Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Paėmiau 2022 sudarytą DMJP dvirtakiams iki 2024 planą ir nekažką atrodo progresas ir darbų organizavimas, kai kuriuos darbus suplanuotus pabaigti tais pačiais 2022 dabar rodo pabaigti iki 2026. Ir šiaip stebina kiek klaidų yra naujame žemėlapyje.
    Liūdnoka, kad dviračių takų tinklas atrodo taip pat kaip pagrindinių magistraninių gatvių žemėlapis. Aišku palei gatves gerai, kad daro dviračių takus, bet gaila, kad neišnaudojamas potencialas daryti ne tik palei gatves, juolab potencialas tam milžiniškas ir šitą miesto iš dalies trūkumą, kad turim labai retą užstatytą ir daug žalių zonų išnaudoti sususiekimui dviračiu. Realiai apart takų palei upę tik vienas dviračių taks nutiestas palei linkmenų ežerus ne pagal gatvę. Manau geras pvz. ir tokių reiktų daugiau. Tokie takai labai padėtų susisiekimui, nes atsirastų ir trumpesni maršrutai lyginant su važiavimu gatvėse ir jais važiuoti kur kas maloniau/sveikiau nei palei kokią Ukmergės g. Danijoje, Olandijoje ir kitų šalių miestuose labai daug tokių jungčių per visokias žalias zonas, vandens telkinius, kur gatvių nėra.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.11, 08:54.
    Flickr

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      pagla tą planelį iki 2030 metų vis dar nebus galimybės dviračiu nuvažiuoti ukmergės gatve į centrą, nors tai yra tankiausiai apgyvendinta miesto linija?
      Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.

      Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter ​​navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
      Attached Files

      Comment


        Šeiminyškių g.

        Liko atkarpa ties Rinktines stotele. Kita dalis kaip ir baigta, tačiau asfaltas atrodo ne raudonas, o tamsiai bordinis (palyginus kaip atrodydavo kiti šviežiai išasfaltuoti takai).

        Click image for larger version

Name:	20250911_175034.jpg
Views:	1550
Size:	2,63 MB
ID:	2219810

        Click image for larger version

Name:	20250911_175122.jpg
Views:	1534
Size:	2,22 MB
ID:	2219809

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          Šeiminyškių g.

          Liko atkarpa ties Rinktines stotele. Kita dalis kaip ir baigta, tačiau asfaltas atrodo ne raudonas, o tamsiai bordinis (palyginus kaip atrodydavo kiti šviežiai išasfaltuoti takai).
          Gamykla nesitikėjo raudono asfalto užsakymo Valdelio eroje ir pamiršo įpilti pigmento tinkamu metu

          Comment


            Nežinau. Kažkur man tai matyta. Lyg Asanavičiūtės g. takas buvo labiau bordinis, nei ryškiai ryžas.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Liūdnoka, kad dviračių takų tinklas atrodo taip pat kaip pagrindinių magistraninių gatvių žemėlapis. Aišku palei gatves gerai, kad daro dviračių takus, bet gaila, kad neišnaudojamas potencialas daryti ne tik palei gatves, juolab potencialas tam milžiniškas ir šitą miesto iš dalies trūkumą, kad turim labai retą užstatytą ir daug žalių zonų išnaudoti sususiekimui dviračiu. Realiai apart takų palei upę tik vienas dviračių taks nutiestas palei linkmenų ežerus ne pagal gatvę. Manau geras pvz. ir tokių reiktų daugiau. Tokie takai labai padėtų susisiekimui, nes atsirastų ir trumpesni maršrutai lyginant su važiavimu gatvėse ir jais važiuoti kur kas maloniau/sveikiau nei palei kokią Ukmergės g. Danijoje, Olandijoje ir kitų šalių miestuose labai daug tokių jungčių per visokias žalias zonas, vandens telkinius, kur gatvių nėra.
              Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
              Paskutinis taisė Zefyras; 2025.09.11, 17:40.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Gamykla nesitikėjo raudono asfalto užsakymo Valdelio eroje ir pamiršo įpilti pigmento tinkamu metu
                Gal neatitinka KET, PET, STR ir STT standartų, bet man bordinis gražiau

