Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek pastebėjau, tai žiemą - užmiestyje dviračių takais naudojasi tik sportininkai, bet ir tai retai, nes jie turi savo trasas: https://m.facebook.com/events/1576854632707343
    O mėgėjų yra vos vienas kitas.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      o kaip yra dabar su takų tiesimų Algirdo g., Geležinkelio g.? kažkaip vyksta tokiu oru, ar jau tikėtis kad atidaris šiais metais beviltiška?
      Algirdo g. darbai pamažu juda, daug kur yra asfaltavimui paruoštas dviračių tako pagrindas, pridengtas plėvele. Iki metų pabaigos užbaigimo tikėtis neverta, bet iki galutinės projekto pabaigos datos vasarį gal kaip nors spės. Geležinkelio g. kurį laiką nebuvau, nežinau stadijos.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        - Dviejose nuotraukose - virš 10 piktybinių pažeidėjų, kruie stato mašinas ant raudono tako (ir iš kur jie gali žinoti kad ten dviračių takas, jei nėra dviratininkų)
        Galėtų žinoti dėl to, kad takas raudonos spalvos. Bet man atrodo aš dabar suprantu, kodėl automobilius kiemuose stato ant šaligatvių - matyt tuo metu jais niekas neina, ir iš kur gi vargšui vairuotojui žinoti, kad ten šaligatvis, o ne jo stovėjimo vieta?

        Comment


          Parašė Pipe Rodyti pranešimą

          Galima būtų sutikti, jeigu bent šaligatvis būtų nuvalytas. Šiuo atveju savivaldybė rodo, kad vienintelis ne rekreacinis transportas žiemos metu yra automobilis, tik neaišku kaip iki jo nueiti per nevalytą šaligatvį.
          Taigi automobilis pagal savivaldybe turi stovėti ant šaligatvio prie laiptinės tai niekur eiti nereikės.

          Comment


            Reguliarios kelionės pavyzdys dviračių takais (važiavimą keliu iškirpau). Pravažiuot įmanoma, bet reikia budrumo dėl nemažai ledo ruožų ir susiaurėjusių vietų dėl nevalymo. Gilią žiemą paprasčiau keliauti nei tokiu +2/-4 intervalu kai susidaro ledas. Čia jau tikrų entuziastų metas



            Na ir Romui draugiškai paerzinti (nors čia vieninteliai sutikti dviratininkai šią kelionę)

            Click image for larger version  Name:	Screenshot_20211203-173437_Gallery.jpg Views:	1 Size:	249,3 kB ID:	1933918
            Paskutinis taisė Riedis; 2021.12.03, 21:54.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Aš irgi specialiai stengiuosi kad kuo mažiau žmonių patektų į nuotraukas nes viešinti nuotraukų su asmenimis be jų leidimo yra GDPR pažeidimas. Jei patenka tai dažniausiai užblurinu bent veidus.
              Šiaip nėra tai GDPR pažeidimas (nebent vaikai), bet tiesiog gera praktika ir pagarba kitiems nedėti jų foto šiaip bele kur viešumoje.

              Comment


                youtube video įsideda taip:



                Comment


                  Parašė Pipe Rodyti pranešimą

                  Galima būtų sutikti, jeigu bent šaligatvis būtų nuvalytas. Šiuo atveju savivaldybė rodo, kad vienintelis ne rekreacinis transportas žiemos metu yra automobilis, tik neaišku kaip iki jo nueiti per nevalytą šaligatvį.

