Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arnas5743 Rodyti pranešimą
    Nežinau į kurią temą rašyti, bet gal kas nors žino, kada turėtų prasidėti Neries kairiosios krantinės atnaujinimas?
    Šiemet. Rangos konkursas jau turėjo baigtis.

    Comment


      Darbų riba ties Sietyno g. Centro link:
      Click image for larger version

Name:	20190223_130311.jpg
Views:	91
Size:	207,9 kB
ID:	1702431

      Nusukimas į Vakarinį aplinkkelį. Pilaitės link:
      Click image for larger version

Name:	20190223_130425.jpg
Views:	76
Size:	200,1 kB
ID:	1702432

      VSD rūmai dešinėje
      Click image for larger version

Name:	20190223_130619.jpg
Views:	87
Size:	236,2 kB
ID:	1702433

      Bortų HQ (headquarters) ties Senosios Pilaitės keliu. Už sankirtos vienintelis Zuoko nutiestas raudonas kilometras:
      Click image for larger version

Name:	20190223_130739.jpg
Views:	73
Size:	212,2 kB
ID:	1702434

      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Kelio žymėjimas palei Laisvės pr. ir nauji vingiai link Asanavičiūtės g.:
        Click image for larger version

Name:	1a_20190223_131843.jpg
Views:	52
Size:	235,4 kB
ID:	1702438

        Važiuojam su vaizdu atbulom:
        Click image for larger version

Name:	1b_20190223_131646.jpg
Views:	58
Size:	231,3 kB
ID:	1702439

        Turbūt MTB / dirt tipo trasos ruožas:
        Click image for larger version

Name:	1c_20190223_131534.jpg
Views:	57
Size:	246,1 kB
ID:	1702440

        Sukamės su vaizdu į priekį palei Asanavičiūtės g. Pagal schemą, ties perėja turėjo būti nusukimas į Pasakų parką:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132224.jpg
Views:	55
Size:	235,6 kB
ID:	1702441

        Rekonstruoja šaligatvį, o vėl nuleidžia prieš iškilią perėją:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132352.jpg
Views:	53
Size:	209,4 kB
ID:	1702442

        Su perėjos reikalais tas pats ir čia. Atkreiptinas dėmesys į VVT laukimo zoną – tokios kombinacijos dar nemačiau:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132537.jpg
Views:	59
Size:	272,4 kB
ID:	1702443

        Kaip gi be aftatransporto:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132610.jpg
Views:	52
Size:	240,3 kB
ID:	1702444

        Prie Vakarinio aplinkkelio:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132816.jpg
Views:	56
Size:	208,0 kB
ID:	1702445

        Trasos pabaiga. Takas pareina į trinkelių taką per viaduką. Manau, turėjo tiesti šaligatvį dvirtakio dešinėje. Ant viaduko dvirtakis prie gatvės. Įdomu, kaip sužymės:
        Click image for larger version

Name:	20190223_132929.jpg
Views:	50
Size:	204,5 kB
ID:	1702446
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Čia buvo numatyta jungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Architektų g. Schemoje buvo pasirinktas esamas takas dešinėje, bet jis po ledu:
          Click image for larger version

Name:	20190223_133609.jpg
Views:	53
Size:	292,1 kB
ID:	1702448

          Vaizdas atgal. Keičiant schemos planus, būtų galima tiesti naujai, neapledėjusia trajektorija:
          Click image for larger version

Name:	20190223_133643.jpg
Views:	55
Size:	343,5 kB
ID:	1702449

          Click image for larger version

Name:	20190223_133812.jpg
Views:	53
Size:	301,1 kB
ID:	1702450

          Ties šiauriniu Architektų g. viaduku darbai nepradėti:
          Click image for larger version

Name:	20190223_134046.jpg
Views:	53
Size:	241,1 kB
ID:	1702451

          Vaizdas į priešingą pusę. Sugebėta įrengti trinkelių salelę su bortais, nors schemoje jų nebuvo numatyta:Click image for larger version

Name:	20190223_134138.jpg
Views:	51
Size:	240,0 kB
ID:	1702452

          Kita viaduko pusė. Darbai gražiai užbaigti:
          Click image for larger version

