Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu. Man tai dar įdomiau ar takai išties bus apkeisti
    Taip:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20211007_182335_088.jpg
Views:	1162
Size:	449,3 kB
ID:	1918215 Click image for larger version

Name:	IMG_20211007_182516_507.jpg
Views:	1142
Size:	416,3 kB
ID:	1918216

    Comment


      Prie Omberg Viršuliškių stogų, šalia Laisvės pr.:
      Click image for larger version

Name:	IMG_20211003_172557.jpg
Views:	1126
Size:	1,95 MB
ID:	1918268 Click image for larger version

Name:	IMG_20211003_172610.jpg
Views:	1134
Size:	2,36 MB
ID:	1918269

      Comment


        Nemenčinės pl. takas neblogai pasistūmėjo per savaitę. Liko neasfaltuota tik trumpa atkarpa berods ties Balžio g. ir Antaviliuose iki praplatinto kelio.

        Comment


          Medikai dalijasi sukrečiančiomis istorijomis: be priekinių dantų likusiems paspirtukininkams gydyti prireikia ir 10 tūkst. eurų
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-10-tukst-euru
          Eismo įvykiai, per kuriuos nukenčia elektrinių paspirtukų vairuotojai, jau ne tik nebe naujiena, bet ir skaudi kasdienybė. Nors vieni nukritę nuo elektrinio paspirtuko atsiperka keliomis mėlynėmis, kitiems tenka laukti eilėje prie traumatologų kabinetų ar kone metus lankytis pas odontologus bei žandikaulių chirurgus, kad ir vėl galėtų nusišypsoti. Tiek medikai, tiek saugaus eismo ekspertai tvirtina – situacija itin prasta.

          <...> Specialistas teigė, kad kolegos iš Veido ir žandikaulių skyriaus tokių pacientų sulaukia kone kasdien.

          <...> „Šią savaitę į praktiką atliekančius studentus kreipėsi 25 metų mergina be 5 priekinių dantų ir lūžusia nosimi – prieš savaitę su draugu dviese važiavo Vilniaus centre e. paspirtuku.”

          <...> Paspirtukai savo naudojimo paprastumu pralenkia dviračių nuomos populiarumą. Bet, deja, kol kas tai yra patogumas saugumo sąskaita. Ne veltui kai kuriuose miestuose jie buvo uždrausti, kol bus išspręstas saugumo klausimas.

          <...> „Prieš kelerius metus traumos dėl elektrinių paspirtukų mūsų skyriuje buvo ganėtinai egzotiškas reiškinys, tačiau dabar kone kasdien sulaukiame 3–4 aukų, nukentėjusių važiuojant būtent elektriniu paspirtuku”, – aiškino A. Zubrickas [Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės Skubios pagalbos skyriaus vyresnysis gydytojas ortopedas-traumatologas].


          Paskaitęs straipsnį pasipiktinau prisiminęs ne pagal STR dabar tiesiamus takus dėl pločių, nuolydžių ir apsaugos zonų, suglaustų takų, kai galima atskirti. Prisiminiau patikrinti senus pranešimus, kurių neįgyvendinimą apžvelgsiu.

          2017-07-31 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/33151 Pripažino reikalingumą įrenginėti atitvarus išilgai stotelių, bet pusėje naujų projektų jos neprojektuojamos. Kitoje pusėje projektuoja ne VMS paliepimu, bet piliečių prašymais.

          2019-02-05 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/70733 Pradėjo projektuoti stotelės paviljono perkėlimą. Naujas [kito asmens] pranešimas 2020-09-23 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/162606 iki dabar nagrinėjamas dėl stotelės perkėlimo.
          Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	245,8 kB ID:	1918802

          2019-03-13 // https://tvarkaumiesta.lt/problem/90054 Buvo paprašyta įrengti kuoliukus įvažiavime į kiemą, remiantis šviežiais pavyzdžiais kituose rajonuose. Atsakė: „Remiantis miesto praktika, kuoliukų įrengimas ties įvažiavimu/išvažiavimu parkavimo problemos neišsprenžia. Pažeidėjus galite fiksuoti savarankiškai per "Tvarkau miestą" platformą”. 2021-01-02 https://tvarkaumiesta.lt/problem/174527 Užfiksavau vieną, tai mentai laukė senaties ir nesprendė pranešimo, kol nepaskundžiau mentų vadams dėl viršytų terminų nagrinėjimui. 2019-02-23 https://tvarkaumiesta.lt/problem/90052 Paprašius pačių VMS skirti baudas asmenims keliantiems pavojų eismo saugumui, tai kažkodėl (savo samdomai įmonei) vietoj baudų, tik įspėjimai eina: „Atsakinga UAB „VSA Vilnius“ išardė ir pašalino sustumtą ant pėsčiųjų perėjos tako sniego krūvą. Minėta įmonė įspėta, kad tokiose vietose sustumti sniegą yra draudžiama.”
          Click image for larger version  Name:	Sachas matas.jpg Views:	0 Size:	957,9 kB ID:	1918804

