Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Konkursai berods pasibaigę (kalbu apie pirmą dalį Pilaitės pr.), tai reik laukti pasirašytų sutarčių. O tada jau pirmyn.

    Comment


      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
      Toks klausimas, kur dabar vyksta kokie nors dviračių takų tiesimo darbai?
      - Lazdynai - Architektų g. žiedas.
      - Karoliniškės - Asanavičiūtės g. nuo Sodros iki aplinkelio.
      - Justiniškės/ Viršuliškės - Justiniškių g. nuo Laisvės pr. iki Rygos g.
      - Šnipiškės (sunkiai kyla pirštai taip rašyt) - Upės g. nuo Baravyko iki Žaliojo tilto ir nuo Upės g. iki Geležinio vilko g.
      - Žirmūnai - Žirmūnų g. nuo Šilo tilto iki Lukšio g.

      Kaip ten su Vilnelės dviračių takais? Seniai nebuvau, nuotraukų nemačiau. Kur dar šiuo metu vyksta darbai?
      - Taigi dar Naugarduko g. labai įdomūs ir drastiški sprendiniai įgyvendinami. Nupaišė juostas. Po kiek laiko pradėjo žymėt parkingo vietas. Laukia dar ratų atmušėjai. Gal gali kas situacijos foto padaryt?

      - Kęstučio g. irgi šviežiai ne tik atnaujintas žymėjimas, bet naujai išpildyta iki sankryžų. Kur Creatium minėjo apie tako nutrūkimus, deja, schemose irgi buvo vietų kur nutrūksta, bet atrodo tik jau už sankryžų, bet netrukus "dviračių punktyrai" ir vėl ištisinė. Turbūt tik dviračių "box'ai" liko nenupaišyti.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Box'ų man atrodo atsisakė po konsultacijos su dviratininkais. Kažką lyg ir atsimenu, kad jų nusprendė nedaryt.

        Comment


          Justiniškių g. dviračių takas atrodo pilnai baigtas. Asfaltas jau visoje trasoje raudonas.

          Comment


            O kodėl takas darytas toje Justiniškių gatvės pusėje? Priešingoje nebūtų sankryžų su Lūžių ir Viršilų gatvėmis, toliau į šiaurę nuo Rygos g. iki Taikos g. šaligatvis daug platesnis, lengviau sutalpinti dviračių tako tęsinį. Ar čia tik dėl to, kad "arčiau" žmonių tarp Lūžių ir Rygos g. ?

            Comment


              /\ Neįsivaizduoju. Turbūt dėl to, kad tikrai arčiau žmonių.

              Galiausiai takas atsiras ir kitoje pusėje, kai jau tam bus poreikis.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                - Taigi dar Naugarduko g. labai įdomūs ir drastiški sprendiniai įgyvendinami. Nupaišė juostas. Po kiek laiko pradėjo žymėt parkingo vietas. Laukia dar ratų atmušėjai. Gal gali kas situacijos foto padaryt?
                Naugarduko g. taip ir liko tik nupaišyta. Šiaip automobiliai daugiau mažiau tvarkingai parkuojasi, tik klausimas, kaip bus žiemą, kai užsnigs. Sniego po stovinčiom mašinom tai nenuvalys, jokio žymėjimo nesimatys, gali būti chaosas. Tikėsimės bent dviračių takus atskirai valys, bet bus įdomu stebėti.
                Taip pat dar nesužymėtos dviračių takų kryptys, todėl daugiau nei pusė važiuojančių važiuoja priešinga kryptymi. Mačiau, kaip vieno priešinga kryptimi važiuojančio vos nenuskynė iš kiemo išvažiuojanti mašina, nes vairuotojas žiūrėjo, ar neatvažiuoja iš kitos pusės. Parašiau į tvarkau Vilnių, pažiūrėsim, ką atrašys.

                Comment


                  Justiniškės smogia vėl! Mano manymu, ties Rygos g. sankryža takas susiaurėjo ir neatitinka minimumo. Buvau informavęs Antoną, bet paliko, kaip buvo (gal klydau, bet abejoju):

                  Click image for larger version  Name:	20181112_144310.jpg Views:	1 Size:	184,1 kB ID:	1682123

                  Vis tik nepanaikino dviejų laiptukų, o prilipdę trečią bent jau praplatino rampą nuo 1 plytelės iki 2 plytelių pločio, bet tuo pačiu susiaurindami pačius laiptus:
                  Click image for larger version  Name:	20181112_144245.jpg Views:	1 Size:	200,9 kB ID:	1682124