Name:	20190223_134520.jpg
Views:	55
Size:	241,9 kB
ID:	1702453

          Prie kablio dar betrūksta priekabos prikabintos:
          Click image for larger version

Name:	20190223_135014.jpg
Views:	60
Size:	249,3 kB
ID:	1702454

          Pietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
          Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	88
Size:	243,6 kB
ID:	1702455

          Jei sugebama parkuoti įstrižai, tai, manytina, turėtų tilpti lygiagrečiai sumontuoti ratų atmušėjai išlaikant STR apibrėžtą 0,75 m atstumą. Jie buvo žadėti:
          Click image for larger version

Name:	20190223_135656.jpg
Views:	52
Size:	255,1 kB
ID:	1702456

          „Ąžuoliuko Iki”. Labai reiktų šaligatvių lanko dvirtakio kairėje, man atvažiuojant moteris pabūgo manęs, nors suprato, jog eina neteisingai:
          Click image for larger version

Name:	20190223_135830.jpg
Views:	57
Size:	248,0 kB
ID:	1702457
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Pietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
            Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	88
Size:	243,6 kB
ID:	1702455
            Liukas čia jau kaip suprantu pakeistas? Ką pasakys dviratininkai? Skylės ne per didelės? Nekyla pavojaus pagauti rato? Nes šiaip tai jau būna ir su mažesnėmis skylėmis.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              „Ąžuoliuko Iki”. Labai reiktų šaligatvių lanko dvirtakio kairėje, man atvažiuojant moteris pabūgo manęs, nors suprato, jog eina neteisingai:
              Click image for larger version  Name:	20190223_135830.jpg Views:	1 Size:	248,0 kB ID:	1702457
              Arba galima buvo sumažinti visą VT kišenę. Visvien pirma juosta visad užparkuota, tai joje ir gali stoti autobusai. Vietoje kišenės atsistotų paviljonas, ir nebereiktų kažkokių vingių. Atrodytų tvarkingai ir vakarietiškai. O dabar labai krenta į akis, kad nueita lengviausiu keliu.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Arba galima buvo sumažinti visą VT kišenę. Visvien pirma juosta visad užparkuota, tai joje ir gali stoti autobusai. Vietoje kišenės atsistotų paviljonas, ir nebereiktų kažkokių vingių. Atrodytų tvarkingai ir vakarietiškai. O dabar labai krenta į akis, kad nueita lengviausiu keliu.
                Siulot atsisakyt kisenes? Tipo kaip gejropoje? Turi but dvi juostos plius kisene. Nes tris tankai neprasilenks, o kaip Putinas prie telecentro atvaziuos. Hoho, viskas turi buti kaip Gorbaciovo laikais, tas dar gyvas, rodys kelia.

                Ok, rimtai tai labai liudna viskas ka cia matau.. net nesinori komentuot, kiekvienoje nuotraukoje KET pazeidimai, tvarkoma viskas kvailai, raudonas pigmentas taip ir nepasikeite - visas sniegas aplink buvo raudonas (kol buvo), takai po keliu metu taps neaiskios blankios purvinai-pilkos spalvos. Priasfaltuoja 15cm nuo medziu..

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	88
Size:	243,6 kB
ID:	1702455
                  Čia išsilavinę ir kultūringi miestiečiai atvažiavo į knygų mugę...

                  Comment


                    Edit
                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.25, 17:59.