          2019-03-22 https://tvarkaumiesta.lt/problem/94236 Matom jau virš 2-iejų m. nagrinėja, kaip patraukti per arti tako esantį stulpą. *

          2018-07-13 https://tvarkaumiesta.lt/problem/57027 Išaiškino, kad parkinge šaligatvio nėra, tai vadinasi nėra ir pėsčiųjų. Jei VMS nutiesia taką su aklomis zonomis, tai reikia praktiškai sustoti su dviračiu ar vos ne persivesti pro tokias vietas. Valstybinės mokyklos tvoros kampą perdaryt į permatomą tvorą per sudėtinga užduotis.

          2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405 Pranešimas apie kelio ženklinimą (nagrinėja iki dabar, nors neoficialiai žadėjo sutvarkyti praeitą pavasarį), bet matomoje nuotraukoje dėl apsaugos zonos FB buvo pažadėta per pusmetrį išilgai nuo tako iškasti gyvatvorę. Po poros metų pažadas pakartotas. *
          Click image for larger version  Name:	download (1).png Views:	0 Size:	254,8 kB ID:	1918801

          2020-03-09 https://tvarkaumiesta.lt/problem/140965 Į siūlymą tiesiogiai neatsižvelgta, bet Žirnių g. žadėjo gerinti saugumą: „Matome didelį poreikį pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumo didinimui minėtoje atkarpoje ir ypač susikirtimo su važiuojamąja dalimi vietose (nuvažiavimuose), tad atsižvelgiant į šių metų eismo saugumo planus bei asignavimus planuosime papildomų saugos priemonių įrengimą dviračių tako kirtimo vietose.” *
          Click image for larger version  Name:	20200309_1583745092_2583.png Views:	0 Size:	1,13 MB ID:	1918810

          2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399 Nuo olandų bando kopijuoti raudono asfalto atspalvį, bet ženklinimo nenukopijuoja. Neoficialiai eismo organizavimo skyriaus vadovas žadėjo ženklinti praėjusį pavasarį. *
          Click image for larger version  Name:	20200312_1584007577_4807.jpg Views:	0 Size:	125,8 kB ID:	1918808 Click image for larger version  Name:	20200312_1584007653_9785.jpg Views:	0 Size:	202,7 kB ID:	1918809

          2020-03-12 https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401 Pėsčiųjų (ir dviračių) akivaizdūs saugumo interesai sprendžiami jau bent pusantrų metų. Pilną ženklinimą (tikėtina ir perėjos, ir trikampiukų) žadėta atlikti praeitą pavasarį. *
          Click image for larger version  Name:	20200312_1584008152_0467.jpg Views:	0 Size:	166,9 kB ID:	1918805

          2020-08-19 https://tvarkaumiesta.lt/problem/157952 Projekte akivaizdžiai matėsi stulpai dvirtakyje. VMS deda parašus, nors patys sako, kad: „Stulpas dviračių take tikrai negali būti. ir nebus.” Na bet buvo, kol nepasirūpina piliečiai iš šalies. Kitame projekte ne taip gerai pavyko užtikrinti eismo saugumą ir stulpai per arti liko, el. skydinė neužtikrinanti net min. pločio praėjimo šaligatviu irgi liko 2020-07-02 https://tvarkaumiesta.lt/problem/149276
          Click image for larger version  Name:	download (2).png Views:	0 Size:	436,6 kB ID:	1918803

          2020-11-19 https://tvarkaumiesta.lt/problem/163379 Buvo pasiūlyta rekonstruoti esamą taką, bet po privalomos atlikti inventorizacijos pasirodo VMS net nežino, kur yra takai, o kur ne: „Dviračių tako jungtis jungianti Ateities gatvės ir Laisvės prospekto dviračių takus ateityje bus įgyvendinta.” Kaip ir sakiau, pagal kelio ženklinimą (kitose vietose pilnai ryškus) ten takas jau yra.
          Click image for larger version  Name:	6AIsG_vZ2pPpZfTWuD5eZSY37MnVLWlcMmDiaxn6ulhq6M-DDn7ePu_0bKXeEsmVhTZ_9ckCNHwISHOs2FstHcRnlGw0BYYYLpQSwjq0obbW5DzPOZS3q3bLcb19W2aULGkMeXERbOITn46rAY_vYObAHwEe13DCWCeVOb6XKnWIT0fpZcq55rRlNUhj08vnrDA.png Views:	0 Size:	4,57 MB ID:	1918806

