Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
      Aš šiandien galvojau, kodėl vysto būtent taką smoginėj dauboj? Šalia (tarp Ąžuolyno-Paribio g.) yra puiki vieta nuo triukšmo ir taršos atskirtam takui, kuris per Šimulionio gatvę lengvai jungiasi su esamu tinklu. Deja, dabar ten net leistis su dviračiu nesmagu, tokia biri ir išplauta danga.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Aš šiandien galvojau, kodėl vysto būtent taką smoginėj dauboj? Šalia (tarp Ąžuolyno-Paribio g.) yra puiki vieta nuo triukšmo ir taršos atskirtam takui, kuris per Šimulionio gatvę lengvai jungiasi su esamu tinklu. Deja, dabar ten net leistis su dviračiu nesmagu, tokia biri ir išplauta danga.
        Tai kaip reikėtų važiuot iš Pilaitės arba Karoliniškių? Ratais kvadratais. Susisiekimo takai turėtų eit tiesiausia įmanoma kryptimi. Narbuto g. šiuo atveju tokia ir yra. Beje, projekte yra apželdinimas numatomas, tad gal tų problemų nebus tiek.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Šiandien po kelių atidėjimų turėjo pagaliau atplėšti pasiūlymų vokus turbūt svarbiausiam dviračių takui Vilniuje (Narbuto g.). Įdomu kaip sekėsi
          Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)

          Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
          Sprendimą nulėmusios priežastys
          Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.

          Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.
          Paskutinis taisė Riedis; 2020.09.23, 07:03.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą

            Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)

            Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
            Sprendimą nulėmusios priežastys
            Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.
            Iš kur ši ataskaita? Kažkur Vilnius.lt yra?

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita)

              Sprendimo priėmimo data 2020-09-18
              Sprendimą nulėmusios priežastys
              Pirkimas yra nutraukiamas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų komisijos sprendimu.

              Papildau John : CVPP puslapyje į paiešką suvedžiau Narbuto gatvės (pažymėjęs varnelę "įtraukti pasibaigusius"). Ir po skelbimu yra nuoroda į atsakaitą. Ten tipiškai būna konkursą laimėjusi įmonė arba nutraukimo priežastys. Dabar pagrindas nėra aiškus.
              O koks buvo aktualios redakcijos pažadų terminas? Jau susipainiojau, nes dar nuo 2018 jie "tiesia" tą taką...

              Comment


                Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
                Attached Files
                Paskutinis taisė Resutas; 2020.09.23, 09:43.

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
                  Jei atsakyti, tai manau, kad vilniečiai orientuojasi Lietuvos geografinio centro kryptimi - į šiaurės vakarus. Pietryčiuose - valstybinė siena kurią kirsti reikia vizos + psichologiškai suvokiama kaip kitakalbės zonos pradžia nuo kurios lietuvių grupės toliau nebegyvena. Šiaurės vakaruose nors yra mažumų, bet jos jau apsuptos lietuvių iš Širvintų ir Vilniaus pusės

                  Čia forume buvo pasipiktinimų kodėl Vilnius ypatingai plečiasi į šiaurės vakarus, o į pietryčius nelabai.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.23, 11:26.

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
                    nes tose teritorijose gyventojų tankumas labai mažas

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Tikiuosi klystu, bet atrodo prasti popieriai (ataskaita).
                      tikiuos, kad yra rimta priežastis tam

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        nes tose teritorijose gyventojų tankumas labai mažas
                        Tik laiko klausimas, jeigu jis toks yra, nes ten tankumas auga taip pat kaip Avižieniai, Riešė, Tarandė, nors čia irgi tų naujų takų lygiai tiek pat, kiek pietrytinėje dalyje.
                        Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės - statosi kaip pasiutę, todėl argumentas dėl gyventojų tankio toks sakyčiau retorinis.
                        Tankis, kaip argumentas, neturėtų groti ir todėl, kad dviračiais per terotorijas važiuoja nebūtinai tų teritorijų gyventojai. Patys pasinagrinėkite kiek rajonų ar teritorijų pravažiuojate išvykę iš namų? Aš asmeniškai važinėjų po visą Vilnių ir aplink. Dviračių takai turi būti tiesiami kitu principu - alternatyviam susisiekimui, laisvalaikiui, sportui in advance. Kol nebuvo Žvėryno tako palei nerį, tame rajone praktiškai nesimatė dviratininkų. Kas darosi dabar - neprasilenksi. Pagalvokite, jeigu būtų nutiestas dviračių takas nuo Vingio parko iki Gariūnų palei Nerį..... Ar tai būtų stiprus traukos objektas? Manau vienareikšmiškai.
                        Kitas klausimas - kodėl stoties rajone nėra nei vieno dviračių tako, kai tankis vienas didesnių?

