Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.

    Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
    OpenStreet primenu yra atviras žemėlapis ir kiekvienas gali prisideti jį tvarkant. O netikslios ir trukstamos informacijos faktas yra tik bendros situacijos dviračių srityje veidrodis Lietuvoje.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:
      Click image for larger version  Name:	1_piju.jpg Views:	1 Size:	180,9 kB ID:	1706371

      Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
      Click image for larger version  Name:	2_siaure.jpg Views:	1 Size:	192,8 kB ID:	1706372

      O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
      Click image for larger version  Name:	Heatmap.jpg Views:	1 Size:	153,2 kB ID:	1706373
      Gaidiškas ar ne, bet vienintelis daugmaž tiksliai parodantis situaciją. Už tai kad radai kažkokią smulkmeną, gauni medalį (tiesa, tik molinį), bet esmės nekeičia.
      Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 17:10.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Gaidiškas ar ne, bet vienintelis daugmaž tiksliai parodantis situaciją. Už tai kad radai kažkokią smulkmeną, gauni medalį (tiesa, tik molinį), bet esmės nekeičia.
        Molinio medalio negana, auksinio reiktų bent jau. Nesuprantu, kaip galima džiaugtis tokiu netiksliu žemėlapiu.

        Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
        Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	156,1 kB ID:	1706445

        Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
        Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	174,9 kB ID:	1706446

        Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
        Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	1 Size:	153,5 kB ID:	1706447

        Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
        Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	1 Size:	162,9 kB ID:	1706448

        Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
        Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1706449

        Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
        Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	1 Size:	169,7 kB ID:	1706450

        Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
        Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	1 Size:	159,2 kB ID:	1706451

        Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
        Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	1 Size:	172,6 kB ID:	1706452

        Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
        Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1706453

        Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
        Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	1 Size:	172,5 kB ID:	1706454

        Dabar galvoju, kaip galima džiaugtis ir naudotis tokiu žemėlapiu. Tarkim, nuo Jono pamėgto "Lidl" Stanevičiaus g. tektų nusigaut prie TV bokšto pažiūrėt renginį kovo 11 d. Manau, mano kažkada pateiktu žemėlapiu lengviau nuvažiuot ir prognozuot kas laukia. Šiaip žemėlapis kurtas atsižvelgiant į kuo saugesnį eismą pradedantiesiems dviratininkams, automobilių trumpos atkarpos pažymėtos tik esant mažam eismui, visur kitur oficialūs dvirtakiai ir rekreaciniai takeliai, pravažiavimai: https://www.google.com/maps/d/u/0/ed...001444488&z=13
        Click image for larger version  Name:	final.jpg Views:	1 Size:	198,7 kB ID:	1706455


        ​ ​​​
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Kadangi visas tavo minimas vietas esu išmaišęs dviračiu skersai ir išilgai, galiu ir pakomentuoti.

          Parašė dondc

          Plytinės g. žymima, kaip "Kitos trūkstamos jungtys" – realybėje takai atskiri, net su spalvota pervaža, važiuoti gatve draudžiama.
          Click image for larger version Name:	1.jpg Views:	1 Size:	156,1 kB ID:	1706445
          Ten nėra dviračių tako, tik kažkas pripeckiota ant šaligatvio dažais iš tų laikų, kai dar nebuvo supratimo, kas yra ir kas nėra dviračių takas.


          Miglos g. ilga, labai patraukli ir oficiali dviračių trasa, kuri žemėlapyje tik "projektuojama". Iš žemėlapio panašu, kad tik nesirinkti tokios trasos, dar kalnų dviračio prireiks per mišką važiuojant.
          Click image for larger version Name:	2.jpg Views:	1 Size:	174,9 kB ID:	1706446
          Nėra ten dviračių tako. Kažkoks duobėto asfalto ruožas, ankstesnių administracijų tik dėl jiems žinomų priežasčių pažymėtas kaip "dviračių takas". Ten dabar planuojamas dviračių takas. Taigi žemėlapis yra spot on.

