Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Jeigu kalba apie šią gatvę, tai iš kur ten tos furos ir autikai? Sunkvežimiai ir taip nevažiuoja per Santariškes, o autobusai šia gatve nevažiuos.
    Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?

    Comment


      Parašė anna Rodyti pranešimą

      Na, gal kiek perdėjau, bet esmė ta pati- norėtumėt tuo kraštu eit pats, ar vest savo mažametį?
      Dar kartą, puikiausias šaligatvis kitoje pusėje. Veskitės, kad ir 5 mažamečius. Ar principai neleidžia? Tokios mamytes tai reiktu prievarta auklėti elementarių dalykų, nes ne tik, kad pačios nesigaudo aplinkoj, tai dar ir vaikus nuo mažens moko, kad taku vaikščioti nieko blogo.

      Comment


        Parašė anna Rodyti pranešimą
        Reiktų pirštus nukirst uz tokį pesčiųjų taką.
        Atrodo, kad mieste dievai- dviratininkai, o pėstysis -buvęs nebuvęs... įdomu, kaip eit tokiu taku mamai su vežimuku ir vaiku už rankos? turbūt vežimuka stumt šalia dviračių tako, o vyresnėlis gali eit kitapus stulpų, kur takas ribojas su gatve, kuria lekia autikai ir furos

        Panašus šaligatvis ir Konstitucijos prospekte. Kai ėjau su vaiku anksti ryte, tai ėjom dviračiu taku, aš- kas minutę dairydamasi, ar neatvažiuoja dviratis. kaip reiktų kulniuoti dieną, kai pro vieną šoną švilpia dviračiai, per kitą- mašinos, plius einant neįsimūryt į stulpus - neįmenama mįslė...

        Projektuotojai, blyn...
        Nors su dviračiu nuvažiuoju daug daugiau nei vaikštau pėsčiom, bet visiškai nesuprantu tokio pėsčiųjų užspaudimo. NUo to gaunasi tik dar daugiau betvarkės. Vieni vaikšto dvirtakiu prieš eismą (atsiet kaip gatve), kiti su eismu. Treti vaikšto zigzagais aplink stulpus ir nežinai kada išlįs prieš nosį. Geriau normalus bendras takas, kuriame visi laikosi dešinės.

        Sakykim iš GV prie Nestės nuvažiuot į Santariškių ligonines su dviračiu. Gaunasi 2x pervažiuot per šviesoforą Arba važiuot gatve arba šaligatviu kuriame nėra dvirtakio. Kas važiuos 2x per šviesoforą vien tam, kad naudotųsi dvirtakiu? Arba atėjus iš kitos GV pusės ir norint nueiti į Santariškių namus - vėlgi tektų 2x pereiti šviesoforą, kad eiti pėstiesiems skirta puse Debilizmas, ne kitaip.

        Maža to, kad su dviračiu pasidžiaugęs mega turbo autostradiniu dvirtakiu atsiremi į šviesoforus. Su mygtukais. Ir teks gerokai palaukti kol užsidegs pėsčiųjų/dviratininkų šviesoforas. Tuo tarpu atvažiavus dviračiu gatve turbūt greičiau užsidegs žalia. Sumoj su dviračiu labiau apsimokės važiuot gatve nei superduper dvirtakiu... Ant kurio ir taip bus pilna pėsčiųjų Aišku vairuotojai pyks, kad va padarė dvirtakį - o nesinaudoja

        Comment


          Parašė k0fis Rodyti pranešimą

          Dar kartą, puikiausias šaligatvis kitoje pusėje. Veskitės, kad ir 5 mažamečius. Ar principai neleidžia? Tokios mamytes tai reiktu prievarta auklėti elementarių dalykų, nes ne tik, kad pačios nesigaudo aplinkoj, tai dar ir vaikus nuo mažens moko, kad taku vaikščioti nieko blogo.
          Žmonės vaikšto kur jiems patogiau ir efektyviau. Kam laukt prie šviesoforo 2x, jei reikia nueiti ta puse? Tas pats ir su dviratininkais. Panašiai kaip nutiesti šaligatvį aplink pievą, nors skersai išmindytas takas ir juo visi vaikšto. Nes nu kas nepatinka - vaikščiot per aplink

          Ar žmonės turi tarnauti neefektyviam dizainui, ar dizainas turi tarnauti žmogui? Maža to, kad ten tikrai nėra šitiek daug dviračių eismo, kad reiktų dviejų krypčių magistralės Bėgiojančių ir stumdančių vežimėlius tikrai ne mažiau...

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Žmonės vaikšto kur jiems patogiau ir efektyviau. Kam laukt prie šviesoforo 2x, jei reikia nueiti ta puse? Tas pats ir su dviratininkais. Panašiai kaip nutiesti šaligatvį aplink pievą, nors skersai išmindytas takas ir juo visi vaikšto. Nes nu kas nepatinka - vaikščiot per aplink

            Ar žmonės turi tarnauti neefektyviam dizainui, ar dizainas turi tarnauti žmogui? Maža to, kad ten tikrai nėra šitiek daug dviračių eismo, kad reiktų dviejų krypčių magistralės Bėgiojančių ir stumdančių vežimėlius tikrai ne mažiau...
            Šitoje gatvėje tikrai puikiai galima pasidalinti pusėmis. Kad žmogui (ypač mamai su vežimėliu kuri gi aišku visada labai visur skuba 2kmh greičiu judėdama) problema palaukti prie šviesoforo ir eiti saugiai tai čia ne tako bėda, o žmogaus galvos ir kvailų principų. Provincijoje netrūksta panašių durnių kurie geriau gatve eina nei šaligatviu kitoje gatvės pusėje, o dėl kiekvieno durniaus tako tikrai nereikia tiesti. Kai atsiras supratimas ir prilyginamas dviračių tako gatvei, kad dviratis lygiai taip pat gali sužaloti, o tuos auksinius mažamečius ir užmušti, gal nepatingės ir 2x prie šviesoforo palaukti.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Kitoje gatvės pusėje plačiausias pesčiųjų takas
              Kaip greitai viskas apsiverčia aukštyn kojomis. Kadaise teko dviratininkams kovoti už savo teises ir piktintis, kai jiems pareikšdavo: taigi yra ten kitoj pusėj papaišyta juosta, o dabar tą pačią retoriką taikom pėstiesiems? Taigi pėstieji ubagai - pakentės, prisitaikys, pavaikščios ratais...

              Comment


                Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                Šitoje gatvėje tikrai puikiai galima pasidalinti pusėmis. Kad žmogui (ypač mamai su vežimėliu kuri gi aišku visada labai visur skuba 2kmh greičiu judėdama) problema palaukti prie šviesoforo ir eiti saugiai tai čia ne tako bėda, o žmogaus galvos ir kvailų principų. Provincijoje netrūksta panašių durnių kurie geriau gatve eina nei šaligatviu kitoje gatvės pusėje, o dėl kiekvieno durniaus tako tikrai nereikia tiesti. Kai atsiras supratimas ir prilyginamas dviračių tako gatvei, kad dviratis lygiai taip pat gali sužaloti, o tuos auksinius mažamečius ir užmušti, gal nepatingės ir 2x prie šviesoforo palaukti.
                Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.

                Maža to, dvirtakis yra miškelio pusėje kurioje nėra nuovažų. Tuo tarpu kitoje pusėje yra pora įvažiavimų į kiemus ir šiaip einama "industrinėje" pusėje. Natūralu, kad visi varnų šaudytojai labiau norės eiti toje pusėje.
                Paskutinis taisė mantasm; 2018.05.22, 09:47.

                Comment


                  Netilpo viskas tobulai ir tiek. Dar PP svarstymo metu buvo akcentuojama, kad dviračiai bus vienoje pusėje, pėstieji - kitoje. Tad nėra ko čia dabar kelti paniką.

                  Norint visus sutalpinti būtų reikėję siaurinti gatvę iki dviejų juostų. Ir čia yra tas dalykas, dėl ko iš tiesų reikia diskutuoti - tai tų juostų reikalingumas. Gal ir reikia? Nežinau.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.

                    Maža to, dvirtakis yra miškelio pusėje kurioje nėra nuovažų. Tuo tarpu kitoje pusėje yra pora įvažiavimų į kiemus ir šiaip einama "industrinėje" pusėje. Natūralu, kad visi varnų šaudytojai labiau norės eiti toje pusėje.
                    Islandijos g. takai nėra pavyzdys geras, nes jų valymas yra labai sudėtingas. Tiek žiemą, tiek vasarą.

                    Šaligatvis yra toje pusėje, kur daugiausiai pėsčiųjų. Piktiniesi, kad reiks eit aplinkui dabar, o ką sakytum, kai išėjęs iš darbo turėtum pereiti į kitą gatvės pusę link miškelio, kad galėtum eit link autobuso? Absurdas.

                    Visus savo nepasitenkinimus reikėjo dėstyti PP svarstymo metu. Šaukštai po pietų dabar, atsibudo visi.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Tai ir reiktų tiesti takus, kurie panašūs į gatvės dalį, o ne į šaligatvį. Pvz viename lygyje su gatve, tik atskirtus kuoliukais. Kaip Islandijos gatvėje. Tokiais pėstieji minimaliai norėtų vaikščioti. Bet kai padaro šaligatvį, tik nepatogų, tai ir gaunasi nesąmonė.
                      Bet tai ar mes Lietuviai ant tiek durni esam? Juostų neužteko, asfalto neužteko, tai dabar jau ir raudono asfalto su juostom nebeužtenka suprasti, kad dviračiu taku einama, gal 2m aukščio tvorom apstatyt? Sutinku, kad čia galėjo ir geriau padaryti, bet tragedijos didelės nėra, kad visi patenkinti būtų. Pats paminėjai, kad žmonės vistiek takais vaikšto nors šalia pats plačiausias šaligatvis, tai, kad ir kaip čia padarytų durnių vaikščiojančių taku atsirastų.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Islandijos g. takai nėra pavyzdys geras, nes jų valymas yra labai sudėtingas. Tiek žiemą, tiek vasarą.

                        Šaligatvis yra toje pusėje, kur daugiausiai pėsčiųjų. Piktiniesi, kad reiks eit aplinkui dabar, o ką sakytum, kai išėjęs iš darbo turėtum pereiti į kitą gatvės pusę link miškelio, kad galėtum eit link autobuso? Absurdas.

                        Visus savo nepasitenkinimus reikėjo dėstyti PP svarstymo metu. Šaukštai po pietų dabar, atsibudo visi.
                        Geriausia būtų visiems gražiai tilpti abiejose gatvės pusėse. Defakto tas ir bus. Nes taisyklės tik $^#$@ ir toks dizainas tik įtvirtina šį požiūrį

                        Man asmeniškai nei šilta nei šalta. Kai važiuosiu dvirtakiu - nepyksiu dėl ant dvirtakio einančių pėsčiųjų. Kai būsiu pėsčias - nepereidinėsiu 2x šviesoforo vien tam, kad netyčia neužlipt ant dvirtakio. Su dviračiu turbūt ramiai minsiu gatve, žiūrint kokie bus šviesoforų režimai...

                        PP nesigilinau tiek, kad žiūrėt kur numatyti apšvietimo stulpai centimetrų tikslumu. Ar galima tikėtis tokių kliurkų iš diplomuotų dėdžių ir tetų? Vien jų įrengimas šlaito pusėje arba bent tarp dvirtakio ir šaligatvio būtų pagerinęs situaciją 10x.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Geriausia būtų visiems gražiai tilpti abiejose gatvės pusėse. Defakto tas ir bus. Nes taisyklės tik $^#$@ ir toks dizainas tik įtvirtina šį požiūrį

                          Man asmeniškai nei šilta nei šalta. Kai važiuosiu dvirtakiu - nepyksiu dėl ant dvirtakio einančių pėsčiųjų. Kai būsiu pėsčias - nepereidinėsiu 2x šviesoforo vien tam, kad netyčia neužlipt ant dvirtakio. Su dviračiu turbūt ramiai minsiu gatve, žiūrint kokie bus šviesoforų režimai...

                          PP nesigilinau tiek, kad žiūrėt kur numatyti apšvietimo stulpai centimetrų tikslumu. Ar galima tikėtis tokių kliurkų iš diplomuotų dėdžių ir tetų? Vien jų įrengimas šlaito pusėje arba bent tarp dvirtakio ir šaligatvio būtų pagerinęs situaciją 10x.
                          PP aiškiai buvo nurodyta, kur bus šviestuvai. Tarp dviračio ir šaligatvio negalima, nes dviračių takai turi apsaugines zonas, t.y., kad dviračių takas būtų naudojamas pilnu savo pločiu. Šitoje pusėje pėsčiųjų šaligatvių nėra - tai techninis šaligatvis, kuriame eina visos komunikacijos. Ko dar jame trūksta ir gailiuosi, kad nesiūliau - tai medžių tarp stulpų, jeigu tai įmanoma. Tada būtų dar visiems aiškiau kur yra skirta pėstiesiems, o kur ne.

                          EDIT: Man visiškai neaišku kur čia visiems reikės "du kartus" kirsti šviesoforą einant pėsčiomis. Vienintelis atvejis, kai šioje gatvėje reikės kirsti šviesoforą einant pėsčiomis bus Santariškių g. pusėje, jeigu eisit nuo Muzikų st. Ir tą šviesoforą bet kuriuo atveju reikėtų kirsti, tik galbūt tada kitame gatvės gale. AKA susigalvojat neegzistuojančių problemų, kad tik galėtumėt pasipiktinti.
                          Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.22, 10:03.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                            Bet tai ar mes Lietuviai ant tiek durni esam? Juostų neužteko, asfalto neužteko, tai dabar jau ir raudono asfalto su juostom nebeužtenka suprasti, kad dviračiu taku einama, gal 2m aukščio tvorom apstatyt? Sutinku, kad čia galėjo ir geriau padaryti, bet tragedijos didelės nėra, kad visi patenkinti būtų. Pats paminėjai, kad žmonės vistiek takais vaikšto nors šalia pats plačiausias šaligatvis, tai, kad ir kaip čia padarytų durnių vaikščiojančių taku atsirastų.
                            Pastatyk nors ir policininką kas 2 metrus, kuris dalins įspėjimus už ėjimą dviračių taku. Kol bendras dizainas idiotiškas - tol ir bus einama dvirtakiu. Problema ne supratima, kad eina dvirtakiu. AIšku, kad supranta. Problema, kad žmogus yra pasąmoningai verčiamas eiti dvirtakiu. Šaligatvis lyg ir yra. Bet jis toks nepatogus. kad nori nenori išlendi į dvirtakį. Reikia arba išvis nedaryti šaligatvio, arba padaryti padorų. O toks tik skatina laužyti taisykles. O įpratus laužyti taisykles - nusispjaunama ir ten, kur jų būtų galima nelaužyti. Elementari psichologija.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Pastatyk nors ir policininką kas 2 metrus, kuris dalins įspėjimus už ėjimą dviračių taku. Kol bendras dizainas idiotiškas - tol ir bus einama dvirtakiu. Problema ne supratima, kad eina dvirtakiu. AIšku, kad supranta. Problema, kad žmogus yra pasąmoningai verčiamas eiti dvirtakiu. Šaligatvis lyg ir yra. Bet jis toks nepatogus. kad nori nenori išlendi į dvirtakį. Reikia arba išvis nedaryti šaligatvio, arba padaryti padorų. O toks tik skatina laužyti taisykles. O įpratus laužyti taisykles - nusispjaunama ir ten, kur jų būtų galima nelaužyti. Elementari psichologija.
                              Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                PP aiškiai buvo nurodyta, kur bus šviestuvai. Tarp dviračio ir šaligatvio negalima, nes dviračių takai turi apsaugines zonas, t.y., kad dviračių takas būtų naudojamas pilnu savo pločiu. Šitoje pusėje pėsčiųjų šaligatvių nėra - tai techninis šaligatvis, kuriame eina visos komunikacijos. Ko dar jame trūksta ir gailiuosi, kad nesiūliau - tai medžių tarp stulpų, jeigu tai įmanoma. Tada būtų dar visiems aiškiau kur yra skirta pėstiesiems, o kur ne.

                                EDIT: Man visiškai neaišku kur čia visiems reikės "du kartus" kirsti šviesoforą einant pėsčiomis. Vienintelis atvejis, kai šioje gatvėje reikės kirsti šviesoforą einant pėsčiomis bus Santariškių g. pusėje, jeigu eisit nuo Muzikų st.
                                Arba išvis nedaryti šaligatvio ir palikti pievutę tarp stulpų. Nebent vieną mažą plytelę palei bortelį kaip techninį šaligatvį. Nes dabar atrodo 100% kaip šaligatvis. Tik juo einant pasidaro nepatogu

                                Dažnas varnų šaudytojų maršrutas - ratas per Skersinės gatvę ir atgal per Santariškių gatvę. Šią vasarą garantuotai šita gatvė bus populiariausia rajono promenada. Nebereiks vaikščiot pro visus ligoninių įvažiavimus, stoteles, išdaužytus šaligatvius, parkingus ir t.t. Bėgiojant irgi geras variantas sukt ratus, be šviesoforų

                                Comment


                                  Geras dviračių takas be geros infrastruktūros pestiesiems - bevertis.
                                  Paskutinis taisė Resutas; 2018.05.22, 10:15.

                                  Comment


                                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                                    Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.
                                    Laisvės pr. čia nekišk, ten parodija, o ne dvirtakis. Anksčiau paiušė ant šaligatvių dažais, dabar tik skirtumastoks, kad pats asfaltas jau dažytas. Kai ims tikrai taikyti gerąsias Europos praktikas, tuomet galima bus tikėtis ir pėsčiųjų sąmonės pokyčių.

                                    Comment


                                      Ta Santaros gatvė nepanaši į tokią, kurioje būtų daug pėsčiųjų arba dviratininkai lėktų nepertraukiamu srautu abiem kryptimis. Tai ir dviračių taku einantis vienas kitas pėstysis problemų nekels. Kiek pastebėjau, tai geriausia pėsčiųjų ugdymo priemonė dažnai ir greitai važiuojantys dviratininkai. Tokiuose takuose pėstieji nelipa ant dviračių tako ir eina ten, kur jiems priklauso. Bet jei dviračių takas pustuštis, tai natūraliai jame dviratinkus pakeičia tie, kuriems to tako reikia labiau.
                                      Tik Vilniuje yra painiavos, kad kai kur dviračių takas yra prie važiuojamosios dalies, o kai kur - ne. Šioje gatvėje lengva atskirti pagal dangą, bet kai kur tiesiog šaligatvis padalintas per pusę balta linija. Pvz., Upės gatvėje pėstiesiems instinktyviai norisi eiti toliau nuo gatvės, tačiau kaip dviračių takas pažymėta būtent ta pusė, kuri toliau nuo gatvės. Bet ženklinimas per daug nusitrynęs, kad kas nors kreiptų į jį dėmesį.

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą

                                        Apstu pavyzdžių kur ir takas ir šaligatvis platus, kad ir Laisvės pr. ten tikrai puikiai galima apsieiti neinant dviračių taku (neskaitant kaikurių kvailų vingių ir ties stotelėmis), bet vistiek einama, būtent problema supratime, kad čia tik dviračių takas, ir juo važiuoja TIK dviračiai, o ne automobiliai, fūros, autobusai ar motociklai.
                                        Nes nuo seno įprasta, kad dviratis ne siena, pasitrauks. Tas pats kaip dvirtakis palei Nerį Žirmūnuose. Kur teoriškai pėstieji turėtų vaikščioti žvyru palei dvirtakį Aišku taip niekas nedaro. Aišku yra ir atvirkščiai - dviračiai toleruojami ten, kur jų teoriškai neturėtų būti. Visi įpratę, kad projektuotojai turi problemų su logika, pripaišo čia ko reikia ir nereikia, bet dėmesio kreipt į tai nėra būtina O šita gatvė tik dar labiau užtvirtins tokius įpročius.

                                        Galima ilgai ginčytis kaip žmonės turėtų laikytis taisyklių, vaikščiot ratais kvadratais ir pan ir t.t. Galima arba paišyti teoriškai ir skųstis, kad žmonės yra žmonės ir elgiasi atitinkamai. Arba daryti pagal faktinį žmonių elgesį.

                                        Šitoje vietoje visiškai nematau jokio praktinio poreikio tokiam magistraliniam dvirtakiui. Kas važiuoja į užmiestį - nuo Santariškių žiedo ir toliau suks pro Mokslinkų sankryžą, nes pro ligoninę kol kas nėra padoraus privažiavimo. Čia praktiškai tik jungtis iš Santariškių namų iki GV dvirtakio. Bet į centro pusę nesinaudos - paprasčiau pasikeikt važiuojant pro ligoninę, susitaupo kone du kilometrai ir pora šviesoforų. Į užmiesčio pusę - Skersinės gatvė arba tiesiai per mišką. Santariškių namai<->Bajorai/Visoriai susisiekimo reikia minimaliai. Su mažai eismo kitiems bus tik dar daugiau pagundos vaikščioti kaip patinka ir nekreipti dėmesio į žymėjimą.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Ta Santaros gatvė nepanaši į tokią, kurioje būtų daug pėsčiųjų arba dviratininkai lėktų nepertraukiamu srautu abiem kryptimis. Tai ir dviračių taku einantis vienas kitas pėstysis problemų nekels. Kiek pastebėjau, tai geriausia pėsčiųjų ugdymo priemonė dažnai ir greitai važiuojantys dviratininkai. Tokiuose takuose pėstieji nelipa ant dviračių tako ir eina ten, kur jiems priklauso. Bet jei dviračių takas pustuštis, tai natūraliai jame dviratinkus pakeičia tie, kuriems to tako reikia labiau.
                                          Tik Vilniuje yra painiavos, kad kai kur dviračių takas yra prie važiuojamosios dalies, o kai kur - ne. Šioje gatvėje lengva atskirti pagal dangą, bet kai kur tiesiog šaligatvis padalintas per pusę balta linija. Pvz., Upės gatvėje pėstiesiems instinktyviai norisi eiti toliau nuo gatvės, tačiau kaip dviračių takas pažymėta būtent ta pusė, kuri toliau nuo gatvės. Bet ženklinimas per daug nusitrynęs, kad kas nors kreiptų į jį dėmesį.
                                          Upės g. šiemet bus pradėta daryti normaliai. T.y. dviračių takas bus gatvės pusėje, o nuo pėsčiųjų bus atskirtas žalumynais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X