Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kaip papuolama į Žarijų g. važiuojant nuo Trakų ? Nebandėt? Ten du didžiuliai terminalai su keliais šimtais fūrų per dieną.
    Kartais nėra apsisukama ties Lukoil, dabartinėje šviesoforinėje sankryžoje? Jei taip, tai dar vienas argumentas už šviesoforą.
    Dviejų lygių mazgo nuvažiavimai turėtu būti skirti tik tų kelių (gatvių) naudotojams, norintiems patekti iš vieno kelio į kitą. Jei jais ima naudotis važiuojantieji kitur, vien su tikslu apsisukti, gali kilti problemų net ir transportui važiuojančiam tiesiai per viaduką ar po juo.

    Buvo numatyta perėja per viaduką - kelis kartus saugesnė (tai ne mano nuomonė).
    Viaduku eiti žinoma saugiau, tačiau norint užlipti ant viaduko, teks kirsti nuvažiavimus. Jeigu transporto eismas juose intensyvus, tai viaduko sukuriamas saugumo efektas nebeatsveria perėjų per nuvažiavimus.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip patekti į Granito ir Lukoila be šviesoforo?
    Vaziuojant nuo Vilniaus - tiesiog pasukti i desine. Vaziuojant nuo Traku - pralisti po viaduku, pasukti i desine, dar karta i desine, o tada taip pat, kaip vaziuojant nuo Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip patekti į Granito ir Lukoila be šviesoforo?
    Kaip papuolama į Žarijų g. važiuojant nuo Trakų ? Nebandėt? Ten du didžiuliai terminalai su keliais šimtais fūrų per dieną.

    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Ten ir VT stotelės šalia, kiek matau brėžinyje. Šiaip ten pėsčiųjų srautas einančių laukti VT yra gana nemažas, tiek Vilniaus kryptimi, tiek Lentvario/Trakų.
    Buvo numatyta perėja per viaduką - kelis kartus saugesnė (tai ne mano nuomonė).

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Ten ir VT stotelės šalia, kiek matau brėžinyje. Šiaip ten pėsčiųjų srautas einančių laukti VT yra gana nemažas, tiek Vilniaus kryptimi, tiek Lentvario/Trakų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimą
    Gal galetumete su informacijos nevaldanciais ir ne ka tesuvokianciais sio forumo ziopliukais pasidalinti to sunkiojo transporto, sukancio i ir is Granito gatves, kiekiais? Ir gal dar prideti prie to paties, kiek automobiliu pravaziuoja (ir bus stabdoma to sviesoforo) visomis kryptimis? Ir gal dar, kadangi panasu, jog gerai orientuojaties situacijoje, paskaiciuoti, kiek laiko toje sankryzoje degs draudziamas signalas vaziuojantiems tiesiai? Jei nesunku, skaiciais per para. Aciu.
    Aš niekur neteigiau, kad valdau kažkokią konkrečią informaciją, niekio žiopliukais nevadinau ir priešingai nei tamstai, man nekliūna projektuotojas, bei jo paaiškinimai.
    Kirtimų g. nebus jokio šviesoforo, o šiuo atveju viskas ir susiveda į ją. Važiuojantieji Galvės g. sustos prie šviesoforo, bet stovės trumpiau nei iki šiol, nes eliminuojamas srautas iš Kirtimų g. Reikia pasirinkti prioritetus ir jais vadovautis. Padaryti tobulai visom prasmėm, kartais būna neįmanoma.

    Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimą
    Kazkaip pirminiuose planuose ten jokio sviesoforo nebuvo. O Granito gatve, pasak vieno gerai su situacija susipazinusio forumiecio, su visomis savo megaindustrijomis, i kurias be perstojo siuva sunkiasvoris ir letaeigis transportas, buvo.
    Jauciu, kad pirminiu planu kurejai buvo itin nekompetentingi, nesuprato kai kuriu esminiu saugaus eismo postulatu. Ir stai, kur buve, kur nebuve, atsirado kiti, geresni. Ir pastate Lukoilo dziaugsmui sviesofora. Ir eismas dabar ten bus nepalyginamai saugesnis.
    Kam ir vėl čia kišamas tas Lukoilas? Yra toks dalykas, kaip gatvių tinklas ir jis turi tam tikrą sistemą. Esmė yra Granito g. (kurioje beje važiuoja ir VT), o ne kažkoks Lukoilas. Pirminiai planai tuo ir skiriasi nuo galutinių, kad juose gali atsirasti pakitimų. Niekur neabejojau planuotojų kompetencija. Tačiau įgyvendini vieną sumanymą, tada jį parodai kitiems žmonėms. Gauni pastabų ir siūlymų, po kurių pirminis sumanymas jau nebeatrodo toks geras. Jei į viską žiūrėti tik per "pravažiuoti nesustojant" prizmę, tai išties šviesoforas atrodo nesuprantamai. Tačiau jei įvertini daugiau veiksnių (kitas transportas, aplinkinės gatvės, viešojo transporto, bei pėsčiųjų poreikiai) - vaizdas tada jau keičiasi.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kaip patekti į Granito ir Lukoila be šviesoforo?