          Aplink Vingio parko estradą išvis pagal žemėlapį nėra jokių takų, tad turbūt, geriau išvis automobiliu atvažiuot.
          Click image for larger version Name:	3.jpg Views:	1 Size:	153,5 kB ID:	1706447
          Ten yra didelis bendro naudojimo asfalto plotas, kuriame atskirtų takų išties nėra.

          Naujoji Pilaitė visa išraizgyta dviračių takais, nors ir visai nepatraukliais, bet oficialiai gatve važiuojant gautum baudą.
          Click image for larger version Name:	4.jpg Views:	1 Size:	162,9 kB ID:	1706448
          Kurgi ne. Panašiai, kaip ir Miglos g.? Pilaitėje buvau ant dviračio ne kartą. Jokių dviračių takų ten nėra ir baudos tikrai negautum.

          Tas ženklas ties kolegija prie Spaudos rūmų yra panaikintas, bet žemėlapyje išliko.
          Click image for larger version Name:	5.jpg Views:	1 Size:	172,8 kB ID:	1706449
          Ten yra trumpa normalaus dviračių tako atkarpa. Žemėlapis vėlgi spot on.

          Sausio 13-osios g. yra nurodyta atkarpa aplink naująjį 9 a. daugiabutį, bet tokių pat parametrų dviračių takas nebežymimas žemėlapyje toliau link TV bokšto. Būna naikinami nupaišyti dviračių takai, bet po puse identiškos trasos nenaikina, tad žemėlapis bet kuriuo atveju klaidinantis.
          Click image for larger version Name:	6.jpg Views:	1 Size:	169,7 kB ID:	1706450
          Nėra ten jokio tako. Vėlgi, kažkas papeckiota ant šaligatvio.

          Nuo Lakūnų g. į šiaurę nėra jokio dviračių tako ir niekada nebuvo.
          Click image for larger version Name:	7.jpg Views:	1 Size:	159,2 kB ID:	1706451
          Meluoji. Tarp Lakūnų g. ir Kareivių g. yra puikus dviračių takas.



          Olimpiečių g. labai populiari ir ilgo maršruto dalis. Rodoma, jog tik projektuojama.
          Click image for larger version Name:	8.jpg Views:	1 Size:	172,6 kB ID:	1706452
          Vėlgi, senų laikų papeckiojimai, kurie su dviračių taku neturi daug bendro. Niekada tuo "taku" nesinaudoju ir nerekomenduoju kitiems, nes tai yra elementariai pavojinga.


          Sluškų g. irgi seniausiai įrengta atkarpa.
          Click image for larger version Name:	9.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1706453
          Čia išvis LOL

          Labai ilga atkarpa Batoro g. nuo Olandų g. iki Mildos g. nors nėra dviračių takas, bet įprastai tokiose vietose kitur mieste ar užmiestyje dangos pažymimos, kaip bendras dviračių ir pėsčiųjų takas. Žemėlapis realiai atbaido nuo šios egzistuojančios, bet nežinomos jungties paprastus žmones (ne sportininkus). Asfaltas.
          Click image for larger version Name:	10.jpg Views:	1 Size:	172,5 kB ID:	1706454
          Nėra ten tako. Vėlgi, kažkokia labai sena šaligtavio/asfalto atkarpa, kuri gal ir tinkama iš bėdos važiuoti dviračiu, bet tai nėra normalus dviračių takas.


          Ateityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:

          1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
          2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.
          Paskutinis taisė John; 2019.03.12, 22:41.

          Comment


            Pradžiai reikia atskirti du klausimus: žemėlapis kaipo toks ir duomenys/duomenų aktualumas.

            Dėl žemėlapio. Konkrečiai šiuo atveju klausimas apie dviračių infrastruktūros klasifikaciją. Galima siūlyti, ką konkrečiai pakeisti, kad žemėlapis būtų patogesnis. Tik reikia neįkliūti į naujoko spąstus, kai galvojama „sužymėsiu viską, ir dangą, ir amžių, ir kalnuotumą, ir užimtumą, ir garso/aplinkos taršą ir t.t. ir pan.“ - tada gaunasi 100 klasių ir todėl praktiškai ne tik neįmanoma tokio žemėlapio palaikyti, bet dar ir paprastam naudotojui jis yra mažiau naudingas, todėl, kad reikia stipriai galvoti, kad suprastum kur yra kas. Tarkim mano galva iš dviračių žemėlapio galima būtų išimti oranžinius punktyrus - „jungiamas“ grandis, nes jos yra labai subjektyvios, neturi nieko matomo vietoje/ant žemės. Tegul žemėlapyje matosi, kad dviračių takai nesujungti į vieną tinklą.

