Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    dabar jau zinom kaip! Kokie musu dalba.. darbininkai isradingi, net stebiuosi. Ziurekit ka padare:

    Paklojo pirma sluoksni asfalto ir zemiausioje tako vietoje (na tos duobes kurios visai neturejo buti pagal projekta) asfalto lygis pakyyyyla iki saligatvio, viso tako nuolydis irgi i ta puse ir vanduo teoriskai turetu pats nuteketi per saligatvi ant vejos. Ne, ne i lietaus kanalizacija, o ant vejos kazkur i krumus.
    Kada nors ten tures stovet pastatas. Apskritai neisivaizduoju kaip tures atrodyti sita vieta pastacius ten kazka salia.

    Genialu juk, ne?

    P.S. Tas sulinys nera zemiausioje vietoje ir apskritai ten turbut ne lietaus nuotekos, skyliu nera:

    Vanduo begs kazkur metra iki jo . Apskritai koki WTF jie cia daro as nesuprantu....

    Nueme dali seno saligatvio prie gatves. Ir kas, liks 4 plyteliu techninis saligatvis?

    Pagal pranesima https://tvarkaumiesta.lt/problem/101095 daubos atkarpoje buvo pakeisti bortai i nuozulnius tarp dviracio tako ir saligatvio. Neatspesit, bet tik cia! Toliau vel daro senais bortais, o ko jus tikejotes?
    Negaliu patikėti savo akimis. Nors kaip ir numačiau iš anksto, tai neturėčiau nustebti. Bet nu visvien stebina. Kuo mes skiriamės nuo rusijos? Niekuo. Ten irgi daro bilekaip iš akies. Manau reikia pjauti iki galo, tegul nors ir subankrutuoja, bet pagaliau padaro normaliai. Rašyk, papostink čia, kam ir ką rašei, tada pakeverzosiu ir aš ką nors. Kviečiu visus prisidėti, nes nu kiek galima stumti chaltūras!
    Dėl pastato tai girdėjau, kad ten uždraudė lygtai išvis statybas, tai matyt pagalvojo, kad "ai bus gerai ir taip, tegul būna amžinai duobė". O šulinys tikrai ne lietaus. Rakinami liukai statomi ant ryšių šulinių. Toliau jau varo nebe gatvės bortais, o vejo borteliais. Matomai dėl tos pačios priežasties, kad nesigautų peraukštėjimo ir vanduo nubėgtų per šaligatvį. Tokiu atveju reikėjo daryti atskyrimą želdinių juosta.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.19, 07:40.

    Comment


      SoulMulticast nuotraukose neatkreipiau dėmesio į dvirtakio plotį!
      Pravažiavau pats ir supratau, kad ši nauja atkarpa galimai plačiausia Vilniuje! Neabejoju, kad prasilenkti gali 4 dviratininkai. Nuo degalinės iki senojo Pilaitės kelio pėsčiųjų takas siauresnis, tai dvirtakis atrodo dar platesnis.

      Nejaugi ateities perspektyva - dviratininkų kamštis ties Pociūno ir Sietyno sankryžomis.
      Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.19, 15:36.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Nematau visiškai problemos, kad 3 metrų atkarpoje saugumo salelėje dviračių takas bus viename lygyje su pėsčiųjų.

        Dviračių tako plotis turėtų būti 3,5 metro. Tiek pat, kiek tarkim Vileišio g. take. Tai turėtų būti magistralinių takų standartas.

        Comment



          V. Andrejevas sakė, kad neaiškumai, kas kokį turtą valdo, kilo 2017 metų balandį Kelių direkcijai perėmus valstybinės reikšmės kelių valdymą. „Pagal Vyriausybės nutarimą, savivaldybės turėjo registruotis ir prižiūrėti šaligatvius, pėsčiųjų ir dviračių takus šalia valstybinės reikšmės kelių gyvenvietėse. Kas atsitiko faktiškai – dalis (dviračių takų – BNS) yra pas mus registruota, dalis savivaldybėse, o dalis dėl tam tikrų registracijos klaidų netgi yra registruota privačiuose sklypuose“ – BNS sakė V. Andrejevas.
          Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takus/

          Kas čia per nesąmonė? Lietuvoj dviračių takai priklauso random įmonėm/savivaldybėm o ne vienam organui?

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

            Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...viraciu-takus/

            Kas čia per nesąmonė? Lietuvoj dviračių takai priklauso random įmonėm/savivaldybėm o ne vienam organui?
            O kaip čia tokia info yra naujiena? Tai keliai irgi gi priklauso savivaldybėms. Dėl to Vilnius nerekonstruoja Kauno gatvių, o Kaunas netiesia dviračių takų Palangoje. Lygiai kaip ir juos prižiūri tų miestų savivaldybės ir jų įmonės.