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Šeiminyškių g.
                  Click image for larger version

Name:	20250911_175034.jpg
Views:	1550
Size:	2,63 MB
ID:	2219810
                  Click image for larger version

Name:	20250911_175122.jpg
Views:	1534
Size:	2,22 MB
ID:	2219809
                  Infiltruojuosi į post'ą ir perimu jo kontrolę:
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_160820.jpg
Views:	782
Size:	2,29 MB
ID:	2219828
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161034.jpg
Views:	777
Size:	1,90 MB
ID:	2219829
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161118.jpg
Views:	776
Size:	2,16 MB
ID:	2219830
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20250911_161312.jpg
Views:	773
Size:	2,17 MB
ID:	2219831
                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.

                    Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter ​​navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
                    IMHO patogiausias ir maloniausias maršrutas iš Ukmergės g. mazgo iki Katedros yra pro Šeškinės centrą į Saulės alėją (vienas iš retų dviračių takų kvartalo viduje be automobilių), tuomet nuo Šeškinės kalvos nusileisti per Lietaus parką (bendras su pėsčiaisiais takas, bet asfaltas ir miške), kirsti T. Narbuto g. prie bažnyčios ir ramiom Žvėryno gatvėm patekti iki krantinės, iš kur per Žvėryno tiltą Gedimino prospektu iki Katedros. Arba palei krantinę iki Mindaugo tilto, jei daugiau laiko yra.

                    Tik vat tokių trasų be automobilių taršos iš tiesų yra per mažai.

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                      Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis be kita ko gatvės yra ir traukos taškai su prekybos vietomis, būtų labai blogai jei į jas nepavyktų patekti dviračiu. Kita vertus tarpmiestinės trasos tikrai galėtų vesti kokiais nors gretimais takais, jei tai įmanoma. Jei norit pamatyti realų vaizdą kur važinėja dviratininkai (ilgas distancijas), atsidarykite Strava heatmapsus.
                      Gal strava ir žiūrėjo, tik įsijungęs mtb variantą

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                        Mintis gal ir nebloga, tik su schemute tai man atrodo kad nesuprantate Vilniaus topografijos daug pagrindinių magistralinių gatvių veda per natūraliai patogiausias vietas, kuriose įveikiami šlaitai, pvz. Narbuto, Ukmergės, Batoro gatvės, o ypač rytinėje miesto pusėje, kur aukščių skirtumai tokie, kad tinka profesionaliems dviratininkams treniruotis
                        Tik kad tose gatvėse nedaug natūralaus. Batoro ir Narbuto tai sovietmečio projektai, kur išbuldozerinti tolygūs gradientai ten, kur nieko nebuvo. Ukmergės g. irgi, atrodo, įgilinta žemiau natūralaus žemės lygio ties Ozo g. tiltu. Istoriniai natūralūs maršrutai kaip tik daug kur liko dviratininkams ir šunų vedžiotojams.

                        Labai įdomu palygint CŽV 1972 satelitines nuotraukas ir dabartį: https://maps.vilnius.lt/lt/map/share...c-468d3ce42cea

                        Dėl kalnų dviratininkams treniruotis, tai nejuokinkit. Visoj Lietuvoj tik labai pasistengus galima rasti kelias įkalnes su 100 m aukščio skirtumo (nuo Neries iki Rokantiškių, nuo Užupio iki Liepkalnio). Kur galima pasitreniruoti bent 20 minučių mint į kalną? Mano žiniomis, artimiausia vieta Lenkijos pietuose.