            Dėl duomenų. Kaip minėjo Riesutas, tai atviras žemėlapis ir todėl gyvas jis tiek, kiek yra norinčių jį pildyti. Pildyti galima:
            • prisijungus prie OpenStreetMap projekto
            • registruojant pastabas openstreetmap.org svetainėje (http://garmin.openmap.lt/prisidekite.html)
            • siunčiant čia į forumą (ar man privačiai) nuotraukas su aprašymu ar padarius žemėlapio ekrano kopiją (screenshotą) ir ten nubraižius pataisymus.
            Taigi reikia tik noro. Realiai užtektų vieno žmogaus vienam rajone (gal ir mažiau), kuris važinėtų dviračiu ir praneštų apie pasikeitimus. Duomenų pakeitimas duombazėje - minučių reikalas.
            (beje, tai aktualu ne tik Vilniuj)

            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves?
            Yra fizinis tarpas tarp važiuojamosios dalies ir dviračių/pėsčiųjų tako. Pavyzdys tako einančio kartu su gatve - Olimpiečių gatvė.

            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise?
            Iš principo taip, jei pripaišyta ir miesto savivaldybė tą atkarpą vis dar laiko dviračių taku.

            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti.
            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija...
            Ačiū už pastabas. Sutvarkyta pagal tai, kas nurodyta John nurodytame žemėlapyje.
            Šiaip kažkada jau buvo bandyta tvarkyti OpenStreetMap dviračių duomenis pagal Vilniaus savivaldybės duomenis, bet tada aš radau keletą rimtų nesutapimų su tikrove (net specialiai pasivažinėjau ir patikrinau), todėl VS dviračių duomenų naudojimas buvo pristabdytas. Gal dabar situacija kitokia?

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              OpenStreet primenu yra atviras žemėlapis ir kiekvienas gali prisideti jį tvarkant. O netikslios ir trukstamos informacijos faktas yra tik bendros situacijos dviračių srityje veidrodis Lietuvoje.
              Nežinau, kas gali ar negali ir kiek jis atviras, nes man tai mažai rūpi. Tiesiog konstatuoju faktą, kad tas žemėlapis yra labai smarkiai netikslus.

              Comment


                Na, aš OSM pasitikiu labiau, nei savivaldybės žemėlapiais. OSM galima naudoti ne vien rankinei maršrutų paieškai, ir tie maršrutai išeina visai geri. http://brouter.de/brouter-web/

                Comment


                  Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ten nėra dviračių tako, tik kažkas pripeckiota ant šaligatvio dažais iš tų laikų, kai dar nebuvo supratimo, kas yra ir kas nėra dviračių takas.
                    [Plytinės g.] Kad policija nebaudžia nereikia sakyti, gal ir ne dažnai, bet būna ieško priekabių. Užtat ne kartą girdėjau, jog net sportininkų gausią grupę nugrūdo ant sudrožto šaligatvinio tako Fabijoniškėse palei Ukmergės g. bei ant kelis dešimtmečius neremontuoto tako Nemenčinės pl.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Nėra ten dviračių tako. Kažkoks duobėto asfalto ruožas, ankstesnių administracijų tik dėl jiems žinomų priežasčių pažymėtas kaip "dviračių takas". Ten dabar planuojamas dviračių takas. Taigi žemėlapis yra spot on.
                    [Milglos g.] Reikia skirti standarto neatitikimą nuo ilgo neremontavimo. Automobilių kelias, tarkim Vilnius-Utena jau uždarytas nuo visuomenės, nes ten betono plokštės išsikilnojusios? Ne. Taip ir Miglos g. remontas nepakenktų, nors asmeniškai, manau, ten viskas dar normaliai.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ten yra didelis bendro naudojimo asfalto plotas, kuriame atskirtų takų išties nėra.
                    [Vingio parkas] Taigi pagal KET reik vadovautis kelio ženklinimu, kuris akivaizdžiai matomas nuotraukoje.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kurgi ne. Panašiai, kaip ir Miglos g.? Pilaitėje buvau ant dviračio ne kartą. Jokių dviračių takų ten nėra ir baudos tikrai negautum.
                    [Pilaitė] Tai jei ten nėra jokių takų, kodėl identiški takai (vieno metro pločio iš pilkų trinkelių) palei patį prospektą pažymėti žemėlapyje, jog neatitinka standarto ir yra, o jau ten kur daugiabučiai su analogiškais takais – jau nebe pažymėti? Žemėlapis taiko dvejopus standartus?..

