Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Yra daug kur to asfalto. Bet asfaltas ant šaligatvio per vasaros karščius yra problema - minštas, limpa, ypač ten, kur bitumo padauginta. Taigi, turi būti specialus mišinys, ne gatvinis, kietesnis. Dar viena problema, iš asfalto, jei jis nėra nuolat presuojamas ratais, ima iškilti į paviršių akmenukai, esantys asfalto masėje. Todėl bendrai paėmus, norint turėti kokybiškus asfaltuotus šaligatvius, juos reikia kur kas dažniau iš naujo ištisai perasfaltuoti nei gatves.
      Ir visgi - nepaisant šių argumentų kaip suprantu asfaltas ženkliai pigesnė alternatyva?

      Comment


        Parašė mindziukas Rodyti pranešimą
        Dviračio taką visoje medeinos g. žiede nauja tiesia, pravažiuosiu pasistengsiu nufotografuot.
        Nelabai yra ten į ką žiūrėti. Tiesiog naujas asfaltas ir tiek, nes vietomis jau buvo išbyrėjęs iki pat pagrindų.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Galėtų nors ant asfalto pažymėti dviračio ženklą ar pvz. ( atsargiai dviratis arba stop ) nes dažnai nesuprasi ar čia dviračių takas, ar taip kitos dangos takas.

          Comment


            „61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.“
            Naujos KET.
            Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Naujos KET.
              Ar čia reiškia gerų dalykų pabaigą Vilniaus ir Islandijos g.?
              Nerealiai. Ir net 57 punkto prisitaikyti neišeina (...taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto...), nes dešiniam krašte yra eismo juosta kita kryptimi. Pretenduojate į metų bajerį

              Comment


                O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O tai pala... dabar kaip apibrėžti dviračių taką? Na, kada dviračių juosta tampa taku?
                  Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
                    Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).

                    Comment


                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Gali būti ir vienpusio eismo atskiras dviračių takas (2,0 m pločio, ankštose vietose - 1,6m).
                      Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Tai jeigu 10 cm praplės esančius takus, gausis vienpusis dviračių takas? Ir tada jau galės važiuoti prieš eismą?
                        Deja, trūks daugiau. Islandijos g. dviračių juosta - 1,25 m pločio (pagal STR šiaip turėtų būt 1,50 m, tačiau ankštose vietose leidžiama 1,25 m, pagal dviračių/pėsčiųjų takų projektavimo rekomendacijas -1,20 m).

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Supaprastintai: juosta - vienpusio eismo 1,5m, takas - dvipusio eismo 2,5m.
                          O takui nėra būtinas fizinis atribojimas? T.y bordiūrai ar žalia juosta?

                          "Islandijos gatvės važiuojamoji dalis turi eismo juostą viena kryptimi ir dviračių taką važiuojamojoje dalyje". Kažkaip nelogiškai skamba. Juosta norisi sakyti...

                          Comment


                            Citata iš 2016.11.04 15min.lt straipsio apie keturių eismo juostų kelią Vilnius - Trakai:

                            "Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką...".

                            Klausykitės..., gal po 2-3 metų pagaliau Gariūnų dviračių takas įgaus prasmę, kai susijungs su Trakais.

                            Comment


                              Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".
                                Koks skirtumas ar palei 2, ar palei 4 juostų, jei automobilių kiekis tas pats, tik plačiau važiuos?

                                Aišku blogai, kai dviračių takai būtinai "pririšti" prie kelių. Bet matyt greitai kitaip neišeina - kelias turi raudonas linijas, lengva įtilpti, vieningas projektavimas, vieningas finansavimas, vieningas įgyvendinimas. O planuoti dviračių taką per miškus tikrai rekomenduotina, bet užtruktų trigubai ilgiau.

                                Reikia tikėtis, pereis prie tokių takų iki 2030 O dabar kas nenorės kvėpuoti dujomis ir nori suminti 50 km geresnė alternatyva bus Vilnius-Trakai traukiniu ir tuomet minti po apylinkes tuos 50 km

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Dviračių takas palei 4 juostų kelią? Tikra "svajonė".
                                  Nemenčinė - Vilnius arčiausias pavyzdys ir sakyčiau visai vykęs. Nesijaučia išmetamųjų dujų dėl gana gausaus "skersvėjo", plotai dideli, vėjai stiprūs.
                                  Paskutinis taisė Robyla; 2016.11.08, 11:58.

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Citata iš 2016.11.04 15min.lt straipsio apie keturių eismo juostų kelią Vilnius - Trakai:

                                    "Atsižvelgiant į didelį eismo intensyvumą ir avaringumą kelyje Vilnius–Trakai, šį kelią numatoma praplatinti nuo dviejų iki keturių eismo juostų, šalia jo nutiesti dviračių taką...".

                                    Klausykitės..., gal po 2-3 metų pagaliau Gariūnų dviračių takas įgaus prasmę, kai susijungs su Trakais.
                                    Geresnė trasa nuo Gariūnų link Trakų būtų per Lentvarį - iš dalies ji jau yra, o ir trūksta ten tikrai nedaug.

                                    Comment


                                      Jūs pažiūrėkite kokiais laukais tas A16 kelias eina ir pagalvokite kam ten reikalingas dvirtakis, jei jo vis dar nėra per taip pat LAKD prižiūrimą kelią Nr. 4727, kuris eina per Lentvarį į Trakus. Neatrodo, kad ten dviračių takas yra gerokai reikalingesnis?
                                      https://goo.gl/maps/KAghg6n8rMS2

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                        Jūs pažiūrėkite kokiais laukais tas A16 kelias eina ir pagalvokite kam ten reikalingas dvirtakis, jei jo vis dar nėra per taip pat LAKD prižiūrimą kelią Nr. 4727, kuris eina per Lentvarį į Trakus. Neatrodo, kad ten dviračių takas yra gerokai reikalingesnis?
                                        https://goo.gl/maps/KAghg6n8rMS2
                                        nuo Lentvario ribos iki Trakų ribos dviračių takas palei 4727 yra.

                                        Comment


                                          Yra tik nuo Rubežiaus iki Ostruvkos. Viso 3km dviračių taką šiek tiek primenančio daikto. https://goo.gl/maps/gGG1Ni5NGrA2

                                          Comment

                                          Working...
                                          X