                  Nieko nuostabaus, kad mažai dviratininkų. Vietomis, kur aptirpęs sutryptas sniegas yra vėl sušalęs, susiformavo slidus ir labai nelygus paviršius, kuris gal ir netrukdo važiuoti labiau patyrusiems dviratininkams, bet bent jau man važiuoti nebuvo smagu.
                  Atsiminkime praeitą žiemą, kai buvo valomi tik šaligatviai, o dviračių takai buvo vieta kur buvo sustumtas sniego perteklius.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Net apkrautuose keliuose tipo Žaliųjų ežerų gatvės dažniau yra tuščia, nei pilna (pvz).
                    Be to, į temą pakliūna nauji takai, o eismo intensyvumas naujuose maršrutuose kyla pamažu, kai žmonės pripranta prie jų. Bet OK, iššūkis priimtas!
                    Visų pirma noriu padėkoti, kad dauguma turi išvystytą humoro jausmą ir teisingai suprato sušaržavimą, o ne kaip, anot vieno forumiečio, "pagiežingą riaugėjimą".
                    Beje, ačiū už dar vieną dvirtakio nuotrauką su dviračiais.

                    Aplink Žaliuosius ežerus pilna dviratininkų - dvirtakyje, gatvėse ir, žinoma, pliaže.
                    Jei jų yra - jie be kojkių pastangų atsiduria nuotraukose. Kai norisi kadro be dviratininkų ar - tuomet reikia palaukti, kad nepakliūtų į kadrą.






                    Dėl senų dviračių takų ir miesto centro nėra jokių abejonių, kad ten yra važinėjama - ypač kur yra dvirčių nuoma. O dėl naujų raudonų takų tai ne itin aišku kiek jais yra naudojamasi. Gal Zuokas ar kiti merai labiau galvodavo, kur tikslinga tiesti ar jų netiesti, nei firma "Gilma ir Remis".

                    Nelabai suprantama, kokio pripratimo ar reklamos reikia, kai raudonas takas tiesiamas Rinktinės gatvėje, Fabijoniškėse ar Naujamiestyje. Šimašiaus tiesti takai turbūt ne visada yra pirmo reikalingumo .Jei jto tako beveik niekam nereikia, tai tokiu dvirtakiu retsykiais naudojasi tik Wolt, Bolt ar kiti maisto kurjeriai.

                    Tai, kad kad 15 (penkiolikoje) puslapių nebuvo nė vienos žmogaus su dviračiu nuotrukos, irgi kažką pasako.
                    Jei pamatysite, kad ten yra dviratininkų, tai būtinai nufotografuokite. Vis dėlto norisi žinoti, jog nors šį kartą pinigai nebuvo beprasmiškai ištaškyti.

                    Comment


                      Parašė Romas
                      O dėl naujų raudonų takų tai ne itin aišku kiek jais yra naudojamasi. Gal Zuokas ar kiti merais labiau galvodavo, kur tikslinga tiesti ar jų netiesti, nei firma "Gilma ir Remis".
                      O tu nepagalvojai kada pats sėsti ant dviračio ir prieš 9 ryto pravažiuoti bet kuriuo raudonu taku? Manau nustotum rašinėti tokias nesąmones.



                      Tai, kad kad 15 (penkiolikoje) puslapių nebuvo nė vienos žmogaus su dviračiu nuotrukos, irgi kažką pasako.
                      Jei pamatysite, kad ten yra dviratininkų, tai būtinai nufotografuokite. Vis dėlto norisi žinoti, jog nors šį kartą pinigai nebuvo beprasmiškai ištaškyti.
                      Tau gi aiškiai parašė ne vienas žmogus, kad tyčia vengia žmonių kadre tiek dėl GDPR, tiek šiaip dėl elementarios pagarbos žmonėms, kurie galbūt nepageidauja, kad jų nuotraukos būtų viešinamos internete ir visokie Romai ar Johnai čia jas aptarinėtų.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O tu nepagalvojai kada pats sėsti ant dviračio ir prieš 9 ryto pravažiuoti bet kuriuo raudonu taku?
                        Apie kurią vietą kalbama - ar kur nors centre (dėl to neabejoju) ar važiuojant į Šešinės ar į Narbuto kalną ar nuo jo?