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Nėra ten jokio tako. Vėlgi, kažkas papeckiota ant šaligatvio.
                    [Sausio 13-osios g.] Tai jei ten nėra jokio tako, kodėl du trečdaliai trasos nepažymėti žemėlapyje, bet atkarpa ties tavo mėgstamu vietnamiečių restoranu – tos pačios specifikacijos dviračių takas – jau pažymėta, kaip neatitinkanti standarto? Gal paskambink į savivaldybę, pasakyk, kad eilinis žemėlapio brokas.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Meluoji. Tarp Lakūnų g. ir Kareivių g. yra puikus dviračių takas.
                    [Lakūnu g.] Pripažįstu, šiandien įsitikinau. Vadovavausi įkelta ortofoto nuotrauka, kur akivaizdžiai buvo įrengta tik žemiau Lakūnu g.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Vėlgi, senų laikų papeckiojimai, kurie su dviračių taku neturi daug bendro. Niekada tuo "taku" nesinaudoju ir nerekomenduoju kitiems, nes tai yra elementariai pavojinga.
                    [Olimpiečių g.] Kaip bebūtų labai populiarus, o standartas aukštesnis, nei "papeckiojimai", kaip sakai. Skirtingos trinkelės nuo šaligatvio, abipus įrėmintas į raudonos spalvos "ištisines" skersas trinkeles, plotis adekvatus. Toks pat principas reprezentaciniame Konstitucijos pr., bet pagal žemėlapį Konstitucijos pr. žymėti reikia, o Olimpiečių g. – ne. Kodėl?

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Nėra ten tako. Vėlgi, kažkokia labai sena šaligtavio/asfalto atkarpa, kuri gal ir tinkama iš bėdos važiuoti dviračiu, bet tai nėra normalus dviračių takas.
                    [Batoro g.] Oficialiai nepažymėta, bet tokio pat standarto asfaltas yra palei Nemenčinės pl., kuris statytas 1975 m. ir likęs labai ilgas ruožas be jokio remonto nuo pastatymo. Tavo žemėlapis visą atkarpą priskiria prie geros kokybės takų. Praeito rudens realus vaizdas skiriasi tik tuo, kad, atrodo, prailgino apsauginį barjerą keliais metrais ties tuo posūkiu. Atkreiptinas dėmesys, kad danga ties pavojingiausia vieta yra tiesiog "sunaikinta", bet pagal žemėlapį viskas idealu. Prašom atvažiuoti su vaikais:
                    Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	116
Size:	176,1 kB
ID:	1706671

                    ---------------
                    Papildant

                    Kodėl tavo geriausias žemėlapis nepažymi kelių metrų praeitais metais pilnai ištisiniu būdu perasfaltuoto tako nuo Verkių rūmų teniso kortų iki upelio / krioklio? Takas konvertuotas iš automobilių gatvės, įrengtos klombos su atšvaitais ir grasinančia lentele, jog teritorija filmuojama, suprask, nemėginkit įvažiuot su mašina:
                    Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	62
Size:	163,6 kB
ID:	1706672

