Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Tokios prievolės ar reikalavimo nėra, yra tik rekomendacijos pasirūpinti geromis žieminėmis padangomis, gerais stabdžiais ir būti matomiems.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriminkite reikia dviračiui žieminių padangų ar ne? Pagal KET
Comment
-
-
Gal kai kam nieko naujo, bet pasidalinsiu ką radau patvirtintoje Vilniaus miesto integruotos teritorijos vystymo programoje, kuri apima 2014-2020 laikotarpio EU paramą:
Magistralinės dviračių trasos šalia Neries nuo Geležinio Vilko gatvės iki Žvejų gatvės ir jos jungčių su Konstitucijos prospekto, Žvejų, Šeimyniškių ir Rinktinės gatvių dviračių trasomis įrengimas (3,5 km), laikotarpis 2016-2017, Suma 224706 Eur.
Žirmūnų dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas šalia Ozo, P. Lukšio, Apkasų, Ulonų ir Žirmūnų gatvių (4,8 km), laikotarpis 2016-2018, suma 587903 Eur.
Žvėryno dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas palei A. Mickevičiaus, Birutės, Lenktąją, Latgalių, Paribio, Pieninės, Saltoniškių, Liepyno ir T. Narbuto gatves (5,1 km), laikotarpis 2016-2018, suma 619697 Eur.
Naujamiesčio dviračių trasų, jų jungčių, saugos ir kitos infrastruktūros įrengimas palei J. Tumo-Vaižganto, V. Kudirkos, M. Valančiaus, V. Mykolaičio-Putino, Švitrigailos, Geležinkelio, Pylimo, Drujos gatves (4,0 km), laikotarpis 2017-2019, suma 441894 Eur.
Šiems projektams finansuoti 85 proc. sudaro EU lėšos. Kai kurios atkarpos gal jau ir įrengtos.
Comment
-
2017 m. Vilniaus miesto biudžeto projektas (visuomenei ir tarybos nariams).

Taigi 2017-2018 m - 25 km NAUJŲ dviračių takų. Įdomu, ar pvz planuojamas normalus (na tarkim 3 m pločio) dviračių takas Narbuto g. (šiuo metu ant šaligatvio nubrėžtos linijos ir pažymėt "dviračių takas") būtų skaitomas kaip naujas.
Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.12.22, 09:19.
Comment
-
Burbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia
Comment
-
3 stulp. - projektavimo pradžia
4 - darbų pradžia

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Comment
-
Pavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBurbulai pučiami buvo prie Zuoko, dabar pažadai daugiau mažiau vykdomi, tebūnie kai kurie projektai ir kiek veluojant, tai normalu, tačiau svarbiausia, kad ne vizualizacijos paišomos, o realiai darbai įgyvendinami. Nėra daug priežasčių abejoti kodėl Vilniuje neturėtų būti nutiesti tie 25 km. naujų dviračių takų. Peikiamas Šimašius, kad per mažai piarina naujus projektus, o kai numeta kažkokias skaidres - vėl blogai, mat burbulus pučia
Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
Laiptukai Narbuto? Laukia.
Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.
Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.Paskutinis taisė Fulgur; 2016.12.23, 11:45.
Comment
-
Prioritetas turi būti saugumas, todėl jokių KET punktų panaikinimų ar atidėjimų neturi būti. Islandijos g. padaryta nesąmonė, gerai, kad bent dviratininkų ten tik vienas kitas. Automobiliams skirta juosta palikta pernelyg siaura ir dėl šone statomų automobilių beveik visada didesnių gabaritų automobiliai (mikroautobusai, mažieji sunkvežimiai ir pan.) turi vienu ratu užvažiuoti ant ir taip siauro dviračių tako. Esant intensyvesniam dviračių eismui ten saugiai prasilenkti su priešpriešais važiuojančiais automobiliais būtų labai nesaugu (apskritai toks priešpriešinis eismas ribotose edvėse nėra saugus, nes visada nukentės tik dviratininkas).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIslandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
Juo labiau tas priešpriešinio eismo dviračių takas Islandijos g. niekur neveda. Jis netikėtai pasibaigia kaip netikėtai ir prasideda. Pompastikos buvo daug, o nauda neaiški.
Comment
-
Sorry, manau čia pagrinde demagogija, kai norima kabinėtis, tai staiga dviračių mygtuko paspaudimo patogumas ar 6 laiptukų neįrengimas pasidaro svarbesniu vertinant darbus, nei ta pati Neries krantinė. Prikiši netgi Gedimino prospektą, nors pirmą kartą per daugiau nei 10 metų ten buvo gerinama dviračių infrastruktūra - praplatinti dviračių takai. Priminsiu, kad dviračių infrastruktūros kūrime buvo ir daug daugiau darbų, nevardinant smulkmenų ar kur koks dviračių takelis buvo nutiestas, galima paminėti, kad pirmą kartą Vilniuje buvo pradėti tiesti raudoni dviratininkų takai ir iš esmės pakeistas dviračių transporto takų tiesimo reglamentas. Nebuvo dar Vilniuje tokių metų, kad dviračių transporto infrastruktūros srityje būtų buvę nuveikta tiek daug darbų, Zuokas turbūt per 4 metus nieko panašaus nesugebėjo padaryti, kiek čia per metus. Ir tai dar ne viskas, kaip suprantu 2017-ieji dviračių infrastruktūros plėtrai bus dar geresni.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPavasarį bus du metai valdžioje. Kur tie "sėkmės projektai"? Paimkime, kad ir dviračių sritį. Vienintelis - krantinė.
Oranžinių plėtra? Abort. Liko elitui (Senamiestis) ir menininkams (Užupis). Net į Naujamiestį nepakilo.
Islandijos? Abort (prieštarauja KET, bus panaikinta). Nors meras turi įtakos, kad KET punktas neatsirastų (ar vėliau įsigaliotų).
Gedimino pr. sugrąžinimas dviračiams ir pėstiesiems vakare-naktį? Abort. Laksto taksi, mašinos.
Laiptukai Narbuto? Laukia.
Šviesoforai dviračiams? Lenmputės yra, bet nėra patogių mygtukų.
Dabar aš pabrėžiu, jis net nežada PABAIGTI tų 25 km. Jis kalba "pradėsime tiesti". Jo pažadas yra pradėti.
Comment
-
Prie realybės galėtumėm priskaičiuoti dar ir pirmuosius raudono asfalto dviračių takus centriniame Vilniuje, kurie buvo nutiesti rekonstruojant Žalgirio gatvės pabaigą. Bet suprantama, kad per metus jokių super didelių žygdarbių net neįmanoma nuveikti - tai daugiau buvusių darbų įgyvendinimas, nes naujų projektų ruošimas užtrunka ir laiko ir finansavimą dar reikia pramušti. Tačiau 2017-iais jau pradės į trasą eiti Šimašiaus nauji, o ne seni Zuoko projektai, tai ir dviračių takų tiesimo mąstai turėtų keistis, ypač turint omeny aptvarkytą sostinės biudžetą. Ir tie planuojami nutiesti 25 km. naujų dviračių takų, kai visame Vilniuje jų yra tik apie 100 km., yra labai daug.
Comment
Comment