Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia kur 2020 asfaltuojamų gatvių sąrašas:Ištisinis asfaltavimas, tai spėjų vėl be jokių projektų? Jai taip, nu tai ble dėl Čiurlionio g. Taip ten verkiant reik rekonstrukcijos, tik normalios, susiaurinant gatvę ir padarant normalius magistralinius dviračių takus. Čiurlionio gatvė turėtų būti tranzitinė dviračiams, kur dviračių takas surinktų visą Senamiestį ir viršutinį Naujamiestį, kurie juda link Vingio parko. Jeigu vėl įsovietins tokią gatvę tai....

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams:
      Tiesiog nuostabus argumentas... Spoiler alert: vėliau dalis jų bus ir 2021 ar 2022 žemėlapyje.

      Dešinysis Neries krantas - prieš rinkimus buvo meluota, kad sutvarkys visą krantinę + dvirtakį iki 2019 pabaigos. Ar spės 2020? Gal.

      Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g. - 2018 metais ruošiesi pradėti darbus ir 2020 vasarį vilniečiai jau "turėjo džiaugtis atnaujinta krantine ir dviračių takais", kadangi darbai dar net neprasidėjo, labai abejoju, kad pabaigs anksčiau 2021 vasaros.

      T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr. - darbai turėjo prasidėti dar 2018 pavasarį ir jeigu ne jau dabar, tai 2020 vasarą jis tikrai turėjo būti nutiestas. Realybėje jis bus nutiestas tik 2021 rudenį jeigu tikėti VMS planais (o visi mes puikiai matome, kaip būna su jų planais...).

      Žirmūnų trikampis - dar praeitais metais turėjo būti baigtas visas Žirmūnų trikampio projektas kartu su dvirtakiais. Darbai net neprasidėjo. Labai abejoju, kad su jų apgailėtinu darbų greičiu jie spės per 2020.

      Takai Rinktinės, Širvintų​​ ir Žalgirio​​​​​ gatvėse - darbai turėjo prasidėti 2019 kovo mėnesį kaip vienas bendras projektas. Prieš savaitę Rinktinės gatvėje pradėjo kažką daryt, kitur jokio veiksmo.

      Neries Senvagė II etapas - nėra ir nebuvo jokio II etapo. II etapas yra eiliniai makaronai vilniečiams ant ausų. Projektas yra vieno etapo ir sudarytas iš 8 atkarpų (nei viena iš jų nėra pilnai baigta) ir visas projektas jau turėjo būti baigtas 2019 rudenį. Paskui 2019 rudenį ant stendo su projekto aprašymu ant "2019" užklijavo "2020".

      Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku - tai Neries senvagės projekto dalis, apie kurią jie atskirai parašė, kad atrodytų, kad tiesia daugiau dviračių takų (tipinis VMS pigus melas/PR'as).

      Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g. - nutiesė 2/3, prieš 2 savaites iki Kalėdų nustojo tiesti, nes 3 mėnesius buvo -20 ir pusė metro sniego, o kai atėjo kalendorinis pavasaris, tai yra prieš savaitę, vėl pradėjo po truputį krapštytis.

      Priminsiu dar šiek tiek labai smagių VMS makaronų:



      Grįžus iš Šimašiaus ir VMS facebook pasakų realybės, 2019 (kartu su nupaišytais ant seno asfalto, dėl kurių Šimašius kritikavo praeitas valdžias) buvo nutiesta apie 9km, o 2018 (čia galiu šiek tiek klysti) apie 11-13km.





      Comment


        Aš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.

        Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Tiesiog nuostabus argumentas... Spoiler alert: vėliau dalis jų bus ir 2021 ar 2022 žemėlapyje.
          Koks dar argumentas? Tiesiog patikrinau jūsų nurodytą šaltinį ir parašiau, jog klystate. Nieko neargumentuoju, šaltinis yra jūsų paties pateiktas. Smagu, kad nepatingėjote pats paneigti jo, bet paneigiant reikėjo pateikti naujus šaltinius.

          Aš nesiginčiju, kad pažadai netęsiami ir tikėjausi daug daugiau iš praėjusių metų, bet man ir manau daug kam bus naujiena, jog visas tas sąrašas turėjo būti užbaigtas 2019 metais. Na taip, ir stadionas turėjo stovėti jau 1995 metais, bet vertinant vėlavimus ir reikia žiūrėti, kas iš tiesų vėluoja pagal realius planus, o ne kas tiesiog yra neįgyvendintas pažadas iš kokio nors kelių metų senumo interviu.