                    Comment


                      Bėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Bėgti nuo sprendimų visada yra lengviau. Norint geros infrastruktūros tikrai yra lengviau išvažiuoti ten, kur ji yra, nei ją kurti ten, kur gyveni. Jau tampa banalu sakyt, kad visko per dieną nepadarysi, bet tai išlieka tiesa. Nėra specialybės, į kurią įžengęs naujas žmogus gali tiesiog imt ir viską padaryt tobulai. Visi tobulėja, tą daro darydami darbus. Pradžioje prastus, vėliau kiek geresnius, o po kurio laiko ir net labai gerus. Tas pats ir infrastruktūroje. Negalima tikėtis, kad tiek laiko nieko nedarę arba darę paprastai, staiga imsim ir pradėsim daryt pagal geriausius ir naujausius standartus. Tam kartais yra ne tik teisinių trukdžių, bet ir kitų. Mokytis daryti gerą infrastruktūrą irgi užtrunka. Kiek laiko prireikė, kad nustotų projektuoti skersinius bortus dviračių takuose? Kelių metų pinginant atsakingus asmenis. O raudoni dviračių takai? Daryti gerai išmokti užtrunka laiko, o to mokytis turi visi su sritimi susiję.
                        Na gerai, nuraminai. Ačiū už atsakymą Infrastruktūra yra turbūt mane labiausiai trigerinanti tema (gal tik koks labai neigiamas migracijos saldo labiau trigerina, jei būna), nes pats domiuosi, svajoju ir kuriu savo galvoje infrastruktūros sprendinius. Aš pats kažkada pradėjau vystyti mintį, kad nuo duobėtų ir apleistų miestų kilsime po truputį, iš pradžių su žemesne kokybe, o paskui kilsime aukštyn. Atrodė protingai, BVP auga, reiškia pinigų tvarkymui ir kokybei bus daugiau Bet kartais pasijaučiu, kad problemų niekada neišspręsim ir niekada nepavysim Vakarų, yra iš visur lendančių įvairių grėsmių ir tendencijų, ne tik infrastruktūroje, bet ir soc. klimate ir t.t. Tai manęs ne šiaip neramina, o tiesiog erzina komentarai, kad situacija stagnuojanti, ne dėl to, kad jie neteisūs, bet dėl to, kad turiu su tuo sutikti ir taip ir atrodo. Pagr. komentarą ištrinu.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.25, 18:02.

                        Comment


                          Pas kiekviena savi galvos skausmai. Vienas skausmingai mato, kad visas namas nerenovuotas ir kaip zoologijos sodas suvarytas skirtingais istiklinimais, kitas mato tik saskaita uz siuksliu isvezima, trecias reklamas ant autobusu o didzioji dalis isvis nieko nemato ir pvz sako, kad mes gyvename policineje respublikoje, kurioje viskas uzdrausta. Kiekvienas savaip eina is proto ir skirtingai ima skirtingus dalykus sau i plaucius. Bet broko matymas infrastrukturoje ar architekturoje tai yra zingsnis i prieki. Yra seniai atrastos formules, kaip turi visa tai funkcionuoti ir reikia ju laikytis. Jei meras butu Imbrasas ir nebutu visokiu internetu, tai tikriausiai ir senos skodos butu puikus VT transportas.

                          Comment


                            Nereikėjo trinti.

                            Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, bet naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.

                            Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.
                            Paskutinis taisė Creatium; 2019.02.25, 18:32.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Nereikėjo trinti.

                              Bet ar tikrai situacija negerėja, nesimato teigiamų tendencijų? Aš ko gero sunkiai rasčiau sritį, kur dabar tiesiama infrastruktūra būtų suprojektuota blogiau nei anksčiau. Na, pavyzdžiui, stulpų viduryje šaligatvių praktiškai nebegaunam (išskyrus atskirus atvejus, ypač naujai rengiamuose projektuose to nerasi). Buvo priimtos pėsčiųjų takų įrengimo rekomendacijos. Dviračių infrastruktūros rekomendacijos irgi yra ir jų jau laikomasi rengiant naujus projektus. Duobės? Asfaltuojam tiek, kiek niekada anksčiau. Be abejo, kad norėtųsi pertvarkyti visas gatves, bet jeigu eisim tuo keliu, tai deja, bet toliau liksim duobių kraštu.