                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Reguliarios kelionės pavyzdys dviračių takais (važiavimą keliu iškirpau). Čia jau tikrų entuziastų metas
                        www.youtube.com/watch?v=Gg7KLBcwmJg&t=9s

                        Na ir Romui draugiškai paerzinti (nors čia vieninteliai sutikti dviratininkai šią kelionę)
                        Click image for larger version Name:	Screenshot_20211203-173437_Gallery.jpg Views:	1 Size:	249,3 kB ID:	1933918
                        Gražus filmukas.

                        Ačiū už dar vieną nuotrauką su dviratinku. Negi visoje 4-5 km dvirtakio atkarpoje tebuvo sutiktas tik vienas dviratininkas?
                        Ar šiltesnėmis dienomis ir kitu metų laiku jų būna daugiau?

                        Gerai i kad yra tokių važinėjimo į darbą entuziastų - vis kažkas naudojasi dvirtakių infrastruktūra

                        Tačiau tokių entuziastų yra mažuma ir jie yra kaip išimtys, kurios patvirtina taisyklę.
                        Dviračiai Vilniuje vis dėlto yra ne reguliaraus susisiekimo priemonė , o tik rekracijos ar Bolt-Wolt kurjerių važinėjimo priemonė.
                        Tuo tarpu dvirtakai tiesiami su retomis išimtimis ne į rekreacines vietoves (Nemenčinės pl,.), o tartum čia būtų lygaus reljefo miestas (kaip pvz. Tauragė ar Šiauliai), kuriame vyrautų švelnus klimatas be sniego (kaip Amsterdame ar Londone) ir kelios dešimtys procentų žmonių kasdien važinėtų į darbą (kaip Kopenhagoje).

                        Būtų malonu sulaukti daugiau važinėjančių takais dvirtatininkų nuotraukų.

                        Comment


                          Paskaičiau diskusiją ir nusprendžiau šiandien prasibėgti krosą palei Neries dviračių taką nuo Baltojo tilto iki Vingio parko estrados ir atgal. Tikslas suskaičiuoti kiek sutiksiu dviratininkų :-). Tai va lengvai bėgdamas sutikau du dviratininkus ir vieną grupę iš keturių dviratininkų. Tikrai mizeris, įvertinus kad šeštadienis, vidurdienis ir palyginus visai geras oras kaip šiam metų laikui. Be kritulių, vėjas silpnas. Dviračių takas nuvalytas vietom danga visai be sniego vietom plonas šviežio sniego sluoksnis. Važiuoti dviračiu tikrai galima. Daug tai ar mažai vertinkite patys :-). Sutinku su nuomone kad dviračių takų tinklą plėsti reikia, tačiau dviratis kaip susisiekimo priemonė Vilniuje nemanau kad ateityje taps pagrindinė. Todėl gal nereikėtų pasikinkius darnaus judrumo skambių šūkių, dviračių takų infrastruktūros plėtros tikslų iškelti į pirmą vietą. Del reljefo, klimato salygų, dviratis didžiają dalimi bus ir toliau tinkamas naudoti tik rekreacijai. Aišku entuziastų yra ir bus ;-). Bet radikalų irgi nesinorėtų sutikti pvz Tūkstanmečio g-vėje leidžiantis Gerosios vilties estakada rikiuojantis ant Lazdynų tilto iš trečios į pirmą juostą arba Geležinio vilko gatvėje.

                          Comment


                            Parašė Romas
                            Ar šiltesnėmis dienomis ir kitu metų laiku jų būna daugiau?
                            Ženkliai daugiau ir kasmet vis daugėja. Juolab ši kelionė vyko 15:30-16:00, tai yra tikimybė, kad po tipinio darbo laiko maršrute buvo ir daugiau žmonių. Tačiau čia yra periferija, kuri nėra patogiai sujungta su centru (trūksta Narbuto g., Užvingio tilto, Buivydiškių/Ozo/Ąžuolyno atkarpų). Kiek teko minti mažiau naudojamais šaligatviais ar gatvelėmis, tai jaučiausi kaip karvė ant ledo - labai pavojinga.

