Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matytParašė Creatium Rodyti pranešimą
 Biški fake news dėl nutukimo.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų?Parašė abruo Rodyti pranešimąO dviračių takas ten - pinigų švaistymas. Yra ir lygesnių, ir trumpesnių maršrutų iki centro, pvz, pro Belmontą. Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu. Liktų nebent važiuoti su eismu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2014 metų duomenimis Lietuva yra per vidurį tarp ES šalių. Pasaulio mastu esam kažkur gal ~40-60 vietoje (iš akies sakau, neskaičiavau tiksliai pozicijos).Parašė John Rodyti pranešimąReiktų parašyti Eurostatui, nes jie nežino matyt 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 O per geležinkelį pastatyti naują dviratininkų viaduką tiesiogine prasme viduryje laukų? Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Ar iš pradžių palei Batoro gatvę, o po to zigzagais nukreipt per Belmontą? Pro Belmontą abiejose pusės gatvės irgi įdomios. Padaryt visu ilgiu normalų dvirtakį vietos nėra. Nebent investuoti labai labai daug į žemės darbus ir keisti reljefą teritorijoje kuri įeina į regioninį parką Liktų nebent važiuoti su eismu. Liktų nebent važiuoti su eismu.
 
 Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei apie atkarpą tarp lauko darželio ir Belmonto - reiktų perstatyt bent tiltuką per Vilnelę ties darželiu. Aišku ten sąlyginai paprasta. Dar reiktų sutvarkyti visą tą kalniuką, kad užlipt iki Batoro gatvės. Ir dvirtakyje šiek tiek pakilimo būtų. Aišku arklio dalis nusiima. Bet status siauras keliukas irgi nėra labai viliojantis. Be to, darant per Batoro kalną Pučkorių atodanga gautų normalų susisiekimą. O normalų dvirtakį nuo centro pusės iki Batoro kalno viršaus šiaip ar taip reikia padaryti - būtų susisiekimas į Rokantiškes ir visus aplinkinius sodus. Reiktų paskaičiuoti kiek gautųsi kilometrais, bet įtariu tiesi Batoro gatvė būtų gerokai trumpiau nei vingiuotos alternatyvos per šalutines gatveles.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąBelmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
 
 Mano pradinė mintis buvo nuo Vileikos piliavietės per pievas iki Pučkorių piliakalnio. Dabar ten labai smagus takelis. Tik persikėlimas per geležinkelį komplikuotas.
 
 Klausimas kiek gautųsi išplatinti tą kelią be didelių investicijų. Tarp Policijos žirgyno ir Belmonto ten toks įdomus reljefas. Esamos gatvės turbūt nesigautų siaurinti, ten ir dabar sunku prasilenkti sutikus didesnių gabaritų transportą.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąNuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Tai būtų pats geriausias variantas - pro Belmontą, Paplaują, Paupį, nes niekas nekils nei į Pūčkorių atodangos kalną, nei į Olandų gatvę. Greičiau jau nusipirks elektrinius paspirtukus ir su jais važiuos 6G iki centro. Dėl to ir sakau, kad būtų pinigų išmetimas.Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
 Belmonte taigi yra takas nuo lauko darželio palei senąją patrankų liejykla link užtvankos prie Belmonto - čia nieko naujo statyti nereikia,o ir dviratininkams daug saugiau ir patogiau,nes reljefas lygus, į kalną kilti nereikia.
 
 Nuo Belmonto link Paplaujos gatvės galėtų palei esamą kelią padaryti dviračių taką, į Paplaujos g. Nukreipti per jau esama tiltuką per Vilnelę ir sujungti su šiais metais planuojamu statyti dviračių taku - mano manymu taip daug patogiau būtų (nereikia kilti į kalną), daug saugiau, daugiau gražių vietų būtų aplankoma važiuojant dviračiu, o ir prasmės daugiau, nes tada tas Paplaujos dviračių takas turėtų tęstinumą.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra dar vienas nemirtingas: "Nu baik tu, lietuviai niekada neperlips ant dviračio iš mašinos".Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Suomijoje dviračių takams atsirasti buvo lengva. Šaligatviai yra ne iš trinkelių, o asfalto. Asfaltas yra geros būklės. Uždedi ženklą "bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ir turi rezultatą 
 
 Trūkumas - segreguotos trasos gana siauros, dažniausiai ženklinimu ant asfalto. Vis tiek Olandija man labiau prie širdies Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku. Lietuvoje miestuose gana daug erdvės, tinka atsirasti platiems šaligatviams su raudonu taku.
 