                        P.S. kiek yra matoma Citify - yra numatytas Dariaus ir Girėno dviračių takas, sujungsiantis su Naujamiesčiu. Nors tiek gerai, kad numatytas, apie kurį skalambyjama daugiau nei 3 metus.
                        Paskutinis taisė Robyla; 2020.09.23, 13:55.

                        Comment


                          Tankumas vis tiek žymiai mažesnis, nei ten, kur daugiabučiai aplink.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tankumas vis tiek žymiai mažesnis, nei ten, kur daugiabučiai aplink.
                            O jums atrodo, kad Naujininkuose mažai daugiabučių ir, ar tikrai mažiau nei pvz. Antakalnyje ar Žvėryne? Drįstu paprieštarauti
                            Gal kiek pasenę duomenys, bet skaičiai kalba patys už save ir aišku, kad ne tankyje čia problema.

                            Click image for larger version

Name:	Tankis.JPG
Views:	371
Size:	163,5 kB
ID:	1827235
                            Paskutinis taisė Robyla; 2020.09.23, 15:16.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Kodėl Pietinė miesto dalis taip nuskriausta dviračių takais? Kodėl nieko nėra Naujojoje Vilnioje... Kodėl nieko nekalbama apie Dzūkų, Pelesos, Dariaus ir Girėno Kirtimuose, Liepkalnio, Tukstantmečio gatves...
                              Bent kur apibraukei Vilkpėdėj, yra Burbiškių miškas su miško takais, labai kalvota, MTB rojus, bet asfaltinių takų nėra ir prasmės daryt. Bet šiaip sentimentui pritariu -- bent planuose visom kryptim turėtų būti maršrutai. Kuo Nemėžis prastesnis už Zujūnus?
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2020-09-23 15-56-51.png Views:	0 Size:	301,7 kB ID:	1827233
                              Paskutinis taisė alga; 2020.09.23, 15:03.

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                O jums atrodo, kad Naujininkuose mažai daugiabučių ir, ar tikrai mažiau nei pvz. Antakalnyje ar Žvėryne? Drįstu paprieštarauti
                                Turiu omeny jūsų minėtus Avižieniai, Riešė, Tarandė, Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės.

                                Comment


                                  Dar pridursiu, kad Šiaurės vakaruose žmonės statosi, nes arčiau jų gimtųjų vietų

                                  Pietryčiuose irgi statosi, bet labiau sporadiškai (ar kaip čia išsireiškus), ne ištisai nauja statyba, manau.

                                  Taip, tankis šiaurės vakaruose irgi didesnis, daugiabučių didžiausia masė, dar viena priežastis kodėl keliasi į šiaurės vakarinius priemiesčius, o ne į kitą miesto galą, kur suprask "baigiasi LT".

                                  Dviračių takų tinklas vyrauja šiaurės vakaruose.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Turiu omeny jūsų minėtus Avižieniai, Riešė, Tarandė, Kalnėnai, Nemėžis, Liepkalnis, Kuprioniškės.
                                    Viskas OK, tema paliesta klausimu - kodėl netiesiami dviračių takai miesto pietrytinėje dalyje. Buvo nuomonių, kad mažas tankis, tai bandau pagrįsti, kad ne tankyje esmė .

                                    Comment


                                      Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.

                                      Comment


                                        Svarbu ne tik tankis, bet potencialus naudotojų skaičius. Todėl takai atsiranda ir Žvėryne ar Šnipiškėse, nes jais naudosis ne tik žvėryniečiai ar šnipiškiečiai, bet ir Viršuliškių, Pilaitės, Karoliniškių, Žirmūnų, Šeškinės ir pan. rajonų gyventojai.

                                        Kita vertus dviračių takas palei S. Batoro g. bus. Tai...

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Nu tai kad mažesnis tankis ten, kur nuosavi namai, o ne daugiabučiai, čia gi akivaizdu. Tai kaip ir logiška, kad pirmiau tiesia ten, kur tankis didesnis.
                                          Tai pagal skaičius matosi, koks Naujininkų tankis ir jis didesnis ir už Žvėryną, ir už Antakalnį. Todėl Riesutui ir kilo klausimas, kodėl Naujininkuose nei vieno naujo dviračių tako. Ir kas sakė, kad jeigu jie būtų, tai jais naudosis tik Naujininkiečiai . Baigiam matuotis , o faktas tas, kad takų ten nėra, išskyrus Žirnių g. atkarpėlę ir šalia IKEA.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X