                  Pėsčiųjų santykis ant skirtingų dangų ties šviesoforu 4:2. Dviratininkų nenaudai:
                  Click image for larger version  Name:	20181112_144157.jpg Views:	1 Size:	206,9 kB ID:	1682125

                  Jei čia yra projektų vadovų, prašymas tokių turėklų neįrengti, nes būna įkišama šiukšlė į skylę. Labai bado akis. Reikia, kad turėklas dar užsilenktų žemyn:

                  Click image for larger version  Name:	20181112_144209.jpg Views:	1 Size:	217,6 kB ID:	1682126

                  Pirminiu bandymu šaligatvis buvo susiaurėjęs iki dantų krapštuko pločio, bet buvo perdaryta:

                  Click image for larger version  Name:	20181112_144113.jpg Views:	1 Size:	294,4 kB ID:	1682127

                  Click image for larger version  Name:	20181112_143950.jpg Views:	1 Size:	252,8 kB ID:	1682128

                  Click image for larger version  Name:	20181112_143835.jpg Views:	1 Size:	215,7 kB ID:	1682129

                  Susiformavusios išplovos. Anksčiau čia taip pat buvo lietaus surinkimo latakai papėdėje:
                  Click image for larger version  Name:	20181112_151754.jpg Views:	1 Size:	217,3 kB ID:	1682130

                  Fokus pokus – šaligatvis platėja! Ar siaurėja? Anksčiau šiose atkarpose buvo 8 plytelės visur. Aišku kol Zuokas nenubrėžė ištisinės linijos dviračiams. Tiesą sakant, labai nekomfortiškas pusantro metro, keturių plytelių plotis. Galima eiti dviems, arba prasilenkti vienam priešais kitą nebent. Gaila, bet brokas, nes pagal pateiktą ir suderintą schemą čia turėjo būti 2,25 m plotis, t. y. 6 plytelės visur:

                  Click image for larger version  Name:	20181112_151906.jpg Views:	1 Size:	211,1 kB ID:	1682131

                  Paskaičiavau, šioje gatvės pusėje ne tik dvejomis sankryžomis gaunasi daugiau, bet prisideda dar vienas papildomas įvažiavimas į kiemus. Jei generuotume daugiau ekonomikos, tai idealiu atveju aš asmeniškai norėčiau tako kitoje gatvės pusėje tokio pločio, kad šioje pusėje jo net nereiktų, bet dėl patogumo būtų būtinas požeminis tuneliukas nuo išvažiavimo iš kiemų užfiksuoto pastarojoje nuotraukoje iki Lūžių parko kitoje gatvės pusėje. Tiems gretimų kiemų gyventojams būtų pilnai patogu privažiuot iki šios vietos, Lūžių g. ir Rygos g. sankryžų būtent per vidinius kiemus asfaltuotomis automobiliams skirtomis dangomis.



                  Paskutinis taisė dondc; 2018.11.12, 18:20.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Justiniškės smogia vėl! Mano manymu, ties Rygos g. sankryža takas susiaurėjo ir neatitinka minimumo. Buvau informavęs Antoną, bet paliko, kaip buvo (gal klydau, bet abejoju):



                    Vis tik nepanaikino dviejų laiptukų, o prilipdę trečią bent jau praplatino rampą nuo 1 plytelės iki 2 plytelių pločio, bet tuo pačiu susiaurindami pačius laiptus:


                    Pėsčiųjų santykis ant skirtingų dangų ties šviesoforu 4:2. Dviratininkų nenaudai:


                    Jei čia yra projektų vadovų, prašymas tokių turėklų neįrengti, nes būna įkišama šiukšlė į skylę. Labai bado akis. Reikia, kad turėklas dar užsilenktų žemyn:



                    Pirminiu bandymu šaligatvis buvo susiaurėjęs iki dantų krapštuko pločio, bet buvo perdaryta:
                    Pirmoj foto plotis panašus į 2m. Bet pateisinti galima, kad nenorėjo judinti šviesoforų.

                    Laiptukai ir sovietinio stiliaus niekaip nenaudotinas pandusas? Are you serious? Jei jau visvien perklojo šaligatvį, tai galėjo tiesiog ištiesinti visą reljefą. Pagaliau, jei netelpa į norminį nuolydį, tai tiesiog sumontuoti turėklus kažkurioje atkarpoje.

                    4:2 nekas. Reikia kaip minimum horizontalaus ženklinimo. Skirtingus lygius daryti aišku jau vėlu.