                            Parašė Romas
                            Dviračiai Vilniuje vis dėlto yra ne reguliaraus susisiekimo priemonė , o tik rekracijos ar Bolt-Wolt kirjerių važinėjimo priemonė.
                            Populiarėja ir kaip susisiekimo priemonė, kasmet vis daugiau ir daugiau matau. Atitinkamai daug daugiau ir rekreacinių vairuotojų, tačiau užsikabliavus auga tikimybė tapti susisiekimo priemone. Su besiplečiančiu ir apsijungiančiu dvirtakių tinklu bei daugėjančių vietų prirakinti/nuomotis - turėtų augti ir toliau.

                            Parašė Romas
                            Tuo tarpu dvirtakai tiesiami su retomisi išimtimis ne į rekreacines vietoves (Nemenčinės pl,.), o tartum čia būtų lygaus reljefo miestas (kaip pvz. Tauragė ar Šiauliai), kurijame vyrautų švelnus klimatas (kaip Amsterdame ar Londone) ir kelios dešimtys procentų žmonių kasdien važinėtų į darbą (kaip Kopenhagoje).
                            Patogaus reljefo rajonai tikrai neblogai sujungti (Šnipiškės, Tuskulėnai, Žirmūnai) ir artimų iki 5km atstumų rajonai neužilgo bus sujungti jau vystomais ir ruošiamais takais (Naujamiestis, Karoliniškės/Viršuliškės, Šeškinė, Antakalnis). Reljefo skirtumus padės įveikti populiarėjantys e-spirtukai ir tikėtinai artimu metu e-dviračiai (jei atpigs) bei pratinimasis važinėti dažniau lygiu reljefu (tarkim apsipirkti į parduotuvę savo rajone)
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė ArunasK Rodyti pranešimą
                              Paskaičiau diskusiją ir nusprendžiau šiandien prasibėgti krosą palei Neries dviračių taką nuo Baltojo tilto iki Vingio parko estrados ir atgal. Tikslas suskaičiuoti kiek sutiksiu dviratininkų :-). Tai va lengvai bėgdamas sutikau du dviratininkus ir vieną grupę iš keturių dviratininkų. Tikrai mizeris, įvertinus kad šeštadienis, vidurdienis ir palyginus visai geras oras kaip šiam metų laikui. Be kritulių, vėjas silpnas. Dviračių takas nuvalytas vietom danga visai be sniego vietom plonas šviežio sniego sluoksnis. Važiuoti dviračiu tikrai galima. Daug tai ar mažai vertinkite patys :-). Sutinku su nuomone kad dviračių takų tinklą plėsti reikia, tačiau dviratis kaip susisiekimo priemonė Vilniuje nemanau kad ateityje taps pagrindinė. Todėl gal nereikėtų pasikinkius darnaus judrumo skambių šūkių, dviračių takų infrastruktūros plėtros tikslų iškelti į pirmą vietą. Del reljefo, klimato salygų, dviratis didžiają dalimi bus ir toliau tinkamas naudoti tik rekreacijai. Aišku entuziastų yra ir bus ;-). Bet radikalų irgi nesinorėtų sutikti pvz Tūkstanmečio g-vėje leidžiantis Gerosios vilties estakada rikiuojantis ant Lazdynų tilto iš trečios į pirmą juostą arba Geležinio vilko gatvėje.
                              Dviračių takai nuvalyti, geriausiu atveju, sporsdiškai. Šiandien pats nemažai važinėjau, tai jei vietomis visai gerai, kai kur važiuoti išvis neįmanoma (pvz., Linkmenų g. pro Senvagės parką). Realybė ta, kad dviračių takai normaliai nevalomi ir net "entuziastai" dėl to priversti naudotis kitais keliavimo būdais, nes niekada negali žinoti, ar pavyks nuvažiuoti iki kelionės tikslo, net jei kai kurios atkarpos ir nuvalytos.
                              Paskutinis taisė John; 2021.12.04, 20:24.

                              Comment


                                Parašė Romas
                                Gražus filmukas.