                    Naugarduko g. rodo, jog takas neatitinka kokybinio standarto, bet jis ką tik nutiestas su "Maximos" rekonstrukcija, raudonas asfaltas, adekvatus plotis, pervažos per sankryžas net. Vieną tik broką fiksavau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/64399
                    Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	60
Size:	138,4 kB
ID:	1706674

                    Tas pats žemėlapis pats sau prieštarauja. Nurodo, kad esamas takas ant viaduko atitinka standartą ir nerekonstruotinas, bet spustelėjus rašoma – takas per siauras, kokybės neatitinka. Beje sumeluota, kad ten trinkelės. Realybėje plotis 1,25 m abipusio tako, be apsaugos zonų:
                    Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	70
Size:	172,9 kB
ID:	1706673

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ateityje, norint išvelngti nusišnekėjimo, patarčiau padaryti porą dalykų:

                    1. Bent retkarčiais užlipti ant dviračio ir pasivažinėti.
                    2. Nenaudoti Street View vaizdų iš 2012, kai kalbi apie 2019 situaciją.
                    Patariu pasiduoti diskusijoje, nes tokių žemėlapio neatitikimų greitai nepritrūksiu, tad fatalinis nokautas neišvengiamas, o su 2012 vaizdais aš tau dar pasidavinėju, nes tos atitinkamos atkarpos 2019 m. vis labiau nusidėvi ir žemėlapis dar labiau beprasmiškas dėl savo ir taip labai gausių netikslumų.

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
                    Tavo tas savivaldybės žemėlapis, tai turbūt varškės grūdėtumo klasę rodo.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Pasitikėti gali kuo nori. Pavyzdžiui, Vilniuje daug žmonių pasitiki Uspaskichu. Aš kalbu apie žemėlapių pateikiamos informacijos tikslumą. OSM rodo labiau pieno riebumą, nei dviračių takus Vilniuje.
                      Yeah, well, you know, that's just like your opinion, man.

                      Comment


                        Lazdynų dvirtakis netoli RIMI.







                        Comment


                          Smagu pagaliau sulaukti foto atnaujinimo, o ne tik neišsenkančių diskusijų

                          Comment


                            https://www.facebook.com/cycle4vilni...type=3&theater

                            Siūlau rašyti savo pastebėjimus.

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	IMG_20190319_174449.jpg
Views:	79
Size:	503,6 kB
ID:	1708362 Paupys.


                              Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173621.jpg Views:	1 Size:	480,7 kB ID:	1708355Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173325.jpg Views:	1 Size:	509,6 kB ID:	1708356Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173053.jpg Views:	1 Size:	489,6 kB ID:	1708357Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_173047.jpg Views:	1 Size:	523,6 kB ID:	1708358Click image for larger version  Name:	IMG_20190319_172750.jpg Views:	1 Size:	536,3 kB ID:	1708359
                              Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.19, 19:29.

                              Comment


                                Pėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Pėsčiųjų takas yra gėdingai siauras.
                                  Aš kažkaip pagalvojau, kad pėstiesiems ir yra tas platesnis po šviestuvais. Ne?

                                  Comment


                                    Nu nežinau... o kur tada dviračių takas? Tas metro takelis?

                                    Comment


                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-03-19-21-03-31-290_com.google.android.apps.docs.png
Views:	75
Size:	376,5 kB
ID:	1708384
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nu nežinau... o kur tada dviračių takas? Tas metro takelis?
                                      Ne, tas platus tai dviračių takas. Tiesiog viršutinio sluoksnio dar nėra, dėl to asfaltas ne raudonas.
                                      Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.19, 21:04.

                                      Comment


                                        Tai tuomet spėkit su kuria nuomone sutiks dauguma pėsčiųjų, mano ar projektuotojo?

                                        Comment


                                          Kurių bus daugiau (pėsčiųjų ar dviratininkų), tie platesnį taką ir užims . Realiai tai pėstiesiems daug vietos nereikia ir jiems lengviau prasilenkti. Problemų kiltų nebent jei ta vieta pasidarys populiari ir pėsčiųjų srautas bus didelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X