 Šaltinis: Google Street View kelios random vietos. 2011 m. rodo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
 Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.
 
 Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
 
 Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar daugiau detalių išlindo, nes šis žemėlapis sukėlė nedidelę bangelę OpenStreetMap bendruomenėje. Taigi žemėlapyje rodomi pažymėti „dviračių maršrutai“. Taigi jei kažkokia šalis (šiuo atveju Olandija) turi daug sužymėtų maršrutų, kurie gali eiti ir paprastais automobilių keliais (be absoliučiai jokio pritaikymo dviračiams, nekalbant apie atskirtus takus), tai žemėlapyje ir matysis, kaip labai labai daug „dviračių takų“.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.
 Netgi siūloma nekelti šio dalyko per daug į viešumą, nes kai kurios šalys gali pasinaudoti proga ir „priburti“ dviračių infrastruktūros tiesiog paskelbdamos kai kurios kelius „dviračių maršrutais“.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
 Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apačioje dešinėje galima įsijungti legendą. Bet žemėlapis vis tiek nėra tikslus. Smarkiai netikslus.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 pagal sia nuoroda nelabai aisku kas kuria spalva pazymeta, bet jei tai viskas dviraciu takai, tai tikrai ne. Sunku vertint kas cia prizymeta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo kada Narbuto gatveje dviraciu takas atskirtas nuo gatves? Pazymim tada visas vietas kur ant saligatviu dazais pripaise? O Laisves pr, Asanaviciutes g. asfaltuoti dviraciu takai nepazymeti. Sausio 13-osios nera jokio dviracio tako, (buvo kazkada keleta metru atskirta dazais ant saligatvio), kodel ten zalia linija... Na ir visas zemelapis toks..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
 Svarbi detalė - „Based on OpenStreetMap data“.
 Dviračių infrastruktūros oficialių duomenų nėra (už Vilniaus ribų). Dviračių infrastruktūra iš ortofoto nelabai matosi (sunku atskirti, kur pėsčiųjų, kur dviračių, kur bendras takas). Taigi norint sužymėti reikia vietos žinių. Todėl už Vilniaus ribų dviračių infrastruktūra sužymėta prastai.
 
 Galite pažiūrėti specialiai dviračių takams skirtame žemėlapyje.
 
 Bet žinoma tiesos yra. Kuo mažiau dviratininkų, tuo mažiau ir žyminčių dviračių takus OpenStreetMap žemėlapyje.
 
 Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitas irgi gaidiškas ir daug ką taip pat suplaka į vieną (tiesa, panagrinėti numatytas projektuoti atkarpas buvo įdomu). Pasak žemėlapio, ši atkarpa „atitinka standartą”:Parašė John Rodyti pranešimą
 Blogas žemėlapis, nes suplaka viską į vieną - tiek normalius naujus takus (kaip Vileišio g.), tiek jau baigiančius nusitrinti papeckiojimus ant išlūžusių šaligatvių, kurie su dviračių taku neturi nieko bendro.
 
 Kol kas vienintelis tikrai geras žemėlapis, kurį žinau ir kuriuo vadovaujuosi važiuodamas dviračiu, yra šis (filtre reikia pasirinkti "Dviračių planas pagal įrengtumo statusą"): http://sisp.maps.arcgis.com/apps/web...a924ff55700946
 
 
 Rodo, jog, šie takai vienodai neatitinka standarto. Aha, labai panašūs (tiesa Pašilaičių g. takui trūksta remonto ties įvažiavimais į kiemus, nuo parkuojamų automobilių, bet ne standarto!):
 
 
 O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai, bet galima pasitikrinti rūpimą kasdienio maršruto atkarpą, jei tokia yra (užėjus ant nuorodos, reikia naujai pasirinkti „activity type: dviratis”):
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Parašė Nitro Rodyti pranešimąStrava heat map'as nieko bendro su dviračių takais neturi. Strava naudoja sportininkai, tai tiesiog išryškėja sportininkų maršrutai - kažkiek jie sutampa su dviračių takais, bet didžioji dalis tiesiog plentininkų maršrutai gatvėmis, ar MTBšniku maršrutai miškais. Kalba ėjo apie: Kalba ėjo apie:
 Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAj aj salta, lyja, klimatas Lietuvoje dviraciams ne tas! Paziurekit i zemelapio virsu.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 O šiaip dar šis itin populiarus žemėlapis – ne takų, bet visų naudojančių GPS, įtariu dauguma sportininkai.
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment



 
							
						

Comment