                              Aš matau tą patį kelią, kurį tu aprašei: pradžiai pasiekime ne blogos, o patenkinamos infrastruktūros lygį. Atsikratykime duobių, kreivų šaligatvių ir pan. Tada imkimės po biški pertvarkyti svarbias miestui gatves. Pavyzdžiui, savivaldybė nori pertvarkyti Ukmergės g. Tai mano nuostabai tas projektas sutinkamas su didžiausiu skepticizmu. Kodėl? Juk to dauguma čia trokšta. Norima gatvę pertvarkyti pagal vakarų pavyzdžius: tankiai apželdinti, susiaurinti iki minimalių reikalavimų, nutiesti dviračių takus ir pan.
                              Gerėja Kartais aš pats noriu prisidėti prie situacijos gerinimo, būti išgirstas, bet nenoriu tyčiotis ir muštis, nes man taip nepriimtina. Aš galiu parodyt pirštu, kad manęs netenkina situacija ir jei savivaldybė užsiėmusi kitais reikalais, tolesnių žingsnių nesiimu. Nors gal ir reikia gyvenime pakovoti dėl tikslų, bet kaip kraštutinė priemonė reikia imtis agresijos. Pamąsčiau, kad nuo žemesnio starto pradėję taip viskas neatrodys puikiai. Mane vis trigerina Lenkija, kad šalis labiau susitvarkius ir viskas atrodo labiau neat Western European nei Lietuvoje. Esu jaunas ir nežinau, ar Lenkija pradėjo nuo aukštesnio starto, ar mes tokie "dibilai ir kvailiai", kad taip atsilikom nuo jų. Įtariu standartai pas juos visada buvo labiau Western European. Laikėsi standartų, turi rezultatus. Mes kažkodėl manėm, kad Europos Sąjungoje praeisim su gana Third World standartų GOST'u, labiau vakarietiški standartai ateina tik šiam (2010s) dešimtmetyje ir tai yra keletas sričių, kur jų vis pasigendu (tvarkingesnis juostų sužymėjimas, krypčių žymėjimas, kai kurių kelio ženklų maketavimas ir pan.).

                              Comment


                                Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.

                                Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.

                                Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Vien pirštu baksnoti deja neužtenka. Neužtenka, nes tą daryt labai lengva ir tą daro daug kas. Pasakyt "čia negerai" nėra sunku, sunku yra pasakyt kaip padaryt, kad būtų gerai. Pavyzdžiui, dviračių takų rekomendacijos atsirado ne iš baksnojimo, kad "čia negerai", bet iš realių veiksmų. Žmonės ėjo (ir tebeeina) į viešus pristatymus, pastoviai rodo kaip reikėtų daryt atsakingiems. Ilgai užtrunka, reikalauja daug jėgų, bet tai duoda rezultatą. Jau mažų mažiausiai ką gali kiekvienas daryt, tai nusiųsti komentarus projektuotojams, kai paskelbiamas naujas projektas. Mažų mažiausiai. Bet ir tam reikia laiko: surinkti kas negerai ir duoti pavyzdžius kaip galima būtų patobulint.

                                  Galiausiai ne viskas susideda tik į žinias. Finansinės galimybės irgi yra didelis svertas. Lenkija yra gerokai ekonomiškai stipresnė šalis. Aišku, standartų susikūrimui ir laikymuisi tų milžiniškų lėšų nereikia, bet jų reikia norint turėti visas gatves, atitinkančias naujausius standartus.

                                  Galiausiai smagu yra tai, kad apskritai dabar imamasi kalbėti apie kokybę. Anksčiau išasfaltuodavo gatvę per metus ir visi plodavo atsistoję. Dabar jau mums to nebeužtenka, norim ir geriau. Tai yra ženklas, kad gerėja ne tik infrastruktūra, bet ir žmonių suvokimas. Bent kažkokios dalies. Kiti atseks iš paskos.
                                  Nu jo, pamąsčiau, kad finansiškai Lietuvai analogas galbūt galėtų būti Slovakija, nors ten vokiški infrastruktūros įrengimo standartai turėjo ateiti daug anksčiau nei į Lenkiją. Kiek aš pats buvęs fiziškai ten bei stebėjęs internete random driving video, Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.

                                  Jau ir man praėję ir šie metai yra lūžio metai Kaune, kai nebesidžiaugsiu atsistojęs, kad va sutvarkė gatvę ir trūkumus tai atsveria. Domiuosi ir domėsiuosi kaip situaciją vis labiau gerinti. Noriu, kad vis labiau būtų orientuojamasi į pėsčiąjį ir dviratininką. Manau, tai labai prisidėtų prie žmonių sveikatinimosi. Daug žmonių nenori išeiti pasivaikščiot savo 10000+ žingsnių, nes tiesiog nemalonu vaikščioti. Beje "Vieningas Kaunas" savo programoje paminėjo, kad pradės/pradeda vis labiau kreipti dėmesį į pėsčiuosius, tai irgi prisidės prie to, kad situaciją stebėsiu jautriau.