          O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Koks dar argumentas? Tiesiog patikrinau jūsų nurodytą šaltinį ir parašiau, jog klystate. Nieko neargumentuoju, šaltinis yra jūsų paties pateiktas. Smagu, kad nepatingėjote pats paneigti jo, bet paneigiant reikėjo pateikti naujus šaltinius.
            "Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams" - šitas argumentas. Pateikiau žemėlapį, kad palygintumėt su šiuo sąrašu, ir suprastumėt, kad iš pažadų staiga dingo Dariaus ir Girėno, Algirdo, Geležinkelio, Erfurto, Maironio/Subačiaus, Kęstučio, Goštauto, Žygimantų, Kareivių, Saltoniškių/Sėlių, Asanavičiutės/Šimulionio, Stanevičiaus, Antakalnio/Nemenčinės pl, Lazdynėlių ir Laisvės pr dviračių takai. Tai yra, kad suprastumėt, kad iš praeitais metais daugybės 2020 metams pažadėtų projektų liko tik keli, bet ir tie jau turėjo būti įgyvendinti, išskyrus Manufaktūrų ir Kernavės. O visi kiti šiais metais planuojami projektai jau buvo žadėti prieš tai ir jau turėjo būti baigti. Taip ir gaunasi, kad ant popieriaus VMS žada kasmet po 20-30km, o realybėje padaro keliais kartais mažiau. Dėl šaltinių, yra vienas labai geras - google. Tiesiog parašykit projekto pavadinimą ir per minutę rasite visus pažadus ir oficialias VMS citatas.

            O apie kuriuos čia takus nupaišytus ant seno asfalto kalbate? Nes aš jiems (kuriais teko važiuoti) didelės kritikos neturiu, net neįmanoma lyginti su Zuoko teplionėm ant senų iškrypusių ir subyrėjusių šaligatvių. Daugumoj atvejų senu gatvės asfaltu daug smagiau riedėti nei pusnaujais takais iš trinkelių.
            Šitą Naugarduko gatvėje išbandykit, labai smagu riedėti, asfaltas kaip stiklas, tikrai nėra jokių duobių, iškrypimų, kurie gali sugadint padangą, jokių subyrėjimų, kliučių, viskas tobulai apgalvota, labai patariu, su Zuoko teplionėm tikrai nepalygint, kartais net pagalvoji ar tik ne kokiam Eindhovene riedi...


            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Aš tai priekaištų dėl Čiurlionio g. neturiu. Gatvė nėra super plati, vietoje pusėje parkingai gali būti. Reikia tik padaryt normalų žymėjimą. O dviračių eismas - bendru srautu. Aš ten visada važiuoju gatve, nėra didelis ten automobilių greitis. D kategorijos gatvėje dviračių takų neturėtų būti.

              Reikėtų tik rasti sprendimą dėl kitos - neasfaltuotos - gatvės dalies, nes ten paspirtuku yra labai sudėtinga važiuoti. Bent šaligatvius perdėti, kad nebūtų bortų ties kiekvienu įėjimu į namą.
              Jo, su paspirtuku ten be šansų, tenka daryt ratą per Raseinių ir Konarskio gatves... Šiaip sutinku, kad D kategorijos gatvėse gal ir nereikia dvirtakių, bet šitoje manau reikia, nes visų pirmą šita gatvė yra labiau išskirtinė tuo, kad ji yra vienintelis normalus kelias į Vingio parką, o antra, su lietuvių maroziška vairavimo kultūra, bendra automobilių ir dviračių gatvė dar kokius 10 metų bus labai pavojingas dalykas, patariu kada nors pravažiuot Vileišio gatve, kuri jau, berods, porą metų yra bendro judėjimo, bet vairuotojai dėję ant visų ženklų ir taisyklių laksto kaip GV ir dar pypsi dviratininkams ir paspirtukininkams.

