minuciu.
                                  automobiliu nevazineju del senamiestyje daznu parkavimo problemu bei daznai susidaranciu kamsciu (vienas kolega, buvo striges kamstyje visai salia darbo, ir prastovejo jame apie 1 valanda - nei islipt is masinos ir eit pesciom, nei gryzt atgal...)

                                  dviratis yra kompaktiskam miestui, arba didelio miesto centrui idealus transportas, zinoma, jei gyvenciau kokioj pilaitej ar perkunkiemy, vazinet i darba senamiestyje ir atgal kiekviena diena man butu didelis issukis

                                  bet, kaip sakoma: sportas=sveikata!
                                  Paskutinis taisė julius; 2008.09.05, 22:21.

                                  Comment


                                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                    Dviračiu Vilniuje važinėju ne metus ir ne dvejus. Bet niekad jo nevertinau kaip rimtos transporto priemonės. Lėta, sezoninė ir nekomfortabili. Tik tiek, kad pigi.
                                    Tu labai klysti jeigu taip manai. Dviratis yra viena rimciausiu transporto priemoniu mieste ir viena geriausiu del daugelio priezasciu. Sakai dviratis leta transporto priemone? Na gerai, leta, kai piko metu nuvaziuoju per 25 minutes savo 8 km atstuma, o su automobiliu per 40 minuciu, tai kaip pavadinti tada automobili ? Tad dviratis piko metu yra zymiai greitesne transporto priemone uz automobili. Sakai dviratis nekomfortabili? O tai idomu koks malonumas sedeti 1.5 tonos metalo gabale kamstyje ir uostyti dujas?, vasara prakaituoti ir dar sukti galva kur pastatyti automobili. Nematau jokio malonumo automobilyje.
                                    Paskutinis taisė Enttas; 2008.09.05, 23:18.

                                    Comment


                                      Nors dviračių takai išties nelygūs, su bordiūriais, dažnai trūkinėja ar užstatyti mašinomis, bet tai nereiškia, kad su dviračiu galima važinėtis tomis gatvėmis, kur yra dviračių takai.

                                      Parašė Enttas Rodyti pranešimą
                                      Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas.
                                      Nuo tokio kvailo egoizmo gali išgydyti tik laidotuvių katafalkas.
                                      Ištrėkš kas nors tokį "patogiai" važinėjantį per sankryžas, paskui reikės atsakyti kaip už gerą.

                                      Comment


                                        Dviratis yra pritoritetine miesto transporto priemone del daugelio priezasciu, tad kodel turiu vaziuoti ne gatve, o vargti kazkokiame saligatvyje ar dar kur. Dviratis turi tureti daugiau teisiu, o gatvese man maisosi daugybe automobiliu. Jei nepatinka vairuotojui dviratininkai tegul nevazineja automobilu.

                                        Comment


                                          Parašė julius Rodyti pranešimą
                                          na cia zinai, kaip ir del skonio, sunku gincytis, gal tiesiog nuo situacijos priklauso,
                                          del sezoniskumo tai sutinku, bet del letumo - nea.
                                          tam tikrose vilniaus vietose dviratis yra zymiai greitesnis uz masina, ne karta dariau eksperimenta -
                                          pavyzdziui, susitari su draugu, kuris turi masina, kad vaziuosim nuo katedros iki stoties.
                                          daznai draugo tekdavo laukti kokias 5 - 10 minuciu... (ir cia visai ne piko valandomis, bet nakti)
                                          Tam tikrose vietose ir tam tikru laiku - taip. Bet neaišku, ar laimėtum šias lenktynes tarp katedros ir stoties vidury dienos kai Pilies ir Didžioji gatvės pilnos žioplinėjančių turistų. Ir tikrai nenuvažiuotum greičiau už automobilį iš Fabijoniškių į Aukštuosius Panerius jokiu paros metu.

                                          dviratis yra kompaktiskam miestui, arba didelio miesto centrui idealus transportas, zinoma, jei gyvenciau kokioj pilaitej ar perkunkiemy, vazinet i darba senamiestyje ir atgal kiekviena diena man butu didelis issukis
                                          Būtent. Kompaktiškam miestui. O Vilniaus su jo nesveiku 400 kv. km. plotu tokiu niekaip nepavadinsi. Po Panevėžį dviračiu gal ir galima būtų važinėt (su sąlyga kad nereikia vežiotis kažkokių tai daiktų).

                                          Parašė Enttas Rodyti pranešimą
                                          Dviratis yra pritoritetine miesto transporto priemone del daugelio priezasciu, tad kodel turiu vaziuoti ne gatve, o vargti kazkokiame saligatvyje ar dar kur. Dviratis turi tureti daugiau teisiu, o gatvese man maisosi daugybe automobiliu. Jei nepatinka vairuotojui dviratininkai tegul nevazineja automobilu.
                                          Kai išmoksi važinėt 60 km/h greičiu, įsibėgėti bent jau iki 40 km/h bent jau mažalitražio automobilio tempais, turėsi posūkius, veidrodėlius ir supratimą kaip važiuoti gatvėje tada ir galėsi būt prioritetine transporto priemone. O kol kas pilnai užteks ir teisės važinėt dviračių taku.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X