Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar galite paaiškinti kodėl nėra planuojama tiesti dviračių tako tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Mano manymu jo ten labai reiktų, nes maršrutas turėtų būti labai smagus gamtovaizdžio prasme, tiek susisiekimo patogumo prasme geras. Tuo labiau, kad takas jau ten yra (žiūrint ortofoto 2019) tik toks, atrodo, savadarbis...
    Ten kiekvieną pavasarį gerai užlieja. Takas ne savadarbis - savivaldybė tvarkė prieš kelis metus. Bet po sekančio pavasario potvynio grįžo į pradinę stadiją Vienintelis sprendimas būtų normali aukšta betoninė krantinė. Bet tai sugadintų visą tos vietos įdomumą, tai gal geriau nereikia...

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Mane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.

      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	81
Size:	432,2 kB
ID:	1757632
      Tiek prie Belmonto, tiek prie Karoliniškių nėra man atrodo pakankamai vietos tiesti naujus takus - be to, jeigu neklystu, teritorijos yra saugomos - Belmontas - Pavilniaus regioninio parko teritorija, Karoliniškės - kraštovaizdžio draustinis? Bet koks invazinis tako tiesimas būtų ne vietoje, nes reiktų lyginti gruntą ir tiesti asfalto magistralę dviratininkams.

      Prie Belmonto iš tikro gaila, kad neplanuomas takas, būtų galima ji sujungti ir su Pūčkorių atodanga, Naująją Vilnia ir vis dar planuojamu Manufaktūros gatvės projektu. Bet kaip ir minėjau, ten kelias ir šiaip siauras, turėtų atskirai nuo kelio tiesti tokį dvirtakį, kas nėra pigu.

      Comment


        Del Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Del Belmonto man irgi gaila, nes dabar dviratininkai ir visokie begikai, tevai su vaikais eina gatves vaziuojamaja dalimi, kas nesaugu. O vakare trigubai nesaugu, nes nera apsvietimo. Labai didelis traukos taskas rekreacijai, kuris realiai pasiekiamas vien automobiliais. Galetu buti idealiai pasiekiamas dviraciu nuo Paupio, bet deja smagiau issikviesti Uberi.
          Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
            Kita vertus, tai rekreacinis takas, kuris vietomis priartėtų prie upės su suoliukais ir poilsio zonomis būtų gal visai nieko. Vienas dalykas visgi yra dviratininkams gatvė pritaikyt, kitas yra pėstiesiems.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Užtektų apšvietimo, padaryt gulinčių policininkų ir paskelbt "dviratininkų gatve" su 30km/h bei atitinkamais sprendimais užtikrinti tokį greitį. Viena iš tų vietų kur pritariu, kad nereikia didinti asfalto laukų.
              Kad ten yra gulintys policininkai. Greitis savaime nera didelis, nes gatve vingiuojanti ir tokia siaura kad prasilenkiant pristabdai. Ir kas is to? Vistiek eiti ja visiskai nesaugu ir nejauku.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Kad ten yra gulintys policininkai. Greitis savaime nera didelis, nes gatve vingiuojanti ir tokia siaura kad prasilenkiant pristabdai. Ir kas is to? Vistiek eiti ja visiskai nesaugu ir nejauku.
                Per mažai jų ten, oj per mažai. Atsiranda pakankamai veikėjų norinčių palakstyt atkarpose tarp jų. Man daugiau nejaukumo pridėtų jei prakirstų medžios, nulygintų šlaitus ir t.t., kad įrengtų standartinį dvirtakį su standartiniais metaliniais atitvarais ir t.t.

                Comment


                  galbut takas galetu eiti kaip nors taip paskui griztant i Belmonto puse, taip stipriai pagerinant ir susisiekima is Zemuju Paneriu.

                  Click image for larger version

Name:	takas1.png
Views:	48
Size:	279,1 kB
ID:	1757656

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Per mažai jų ten, oj per mažai. Atsiranda pakankamai veikėjų norinčių palakstyt atkarpose tarp jų. Man daugiau nejaukumo pridėtų jei prakirstų medžios, nulygintų šlaitus ir t.t., kad įrengtų standartinį dvirtakį su standartiniais metaliniais atitvarais ir t.t.
                    "Veikėjai" skraido ir per policininkus. Tai dar pavojingiau.

                    Comment


                      Taką tikrai reiktų pratęsti palei Vilnelę bent jau iki Belmonto, nes dabar labai daug pėsčiųjų/dviračių nesaugiai važiuoja ta siaura gatve.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        galbut takas galetu eiti kaip nors taip paskui griztant i Belmonto puse, taip stipriai pagerinant ir susisiekima is Zemuju Paneriu.
                        Pėstiesiems pritaikyti gamtinės dangos taką galima būtų nesunkiai. Tiltai yra, daug kur pramindyta irgi. Pavasarį laisvai praeinama kol neužauga žolėm. Bet vargu ar tamsoj būtų jauku eit per tuos šabakštynus. Net ir su apšvietimu. Dviratininkams būtų sunkiau su reljefu. ir reiktų tiltukus perstatyt.