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galima buvo ir be šviesoforo,bet į Granito kaip papulti?Be to,su dobilų būtų iškirsta daugiau miško,su šia sankryža sutaupoma kelis hektarus augmenijos.O tame rajone ir taip smulkus gatvių tinklas.
    Kazkaip pirminiuose planuose ten jokio sviesoforo nebuvo. O Granito gatve, kurioje pasak vieno gerai su situacija susipazinusio forumiecio, yra didziule megaindustriju, i kurias be perstojo siuva sunkiasvoris ir letaeigis transportas sankaupa, buvo.
    Jauciu, kad pirminiu planu kurejai buvo itin nekompetentingi, nesuprato kai kuriu esminiu saugaus eismo postulatu. Ir stai, kur buve, kur nebuve, atsirado kiti, geresni. Ir pastate su Lukoilu visiskai nesusijusi sviesofora. Ir eismas dabar ten bus nepalyginamai saugesnis.
    Paskutinis taisė Victor Sierra Mike; 2012.08.28, 11:57. Priežastis: Sintakses klaidos

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Galima buvo ir be šviesoforo,bet į Granito kaip papulti?Be to,su dobilų būtų iškirsta daugiau miško,su šia sankryža sutaupoma kelis hektarus augmenijos.O tame rajone ir taip smulkus gatvių tinklas.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip į Granito g. patekti iš Lentvario g.? Šias gatves skiria geležinkelio linija. Kitas dalykas, tai kam griauti Lukoilą, jei šviesoforą galima pastatyti nieko negriaunant? Ar čia tiesiog yra didelis noras kažką nugriauti, bei bereikalingai pasitaškyti pinigais.
    Gal galetumete su informacijos nevaldanciais ir ne ka tesuvokianciais sio forumo ziopliukais pasidalinti to sunkiojo transporto, sukancio i ir is Granito gatves, kiekiais? Ir gal dar prideti prie to paties, kiek automobiliu pravaziuoja (ir bus stabdoma to sviesoforo) visomis kryptimis? Ir gal dar, kadangi panasu, jog gerai orientuojaties situacijoje, paskaiciuoti, kiek laiko toje sankryzoje degs draudziamas signalas vaziuojantiems tiesiai? Jei nesunku, skaiciais per para. Aciu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Be problemų galėtų apvažiuoti per Lentvario g. pro "Tuvlitą". Arba - įrengti šviesoforą, bet nugriauti Lukoilą.
    Kaip į Granito g. patekti iš Lentvario g.? Šias gatves skiria geležinkelio linija. Kitas dalykas, tai kam griauti Lukoilą, jei šviesoforą galima pastatyti nieko negriaunant? Ar čia tiesiog yra didelis noras kažką nugriauti, bei bereikalingai pasitaškyti pinigais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bendru planavimo principu, būtu klaida padaryti vienintelį įvažiavimą į D kategorijos gatvę, per aukščiausios kategorijos Kirtimų g. (A kategorija). Tokiu atveju greito eismo gatvė yra apkraunama transportu, kuriam to greito eismo visai nereikia, o tik reikia pastoviai apsisukinėti.
    Be problemų galėtų apvažiuoti per Lentvario g. pro "Tuvlitą". Arba - įrengti šviesoforą, bet nugriauti Lukoilą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ir vėl girdimas tas eilėraštis "projektuotojai nieko nesupranta". Tačiau ar iš tiesų taip yra? Juk galima atlikti ir įvairius skaičiavimus, ne vien tik pažiūrėjus į tipinę "dobilo lapo" sankryžos schemą ir sakyti: čia būtent tokios reikia. Šiaip tas dobilo lapas yra pats paprasčiausias (pigiausias) dviejų lygių sankryžos pavyzdys, tačiau anaiptol nėra jis labai geras. Jo blogybes labai gerai išryškėja ten, kur yra didelis transporto srautas nuvažiavimuose, o dar labiau jos pasimato, kai pati sankryža naudojama tik apsisukimui (kas būtu šiuo atveju).