                                Ačiū už dar vieną nuotrauką su dviratinku. Negi visoje 4-5 km dvirtakio atkarpoje tebuvo sutiktas tik vienas dviratininkas?
                                Ar šiltesnėmis dienomis ir kitu metų laiku jų būna daugiau?
                                Laisvės pr. take vasarą būna pilna dviračių ir paspirtukų. Nuotraukų nedėsiu, nesunku ir su automobiliu šalia pravažiuoti ir pačiam įsitikinti.

                                Comment


                                  Romo humorą pagavau, net anekdotas patiko. Nežinau kur užsibaigia ironija, kur rimtai, bet iš mano vieno albumo fotografuoto truputį virš metų, kur praktiškai visur dviračių takų tematika arba ramūs keliukai (be dar seniau fotografuotų takų statybų) iš maždaug 1 850 foto – 54-iose yra dviračiai. Nežinau daug ar mažai, fotografuoti pagrinde dar nebaigti statyti takai, tai nelabai yra ką ten dviračiu veikti.

                                  Šiaip net sportininkai ne visi žiemą važinėja, net tie, kurie treniruojasi varžyboms. Dalis žiemą dviračius iškeičia į bėgimą, kiti treniruojasi ant mynimo staklių namuose, kiti tinginiauja. Tik dalis turi dviračius specialiai žiemai, kurių nėra taip gaila, nes druskos stipriai viską ėda. Sportuojantiems žiemą nemažai reikia investuoti: antram dviračiui (dažniausiai vasarai perkamas naujas geresnis, o žiemai lieka turimas), reikia susipirkti brangią aprangą, kad gerai jaustis, žieminiai prisegami batai nuo 200 Eur. Ne visi išgali.

                                  Kelios foto, skirtingų dviratininkų tipažų, specialiai labiau iš atokesnių Vilniaus ir užmiesčio vietų (3–4 netoli centro):
                                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210606_162626.jpg Views:	0 Size:	645,7 kB ID:	1934119 Click image for larger version  Name:	IMG_20201106_112012.jpg Views:	0 Size:	843,4 kB ID:	1934120 Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_165325.jpg Views:	0 Size:	914,2 kB ID:	1934121 Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_153548.jpg Views:	0 Size:	931,2 kB ID:	1934122 Click image for larger version  Name:	IMG_20210328_165128.jpg Views:	0 Size:	958,9 kB ID:	1934123 Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_142346.jpg Views:	0 Size:	1,06 MB ID:	1934124 Click image for larger version  Name:	IMG_20201106_112511.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1934125 Click image for larger version  Name:	IMG_20210421_163647.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	1934126 Click image for larger version  Name:	IMG_20200803_111425.jpg Views:	0 Size:	1,66 MB ID:	1934127 Click image for larger version  Name:	IMG_20210428_164338.jpg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	1934128 Click image for larger version  Name:	IMG_20200523_132634.jpg Views:	0 Size:	988,1 kB ID:	1934129 Click image for larger version  Name:	IMG_20201001_170218.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1934130 Click image for larger version  Name:	IMG_20210602_183939.jpg Views:	0 Size:	985,1 kB ID:	1934131 Click image for larger version  Name:	IMG_20210615_170413.jpg Views:	0 Size:	1019,1 kB ID:	1934132 Click image for larger version  Name:	IMG_20200803_110601.jpg Views:	0 Size:	913,3 kB ID:	1934133 Click image for larger version  Name:	IMG_20210602_185824.jpg Views:	0 Size:	992,0 kB ID:	1934134 Click image for larger version  Name:	IMG_20210602_180155.jpg Views:	0 Size:	1,35 MB ID:	1934135 Click image for larger version  Name:	IMG_20000101_030044.jpg Views:	0 Size:	1,57 MB ID:	1934136 Click image for larger version  Name:	IMG_20000101_030819.jpg Views:	0 Size:	1,05 MB ID:	1934137 Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_140242.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1934138 Click image for larger version  Name:	IMG_20210617_174441.jpg Views:	0 Size:	1,42 MB ID:	1934139 Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_141112.jpg Views:	0 Size:	1,40 MB ID:	1934140 Click image for larger version  Name:	IMG_20210606_163505.jpg Views:	0 Size:	1,43 MB ID:	1934141 Click image for larger version  Name:	IMG_20210602_183622.jpg Views:	0 Size:	953,5 kB ID:	1934142 Click image for larger version  Name:	IMG_20210612_151915.jpg Views:	0 Size:	977,0 kB ID:	1934143 Click image for larger version  Name:	IMG_20210530_135356.jpg Views:	0 Size:	1,21 MB ID:	1934144 Click image for larger version  Name:	IMG_20200523_125538.jpg Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	1934149 Click image for larger version