                    Taip, turėklų gale nuleidimai visuomet turėtų būti, ir ne tik dėl šiukšlių. Beje VT laukimo paviljonų dizainas irgi brokinis. Palikti neaprėmintą ir nežymėtą stiklinę briauną prie šaligatvio? Jie rimtai?

                    šaligatvį šiaip galėjo ir pratęsti, juk nebūtina rinktis eiti kampais pro VT stotelę. Na bet gal ir klystu ir žolės neištryps.

                    Apie latakus gal nekomentuosiu - bijau bano.

                    O šiaip gerai, kad nutiesė (o gal dar nebaigė?). Su aktyvistų pagalba gal ir kokybė gerės.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.12, 19:24.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Pirmoj foto plotis panašus į 2m. Bet pateisinti galima, kad nenorėjo judinti šviesoforų.
                      Sakė, kad atsižvelgs, nes ten ir taip lupo lauk naujai sudėtas plyteles, nes buvo ten laiptas nesąmoningai suformuotas. Galima atleist, nes nuo tos ribos link Pašilaičių numatoma projektą normalų rengti, tai galbūt, pagal jį teks bet kuriuo atveju koreguot sankryžos sprendinius. Buvęs naujas laiptas:

                      Click image for larger version

Name:	20181019_130041.jpg
Views:	59
Size:	273,4 kB
ID:	1682165

                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Šaligatvį šiaip galėjo ir pratęsti, juk nebūtina rinktis eiti kampais pro VT stotelę. Na bet gal ir klystu ir žolės neištryps.
                      Šaligatvio pratęsimo prašė Creatium. Na, pataupė. Visgi tarp paviljonų praeiti vietos labai nedaug, kai ten susirenka daugiau žmonių. Vietos tikrai mažokai. Prieš tai buvo ištrypti takai įstrižai nuo kiekvieno paviljono ar kiosko.

                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Apie latakus gal nekomentuosiu - bijau bano.


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      O šiaip gerai, kad nutiesė (o gal dar nebaigė?). Su aktyvistų pagalba gal ir kokybė gerės.
                      Liko tik nudažyti, ko neskubės daryti, manau. Dar nebent tvoreles sudėti ties stotelėmis ir arba krūmus susodinti, ko irgi, matyt, neskubės daryti.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimą
                        Prie Gabijos g. 32 nebėra tako, ten įdomu platins kelią (dėl to kad stato naują IKI parduotuvę) ar naują taką ties?
                        Neklauskit kaip, bet atsitiktinai užkliuvau už seno pranešimo ir esu kažkaip nufotkinęs taką dėl kelio ženklų gausos. Planavau gal pranešt į tvarkau miestą. Ar pagal taisykles, tas mėlynas ženklas gali būti perkeltas ant apšvietimo stulpo, ar jau bus per toli? Koks reglamentuojamas atstumas nuo įvažiavimo?

                        Click image for larger version  Name:	20181018_104357.jpg Views:	1 Size:	207,9 kB ID:	1682441

                        Ar šis kelio krypčių ženklas gali būti perkeltas ant apšvietimo stulpo, ar jau būtų neišlaikytas atstumas? Būtų dar prieš ištisinę:

                        Click image for larger version  Name:	20181018_104730.jpg Views:	1 Size:	210,3 kB ID:	1682442

                        Ar mėlynas ženklas turi būtinai būti dešinėje dvirtakio ir šaligatvio pusėje ar taisyklės leistų kabinti iš kairės pusės ant apšvietimo stulpo?

                        Click image for larger version  Name:	20181018_104436.jpg Views:	1 Size:	213,7 kB ID:	1682443

                        Vaizdas atgal, bent jau tolimesnis stulpelis ne prie pat dvirtakio. Manau, bandysiu siūlyt, kad ženklą perkeltų prieš įvažiavimą ant apšvietimo stulpo ir uždėtų papildomą lentelę „10 m” ar pan. Tuos stulpus galės susirinkt ir susikišt kur nors, nes ten neįmanoma normaliai pravažiuot, papildomai, pėstieji vietomis neturi net šaligatvio:

                        Click image for larger version  Name:	20181018_104515.jpg Views:	1 Size:	206,3 kB ID:	1682444

                        Pliusą matau tik vieną, kad seną dviračių trinkelių taką pakeitė asfaltas.
                        Paskutinis taisė dondc; 2018.11.13, 21:11.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Deja turi būti būtent dešinėje ir būtinai už nuovažos. Dėl atstumų nesu tikras, siūlyk - gal perkabins.
                          Trečioje foto stulpas pastatytas akivaizdžiai neišlaikant saugaus atstumo nuo tako krašto, nors vietos jam ir yra. Tegul perstato toliau nuo tako. Taip pat visais atvejais galima kilstelti skydus aukščiau. 2,2m yra minimalus rekomenduojamas aukštis, bet niekas nedraudžia kabinti ir 4m aukštyje.