                        Comment


                          Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

                          IMHO patogiausias ir maloniausias maršrutas iš Ukmergės g. mazgo iki Katedros yra pro Šeškinės centrą į Saulės alėją (vienas iš retų dviračių takų kvartalo viduje be automobilių), tuomet nuo Šeškinės kalvos nusileisti per Lietaus parką (bendras su pėsčiaisiais takas, bet asfaltas ir miške), kirsti T. Narbuto g. prie bažnyčios ir ramiom Žvėryno gatvėm patekti iki krantinės, iš kur per Žvėryno tiltą Gedimino prospektu iki Katedros. Arba palei krantinę iki Mindaugo tilto, jei daugiau laiko yra.

                          Tik vat tokių trasų be automobilių taršos iš tiesų yra per mažai.
                          Tai tokia trasa važiuoti nuo Ukmergės g. visada lyg ir buvo planuota. Nepamenu, kad kažkur būtų buvę planai tiesti takus palei Ukmergės g. Šeškinės kalno nuokalnėje.
                          Tam realiai gerai pasitarnautų ir suplanuotas viadukas Žvėryne virš T.Narbuto g., kai būtų galima kirsti gatvę ir tada palei tą pačią Narbuto g. esančiu dvirtakiu judėti link Centro.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Tik kad tose gatvėse nedaug natūralaus. Batoro ir Narbuto tai sovietmečio projektai, kur išbuldozerinti tolygūs gradientai ten, kur nieko nebuvo. Ukmergės g. irgi, atrodo, įgilinta žemiau natūralaus žemės lygio ties Ozo g. tiltu. Istoriniai natūralūs maršrutai kaip tik daug kur liko dviratininkams ir šunų vedžiotojams.

                            Labai įdomu palygint CŽV 1972 satelitines nuotraukas ir dabartį: https://maps.vilnius.lt/lt/map/share...c-468d3ce42cea
                            Ką norėjau pasakyti kad tie keliai, kad ir išbuldozinti, yra tiesiausi susisiekimo maršrutai, o ta pati Ukmergės įkalnė yra istorinio kelio dalis. Gerai kad galima Ukmergės kalną kompensuoti keliu per Lietaus parką, bet manau tikrai ne visur tai galima padaryti. Apskritai pasižiūrėjus į žemėlapį atrodo, kad ten kur kalnai didžiausi, dviračių takų plėtros nusimato labai mažai. Kaip pvz. nuvažiuoti iš Kalnėnų iki Senamiesčio ir kokį alternatyvų maršrutą pasirinkti, kad nekliudytum eismui?

                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Dėl kalnų dviratininkams treniruotis, tai nejuokinkit. Visoj Lietuvoj tik labai pasistengus galima rasti kelias įkalnes su 100 m aukščio skirtumo (nuo Neries iki Rokantiškių, nuo Užupio iki Liepkalnio). Kur galima pasitreniruoti bent 20 minučių mint į kalną? Mano žiniomis, artimiausia vieta Lenkijos pietuose.
                            Tai ir nekalbam apie kalnus, greičiau įkalnes a la belgiškoms klasikoms, kurios pakankamai nemažos, kad atsirastų argumentuojančių, kad Vilniui netinka dviračiai nes pas mus dideli reljefo skirtumai

