Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinojau, kad jau prasidėjo darbai ties Gariūnais ir Grigiškėmis.
    Ties Gariūnais raus pėsčiųjų perėją? (berods). Vaizdas atvažiuoajnt nuo Grigiškių
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	25,4 kB ID:	1794250

    Už Grigiškių, ties Tvirtove taip pat stovi poliakalė viadukui
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	71,4 kB ID:	1794252 Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	52,4 kB ID:	1794251

    Comment


    • Sula
      Sula commented
      Editing a comment
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
      Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
      Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
      O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.

    • alga
      alga commented
      Editing a comment
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
      https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

      Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.

    • mantasm
      mantasm commented
      Editing a comment
      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
      Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
      O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
      Ties Tvirtove rodos turėtų būti normali perėja. Turbūt planas sujungti dvirtakį nuo Grigiškių Tvirtovės pusėje su sodais už degalinės.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
    Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.
    Ties Gariūnais bus tunelis dviračių takui.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

      Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.
      Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.

      Comment


        Va iš kitos pusės vaizdas į požeminę perėją po A1. Nukreipė eismą per pietinę pusę autostrados, panašu, kad rimtai tunelį jau darys.


        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Link Kirtimų turbūt 99% srauto ir toliau važiuos esamu dvirtakiu. Pro Maximą nemažas lankas gaunasi. Bet Grigiškių kryptimi bus labai gerai.
          Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Visad gerai turėt pasirinkimą. Spėju, jei su vaikais ir žmona mintum į Trakus, irgi pasirinktum ramesnį, saugesnį, vingiuotą maršrutą, kuriame netenka kirsti A1 rampų.
            Tada nusivežčiau dviračius iki Vokės. Man asmeniškai daug nejaukiau yra Depo nusukimas ir Gariūnų įvažiavimai.

            Comment


              Numyniau patikrint, kas ten A1 perėjoj darosi. Jau nuardė greitkelio dangą viejoj pusėj!










              Comment


                Projektuojamas jungiamasis takas nuo Šilo tilto link Vileišio tako (tuo pačiu rekonstruojant esamas trinkeles į dvirtakį)

                https://vilnius.lt/wp-content/upload..._VP-19-155.pdf

                Ne itin aišku, kas pavaizduota Pietinėje dalyje, eismas bendram sraute ar tik dviračiams skirta gatvės juosta? Klausimas, nes dvirtakis atsišakoja į dvi kryptis ir vėl į gatvę sueina.
                Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.08, 17:03.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  P. Vileišio g. bus bendro eismo su dviračių pirmenybe. Tai iš principo vienpusiai dviračių takai su trinkelių skiriamąja juosta, per kuriuos galės važiuot vietiniai gyventojai. Pločiai tokie, kad negalės lenkti. Tai čia tas ir pavaizduota. Ta gatvė turi turėti jungtį su kitomis gatvėmis, o dviračių takai turi atsiskirti į atskirą taką. Tai matyt tai ir sugalvojo sujungti, kaip pavaizduota.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.08, 18:38.

                  Comment


                    Kažkas naujo neseniai sutvarkytoje Naugarduko gatvėje.

                    Šimašius:

                    Šiandien daug naujienų, ir labai džiugu, kad ne visos jos susijusios su virusu. Darbai mieste tęsiasi. Vieną iš jų - Naugarduko gatvės humanizavimo projektą, ir kitus Naujamiestyje vykstančius pokyčius - pristatysime šiandien 17 val., ir visus kviečiu dalyvauti, susipažinti, klausti, komentuoti
                    Jei trumpai - siekiame, kad Naujamiestis taptų jaukesnis, žalesnis, su atkurtomis alėjomis, atsirastų kokybiškų viešųjų erdvių, su platesniais šaligatviais, su dviračių takais, ir daug kur siauresnėmis transporto juostomis, kad kelių gaideliai nelakstytų.
                    Kelias vizualizacijas prisegu, ir laukiu visų šiandien 17:00 stebėti transliaciją čia: http://zoom.us/j/581122101.


                    Comment


                      Labai neblogas progresas Erfurto gatvėje per 3 savaites:





                      Prie Minties gimnazijos pradėjo dėti plyteles. Panašu kad dviračių takas bus šiek tiek žemiau negu šaligatvis:

                      Comment


                        Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                        Labai neblogas progresas Erfurto gatvėje per 3 savaites:


                        Standartinė klaida prie prekybos statinių nedaryti jokio išplatėjimo. Vienas sustos kažko nusipirkti, kitas mesis į šoną ant dvirtakio ir vėl bus straipsnis apie sužvėrėjusius žudikus-dviratininkus...

                        Comment


                          Plotis ten abiejų takų bus 2,5 metro. Tai kaip ir normaliai, kad nebūtų mėtymosi. Neturėtų kilt problemų. Šitas takas bus vienas tiesiausių.