                        Comment


                          Iki Belmonto visai įmanomas takas, dauguma vietų tikrai užtenka atskiram dviračių takui. Kitur galima būtų tam tikrus sprendimus pritaikyti, duodant dviratininkams prioritetą. Visiškai neišnaduota rekreacinė trasa. beje ten yra pestiesiems gan neblogas takas iki Belmonto, kuris eina ne per pagrindinį kelią.

                          Karoliniškesė, tai kita istorija. Teko ten prasieiti? Ten pesčiomis kai kur sunku praeiti. Įrengus ten dviračių taką, reikėtų drastiškai įsikišti į naturalų reljefą. Tai yra draustinis. Gal tegu jis leika unikalus pesčiųjų gamtinis takas, o dviratininkams įrengta kitur.

                          Dar nepaminėta panaši vieta Verkių gatvėje prie upės prie Verkių dvaro. Galėtų irgi dviratininkams būti puiki trasa. Nors ir iki pačios Nemenčinės palei upę galėtų eiti.

                          Comment


                            Šiaip jeigu fantazuot, tai gal visai variantas būtų įrengti ore kabančias konstrukcijas šlaituose?

                            Comment


                              Karoliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Karoliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo
                                Teko ir man prieš 2 metus pabandyti grįžti dviračiu iš miesto palei tuomet "naujai sutvarkytą" atkarpą. Žmona mane iškeikė dėl tokio pasirinkimo. Yra daug vietų, kur galima šiek tiek pralyginti/ praplatinti, tačiau artėjant link Litexpo vis sudėtingiau.

                                Nereiktų ten jokio asfaltuoto tako, kadangi turėtų būti sutvirtintos betoninės pakrantės. Pakaktų, kad takas būtų praplatintas iki 1,5 m ir išlygintas, kuo minimaliau lendant į gamtą. Tik aišku, kasmet po ledonešio būtų darbo atstatyti kas išplauta...

                                Comment


                                  Žvėrynas - Litexpo visai smagus takas palei upę važiuojant MTB dviračiu.

                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Karoliniškių draustinyje (prieš n metų) bandžiau toje vietoje palei upę nuo Žvėryno pusės kiek įmanoma pravažiuoti su dviračiu. Važiavimas, aišku, baigėsi gana greitai. Bet ir dviračio vedimasis baigėsi. Teko kilti į viršų, nes tapo nebepraeinama, o grįžti atgal tuo pačiu taku nesinorėjo. Lengva nebuvo

                                  Comment


                                    Gerai sakote dėl kelio link Belmonto šlaitų kai kuriose atkarpose - iš tiesų kelias kai kur įsirėžęs į upės šlaitą. Panagrinėjau trąsą žemėlapyje geriau (jau senokai realybėje tuo keliu keliavau, o esu tiek juo ėjęs, tiek dviračiu važiavęs) ir man susidaro įspūdis, kad visgi yra vietos dvirtakiui su pėsčiųjų taku be didesnių intervencijų į gamtą. Didesnėje mano pažymėtoje atkarpoje jau yra arba takelis, arba keliukas, arba tiesiog pievos rėžis, kuris, beje, neretai yra tarp sklypo ribos ir asfalto, tad ir tose vietose nebūtų niokojama gamta. Vienintelės dvi vietos kur šiek tiek reikėtų, atrodo, pakreipti esamą kelią, kad tilptų tarp pastatų ir gatvės dvirtakis su pėsčiųjų taku yra raudonai pažymėtoje atkarpoje bei dvejose paskutinėse fotkėse reikėtų šiek tiek medžių prakirsti (ber ar neverta medžių paaukoti dėl žmonių sveikatos ir potencialiai gyvybės? Nesistengiu būti dramatiškas : ) ). Beje, trečioje fotkėje beveik viso medžių kirtimo galima išvengti asfaltą pridedant iš dešinės gatvės pusės (gatvės pusė link upės) ir esamą asfaltą panaudojant dvirtakiui su pėsčiųjų taku. Tokiu būdu potencialaus medžių kirtimo lieka visai nedaug. O šiaip reikia detaliai nagrinėti tą atkarpą kur lyg ir nusimato medžių kirtimas - gal net ten vietos užtektų išsisukti be medžių kirtimo. Dar reikia žiūrėti kas ten per medžiai - jei visokie uosialapiai, tai juos reikia šluot be gailesčio.