              Comment


                Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Bet dviračių takas šios problemos neišspręs. Esmė, kad gatvė fiziškai turi neleisti viršyti leistino greičio. Tai aš labiau norėčiau, kad būtų padaryti tokie dalykai, o ne dviračių takas nutiestas. Beje, kaip minėjau, Čiurliono g. dažnai šiltuoju metų laiku tenka važiuot ir dar jokių bėdų nebuvo. Vileišio g. aš suprantu, kad situacija kita, nes ten ja visi naudojasi apvažiuot Antakalnio g. kamščius. Tai čia kita priežastis biški. Čiurliono g visgi yra vietinio eismo gatvė, joje tranzitas nelabai vyksta mano žiniomis. Ypač ne toje asfaltuotoje gatvės dalyje.
                  Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.

                  Comment


                    Atkarpoje su esamu asfaltu, kur vyksta tranzitinis eismas, parkavimo vietų gatvėje nėra, išskyrus vienoje pusėje ties berods Japonijos ambasada (rezervuotos). Lakstūnų tikrai pasitaiko, bet kaži ar verta dviračių juosta tik asfalto dalyje. To akmeninio grindinio tikrai nejudins, o ten labiausiai pokyčių su parkavimu ir juosta manau reikia. Antono žemėlapyje Čiurlionio g. atkarpa pažymėta 2022m. Vėlgi pabrėžiu, kad čia preliminarios idėjos iš 2019m. lapkričio mėnesio.

                    Click image for larger version  Name:	iki 2023 patobulinta.jpg Views:	1 Size:	240,4 kB ID:	1788394
                    Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.11, 13:45.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Kurios problemos neišspęs dviračių takas? Būčiau nieko prieš, jeigu perasfaltuotų gatvę ir tiesiog zuokiškais metodais (kaip dabar vėl tapo populiaru) nupaišytų dviračių taką kaip padarė Karoliniškėse. Aišku tam reiktų panaikint apie 30 stovėjimo vietų, o tai yra nepopuliarus sprendimas, todėl VMS labiau apsimoka padaryt kaip tu sakai, įkalt po ženklą "bendro judėjimo gatvė" iš abiejų gatvės pusių ir tikėtis, kad nieko nepartrenks. Aš pravažiuoju Čiurlionio gatve kelis kartus per savaitę ir tikrai ten laksto ne ką mažiau nei Vileišio gatvėje. Taip, nuo Vingio parko iki Donelaičio gatvės eismo nėra tiek daug, bet toje gatvėje sudarytos visos sąlygos viršyt greitį, kuo ereliai ir naudojasi.
                      Neišspręs taisyklių viršijimo. Iš gatvės visai pašalinus dviratininkus viršijimo problema tik paaštrės. Tuo tarpu įrengus parkavimą ir, pavyzdžiui, tą padarius zigzago principu (dešinėje - kairėje - dešinėje - kairėje), galima pasiekti eismo greičio sumažėjimo. Plius eisme atsiradus daugiau dviratininkų vairuotojai išmoks elgtis kitaip. Eismų atskyrimas D kategorijos gatvėje anuliuoja jos kategorijos reikšmę. Jeigu eismas gatvėje neatitinka jos kategorijos, tai arba reikia keist kategoriją arba taikyt fizines priemones eismo pritaikymui.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Šitą Naugarduko gatvėje išbandykit, labai smagu riedėti, asfaltas kaip stiklas, tikrai nėra jokių duobių, iškrypimų, kurie gali sugadint padangą, jokių subyrėjimų, kliučių, viskas tobulai apgalvota, labai patariu, su Zuoko teplionėm tikrai nepalygint, kartais net pagalvoji ar tik ne kokiam Eindhovene riedi...
                        Važiavau Naugarduko gatve ir taip, kokybė ženkliai prastesnė už tako ant naujo asfalto Šimulionio g. bet grynai riedėjimo prasme komfortas vis tiek daug geresnis už bet kokį šaligatvį. Man atrodo jūs jau pamiršot kaip Zuoko nupaišyti dvirtakiai atrodė, kuriais buvo ir tebėra neįmanoma važiuoti plentinuku ar miesto dviračiu su siaurom padangom.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Važiavau Naugarduko gatve ir taip, kokybė ženkliai prastesnė už tako ant naujo asfalto Šimulionio g. bet grynai riedėjimo prasme komfortas vis tiek daug geresnis už bet kokį šaligatvį. Man atrodo jūs jau pamiršot kaip Zuoko nupaišyti dvirtakiai atrodė, kuriais buvo ir tebėra neįmanoma važiuoti plentinuku ar miesto dviračiu su siaurom padangom.
                          Kaip galima pamiršti tai, kas iki šiol egzistuoja? Tų Zuoko dvirtakių dar pilna mieste, ypač Senamiestyje, vietomis jie kaip ir uždažyti, bet taip, kad vis tiek matytusi, o vietomis žymėjimas net atnaujintas Šimašiaus VMS laikais, kad ir Vilniaus, Vokiečių, Rudninkų, Arklių, Bazilijonų, Visų Šventųjų, Tūmo-Vaižgando ir kitose gatvėse. O dėl komforto Naugarduko gatvėje, tai neįsivaizduoju apie ką jūs kalbate, nebent važiavot su kokiu super kalnų dviračių, nes važiuojant su paspirtuku šitas takas yra ne tai kad apgailėtinas, o tiesiog pavojingas dėl duobių, įskilusio asfalto, išsikišusių kanalizacijų ir šiaip idiotiško suplanavimo, kadangi iš vienos pusės yra pakingas, iš kitos tvora, o prisiparkavę žmonės, savaime aišku, kad patekt į šaligatvį eina keliasdešimt metrų per dvirtakį, o ne per važiuojamąją dalį. O cherry on top yra šiukšlių konteineriai viduryje tako, kurių problemą VMS sprendžia jau daugiau nei 3 mėnesius (nes nu jiems objektyviai per sudetinga problema...).