                          Picusiaubas pasidalink foto Citify: https://citify.eu/erfurto-g-dviraciu-takas/
                          Paskutinis taisė Creatium; 2020.04.18, 09:44.

                          Comment


                            Teoriškai takų plotis parenkamas pagal eismo srautą, tad arba visoje atkarpoje per platus 2,5 m šaligatvis, o ties kiosku noramaliai, arba visur normaliai, o mėtysis ties kiosku.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              TECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas

                              https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=509195

                              Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
                              Tikrai keista. Dviračių takas tarp Gurių ir Tolimosios g. nenumatytas, tuo tarpu Juodajame kelyje nuo Tolimosios g. dviračių takas eina LIDL pusėje ir baigsis ties įsukimu į LIDL rampą Šios dviračių tako atkarpos PP nebuvo... O verčiau būtų projektavę nuo Gurių iki Tolimosios g. - tie patys 170 metrų...
                              Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2020.04.19, 16:27.

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                TECHNINĖ SPECIFIKACIJA. Gurių g. – Juodojo kelio ir Tolimosios g. – Juodojo kelio sankryžų rekonstravimas



                                Įrengs 2 šviesoforines sankryžas, įsibėgėjimo ir posūkių juostas (Ginthus nepatiks manau ) ir keista, kad dviračių takas numatytas tik Tolimojoje gatvėje, nors bendrajame plane pažymėta, kad ir Juodajame kelyje ir Gurių g. turėtų būti.
                                Nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Turėjo būti mišrus pėsčiųjų/dviračių takas, pagal anksčiau skelbtame projekte pavaizduotus kelio ženklus projekte. Po korekcijos atsirado šaligatvio plytelės neregiams, bet nebėra ženklo apie mišrios paskirties šaligatvį.

                                Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
                                Paskutinis taisė adomazzz; 2020.04.20, 00:52.

                                Comment


                                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                  Realiai vietos atskiram dviračių takui ten dabar nėra, reiktų išpirkti dalį Juodojo kelio 33 adresu pažymėto sklypo, na o tokios papildomos procedūros aišku užtrunka ir brangina projektą.
                                  Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
                                  P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.20, 07:26.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Keistas pareiškimas. Pagal darnaus judumo prioritetų piraminę, vienos neužtekti galėjo tik automobiliams, esantiems prioritetų gale, bet jiems kažkodėl vietos atsirado net 4 eismo juostoms. Taip kad ne vietos nėra, o prioritetai kiti.
                                    P.S. tiesa dar ir tvorelėmis iš abiejų pusių aptvėrė. Kiekviena iš jų atima po 0,5m erdvės, tad dar 1m pločio ne tiems prioritetams. Taip kad vietos čia sočiai, nėra tik noro pagaliau išsivaduoti nuo sovietinio ugdymosi.
                                    Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

                                    100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

                                    ​​​​​​

                                    Comment


                                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                      Aš irgi esu už dviračių takus, bet šioje vietoje nesutinku, kadangi manau kad į kiekvieną atvejį reikia žiūrėti atskirai o ne aklai pagal darnaus judrumo piramidę ir skirtingose vietose dėl skirtingų priežasčių tie prioritetai susikeičia vietomis.

                                      100 metrų dviračių tako atkarpa nuo Gurių g. Iki Tolimosios g. Labai stipriai dviratininkų gyvenimo kokybės nepagerintų, na o automobiliams reikia tų visų 4 juostų - jeigu sumažėtų bent viena juosta susidarytų avarinės situacijos ir kamščiai tarp sankryžų ( jau dabar piko valandomis būna spūstys nuo Gurių g. Sankryžos iki Tolimosios g.)

                                      ​​​​​​
                                      Kiekvienoje taisyklėje turi būti išimtys? Tuomet tos išimtys pavirsta į taisyklę.
                                      Kamščiai yra pats kvailiausias argumentas. Juostų skaičiaus didinimas jų niekaip nesprendžia. Tamsta apskritai suvokiat darnaus judumo principą?
                                      O saugumo prasme - viskas atvirkščiai, nes čia tiesiog skatinami kryžminiai rikiavimaisi, tad saugumu net nekvepia.

                                      Comment


                                        Pažymėjo (užpylė termoplastiko ar pan.) Laisvės pr. dviračių tako pervažoje per Rygos g.

                                        Click image for larger version

Name:	3212020143652.jpg
Views:	78
Size:	219,5 kB
ID:	1797618

                                        Pro: Teoriškai galima pervažiuoti nenulipus
                                        Con: Iškilūs kvadratai kaip tarka (jei tenka prasilenkti ar apvažiuoti dangtį)

                                        P.S. Pilaitės pr. nuo Spaudos iki Laisvės pr. didžioji dalis dvirtakio su tamsiuoju sluoksniu asfalto. Šaligatvis beveik visas.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment

                                        Working...
                                        X