            Comment


              Nes aš nesidomiu tokiais dalykais ir nesuprantu puse techninių dalykų aptariamų šitoj temoj. ¯\_(ツ)_/¯ Tiesiog džiugu ir įdomu pasiskaityt ką žmonės rašo ir kaip liepia taisyt nesąmones rangovams tiesiamuose dviračių takuose.

              Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.

              Comment


                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                Anyways, neturėjau omeny, kad Kaunas rekonstruotų Vilniaus gatves ar panašiai. Man tiesiog keista, kad Vilniaus mieste dviračių takai priklauso kažkam ne vienam, todėl dabar tenka inventorizuot/ieškot/žiūrėt ir pnš. Netikiu, kad kokioj Kopenhagoj ar Amsterdame taip yra. Todėl ir turim tokius dviračių takus.
                Nežinau kur paminėtame straipsnyje sugebėjote perskaityti, kad kažkuriam mieste dviračių takai priklauso ne savivaldybei? Miestuose viskas aišku, gatvės ir visi šaligatviai, bei takai priklauso atitinkamoms savivaldybėms. Čia kalba eina apie takus prie valstybinės reikšmės kelių, nes tokie keliai, net ir einantys per gyvenvietes, yra LAKD žinioje, tačiau yra situacijų, kai šalia to kelio esantį kokį taką yra nutiesusi savivaldybė ar jis "paveldėtas" iš anksčiau. Apie tokius takus ir kalbama, kad būtų aiškiai inventorizuota jų priklausomybė.

                Comment


                  Savivaldybėse visa infrastruktūra priklauso savivaldybėms, išskyrus tam tikrus kelius, kurie turi aiškų numerį, jie priklauso LAKD, pvz. A19, bet ne Vilniaus vakarinis aplinkkelis, kuris neturi aiškaus numerio (į vieną pusę pažymėta A2/A14, į kitą jau A1/A3/A4... daug numerių)

                  Viskas, kas pažymėta rudai ir šviesiai rudai (žvyrkeliai) šiame žemėlapyje priklauso LAKD, viskas kas baltai - savivaldybėms, kurios ribose yra. Dar galima patikrinti ribas ties rudais keliais su regia.lt, tai tie sklypai taip pat priklauso LAKD aplink kelią: kelkraščiai, ties jais esantys dvirtakiai, grioviai ir t.t.

                  http://eismoinfo.lt/#!/

                  Išjungt eismo ir orų informaciją galima paspaudus pačiame dešiniajame viršutiniame kampe esančią ikoną

                  Comment


                    Aaaa. Atsiprašau tada. Ačiū už paaiškinimus.

                    Comment


                      Gautas atsakymas kodel Pilaites pr takas daromas ne pagal projekta:
                      https://tvarkaumiesta.lt/problem/109404

                      Dviračių tako įrengimą žemiau techniniame projekte numatyto lygio sąlygojo šioje vietoje esantys dujotiekio tinklai. Pagal ESO reikalavimą jų negalima užpilti papildomu grunto kiekiu (dėl per didelių apkrovų), todėl pasikeitė dviračių tako, šaligatvio vieta. Visi numatyti želdinimo darbai (kiekiai) bus atlikti.
                      Kaip galejo buti patvirtintas projektas be ESO sutikimo, jei ten eina ju trasa bei kas dabar atsakingas uz vandens nuvedima, sugalvokite patys.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Gautas atsakymas kodel Pilaites pr takas daromas ne pagal projekta:
                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/109404



                        Kaip galejo buti patvirtintas projektas be ESO sutikimo, jei ten eina ju trasa bei kas dabar atsakingas uz vandens nuvedima, sugalvokite patys.
                        Ant TP (prieinamas CVP IS https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=420215) yra visi ESO suderinimai/sutikslinimai ir parašai.
                        Šiaip labai keista priežastis, nes tas didelio slėgio skirstomasis dujų vamzdynas kerta aplinkkelį, taigi jis yra dideliame gylyje ir vargu ar atkartoja paviršiaus reljefą, taigi ties aplinkkeliu, jo pakraščiuose yra gerokai didesni grunto pylimai, todėl čia papildomi keli šimtai m3 grunto ne kažką pakeistų.
                        Kažkoks formalumas rastas, kad nereikėtų daryti papildomų, rangovo pasiūlyme neįvertintų, sankasos supylimo darbų.