                          Comment


                            IMO kartais galėtų leisti ir laisviau pažiūrėt į ženklų kabinimus. Metru arčiau ar toliau - didelės įtakos tai neturi, ypač kai eina kalba apie dviračių ir pėsčiųjų takus.

                            Apskritai manau nereikėtų tokių ženklų. Kam neaišku, kad čia ne gatvė, o pėsčiųjų šaligatvis ir dviračių takas?

                            Comment


                              Keblumas ten yra tame, kad keičiasi eismo organizavimas, t. y. yra atskiras pėsčiųjų / dviračių takas, po to šaligatvis dingsta ir raudonas asfaltas tampa bendru pėsčiųjų ir dviračių taku.

                              Ai, kam įdomu, galit paskaityt, kaip registravau: https://tvarkaumiesta.lt/problem/77713

                              Pritariu, kad įprastose vietose tų kelio ženklų ties kiekvienu įvažiavimų į teritorijas / kiemus nereikia. Net neabejoju, kad jie net nėra būtini pagal įstatymus (kaip pirmoj foto).

                              P. S. Patiko ši registruota problema (ne mano): https://tvarkaumiesta.lt/problem/77723
                              Jei net nulaužo metalinius stulpelius, tai kas bus su plastmasiniais Architektų g. ant viadukų... Gal ten keis sprendinius.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Islandijos g. stulpus, jei normaliai įtvirtintų, tai gal ir laikytų, o dabar kai medvaržčiais prisukti, tai nėra ko norėt. kad prilietus išgriūna.

                                Comment


                                  LSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:

                                  Click image for larger version  Name:	20181115_161937.jpg Views:	1 Size:	213,3 kB ID:	1682973

                                  Skydas skelbia darbų pabaigą lapkričio 30 d.:

                                  Click image for larger version  Name:	20181115_162023.jpg Views:	1 Size:	214,0 kB ID:	1682974

                                  Pakeistos pėsčiųjų atramos. Įrengti granitiniai bortai. Jei kam įdomu, tai tokie savadarbiai „kelio ženklai” neturi juridinės galios ir galima į juos spjaut, kažkada klausiau pareigūno gyvai gatvėj:

                                  Click image for larger version  Name:	20181115_162157.jpg Views:	1 Size:	222,8 kB ID:	1682975

                                  Atkarpa už „Ąžuolo Iki”. Turbūt gėles sodins, nes viaduko rangovas visai kitas:

                                  Click image for larger version  Name:	20181115_162508.jpg Views:	1 Size:	239,0 kB ID:	1682976

                                  Ties šiauriniu viaduku. Išasfaltuotas pilnai užvažiavimas ir nuvažiavimas link Laisvės pr. Įrengiama perėja, matyt, nes ties pietiniu viaduku įrengė su salelėmis (ir geltonais kelio skydais, be abejo ):

                                  Click image for larger version  Name:	20181115_163112.jpg Views:	1 Size:	227,4 kB ID:	1682977


                                  Paskutinis taisė dondc; 2018.11.16, 11:18.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    LSDiniškės. Ties pietiniu viaduku, nuo „Ąžuolo Iki”:
                                    Kas tos LSDininškės?

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Kas tos LSDininškės?
                                      Ką neteko tablečių su zuikučiais ragaut?
                                      Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ką neteko tablečių su zuikučiais ragaut?
                                        Ties pietiniu viaduku nuvažiavimą nuo šaligatvio į viaduką padarė visiškai idiotiškai (gal tiktų pasakyti LSDniškai). Matomai nori, kad kuo daugiau dviratininkų susimėtytų ir užkliuvę už aštrios bordiūro briaunos ar viraže įkritę į įdubusias lietaus groteles išsitiestų tiesiai po automobilių ratais. Nuvažiavimas turi būti kiek įmanoma lygiagretus gatvei, o įmanoma tikrai tiesiau. Tą galima buvo atlikti dar prieš apšvietimo stulpą. O automobilių eismo juostas perstumti, nes vakarų kryptimi pilnai užtenka ir vienos eismo juostos, rytų kryptimi išlaikant dvi eismo juostas.
                                        Viskas pagal schemutę.... Taip ir gaunasi

                                        Comment


                                          Tikiuosi pareportinat kas nusimanot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X