                                  Atradau YouTube kanalą BycycleDutch, tai daug sužinojau apie jų standartus, tie video mane maloniai paveikė Niekada neesu buvęs Olandijoje, bet turbūt šie video atsveria, ką būčiau galėjęs sužinoti šia tema ten negyvendamas.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Slovakija šiaip yra "daug arčiau Europos" ir BVP per capita jų didesnis nei Lenkijos, bet overall infrastruktūros būklė atrodo prasčiau nei Lenkijoje. Matyt nugali absoliutus ekonomikos dydžio faktorius.
                                    Dar tas, kad Lenkijoje, spėju, matei daugiausia magistralinius kelius, o Slovakijoje ir vietinį šaršalą. Praeitą rudenį teko savaitę praleisti prie Chiełmy kraštovaizdžio parko Žemutinėje Silezijoje (gyvenome Jastrowiec kaime), tai turiu pasakyti, kad ten teko pavažinėti baisiausiu asfaltu, kurį mačiau per dešimtis metų. Yra gerų naujų atkarpų, bet koks trečdalis vietinių kaimo kelių -- tai visiškas hardkoras. Labiausiai šokiruoja tai, kad tam pačiam kely kas pora kilometrų keičiasi nauja puiki danga, pusėtina gan nesmagi danga, ir visiškai šokiruojantis asfaltas, kur baisu, kad dviratyje varžtai neišbyrėtų.

                                    Kelias 365 prie Czartowska Skala:

                                    365 prie Stara Kraśnica

                                    Vietinis keliukas tarp Lipa ir Dobków


                                    Toj pačioj kelionėj teko pavažinėti plentais ir dvirtakiais ir Brandenburgo pietuose (Senftenberg, Ortrand, Plessa), tai, sakyčiau, Lietuvos krašto ir rajoniniai keliai asfalto būkle labiau primena mano matytus Vokietijos keliukus, nei mano matytus Lenkijos keliukus. L55 prie Jannowitz:


                                    Comment


                                      Matyt stipriausias efektas, kai važiuoji vietiniais krašto keliukais link didžiųjų Lietuvos miestų iš Lenkijos, o Lenkijoje raudonų numerių keliai galima skaityti kiek siauresni magistralinių kelių analogai. Spėju, sutvarkys Via Baltica, tai galbūt be kelio ženklų dizaino nebesijus skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos.

                                      Slovakijoje kaip tik atkreipiau dėmesį į labiau tranzitinius kelius (bet greitkeliai geri, krypčių dėstymas ten geras) ir ypač miestus, kad ne tokie vizualiai tvarkingi kaip Lenkijoje. Turbūt tam tikri dizaino elementai darė didelį įspūdį: turbūt blogiausias šriftas keliams Europoje (dabar jau naujiems ženklams pasikeitė į austrišką šriftą), labai neestetiški apšvietimo stulpai ir (labiau į šio forumo temą) labiau nei Lenkijoje susidėvėję šaligatviai. Tačiau, kadangi šalis yra "arčiau Europos", bendros tvarkos šiaip daugiau nei Lietuvoje. Mes tik dabar vejames, tačiau jaučiu, kad vejames mes visi ir apmaudu būtų atsilikinėti.

                                      Turbūt važiuojant tranzitiniais keliais ir nesusidaro labai blogas įspūdis apie CE šalis, atrodo, kad ir vietiniuose keliukuose situacija panaši. Beje apžiūrinėjau miestelius Lenkijoje ne per toli nuo Lietuvos sienos per Street View, tai nustebino kiek daug sutvarkytų šaligatvių. Aišku, ginčytina ar jų reikia, kokia nors labiau pavyzdinė Suomija (šaltinis: Street View) savo kiemuose išsiverčia be šaligatvių. Atrodo gražiai ir civilizuotai.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.26, 00:10.

                                      Comment


                                        Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.26, 06:29.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
                                          Na, Dviračių takų kuriozai Facebooke grupėje feedbackas visai neblolgai veikia. Rašykit pastabas, taginkit Anton Nikitin.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X