Nueikit ten pasivaikščioti ir pamatysit, kad jokių kapų planuojamoj gatvės trasoje nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Taip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
- 9 patinka
Comment
-
Būtent.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
Ateities g. būtų teigiamai įtakota.
- 3 patinka
Comment
-
Ką reiškia atsvarą? Pagal dabartinius planus Ozo g. lieka magistraline B kategorijos gatve/miesto greitkeliu, o Šiaurinė g. paprasta C kategorijos miesto g. su atitinkamai vystomomis teritorijomis aplink ją.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
Aš tik pastebėjau jog užbaigus Šiaurinės g. pirmą etapą pirmiau nei Ozo g. jungtį atsiras didelis B kategorijos lygio srautas kuris judės Karevių -> Ozo -> Ukmergės -> Šiaurinė -> Vakarinis ap..
Nežinau ar labai bus paprasta vystyti teritorijas gatvėje su tokiu eismu, greičiausiai tikrai pradžioje ji bus tinkama tik degalinėms ir plovykloms. Galbūt to būtų galima išvengti jeigu pirmas etapas užsibaigtų ties Laisvės pr ir bent pradžiai ten tikrai būtų ką veikti apstatant, o ir nusiimtų daug eismo nuo Pašilaičių vidinių gatvių. Tuomet užbaigti Ozo g. ir tik tuomet pratęsti Šiaurinę iki Ukmergės g..
Dėl VT jungties tai labai sveikintinas ir net sakyčiau ateityje būtinas dalykas, bet ji atsiras tik užbaigus visą gatvę, nors tarkim gatvei eiti per Ozo parką visai nebūtina, nes minimas potencialus tunelis būtų toks pat brangus bet žymiai menkesnės svarbos nei Ozo g. Viršuliškėse. Mano nuomone tarkim kokį BRT ar tramvajų būtų turbūt galima paleisti per Ozo parką ir nesikasant, VT eismas tikrai nebūtų ant tiek intensyvus jog trikdytų gamtą ir žmonių poilsį parke.
Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.
- 1 patinka
Comment
-
Ozo gatvė stovi piko metu iš visų pusių dėl Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryžos.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.
Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaurinė g. dėka naujos VT jungties gali nuimti keleivių srautus tarp Saulėtekio ir vakarinės Vilniaus dalies, bet automobilių srautų (ir juolab tranzitinių) jai tikrai nereikia nuiminėti nuo Ozo g., kuri tam skirta ir yra B kategorijos, tik ją reik užbaigti. Priešingu atveju tiesiog turėsime dar vieną B kategorijos gatvę ir daug teritorjų aplink ją nelabai kam tinkamų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ozo gatvė stovi piko metu iš visų pusių dėl Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryžos.
Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.
O kad Ozo g. stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu, dėl to juk neketinam platinti Vakarinio aplinkkelio iki dešimties juostų arba statyti paraleliai dar vieno aplinkkelio. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų ten kur jis važiuoja ir kad jo būtų pakankamai visomis svarbiausiomis kryptimis.
O kas liečia individualų transportą tai svarbu jog tiesiog būtų reikalingos jungtys bet deja taip nėra kol Ozo g. nepabaigtaPaskutinis taisė themanual; 2021.09.16, 01:05.
Comment
-
Man čia panašu į GV gatvę, kur nėra VT nes nėra daugiabučių namų ir traukos objektų. Trinapolis? Vienas daugiabutis. Kazlausko g.? Kotedžai...Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šiaurinė g. dėka naujos VT jungties gali nuimti keleivių srautus tarp Saulėtekio ir vakarinės Vilniaus dalies, bet automobilių srautų (ir juolab tranzitinių) jai tikrai nereikia nuiminėti nuo Ozo g., kuri tam skirta ir yra B kategorijos, tik ją reik užbaigti.
O kad joje stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,
Comment
-
Na tai jie atsiras neužstatytuose sklypuose aplink gatvę tik klausimas koks tas užstatymas bus, nes jei gatvė bus A kategorijos kaip GV tai nieko gero nelauk. Mano mintys paremtos tuo kad gatvė planuojama C kategorijos ir tam aš pritariu, bet kad ji tokia būtų turi būti ir projektas tinkamas ir tuo pačiu įvertinta jog Ozo g. nepabaigta ir iškart atsiras nemaži tranzitiniai srautai. Tranzitas tarp mikrorajonų C kategorijos gatvėmis gali ir turi vykti, bet kalba eina apie daug didesnį skaičių automobilių, nes ta gatve pradės naudotis norintys kirsti ne vieną mikrorajoną o visą miestą, kam turėtų būti skirta Ozo g.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Man čia panašu į GV gatvę, kur nėra VT nes nėra daugiabučių namų ir traukos objektų. Trinapolis? Vienas daugiabutis. Kazlausko g.? Kotedžai...
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,
Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.
- 2 patinka
Comment
-
Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąŠalia kursis miesto infrastruktūra su parduotuvėm, pramogom, paslaugom. Šitokio traukos centro šioje Vilniaus dalyje labai reikia.
Comment
-
Jei kalbam apie šiaurinės gatvės trasą tai reikia dar nepamiršti statybinių atliekų šiukšlynų.Parašė Sula Rodyti pranešimąGyventojams reikia, kad pro langus matytųsi nusidriekę laukai, gudūs miškai, banguojantys javai, besiganančios karvutės, burokų lysvės, upeliai ir ežeriukai , stirniukai ir gandriukai...
- 2 patinka
Comment
-
Tai kad berods dabartinis savivaldybės planas kaip tik yra priešingas - bendrojo plano VT sprendiniuose eismas numatytas tik atkarpoje tarp VA ir S.Stanevičiaus/Gelvonų g. Tai išeina, jog antroji atkarpa iki Žirmūnų numatyta tik automobilių eismui.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.
Tai kad nei vienas iš šių prekybcentrių nėra prie Šiaurinės gatvės. Ozas ir Akropolis yra Ozo gatvėje, Mandarinas yra Ateities. Ogmios miesto sąsajas su Šiaurine gatve išvis sunku suvokti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
- 5 patinka
Comment
-
VT planas tik pirmam etapui ir susijęs su artimiausia plėtra. Taip kaip jūs sakot tikrai nebus, visose kiek teko matyti miesto plėtros prezentacijų yra numatytas naujas VT maršrutas per visą Šiaurinės g. ilgį kai/jei bus pabaigta.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad berods dabartinis savivaldybės planas kaip tik yra priešingas - bendrojo plano VT sprendiniuose eismas numatytas tik atkarpoje tarp VA ir S.Stanevičiaus/Gelvonų g. Tai išeina, jog antroji atkarpa iki Žirmūnų numatyta tik automobilių eismui.
- 2 patinka
Comment
-
Prekybos centras nėra tas pats kaip miesto gatvė, tokia kaip yra Gedimino pr. Nors kaip alternatyva irgi tinka, Justiniškėse nėra jokio didelio prekybos centroParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
Comment
-
Šiaurinė bus panašiau į Ukmergės gatvę nei į Gedimino prospektą.Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Prekybos centras nėra tas pats kaip miesto gatvė, tokia kaip yra Gedimino pr. Nors kaip alternatyva irgi tinka, Justiniškėse nėra jokio didelio prekybos centro
- 1 patinka
Comment
-
Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaurinė bus panašiau į Ukmergės gatvę nei į Gedimino prospektą.
Comment
-
Panašiau į priemiesčio greitkelį su prekybcentriais prie jo nei į miesto gatvę.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.
- 2 patinka
Comment
Comment