Be abejo galima. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš informacinį gyvenvietės pabaigos ženklą maks. greitis numatytas 100 km/h. Ženklas jo nesumažino. Egzaminuotojas (ir taisyklės) neleido numesti greičio nuo 100 km/h iki 80 km/h. Tuo tarpu kiti forumiečiai sako, jog galima lėtėti iki sau „saugaus greičio“. Kodėl saugus greitis negalioja egzamino metu ir būtina važiuoti maksimaliu? Draugas jau gyvenvietėj važiavo 100 km/h, įrodė, jog moka greitai važiuoti.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Gal ir gerai, kad neišlaikė - jei žmogus nesugeba "susigaudyt" ką koks ženklas reiškia, jam dar ne laikas dalyvaut eisme.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Trikampis ženklas neskirtas pėstiesiems. Jo buvimas ten absoliučiai nieko nekeičia pėsčiųjų atžvilgiu.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąAr aš teisingai suprantu, pėstieji šioje vietoje neturi pirmenybės? Nes takas atitrauktas nuo gatvės, ženklas automobiliams apie šalutinį kelią pastatytas už pėsčiųjų tako:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, jis skirtas automobiliams, kurie, vadovaujantis juo, turi praleisti eismo dalyvius už jo esančioje sankryžoje. Bet ar jis turi praleisti pėsčiuosius, jei čia nėra pėsčiųjų perėja?Parašė John Rodyti pranešimą
Trikampis ženklas neskirtas pėstiesiems. Jo buvimas ten absoliučiai nieko nekeičia pėsčiųjų atžvilgiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal paženklinimą susidaro toks įspūdis, kad ten bus paprasta pėsčiųjų perėja, nes dažniausiai tais atvejais, kai nieko nedaroma, ištisinė linija būna nepertraukiama (bet gal Vilniujj į tai buvo atsižvelgta, nes dviratis kaip tr. priemonė lyg negali kirst ištisinės kaip ir auto).
Tiesa esant zebrui dviratininkai negalės legaliai per ją važiuoti, reiktų nulipti.
Jeigu būtų ženklas "Duoti kelią" ir papildoma lentelė dviratis su rodyklytėmis, gal visi šaligatvio dalyviai gautų pirmumą?Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.02, 12:52.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mane šiaip šokiruoja, kaip žmonės gali ANT TIEK nežinoti KET. Nu negi yra taip sunku atsiversti tą nelemtą KET knygelę (ar elektroninę versiją) ir tiesiog perskaityti, kas ten parašyta? V skyrius, 27 punktas. Viskas juodu ant balto surašyta gi.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Taip, jis skirtas automobiliams, kurie, vadovaujantis juo, turi praleisti eismo dalyvius už jo esančioje sankryžoje. Bet ar jis turi praleisti pėsčiuosius, jei čia nėra pėsčiųjų perėja?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirma rašei, kad žmogus ženklų reikšmės nesupranta
O dėl saugaus greičio - čia tik Jonui atrodo, kad saugus greitis yra lygus pusei (ir mažiau) leistino.Normalus gi vairuotojas važiuos taip, kad niekam netrukdytų, važiavimas nuo Grigiškių link Vilniaus 80 kmh/ ir mažesniu greičiu balansuoja link to, nebent kokį autobusą važiuotum pasivijęs ir nesugebėtum aplenkt.
Egzaminavimo taisyklėse, kurias manau per kursus mintinai mokosi, parašyta, kad 10–15 km/h mažesnis, nei leistina, greitis, kai eismo sąlygos to nereikalauja yra NK - nedidelė klaida. Nežinau kiek tiksliai, bet tikrai ne vienos nedidelės klaidos reikia, kad egzamino neišlaikytum, vadinasi problema buvo ne tik ten.
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Prieš informacinį gyvenvietės pabaigos ženklą maks. greitis numatytas 100 km/h. Ženklas jo nesumažino. Egzaminuotojas (ir taisyklės) neleido numesti greičio nuo 100 km/h iki 80 km/h. Tuo tarpu kiti forumiečiai sako, jog galima lėtėti iki sau „saugaus greičio“. Kodėl saugus greitis negalioja egzamino metu ir būtina važiuoti maksimaliu? Draugas jau gyvenvietėj važiavo 100 km/h, įrodė, jog moka greitai važiuoti.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smagu, kad tokiuose metuose jus kažkas gali taip šokiruotiParašė John Rodyti pranešimą
Mane šiaip šokiruoja, kaip žmonės gali ANT TIEK nežinoti KET. Nu negi yra taip sunku atsiversti tą nelemtą KET knygelę (ar elektroninę versiją) ir tiesiog perskaityti, kas ten parašyta? V skyrius, 27 punktas. Viskas juodu ant balto surašyta gi.