Name:	IMG_20210122_154406.jpg
Views:	494
Size:	853,3 kB
ID:	1934150
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.12.04, 21:25.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Romo humorą pagavau, net anekdotas patiko. Nežinau kur užsibaigia ironija, kur rimtai, bet iš mano vieno albumo fotografuoto truputį virš metų, kur praktiškai visur dviračių takų tematika arba ramūs keliukai (be dar seniau fotografuotų takų statybų) iš maždaug 1 850 foto – 54-iose yra dviračiai. Nežinau daug ar mažai, fotografuoti pagrinde dar nebaigti statyti takai, tai nelabai yra ką ten dviračiu veikti.

                                    Kelios foto, skirtingų dviratininkų tipažų, specialiai labiau iš atokesnių Vilniaus ir užmiesčio vietų (3–4 netoli centro):
                                    Ačiū, pasisengta .
                                    Klausimų neturiu.
                                    Kolega dondc sėkmingai įrodė skeptikams, firmos "Gilma ir Remis" konkurentams ir visokiems sumautiems parkuotojams ant raudonų dangų, kad ten vis dėlto ne parkavimo ar pasivaikščiojimo zona, o dviračių takai.
                                    Tik blogai, kad žiema atėjo...

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Ačiū už dar vieną nuotrauką su dviratinku. Negi visoje 4-5 km dvirtakio atkarpoje tebuvo sutiktas tik vienas dviratininkas?
                                      Ar šiltesnėmis dienomis ir kitu metų laiku jų būna daugiau?

                                      Gerai i kad yra tokių važinėjimo į darbą entuziastų - vis kažkas naudojasi dvirtakių infrastruktūra

                                      Tačiau tokių entuziastų yra mažuma ir jie yra kaip išimtys, kurios patvirtina taisyklę.
                                      Dviračiai Vilniuje vis dėlto yra ne reguliaraus susisiekimo priemonė , o tik rekracijos ar Bolt-Wolt kurjerių važinėjimo priemonė.
                                      Romai, sakykit, o kai Jūs pildote žvyrkelių asfaltavimo temą nuotraukomis ir dokumentuodamas naujus kilometrus šviežio asfalto maloniai juntate kaip gerėja infrastruktūra, skrita naudotis mažesnei daliai šalies gyventojų, ar susimąstote, kad reikėtų paskaičiuoti kiek tose nuotraukose matosi automobilių? Galbūt tarp Jūsų keliamų nuotraukų irgi dauguma tokių, kuriose iki horizonto nesimato nė vieno? O gal skaičiuotumėte ir tikėtumėtės, kad matematiškai vizuali asfaltuotų žvyrkelių situacija duotų geresnį rezultatą nei raudoni takai? Galbūt atsakytumėte, kad periferijoje yra šiek tiek gyventojų, kuriems žvyrkelių asfaltavimas yra reikalingas, o primityviai nuotraukose skaičiuojant automobilius būtų pametama tikroji infrastruktūros poreikio esmė?

                                      Žvyrkelių asfaltavimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėginga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Dviračių takų tiesimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėtinga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Žvyrkelių asfaltavimas nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Dviračių takų tiesima nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Neasfaltuojant žvyrkelių tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų. Netiesiant dviračių takų tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų.