                            Comment


                              Dviračių takų projektai, kurių projektavimas perduotas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir Infrastruktūros grupei
                              Sub-portfelis: Dviračių takai. Šaltinis – 2025-09-04 PFS4 protokolas (https://open.vilnius.lt/minutes)
                              Buivydiškių g. dviračių takas (tarp Ozo g. ir Laisvės pr.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Justiniškių g. dviračių takas (tarp Rygos ir Gabijos g.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Olandų g. dviračių takas (nuo Olandų žiedo iki S. Batoro g.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Pergalės g. dviračių takas (nuo S. Batoro g. iki Džiaugsmo g.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Rygos g. dviračių takas 2025-10-01 2027-12-31
                              Saltoniškių g. dviračių takas (nuo T. Narbuto g. iki jungties į Upės g.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Savanorių pr. dviračių takas (tarp Žemaitės g. ir Gerosios Vilties g., ir nuo Savanorių pr. 28 iki P. Klimo g.; įskaitant Žemaitės g. atkarpą iki Žemaitės VT stotelės) 2025-10-01 2027-12-31
                              Ulonų g. dviračių takas (tarp S. Žukausko ir P. Lukšio g.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Šiltnamių g. dviračių-pėsčiųjų takas (Vilniaus m.) 2025-10-01 2027-12-31
                              Iešmininkų g. dviračių takas (nuo Panerių g. iki Šaltkalvių g.) 2026-10-01 2030-08-01

                              Comment


                                Aišku ačiū už informaciją, bet aš asmeniškai vis dar traumuotas, kai C kat. Helsinkio g. suplanuoto tako atsisakė (nors rašė dokumente, jog planuojamas intensyvus sunkvežimių eismas), o esamas atkarpas nugriovė, bet dabar planuoja krūva takų D kat. gatvėse pritiest. Aišku, tos D kat. gatvės irgi savotiškos, pvz. Rygos g. su G autobuso maršrutu. Šiaip ar taip, jei norėsit paprikolint, tai galit bandyt užginčyt Olandų g. dvirtakį, nes net neabejoju ten nelegalus nuolydis būtų.

                                Saltoniškių g. gi jau buvo projektas. Dabar Valdas bandys kažkaip "be siaurinimo"?

                                Šiltnamių g. spėju planuos visu ilgiu iki naujo tako Lazdynėlių g., nes į neteisėto statumo įkelnę jau turėjo būti suprojektuotas rytinėje dalyje.

                                Įdomiausia bus Iešmininkų g., kur iš kitos pusės stovi pėsčiųjų eismą draudžiantis ženklas vienoj pusėj, tai realiai turės visą gatvę per vieną juostą perstumt į šlaitą, o jį nukast. Nebent šioje D kat. gatvėj padarys "bendrą taką", kaip mėgsta.

                                Dėl Savanorių pr., iš abiejų pusių bus takai, bet kaip įveikti požeminius tunelius žiede neaišku, o po Lazdynų tiltu planuojamas "apvažiavimas" irgi neteisėto statumo, tai sėkmės. Čia kaip "hot-dog'ą" perpjautą valgyt – taip nieks nedaro. Nors panašiau, kad išvis "hot-dog'as" be dešrelės.

                                P. S. Yra šviežiai išfotkinti tie šaligatviai su laiptais Savanorių pr. žiede, tame dvirtakių žemėlapyje.
                                ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Taigi aptarinėjom. Nereikia dvirtakių palei greitkelius. Reikia maršrutų patogiai ir maloniai pasiekt reikalingas vietas.

                                  Iš Laisvės/Ateities/Ukmergės mazgo į Katedrą Brouter ​​navigacija siūlo taip, visai neblogas variantas. Kam važiuoti per tą miesto kloaką su didžiausia oro tarša?
                                  Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti. Važiuoti ratais kvadratais per kiemus niekada nebus commuterių pasirinkimas.

                                  Jūsų pateiktas piešinukas yra visiškai absurdiškas variantas kurio niekas neasirinks važiuoti į darbą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Aptarinėjom, būtent pagal greitkelius ir reikia pirmiausia. tik turint pagrindinių gatvių tinklą galima galvoti apie kitų dvirtakių įrenginėjimą. Svarbiausias aspektas commuteriui visada bus kaip greitai jis gali nuvažiuoti. Važiuoti ratais kvadratais per kiemus niekada nebus commuterių pasirinkimas.