    Ar tikrai šviesofore atskira sekcija skirta tik įvažiuoti į Lukoil degalinę? Galbūt visai pamiršome jog ten yra ir tokia Granito g., kurioje įsikūrusios įmonės (asfaltbetonio gamykla, granitinės skaldos gamintojai ir kt.), į kurias važinėja sunkiasvoris gana lėtas transportas. Bendru planavimo principu, būtu klaida padaryti vienintelį įvažiavimą į D kategorijos gatvę, per aukščiausios kategorijos Kirtimų g. (A kategorija). Tokiu atveju greito eismo gatvė yra apkraunama transportu, kuriam to greito eismo visai nereikia, o tik reikia pastoviai apsisukinėti.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    "Lukoil" sumokėjo už tą sankryžą ir tiek. Gi Rusijos milžinas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimą
    ir netgi su pridetine rodykle i Lukoil
    Va ir visas paaiškinimas, net be sąmokslo teorijų.
    Ši degalinė labai populiari, įtariu, stipriai pelninga.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Nagi pasiteiravau kaip ir kas ten bus toje sankryzoje ir pasirodo, kad akurat. Bus ten sviesoforas ir netgi su pridetine rodykle i Lukoil vaziuojant nuo Traku. Sita reikala suprojektaves zmogus nesugeba paaiskinti kam to sviesoforo ten prireike, tik kazka miglotai murma apie pesciuosius ir dviratininkus. Paklausus, ar negalejo pestieji ir dviratininkai naudotis tuo paciu viaduku sako, kad is principo gali, bet is kitos puses, kad nelabai, taciau logiskai paaiskinti kodel nelabai - nesugeba. O klausimo apie tai, ka bendro sekcijos posukiams i kaire turi su pesciaisiais ir dviratininkais is viso nesupranta, arba nenori suprasti.
    Stai taip turime tokia grazia situacija. Yra pastatomas viadukas uz keleta milijonu, o tada apacioje dar irengiama viaduko funkcija dubliuojanti sviesoforine sankryza uz koki 600K ir nieko tokio. Nera jokio kontroles mechanizmo, kuris galetu tokiems smikiskiems planuotojams profilaktiskai trinktelti per negudria galva. Liudna.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkodėl ties Vilijos g. ir Kazbėjų g. tenkinamasi nereguliuojamomis perėjomis?
    Be to anksčiau perėja projektuota per patį viaduką, kas tikrai nėra blogai.
    Abiejomis minėtomis perėjomis naudojamąsi žymiai mažiau, nei Galvės - Kirtimų g. sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Adaras Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.
    Kažkodėl ties Vilijos g. ir Kazbėjų g. tenkinamasi nereguliuojamomis perėjomis?
    Be to anksčiau perėja projektuota per patį viaduką, kas tikrai nėra blogai.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė Adaras Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.
    Is bedos sutikciau su jumis del pesciuju ir dviratininku, nors ir vieni ir kiti gali naudotis tuo paciu viaduku. Vienok paziurejau i brezinius, kaip cia anksciau siule kazkuris is forumieciu. Tai, deja, ten yra ne pesciuju sviesoforas, o pilnas transportui skirtas reikalas ir dar su kruva papildomu sekciju, kitaip tariant pilna neganda, kurios, turbut, net ir jos projektuotojai paaiskinti nesugebetu.
    Paskutinis taisė Victor Sierra Mike; 2012.08.24, 15:15.

    Komentuoti:


  • Adaras
    replied
    Man atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Victor Sierra Mike
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Negi ten toks judėjimas? Jo ten ir dabar nėra. Granito g. yra neilgas akligatvis.
    Jus visiskai teisus. Ten judejimo nera ir nebus. Ir dar viadukas uz 20 metru stoves, kurio pagalba be jokiu problemu galima butu pasukti i kaire tiek vaziuojant nuo Traku, tiek is Granito g. Taciau kazkokiam encefalopatui ar ju grupelei susisviecia, kad reikia sviesoforu su begale pridetiniu sekciju ir prasom - pries visa logika ir sveika prota - tie sviesoforai ten, pasirodo, stoves ir situacija, vaziuojant nuo Traku puses, visiskai nepasikeis, t.y. liks labai prasta.

    Komentuoti:

Working...
X