Parašė baltic
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
Collapse
X
-
Pagal senus terminus iki 2008 viadukas turi būti baigtas pilnai, bet važiuti galima bus tik kitais metais.
-
Gal kas pakomentuoti viaduko statybą galit? Ar bus galima pasivėžinti mašinėle nauju keliuku iki metų pabaigos?
Komentuoti:
-
Bijau suklyst, bet ar tik nebus taip, kad toji nuardytoji puse buvo likusi senos dangos. Anksciau ten gi buvo pravaziavimas tik jis buvo be skiriamosios juostos. Vista besistatydama savo autocentra padare skiriamaja juosta ir nutiese juostas eismui kiton pusen, o viena puse ir liko ta senoji. Todel ir skyresi borteliu ir asfalto lygis. Jei klystu nemuskitParašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už atnaujinimą, Ginthus ir SPX
Nesuprantu, kam reikėjo vėl iš naujo perkasti prieš 3-4 metus nutiestą gatvę šalia "Maximos" (tuomet iš 2 juostų gatvėlės padaryto 4 juostos su skiriamąja juosta
Komentuoti:
-
Tai taip ir eis palei tvora. Klausimas tik ar visur vietos uzteks, ar teks vel atramines sienutes daryti.Parašė SPX Rodyti pranešimąO kaip ten su garažų aikštele? Nes pagal planą, ten ta gatvė eiti turi.
Komentuoti:
-
Ten, jei kas pastebėjot buvo "brokas". Nevisur vienodas bordiūrų ir asfalto lygis. Kitoj juostoj atrodo irgi tokia pati situacija.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už atnaujinimą, Ginthus ir SPX
Nesuprantu, kam reikėjo vėl iš naujo perkasti prieš 3-4 metus nutiestą gatvę šalia "Maximos" (tuomet iš 2 juostų gatvėlės padaryto 4 juostos su skiriamąja juosta
Komentuoti:
-
Kaip linksma bus gyvent prie tokios gatvės.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą2. Su kai kuriais kaimynais matyt nepavyko susidereti, tad priimtas sprendimas - atramine sienute:
Komentuoti:
-
Ačiū už atnaujinimą, Ginthus ir SPX
Nesuprantu, kam reikėjo vėl iš naujo perkasti prieš 3-4 metus nutiestą gatvę šalia "Maximos" (tuomet iš 2 juostų gatvėlės padaryto 4 juostos su skiriamąja juosta
Komentuoti:
-
Siek tiek ir atnaujinsiu.
1. Kontrastas siapus ir anapus Ateities gatves. Stiklinis spindesys ir griuvesiai:

2. Su kai kuriais kaimynais matyt nepavyko susidereti, tad priimtas sprendimas - atramine sienute:

3. Kiti matyt pasitaike sukalbamesni, tad pastatai griuva:

4. Viaduko statybos Ukmerges gatveje irgi pagyvejusios. Nenuostabu, juk pazadejo siemet baigti:

Paskutinis taisė Ginthus; 2007.10.20, 19:22.
Komentuoti:
-
Na ir ištaisei - „strato“, „visik“, „netokios toks konstrukcijos ire“ - tai kiek klaidų prieš taisymą buvo?
Komentuoti:
-
/\
Kaip tu įsigudrini tiek klaidų padaryti vienam pranešime... Bars tave Mantas :-)
Komentuoti:
-
FAKTASParašė Gudras Rodyti pranešimąMan tai jau vis labiau primena nacionalinius kelių tiesimo ypatumus Lietuvoje.... Norima padaryti "greitą" gatvę, o šviesoforų prismaigsto kas 100 metrų. Absurdas kažkoks.
Įsivaizduokit vakarinį aplinkkelį su šviesoforaia, kurių įtariu irgis suras kur pastatyti...
Komentuoti:
-
Man tai jau vis labiau primena nacionalinius kelių tiesimo ypatumus Lietuvoje.... Norima padaryti "greitą" gatvę, o šviesoforų prismaigsto kas 100 metrų. Absurdas kažkoks.
Komentuoti:
-
NemaisauParašė sak76 Rodyti pranešimąPožeminė tikriausiai būtų ten kur dabar yra Lozoraičio stotelė ir šviesoforas, atstumas iki ten žymiai daugiau nei 150 metrų... Gal tu maišai Lozoraičio stotelę su Baltrušaičio? Ar turi galvoj tą sankryžą prie Senukų?
Tiesiog pamasciau ir atrode, kad jos siektiek arciau, tai ir parasiau 150m
Komentuoti:
-
Požeminė tikriausiai būtų ten kur dabar yra Lozoraičio stotelė ir šviesoforas, atstumas iki ten žymiai daugiau nei 150 metrų... Gal tu maišai Lozoraičio stotelę su Baltrušaičio? Ar turi galvoj tą sankryžą prie Senukų?Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau, kokia prasmė tada daryt vieną požeminę, jei už 150m yra kita, šviesoforinė.
O senoji nereguliuojama pėsčiųjų perėja prie Maximos matyt bus naikinama, nes jau rekonstruotoje dalyje ties ta vieta šaligatvių nuolydžių nėra.
Komentuoti:








Komentuoti: