Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Prašvilps keli dviratininkai pro ausį, tai pamatys ir ženklus ir kitą išskirtinę vizualinę skirtį.
    Nepadeda. Bet turbūt magiškas raudonas asfaltas pagelbės.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Nepadeda. Bet turbūt magiškas raudonas asfaltas pagelbės.
      Matyt.

      Comment


        Padeda va tokia pypelka, tik reikia važiuot ne greitai, nes supypsinus žmonės lekia į šonus kaip nuo traukinio

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Matyt.
          Pagelbės, kai dviratininkų susidarys kritinė masė t.y. kiekis viršys pėsčiųjų kiekį ir anie nebesijaus dauguma (bandos jausmas). Asfalto spalva tam įtakos nedarys. Na šiuo atveju dar turbūt suveiks kartais pralekiantis gezo bolidas ar motoroleris.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Pagelbės, kai dviratininkų susidarys kritinė masė t.y. kiekis viršys pėsčiųjų kiekį ir anie nebesijaus dauguma (bandos jausmas). Asfalto spalva tam įtakos nedarys. Na šiuo atveju dar turbūt suveiks kartais pralekiantis gezo bolidas ar motoroleris.
            Būtent. Valdo bandos jausmas ir kiti gyvuliški dalykai. O ne kažkokie žymėjimai ir asfalto spalvos.
            Bandžiau čia porą kartų mamoms su vežimėliais dviračių take priminti KET. Atsakymas buvo "Neaiškink kur turiu vaikščioti". Kai pasiūliau su tokia nuostata eiti į judrios gatvės vidurį, akyse pamačiau mąstymo užuomazgas.
            Tiktai tvarkingai važiuojančių dviratininkų srautas gali kažką pakeisti.

            Comment


              Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

              Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

                Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
                Pirma reiktų perdažyti esamus takus Kiek procentų Vilniaus dvirtakių raudoni? 5%?

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Paleistų kokią socialinę reklamą "Raudonas takas - dviračiams". Dviratininkų organizacijos galetų pasistengi dėl to - ar per fondus, ar pačios susimesti.

                  Iš kur projektavimo sąlygomis nesidominčiam asmeniniui (85 proc. visuomenės) žinoti, kad raudona yra dviračiams? KET parašyta? Neparašyta.
                  Raudona spalva dabar bus tiesiami visi dviračių takai, todėl ji taps neatsiejama dviračių tako dalimi. Kartu su (tikėtina) naujuoju ženklinimu: prie Panoramos nedidelė dalis tako išbandyta take atskiriant važiavimo kryptis (punktyrine linija). Nors dar neaišku ar taip bus žymimi ir kiti takai. Bet ilgainiui žmonės supras. Vizualinis atskyrimas yra gana stiprus dalykas.

                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pirma reiktų perdažyti esamus takus Kiek procentų Vilniaus dvirtakių raudoni? 5%?
                  Jeigu skaičiuosi nuo normalaus dviračių tako, tai gana didelis. Mat asfaltuotų atskirų dviračių takų turim labai mažai (dalis Pašilaičiuose, prie Spaudos rūmų, palei Pilaitės pr. nedidelė atkarpa, Užupyje naujai nutiesta dalis (irgi dar trūksta sluoksnio berods), naujas Laisvės pr. takas, Saulėtekio dviračių takas, prie Naugarduko Maximos). Daugiau neatsimenu taip greitai.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Raudona spalva dabar bus tiesiami visi dviračių takai, todėl ji taps neatsiejama dviračių tako dalimi. Kartu su (tikėtina) naujuoju ženklinimu: prie Panoramos nedidelė dalis tako išbandyta take atskiriant važiavimo kryptis (punktyrine linija). Nors dar neaišku ar taip bus žymimi ir kiti takai. Bet ilgainiui žmonės supras. Vizualinis atskyrimas yra gana stiprus dalykas.



                    Jeigu skaičiuosi nuo normalaus dviračių tako, tai gana didelis. Mat asfaltuotų atskirų dviračių takų turim labai mažai (dalis Pašilaičiuose, prie Spaudos rūmų, palei Pilaitės pr. nedidelė atkarpa, Užupyje naujai nutiesta dalis (irgi dar trūksta sluoksnio berods), naujas Laisvės pr. takas, Saulėtekio dviračių takas, prie Naugarduko Maximos). Daugiau neatsimenu taip greitai.
                    Kai bent daugiau nei pusė dvirtakių bus raudoni, tada bus galima pradėt apie kažką šnekėti. Dar yra Žirmūnų dvirtakis palei upę, Santariškės-Jeruzalė-Ateities gatvė. Gariūnų/Pietinio aplinkelio ir Molėtų plente mažai pėsčiųjų tai gal ir galima neįskaičiuoti. Nemenčinės plente rekonstruotose atkarpose nepamenu kokia spalva.

                    Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kai bent daugiau nei pusė dvirtakių bus raudoni, tada bus galima pradėt apie kažką šnekėti. Dar yra Žirmūnų dvirtakis palei upę, Santariškės-Jeruzalė-Ateities gatvė. Gariūnų/Pietinio aplinkelio ir Molėtų plente mažai pėsčiųjų tai gal ir galima neįskaičiuoti. Nemenčinės plente rekonstruotose atkarpose nepamenu kokia spalva.

                      Kitas dalykas - yra daugybė "šaligatvinių" dvirtakių. Prireklamavus, kad raudona = dvirtakis, gali dar mažiau dėmesio į juos kreipti. Gal geriau akcentuoti ženklus ir ženklinimą...
                      Ai taip, Jeruzalės takas... Nemenčinės takas yra pusiau pėsčiųjų lyg tai, nors nesu tikras.

                      Raudonas asfaltas yra ženklinimo dalis. Gana svarbi, nes ženklai nesikartoja kas metrą, o raudonas asfaltas - taip.

                      O ant šaligatvių nupiešti takai yra pasityčiojimas. Jų neturi visai būti. Kaip suprantu, jų ir mažės.

                      Comment


                        Ženklinimas ženklais yra neefektyvus, nes pėstieji neina nuo sankryžos iki sankryžos. Jie "įsuka" nuo laiptinės ir "išsuka" prie parduotuvės. Taip dažnai ženklų neprismaigstysi.

                        Spalva yra tikrai gerai. Ir po 5 m. tikrai didelė dalis bus raudonų. Bet nėra jokios "reklamos apie raudonąjį dviračių taką".

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Ženklinimas ženklais yra neefektyvus, nes pėstieji neina nuo sankryžos iki sankryžos. Jie "įsuka" nuo laiptinės ir "išsuka" prie parduotuvės. Taip dažnai ženklų neprismaigstysi.

                          Spalva yra tikrai gerai. Ir po 5 m. tikrai didelė dalis bus raudonų. Bet nėra jokios "reklamos apie raudonąjį dviračių taką".
                          Siūlote ne tik už mokesčių mokėtojų pinigus (ne Europos paramos, o mūsų) kloti keturgubai brangesnį asfaltą bet dar ir pirkti reklamą reklamuoti neracionaliai panaudojamas lėšas?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Siūlote ne tik už mokesčių mokėtojų pinigus (ne Europos paramos, o mūsų) kloti keturgubai brangesnį asfaltą bet dar ir pirkti reklamą reklamuoti neracionaliai panaudojamas lėšas?
                            Raudonas asfaltas pagal 2015 metrų straipsnį kainuoja 15-20% brangiau. Bet jo dedamas tik paskutinis kelių cm sluoksnis, tad bendras kainos skirtumas visame projekte yra niekinis.

                            O, tamstos nuomone, koks yra racionalus lėšų panaudojimas? Tiesiant 6 juostų greitkelius per miestą?

                            Comment


                              Nemenčinės takas yra pilkas. Vienur dviračių ir pėsčiųjų takas, kitur tik dviračių takas.

                              Geriausias indikatorius būtų visur punktyrinės linijos, jos iškart atkreiptų dėmesį, jog tai kelias, o ne šaligatvis. Prieš mėnesį ant Vingio tilto susidarius pirmam šerkšnui beveik nebuvo įmanoma atskirt kokios spalvos danga, bet punktyras dar būtų gerai prasišvietęs. Tuo tarpu, visi kaip tyčia ir ėjo raudonu asfaltu...
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Raudonas asfaltas pagal 2015 metrų straipsnį kainuoja 15-20% brangiau. Bet jo dedamas tik paskutinis kelių cm sluoksnis, tad bendras kainos skirtumas visame projekte yra niekinis.

                                O, tamstos nuomone, koks yra racionalus lėšų panaudojimas? Tiesiant 6 juostų greitkelius per miestą?
                                Čia kur toks įdomus straipsnis buvo? Puikiai žinau asfalto kainas. Gal kad bendra tako kaina pakyla 15-20proc. tai gal ir tiesa.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Čia kur toks įdomus straipsnis buvo? Puikiai žinau asfalto kainas. Gal kad bendra tako kaina pakyla 15-20proc. tai gal ir tiesa.
                                  http://www.statybunaujienos.lt/nauji...kia-retai/5590

                                  „Vilniaus savivaldybei pateikėme savo pasiūlymus, kaip galima būtų sutvarkyti duobėtas Neries krantines. Raudonas asfaltas kainuoja 15-20 proc. brangiau nei juodas. Tačiau kadangi jo būtų naudojama palyginti nedaug, bendra investicijų vertė reikšmingai nepadidėtų. Ši danga yra raudonos spalvos per visą storį, todėl nenusidėvi kaip dažai. Todėl tai būtų ilgalaikė investicija, kuri atsipirktų savo patrauklumu, papuoštų miestą, o krantines paverstų patraukliomis ir patogiomis žmonėms“, – neabejoja įmonės vadovas.

                                  Comment


                                    Graži reklama. Tik kažkodėl ta pati įmonė parduoda ne procentais, o kartais brangiau.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.01.18, 12:25.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Nemenčinės takas yra pilkas. Vienur dviračių ir pėsčiųjų takas, kitur tik dviračių takas.

                                      Geriausias indikatorius būtų visur punktyrinės linijos, jos iškart atkreiptų dėmesį, jog tai kelias, o ne šaligatvis. Prieš mėnesį ant Vingio tilto susidarius pirmam šerkšnui beveik nebuvo įmanoma atskirt kokios spalvos danga, bet punktyras dar būtų gerai prasišvietęs. Tuo tarpu, visi kaip tyčia ir ėjo raudonu asfaltu...
                                      Galima linijas piešti ir ant raudono asfalto. Bet kokiu atveju, sprendimas visus naujus takus tiesti viena raudona spalva labai vykęs, geriausias dalykas nutikęs per 20 metų su Vilniaus dviračių infrastruktūra, gražu dabar žiūrėti, kai koks prekybcentris pasistatęs šalia nutiesia normalų raudoną taką, seniau būtų buvęs tik bendras šaligatvis iš plytelių.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Galima linijas piešti ir ant raudono asfalto. Bet kokiu atveju, sprendimas visus naujus takus tiesti viena raudona spalva labai vykęs, geriausias dalykas nutikęs per 20 metų su Vilniaus dviračių infrastruktūra, gražu dabar žiūrėti, kai koks prekybcentris pasistatęs šalia nutiesia normalų raudoną taką, seniau būtų buvęs tik bendras šaligatvis iš plytelių.
                                        Būtent. Gabaliukas prie gabaliuko ir po 5 m bus ištisinės juostos. Daugiau optimizmo.

                                        Comment


                                          Na jeigu laikys ir toliau tokius tempus, 2020 metais bus 100 km+ raudonų dviračių takų. Jei jie bus žymimi punktyru, vietomis krypčių rodyklėmis pėstiesiems tikrai bus aiškiau, kad tai nėra pėsčiųjų takas. Dabar matai, kai kuriose vietose pilkas asfaltas skirtas tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams (bendras takas). Bus raudonas, su dviračių tako ženklais, kelio žymėjimu, aukščių atskyrimu, vietomis eis tolėliau nuo šaligatvio - žmonėms ir bus aiškiau.
                                          Papildomai, atsiradus dviračių takų tinklui - susijungus pavienėms atkarpoms padidės ir dviratininkų skaičius. Padidės dviratininkų skaičius, sumažės pėsčiųjų ant dviračių tako skaičius.
                                          Dviračių kultūros, žmonių suvokimo, kad dviračių takas - ne pėsčiųjų takas šiuo metu mažai. Po 3 metų turėsime daugiau dviračių takų, po 10 metų dar daugiau. Žmonės tuo pačiu irgi po truputį keisis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X