 Šį KET punktą aš žinau, bet esu paprastas žmogus ir nežinau, kiek metrų nuo sankryžos dar vadinasi įsukimas į kitą kelią, o kiek metrų nuo sankryžos jau tiesiog tiesus kelias? Ar šis klausimas dar labiau šokiruojantis savo nenuovoka?
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jokio skirtumo, kiek metrų šiuo atveju.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Smagu, kad tokiuose metuose jus kažkas gali taip šokiruoti
 Šį KET punktą aš žinau, bet esu paprastas žmogus ir nežinau, kiek metrų nuo sankryžos dar vadinasi įsukimas į kitą kelią, o kiek metrų nuo sankryžos jau tiesiog tiesus kelias? Ar šis klausimas dar labiau šokiruojantis savo nenuovoka?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne to klausiau, bet tiek to, nesinori dar labiau šokiruotiParašė John Rodyti pranešimą
Jokio skirtumo, kiek metrų šiuo atveju.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar klausdamas "kiek metrų nuo sankryžos" klausi kažko kito, o ne kiek metrų nuo sankryžos?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Ne to klausiau, bet tiek to, nesinori dar labiau šokiruoti
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesupranta, bet tai esmės nei kiek nekeičia, nes ženklas informacinio pobūdžio ir niekaip nekeičia eismo tvarkos. -15 km/h mažesnis užtraukia kritinę klaidą (nors neišlaikė ir dėl spec. pasikartojančios klaidos).Parašė Nitro Rodyti pranešimąPirma rašei, kad žmogus ženklų reikšmės nesupranta
O dėl saugaus greičio - čia tik Jonui atrodo, kad saugus greitis yra lygus pusei (ir mažiau) leistino.Normalus gi vairuotojas važiuos taip, kad niekam netrukdytų, važiavimas nuo Grigiškių link Vilniaus 80 kmh/ ir mažesniu greičiu balansuoja link to, nebent kokį autobusą važiuotum pasivijęs ir nesugebėtum aplenkt.
Egzaminavimo taisyklėse, kurias manau per kursus mintinai mokosi, parašyta, kad 10–15 km/h mažesnis, nei leistina, greitis, kai eismo sąlygos to nereikalauja yra NK - nedidelė klaida. Nežinau kiek tiksliai, bet tikrai ne vienos nedidelės klaidos reikia, kad egzamino neišlaikytum, vadinasi problema buvo ne tik ten.
Aš tik sakau, kad nesąmonė, jog KET tarsi leidžia pasirinkti saugų ir neapibrėžtai mažą greitį, bet su tuo egzamino neišlaikysi. Draugas gi nesakė egzaminuotojui, jog numetė 20 % greitį dėl ženklo, kurio nesupranta. Gal dėl streso sugalvojo numesti, nes pulsas pakilo. Ir sakau, jei baisūs žverys miške, tai ne trigubai lėčiau reik važiuot, o persėst į autobusą.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
John, gali paryškinti tą KET punkto dalį, kuri aktuali aptariamu atveju?
27. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio į šalia jo esančias teritorijas, vairuotojas privalo praleisti pėsčiąjį, kurio judėjimo kryptį jis kerta, o sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose – į jo važiavimo krypties bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žinoma.Parašė KEdas Rodyti pranešimąJohn, gali paryškinti tą KET punkto dalį, kuri aktuali aptariamu atveju?
27. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio į šalia jo esančias teritorijas, vairuotojas privalo praleisti pėsčiąjį, kurio judėjimo kryptį jis kerta, o sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose – į jo važiavimo krypties bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra problemų su kelių ir sankryžų apibrėžimu, kai ženklas „203. Duoti kelią“ pastatomas ne pagal Ženklų įrengimo taisykles.Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma.
96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110, išskyrus, kai vietoj ženklo Nr. 203 įrengiamas ženklas Nr. 204:
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
96.2. Ženklas Nr. 203 įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo.
96.3. Jeigu prieš pat sankryžą, prieš kurią reikia įrengti ženklą Nr. 203, yra sankirta su dviračių taku, kai pirmenybė važiuoti per sankirtą suteikiama dviratininkams, ženklas įrengiamas prieš šią sankirtą, ties jos riba.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Negali.Parašė Gator Rodyti pranešimąAr pažymėtas ženklas negali būti dedamas tokioje vietoje kur vienpusis eismas prasideda tik pasukus į dešinę, o pasukus į kairę dar tebėra dvipusis?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks ženklas dedamas norint indikuot, kad sukant į dešinę prasideda vienpusis eismas (bet kairėje jis dar nėra prasidėjęs)?Parašė John Rodyti pranešimą
Negali.
Comment
 

Comment