          Kas bijot kraujo neatidarykit nuorodos:
          2021-05-04 https://tvarkaumiesta.lt/problem/188477 Tą vietą buvau identifikavęs viešai FB užkalbinęs visus atsakingus iš VMS. Išvadų nepadarė. Po metų žmogus pildė šį pranešimą su kraujo nuotraukomis. Paspaudus per FB papildomai pakalbinus policiją, ministeriją ir VMS, kažkodėl iškart ištaisė padėtį. Kodėl netaisė iki kūno sužalojimo?
          Click image for larger version  Name:	20210411_1618130316_1240884106_20210411_1.jpg Views:	0 Size:	170,8 kB ID:	1918807

          * Nežinot ar darbai atlikti? Nevažinėju pats jau pusantro mėn., nes gydausi 5-ių metų senumo traumą dėl pavojingo dviračių tako.


          Išvada: kaip automobilistai turi privalomą draudimą, tai rekomenduojama prieš pradėjus važinėti dviračiais ir paspirtukais iš anksto turėti 10 000 Eur gydymui.

          P. S. Dar atsiranda pateisinančių nelegaliai suprojektuotus takus. Apgailėtina.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            P. S. Dar atsiranda pateisinančių nelegaliai suprojektuotus takus. Apgailėtina.
            Dondc - didelis darbas atliktas fiksuojant trūkumus, pagarba. Vienas "bet" - paspirtukininkai žalojasi ne vien dėl infrastruktūros trūkumų. Jei tai būtų pagrindinė priežastis - matytumėm panašius straipsnius ir apie dviratininkus, bet nematom.

            Comment


              Manau, tokios priežastys:
              • paspirtukai jautresni duobėms, kelio nelygumams dėl mažų ratų;
              • ekstremalioje situacijoje (pavyzdžiui pasigavus nelygumą ir mušant vairą ar paslydus dėl smėlio) sunkiau išvairuoti dėl siauro vairo;
              • paspirtukų vairuotojai mažiau fiziškai patyrę už dviratininkus, t. y. bendrieji gebėjimai yra mažiau išvystyti (reakcija, pats transporto priemonės jautimas, nes ji nauja).
              Pvz. kalnų dviračiai ne be reikalo ištobulėjo link didesnių ratų ir vis platėjančio vairo. Straipsnyje rašė, kad paspirtukai populiaresni, tai apie juos ir straipsniai.

              Spaudos rūmų takas užkabino dabar: labai gerai, kad atskirti takus sugalvojo, bet iš foto panašu, jog ten 1 m plotis. Būtų idealus, bent tokį plotį siūliydavau įvairių projektinių pasiūlymų metu, bet esu įsitikinęs, jog čia dar bandys įsmeigt medžius ir užsodint krūmokšnius. Tai vėl pažeis STR. Galim aspimest ir džiaugtis, kol maži srautai, bet pinigus sukiš į 3,5 m. pločio asfaltą, o realiai panaudotini bus tik 3 m. Nors ir bus pusmetriu plačiau nei dabar yra, bet magistralinio dvirtakio statuso nepasieks dėl saugos zonų, kurios pagal STR galioja ne tik medžiams, bet ir krūmams. Nesodinant želdynų ir palikus tik veją – vėl nebus taip gerai, nes pilnai buvo vietos padaryti viską idealiai. Daug vietos iki gatvės, daug ir už jos link pastato / parkingo.

              Neseniai apželdino Konstitucijos pr. tech. šaligatvį. Gerai, bet nepaliko jokių tech. salelių. Kaip manot kur dės sniegą žiemą? Jau buvo ironiškų nuotraukų iš ankstensių žiemų, kai dvirtakį nuvalo, o šaligatvio ne, nes sniegą išveža tik iš Senamiesčio. Nežinau, ką jie ten galvoja.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Dondc - didelis darbas atliktas fiksuojant trūkumus, pagarba. Vienas "bet" - paspirtukininkai žalojasi ne vien dėl infrastruktūros trūkumų. Jei tai būtų pagrindinė priežastis - matytumėm panašius straipsnius ir apie dviratininkus, bet nematom.
                Žalojasi ir dviratininkai. Ir kartais dar labiau. Tik žiniasklaida visada "luditams" paduoda pikantiškesnį kąsnį. Nieko naujo, kad Justiniškių gatvėj nuo dviračio nukrito kokia moteris, o vat jei paspirtuku išsimušo dantis, tai nepažabotas blogis iš ateities. Mano draugas kažkada ėjo dešimtmečius neremontuotu šaligatviu, pagriuvo ir išsimušo dantis, ir dar sausgyslę nusitraukė, nereikėjo nei paspirtuko.

                Comment


                  Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku

                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
                  Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.