                          Comment


                            Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_153802.jpg
Views:	81
Size:	203,1 kB
ID:	1788499

                            Click image for larger version

Name:	20200310_153939.jpg
Views:	78
Size:	206,5 kB
ID:	1788500

                            Išvažiavimas iš degalinės:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_154009.jpg
Views:	79
Size:	206,3 kB
ID:	1788501

                            Click image for larger version

Name:	20200310_154045.jpg
Views:	84
Size:	210,9 kB
ID:	1788502

                            Punktyrų jau nebėra viaduko pusiaukelėj:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_154600.jpg
Views:	77
Size:	211,3 kB
ID:	1788503

                            Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_154439.jpg
Views:	83
Size:	212,5 kB
ID:	1788504

                            Click image for larger version

Name:	20200310_154747.jpg
Views:	91
Size:	217,3 kB
ID:	1788505

                            Šimulionio g.

                            Click image for larger version

Name:	20200310_155804.jpg
Views:	81
Size:	213,3 kB
ID:	1788506

                            Click image for larger version

Name:	20200310_155847.jpg
Views:	78
Size:	201,3 kB
ID:	1788507

                            Click image for larger version

Name:	20200310_155955.jpg
Views:	79
Size:	232,8 kB
ID:	1788508

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160009.jpg
Views:	79
Size:	203,9 kB
ID:	1788509

                            Kadaise buvus vienkryptė juosta:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160057.jpg
Views:	77
Size:	233,6 kB
ID:	1788510

                            Krūmus žadėjo iškasti per pusmetrį nuo dvirtakio:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160227.jpg
Views:	71
Size:	236,7 kB
ID:	1788511

                            Trikampiai tik išsukant iš Šimulionio g., bet neįsukant, nors kelio ženklas „duoti kelią” išsukant yra. Beje, man atrodo, kad pirmasis automobilis bandė įsukt į dvirtakį :

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160343.jpg
Views:	79
Size:	206,0 kB
ID:	1788512

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160458.jpg
Views:	79
Size:	193,4 kB
ID:	1788513

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160656.jpg
Views:	80
Size:	246,8 kB
ID:	1788514

                            Nutrūksta punktyrai:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160938.jpg
Views:	79
Size:	212,3 kB
ID:	1788515

                            Manau, ten nėra pagal KET reikalaujamų 5 m tarp priparkuotos mašinos ir pervažos. Riboja matomumą, galėjo daryti viena parkavimo vieta mažiau. Kartu, tai tako pabaiga, nors ant šaligatvio kitapus gatvės užsisuka į kairę nupaišytas takas ant seno šaligatvio:

                            Click image for larger version

Name:	20200310_160804.jpg
Views:	78
Size:	207,4 kB
ID:	1788516

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              ttttt, jau supratom senai, Šimašius su Poderskiu yra vagys, melagiai ir piarščikai, kurie tik bando būt perrinkti. Dvirtakių neatsiranda, o jei atsiranda, tai apdėlioti konteineriais. Gal gali jau baigt kartotis? Nes gadini nuotaiką kaskart.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Kaip galima pamiršti tai, kas iki šiol egzistuoja? Tų Zuoko dvirtakių dar pilna mieste, ypač Senamiestyje, vietomis jie kaip ir uždažyti, bet taip, kad vis tiek matytusi, o vietomis žymėjimas net atnaujintas Šimašiaus VMS laikais, kad ir Vilniaus, Vokiečių, Rudninkų, Arklių, Bazilijonų, Visų Šventųjų, Tūmo-Vaižgando ir kitose gatvėse. O dėl komforto Naugarduko gatvėje, tai neįsivaizduoju apie ką jūs kalbate, nebent važiavot su kokiu super kalnų dviračių, nes važiuojant su paspirtuku šitas takas yra ne tai kad apgailėtinas, o tiesiog pavojingas dėl duobių, įskilusio asfalto, išsikišusių kanalizacijų ir šiaip idiotiško suplanavimo, kadangi iš vienos pusės yra pakingas, iš kitos tvora, o prisiparkavę žmonės, savaime aišku, kad patekt į šaligatvį eina keliasdešimt metrų per dvirtakį, o ne per važiuojamąją dalį. O cherry on top yra šiukšlių konteineriai viduryje tako, kurių problemą VMS sprendžia jau daugiau nei 3 mėnesius (nes nu jiems objektyviai per sudetinga problema...).
                                Galima, jeigu važinėji tik naujais takais arba jeigu jų nėra - gatvėmis Važiavau Naugarduko gatve plentiniu dviračiu, taip - reikia saugotis kai kur duobių bet taip pat kaip ir važiuojant bet kokiu kitu keliu.
                                Dėl šiukšlių konteinerių pripažinsiu problemą, mačiau ir aš juos dalinai ant tako, bet tai su pačios dangos kokybe niekaip nesusiję.

                                Comment


                                  O tai kokios problemos tuos konteinerius patraukti? Negi tvarkaumiesta nereaguoja?

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Architektų g. Trikampiukai ties viena juosta yra, ties kita nebėra
                                    Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.

                                    Comment


                                      Bet įsukantys irgi turi praleist pagrindine gatve važiuojančius.

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                        Gal todel kad reiketu prisimint KET, kad dviračiu pervaža nesuteikia dviratininkams pirmuma. Bet išsukantis iš gatves vairuotojai privalo praleisti visus, taip pat ir dviratininkus, ka ir primena trikampiukai ties kita juosta.
                                        Tai kodėl tada nėra kitoje viaduko pusėje išsukančiam transportui ties pervaža? Čia yra visiškas error'as su tais žymėjimais. Pareport'inau šiuos takus. Galit sekti oficialius atsakymus ir galbūt veiksmus. Nors net iš teigiamų atsakymų per daug nesitikėkit – buvau gavęs atsakymą 2018 m. (https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727), kad dar tais pačiais metais Ateities g./Baltupio g. užsakys takų jungties projektą tarp esamų ilgų takų, tai jokiuose planuose ar net ateities planų žemėlapiuose tai neatsispindi. Tiesa, bent demontavo tą savavališką tvorą, tai dabar galima per atsiradūsį purvyną pravažiuot saugiai.

                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/141399
                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/141403
                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/141405
                                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/141406

                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Architektų g. Šiaurės vakarinis viadukas.

                                        Viena pervaža raudona, kita ne. Trikampiukų nėra, nors kelio ženklas „duoti kelią” yra:

                                        Click image for larger version

Name:	20200310_154747.jpg
Views:	91
Size:	217,3 kB
ID:	1788505
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Jeigu šiemet pavyks įgyvendinti takus arčiau centrinės miesto dalies, visai tikėtina, kad kitamet pajudės šiaurės-vakarų dalies jungtys, tuo pačiu ir Baltupio-Ateities g. 2021m. pažymėta. Spėju blogiausiu atveju 2022m. sutvarkys. Tiems techninių projektų rengimams nemažai lėšų skiriama.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X