                                      Nepaistant visų šių įžvalgų, tolko skaičiuoti dviratininkus raudonuose takuose arba tolko skaičiuoti automobilius asfaltuotuose žvyrkeliuose nėra. Lietuva yra pakankamai finansiškai pajėgi valstybė, kad galėtų pamaloninti tiek žvyrkelininkus, tiek dviratininkus. O politikai yra pakankamai įžvalgūs, kad identifikuotų ką reikia daryti, kad rinkėjai pakeltų nykštį aukštyn.

                                      Comment


                                        Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
                                        Žvyrkelių asfaltavimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėginga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Dviračių takų tiesimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėtinga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Žvyrkelių asfaltavimas nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Dviračių takų tiesima nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Neasfaltuojant žvyrkelių tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų. Netiesiant dviračių takų tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų.
                                        Nepaisant struktūrinių panašumų, šie politiniai žingsniai turi ir skirtumų, skirtingų pasekmių šalies ateičiai. Kaimo keliai skatina decentralizaciją, mažina socialinę atskirtį, gal kiek didina priklausomybę nuo automobilio. Dviračių infrastruktūra gerina visuomenės sveikatą, palaiko žaliąjį kursą, mažina transporto spūstis ir visuomenės priklausomybę nuo automobilio. Padarius gerai, ši politikų dovanėlė mažumai gali ir turi tapti dovanėle naujai daugumai, kaip įvyko prieš 60 metų Nyderlanduose ir kaip vyksta dabar, pvz, Paružiuj. Investicija į kaimo kelius tebeliks dovana mažumai, visa šalis į kaimus nesusikraustys.

                                        Comment


                                          Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
                                          Žvyrkelių asfaltavimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėginga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Dviračių takų tiesimo programa yra politinis instrumentas, kuriuo nesudėtinga tam tikrą grupę rinkėjų priversti nevalingai parodyti nykštį aukštyn ir pasakyt, kad "va, valdžia pagaliau tvarkosi". Žvyrkelių asfaltavimas nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Dviračių takų tiesima nėra ypatingai svarbus infrastruktūros gerinimas, nes jis pagerina sąlygas mažumai. Neasfaltuojant žvyrkelių tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų. Netiesiant dviračių takų tragedijos nebūtų, apskritai didelio skirtumo nebūtų.
                                          Kažkokių panašumų yra. Tačiau dvirtakių tiesimas galėtų būti tapatinamas su žvyrkelių asfaltavimu tik tuo atveju, jei Lietuvoje 6 metams būtų sustabdyti visi kelių rekonstrukcijos projektai ir visi rekonstravimo resursai būtų nukreipti tik į žvyrkelius, o nebūtų nutiesta nė kilometro naujų ar rekonstruotų kelių. Dabar galima ginčytis kiek resursų kam skiriama, keip greit priopjektai įgyvendinama. Tačiau vyksta ir vienokie ir kitokie projektai. Vilniuje yra šiek tiek vienpusiškumo su prieoritetais. Tačiau apie tai ir taip yra bent trys temos.

                                          Beje ačiū už komentarą apie žvyrkelius.Yra atskira tema apie juos įdomios būtų įžvalgos apie žvyrkelius toje temoje . Juk ir ten yra nesąmonių parenkant prioritetus.

                                          Kodėl yra audringa reakcija dėl dviračių nuotrraukose dvirtakiuose yra nesuprantama. Gal dėl to labiausiai įsižedžiama, kai užkabinami kažkieno interesai. Taigi niekas neatims jau nutiestų dvirtakių. O kad dvirtakių reikia, tai aišku, kad reikia. Ar jie yra rekreacijos, ar susisiekimo, ar maisto tiekimo priemonė - atskiras klausimas.
                                          Buvo įdėtas anekdotas apie nepagautas lydekas, kažkas suprato humorą, kažkas priėmė kaip asmeninį įžeidimą, kažkas įdėjo nuotraukų ir klausimas uždarytas.
                                          Važinėkit į sveikatą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X