                  Comment


                    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                    Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
                    Primena to seno rusiško YouTube kanalo Stop Xam epizodą, kuomet važiuojama šaligatviais...

                    Comment


                      Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
                      Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg
Views:	1330
Size:	104,0 kB
ID:	1921602

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
                        Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg
Views:	1330
Size:	104,0 kB
ID:	1921602
                        Negu dviračių takai nedaromi bent tokie, kad atlaikytų automobilius? Juk pastoviai visur pasitaiko tokių situacijų, kad sunkiam transportui tenka užvažiuoti ant takų norint privažiuoti į kokį nors objektą, visokioms gaisrinėms, greitosioms ir pan., žiemą apskritai sniegą kasa traktoriukai.
                        Flickr

                        Comment


                          Teoriškai turėtų būti daromi, bet patys žinom, kaip būna su danga po transporto. Be to, čia, kaip suprantu, daroma paprastojo remonto būdu, tad neaišku, kaip su pagrindais.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?
                            Aišku, kad nebus perdaroma, nebent bus sugadinta.

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              dviračių infrastruktūros gerinimas priešpastatomas kaip problema.
                              Kad to net nebuvo minėta.
                              Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
                              Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Kad to net nebuvo minėta.
                                Atvirkščiai, kažkur dingsta mūsų anti-automobilistai, kai svarstomi nauji projektai.
                                Kai siūliau rekonstruojant A1 nutiesti dviračių taką, pasirodo (sujungiant abi dalis), pasirodo, aš vienintėlis kreipiausi su tokiu pasiūlymu! Išvada - nėra poreikio.
                                Taip, nes tik "automobilistas" gali sugalvoti, kad prie greitkelio reikia dviračių tako

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Taip, nes tik "automobilistas" gali sugalvoti, kad prie greitkelio reikia dviračių tako
                                  Kur turėtų eiti dvirtakis iš Grigiškių? Rudenį/pavasarį prietemoj mint iš/į darbo per Gariūnų miškelius būtų labai jauku

                                  Comment


                                    Tai jis JAU eina.
                                    https://goo.gl/maps/g86LCS5FL7KHCr667
                                    https://goo.gl/maps/gHx7uyxBiJYUuv1D6
                                    https://goo.gl/maps/qUP6rQJsw2eprdqQ8
                                    Tik pačiose Grigiškėse jo ir nėra.

                                    Nėra ir Grigiškės-Lentvaris. (ten tikrai gana vaizdingas galėtų būti)

                                    P.S. Gal moderatoriai galėtų perkelti prie dvirtakių arba A1 temos.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2021.10.21, 13:00.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Tikėkimės persigalvos dar kažkelintą kartą ir šaligatvį pratęs dviem metrais tolyn, kad praėjimas nebūtų suprojektuotas tiesiai į šulinį. Nuo tokio nuolydžio gatvės prie didesnio lietaus ten per sekundę batas bus apsemtas vandens. Net KET įpareigoja gatves kirsti stačiai.

                                      Yra žinių dėl Ozo g. dobilo? Po pastarojo persigalvojimo yra dar naujesnių persigalvojimų?
                                      Nelabai. Ten kur dviračių takas išrausė bortus nuleidimui, bet taip nieko ir nedaro gal mėnesį laiko. Dingo net visi ženklai. Taip ir paliko išrausta.
                                      Nuovažoje iš Ozo gatvės link Geležinio Vilko g. bortai kiek dar vakar mačiau pakelti, įrengtas kryptinis apšvietimas, tai tikriausiai bus pakelta perėja.
                                      Šitoje vietoje liko viena juosta, bortas vienoje vietoje toks pusiau nuleistas.
                                      Nežinau tikslių planų ar brėžinių, tiesiog kasdien pravažiuodamas stebiu, kas ten vyksta.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Negu dviračių takai nedaromi bent tokie, kad atlaikytų automobilius? Juk pastoviai visur pasitaiko tokių situacijų, kad sunkiam transportui tenka užvažiuoti ant takų norint privažiuoti į kokį nors objektą, visokioms gaisrinėms, greitosioms ir pan., žiemą apskritai sniegą kasa traktoriukai.
                                        Nedaromi nei dviračių takai nei šaligatviai. Kam kloti brangų sustiprintą pagrindą jegu ten niekada neturi važiuoti tokio svorio transporto priemonės?

                                        Tai todėl po žiemos ir būna daugiausia sulaužymų nes nelegaliai važinėja traktoriai ir visiems gerai.
                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Aišku, kad nebus perdaroma, nebent bus sugadinta.
                                        Jau iš nuotruakos matosi kad 100% jog bus sugadinta.

                                        Comment


                                          Savivaldybės atstovai šiaip sako, kad pagrindai yra pritaikomi takus valančiai įrangai (traktoriams).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X