                        Vis vien topas yra vandens nuvedimo sprendimas Žemiausioje vietoje asfaltas pakeltas iki šaligatvio lygio, kad viskas persipiltų per šaligatvį. Lietaus kanalizacija? - Ne negirdėjome.
                        Kadangi už šaligatvio prasideda privatus sklypas, tai geriausia bus, jeigu jame sukels grunto lygį (kas ir turėtų būti padaryta atsižvelgiant į ten esančių griaučių pirmo aukšto perdangos lygį) ir tuomet padarys puikų "baseiną" pasiplaukiojimui su dviračiu po gero lietaus.

                        Comment


                          Šeškinėje Gelvonų gatvėje nutiestas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                          Šeškinės rajone nutiestas naujas daugiau nei pusės kilometro ilgio raudono asfalto dangos dviračių takas ir šaligatvis – nuo Gelvonų-Ozo gatvių sankryžos iki Paberžės gatvės, nuo kurios bus įrengta jungtis su šiuo metu jau projektuojama Šiaurine gatve, bei rengiamais takų projektais palei Ozo gatvę ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu. Atnaujinant dviračių taką sutvarkyti įvažiavimai į kiemus, atnaujinta „Gelvonėlio“ stotelės danga, vėliau bus sutvarkyta ir kita „Gelvonų“ viešojo transporto stotelė. Greta naujojo dviračių tako atnaujintas ir šaligatvis. Tako ir šaligatvio įrengimui savivaldybė skyrė apie 250 tūkst. eurų.

                          Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

                          250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?

                          Comment


                            Straipsnyje vėl rašo, kad sujungs su Šiaurinės g. projektu. Tai gali būti, kad čia tos pačios lėšos bus.

                            Comment


                              Tikiuosi būsi teisus ir užtekus skirtų lėšų, darbai nestos iki Šiaurinės g. tiesimo pabaigos.

                              Straipsnyje užsiminta apie taką Ozo g. šalia daugiafunkcinio komplekso. Įdomu ar projekto esmė - jungtis per tiltą virš Ukmergės pl.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Daugiau: https://vilnius.lt/lt/2019/07/26/ses...tsTjjifyPCrYzU

                                250 tūkst. Eur - 500 metrų atkarpa? 1 km - 500 tūkst. Eur? Rimtai...?
                                Prie Pilaitės pr. tiesia berods apie kilometrą už 740 tūkst. eur

                                Comment


                                  Tai jeigu ties iki pat Šiaurinės g. (reikia patikrint, kai buvau berods darbai buvo beprasidedantys ir toje atkarpoje), tai tada visas 1 km kainuos 250 tūkst.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Tai jeigu ties iki pat Šiaurinės g. (reikia patikrint, kai buvau berods darbai buvo beprasidedantys ir toje atkarpoje), tai tada visas 1 km kainuos 250 tūkst.
                                    Jeigu taip, tai kaip ir maždaug tvarkoje.

                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Prie Pilaitės pr. tiesia berods apie kilometrą už 740 tūkst. eur
                                    Pilaitės prospektas turės pasislinkti į šalį, nemažai darbų ten bus tiek dabartinėje gatvėje, tiek šaligatvio, tiek parkingo vietoje. Beje, dviračių takas ten berods 3,0-3,5 m pločio bus.

                                    Comment


                                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                      Pilaitės prospektas turės pasislinkti į šalį, nemažai darbų ten bus tiek dabartinėje gatvėje, tiek šaligatvio, tiek parkingo vietoje. Beje, dviračių takas ten berods 3,0-3,5 m pločio bus.
                                      Aš čia apie jau į pabaigą judantį projektą nuo Senojo Pilaitės kelio iki Sietyno g. Ten grubiai apie 1,1 km tako, bet su želdynais. Į gatvę lįsta nebuvo. Ir šios sutarties vertė 740 tūkst. eur. Taigi panašiai ir gaunasi, kad 1 km šaligatvio + dviračių takas kainuoja apie 500 tūkst. eur.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Aš čia apie jau į pabaigą judantį projektą nuo Senojo Pilaitės kelio iki Sietyno g. Ten grubiai apie 1,1 km tako, bet su želdynais. Į gatvę lįsta nebuvo. Ir šios sutarties vertė 740 tūkst. eur. Taigi panašiai ir gaunasi, kad 1 km šaligatvio + dviračių takas kainuoja apie 500 tūkst. eur.
                                        Žiauru. Tai tiek.

                                        Comment


                                          Teisingumo dėlei, tai minimas Pilaitės pr. dviračių takas yra ~1,2-1,3 km ilgio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X