                                    Jūsų pateiktas piešinukas yra visiškai absurdiškas variantas kurio niekas neasirinks važiuoti į darbą.
                                    Kaip kada. Kartais ratais-kvadratais yra patogiau dėl šviesoforų nebuvimo. Pvz Žalias tiltas - Baltupiai daug geriau ne Kalvarijų gatve, o palei upę. Net ir su bekelės užkilimu per Kryžių taką. Arba taikant į Santariškes su dar didesniu lanku per Verkių rūmus

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Kaip kada. Kartais ratais-kvadratais yra patogiau dėl šviesoforų nebuvimo. Pvz Žalias tiltas - Baltupiai daug geriau ne Kalvarijų gatve, o palei upę. Net ir su bekelės užkilimu per Kryžių taką. Arba taikant į Santariškes su dar didesniu lanku per Verkių rūmus
                                      Galima minti per Šnipiškes Giedraičių ar Širvintų gatvėmis. Probleminės vietos yra kaip nusigauti nuo upės iki Konsititucijos pr. - tiesiog glumina kad nėra jokio normalaus sprendimo, niekaip nesugalvojo išnaudoti Konstitucijos pr. požeminės perėjos ir pritaikyti jos dviračiams, Taip pat Pramogų arenos stotelės pseudo dviračių takas, kuriame nuolat stovi žmonės - nes ten net nėra vietos jiems sutilpti. Palei upę galima minti, bet nemanau kad čia galėtų būti kasdienis maršrutas. Juolab kad bekelės užkilimui Kalvarijose reikalingas geras ne miestinis dviratis.

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                        Galima minti per Šnipiškes Giedraičių ar Širvintų gatvėmis. Probleminės vietos yra kaip nusigauti nuo upės iki Konsititucijos pr. - tiesiog glumina kad nėra jokio normalaus sprendimo, niekaip nesugalvojo išnaudoti Konstitucijos pr. požeminės perėjos ir pritaikyti jos dviračiams, Taip pat Pramogų arenos stotelės pseudo dviračių takas, kuriame nuolat stovi žmonės - nes ten net nėra vietos jiems sutilpti. Palei upę galima minti, bet nemanau kad čia galėtų būti kasdienis maršrutas. Juolab kad bekelės užkilimui Kalvarijose reikalingas geras ne miestinis dviratis.
                                        Kai dažnai mindavau šitu maršrutu dar nebuvo Giedraičių dvirtakio. Tai tada, su gerokai mažiau dviratininkų gatvėse, po darbo būdavo ganėtinai nemažai besistumiančių dviračius į Kryžių kelio kalniuką. Arba užminančių rimtesnių vadeliotojų. Gal vienas iš dalykų dėl ko pas mus gryni miesto dviračiai ne itin populiarūs, o hibridai-graveliai-mtb plačiai naudojami miesto susisiekimui. Arba pavažiuojančių palei upę toliau link Verkių rūmų ir tada užminančių asfaltuotu keliuku pro buvusius tvenkinius ir institutą. Pamenu senus gerus laikus kai palei upę Verkių gatvėje vasarom būdavo vienkryptis eismas su zuokiniu dvirtakiu kita kryptim

                                        Žiūrint iš „su kojom“ perspektyvos, net ir dabar palei upę geriau. Net ir piko metu galima ramiai mint 20km/h+ be jokiu stabčiojimų. Tuo tarpu Giedraičių dvirtakyje iš vaizdo būtų nejauku greitai mint dėl tvorų, išvažiavimų iš kiemų ir pan ir t.t. Širvintų gatve po rekonstrukcijos berods net neesu važiavęs tai sunku pasakyt. O Kalvarijų gatvėj, net jei būtų geras dvirtakis visu ilgiu, praloštų upei dėl šviesoforų gausos.

                                        Comment


                                          Šiaip iš tikro visai yra pasirinkimų kaip važiuoti. Prie forum palace nuo upės dvirąčių takas ir tada linkmenų gatve pilnai. Galima pro Swedbank į viršų ir tada kernavės g. dviračių taku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X