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	424,8 kB ID:	1757921
                                    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	177,7 kB ID:	1757922
                                    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	185,5 kB ID:	1757923
                                    Click image for larger version  Name:	Capture4.JPG Views:	1 Size:	157,2 kB ID:	1757924







                                    Paskutinis taisė spekas; 2019.10.29, 12:21.

                                    Comment


                                      O čia idėjų pažongliravimas už kurį matyt gausiu lupt : ).

                                      Atradau, kad pro kitą galą yra kažkoks pusiau savadarbis keliukas, tad kaip jums tokia ,,blits'' idėja. Jei jau nenorima/negalima/neracionalu tiesti papildomą asfaltą, tai gal tada esamą asfaltą padaryti vienpusio eismo, likusią dalį paversti į dvirtakį/pėsčiųjų taką, o kitame gale nutiesti vienpusio eismo gatvę pažymėta trąsa? Eismas būtų vienkryptis ir vyktu žiedu...

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	51
Size:	209,3 kB
ID:	1757931
                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	50
Size:	431,6 kB
ID:	1757932
                                      Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	53
Size:	437,8 kB
ID:	1757933
                                      Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	51
Size:	440,6 kB
ID:	1757934




                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        O čia idėjų pažongliravimas už kurį matyt gausiu lupt : ).

                                        Atradau, kad pro kitą galą yra kažkoks pusiau savadarbis keliukas, tad kaip jums tokia ,,blits'' idėja. Jei jau nenorima/negalima/neracionalu tiesti papildomą asfaltą, tai gal tada esamą asfaltą padaryti vienpusio eismo, likusią dalį paversti į dvirtakį/pėsčiųjų taką, o kitame gale nutiesti vienpusio eismo gatvę pažymėta trąsa? Eismas būtų vienkryptis ir vyktu žiedu...
                                        tik kad naujausiame palydoviniame vaizde viduryje maršruto atsiradęs kažkoks karjeras...
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.29, 12:46.

                                        Comment


                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20191029_132054.png
Views:	104
Size:	336,2 kB
ID:	1757985 ​​​​​​
                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Gerai sakote dėl kelio link Belmonto šlaitų kai kuriose atkarpose - iš tiesų kelias kai kur įsirėžęs į upės šlaitą. Panagrinėjau trąsą žemėlapyje geriau (jau senokai realybėje tuo keliu keliavau, o esu tiek juo ėjęs, tiek dviračiu važiavęs) ir man susidaro įspūdis, kad visgi yra vietos dvirtakiui su pėsčiųjų taku be didesnių intervencijų į gamtą. Didesnėje mano pažymėtoje atkarpoje jau yra arba takelis, arba keliukas, arba tiesiog pievos rėžis, kuris, beje, neretai yra tarp sklypo ribos ir asfalto, tad ir tose vietose nebūtų niokojama gamta. Vienintelės dvi vietos kur šiek tiek reikėtų, atrodo, pakreipti esamą kelią, kad tilptų tarp pastatų ir gatvės dvirtakis su pėsčiųjų taku yra raudonai pažymėtoje atkarpoje bei dvejose paskutinėse fotkėse reikėtų šiek tiek medžių prakirsti (ber ar neverta medžių paaukoti dėl žmonių sveikatos ir potencialiai gyvybės? Nesistengiu būti dramatiškas : ) ). Beje, trečioje fotkėje beveik viso medžių kirtimo galima išvengti asfaltą pridedant iš dešinės gatvės pusės (gatvės pusė link upės) ir esamą asfaltą panaudojant dvirtakiui su pėsčiųjų taku. Tokiu būdu potencialaus medžių kirtimo lieka visai nedaug. O šiaip reikia detaliai nagrinėti tą atkarpą kur lyg ir nusimato medžių kirtimas - gal net ten vietos užtektų išsisukti be medžių kirtimo. Dar reikia žiūrėti kas ten per medžiai - jei visokie uosialapiai, tai juos reikia šluot be gailesčio.
                                          Na, mano manymu, užtektų kad takas būtų iki Manufaktūrų gatvės tiltelio prie vandenvietės, nes jeigu jau kalba eina apie kelio pakreipimą, tai tada reikia kelią perprojektuoti, o su tuo susiję dideli pinigai.

                                          Be to tavo takas veda į niekur - kita Vilnelės pusė nėra sujungta su dabar tvarkoma pakrantės puse, ten kur veda tavo nupaišytas takas galima pamatyti mini šiukšlyną, o toliau važiuoti nėra kur - nebent kilti link Polocko gatvės, arba į Drujos gatvę, bet čia geresnis sprendimas būtų taką sujungti su manufaktūrų gatvės projektu - daug pigiau kainuotų tako tiesimas, o ir turėtų logišką pradžią bei pabaigą.
                                          Paskutinis taisė adomazzz; 2019.10.29, 14:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X