Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xmaster
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
    Jei per pastarąjį dešimtmetį tai dar Klaipėdos aplinkkelis. Realiai tavo išvardinti ir yra svarbiausi projektai. Gaila gal tik, kad Via Baltica tik dabar rimtai juda, o daugiau nėra tiek daug kelių su 2x2 poreikiu.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Manau Radviliškis Šeduva, nes dabar pusė kelio 70km\h, o jei iki Panevėžio tai pasaka būtų!

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
    O kur dar yra poreikis autostradų ar paprastų 2x2 kelių apart via Balticos? Turbūt tik Vilnius - Trakai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    2017 metų dar nėra.
    Aciu uz nuoroda! Bet suprasti is sios lenteles beveik nieko neimanoma, nes matyt 2016 jie kazkaip kitaip perskaiciavo ilgius, plius keliai kasmet ilgeja/trumpeja del kazkokiu biurokratiniu perskirstymu vienam ar kitam tipui, tuo tarpu pats kelias galejo nesikeist.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?
    2017 metų dar nėra.

    Automagistralės, km
    2012 2013 2014 2015 2016
    309 309 309 309 314
    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R005#/

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Mexas Rodyti pranešimą

    Aha atkarpa 14km "S8 Mężenin - Jeżewo 14 km oddana do użytku."
    Per 2017 metus lenkai 298 km asfalto pridavė
    https://infogram.com/podsumowanie-2017-1hnp27ndx0rn4gq
    Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?

    Komentuoti:


  • keen
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
    2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
    3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
    4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
    5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
    6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.
    Irodymu nereik. Lt keliai prasciausi centrineje /rytu europoje

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
    PS
    Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
    Vilniaus miesto savivaldybė skaičiuoja, kad Vakariniu aplinkkeliu per parą važiuos apie 65 tūkst. žmonių: apie 45 tūkst. miestiečių ir apie 20 tūkst. tranzitu keliaujančių į užmiestį. Paros transportas srautas sieks iki 33 tūkst. automobilių.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73224094

    25x mažesnė suma, naudos gavėjų irgi panašiai skiriasi..

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.
    Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
    PS
    Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
    Vilniaus vakarinis į A2 įsilieja 1 juosta. Čia šiaip.

    Ir ne noras varyti, o problemų kėlimas. Niekas nesuprato kaip tie keliai išsibangavo, ministras Masiulis parodė, kad legaliai, pabrėžiu legaliai, buvo nuploninta danga. Plius dar kiek medžiagų nuvažiuoja į šoną dėl meistrų, dėl darbininkų ir pan. "už 50 Eur".

    Taigi pirmus pagavo, o dėl antrųjų iš Švedijos atsakymai ateis kitą vasarą ko ir kiek sukeista, nedapilta.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.
    Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis.
    Pagal tai, kiek pas mus statoma naujų kelių, kažkodėl man tas Juragių atvejis atrodo labiau kaip taisyklė, nei išimtis. Kitur neapskaičiuoja (netyčia?) nusukančių srautų ir tenka jau pabaigus statybas vėl daryti projektą, vėl konkursą, vėl ardyti/statyti - kaina pasidaro 3x. Kaip pavyzdys - nusukimas iš aplinkelio link Gariūnų ties Lazdynais, nusukimas link Klaipėdos ties Jakais iš Palangos pusės. Aš jau nekalbu apie apsisukimus ties Giraite A1.
    Pinigų atsirastų, jei rimtai būtų pasidomėta kad ir žemės išpirkimo statyboms peripetijomis, primenu Vilniaus aplinkelio atvejį....

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
    Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
    Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.

    Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis. Sutvarkyta sovietinės autostrados viena pusė. Kita liko su gana prastu susisiekimu. Buvo siekiama išvengti stabdančio šviesoforo ir tuo pačiu išvengti sudėtingų žemės išpirkimo procedūrų.

    "Šalutiniuose" 2+2 keliuose tiesiog įkaltų šviesoforus. Tas jau padaryta su A6, A11 ir keletu kitų.

    Tikiuosi, kad artimu metu rekonstruos Juragių ruožą (t.y. kitą kelio pusę), ir nepaliks šio butelio kaklelio.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
    Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
    Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Tai kad Marki aplinkelis yra 3x3, mane maloniai nustebino, labai toliaregiškas sprendimas
    Nėra čia jokios toliaregystės. Prieš miestus srautai visada sukyla. Pilna Varšuva 4+4 juostų gatvių, tai 3+3 nieko jau už Varšuvos nenustebina.

    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau



    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135
    Pasakas sneka apie greicio limitus, sutvarkykit A1 per neri prie Kauno ir jau 20 minuciu susitaupo.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Jeigu net susisiekimo ministras Masiulis pripažįsta, kad keliai tiesiami plonesni panaudojant ženkliai mažiau medžiagų (valstybiniai užsakovai direkcijos "nematė"), taip pat valstybinėse kelininkų įmonėse vogė labai dideliais kiekiais įdarbinant ištisai gimines, tai ar čia š tepimas ar tiesiog faktų konstatavimas?
    Tai gal ponulis pats dirbate toje srityje ir iš vidaus nesimatė korupcijos, vagysčių ir pan.?
    1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
    2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
    3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
    4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
    5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
    6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau

    Pasak E. Skrodenio, pasiekti Klaipėdą greičiau automobiliu bus įmanoma daug artimesniu laiku: „Automagistralės yra pritaikytos tam, kad būtų galima didinti leistiną važiavimo greitį. Kelias yra pakankamai platus, tad ruože Kaunas-Klaipėda vairuotojai galėtų važiuoti 140 km/h. Įdomu tai, jog pastarajame kelyje vairuotojai pasiekia vidutiniškai 118 km/h greitį, tad „neišnaudojami“ net dabartiniai greičio limitai.“
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ne ten paryškinta.
    Žurnalistui irgi dzin esmę praleido.
    Esminė žinutė yra:
    "autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno"
    "[kelias] 2+1 nuo Kauno iki Latvijos"
    "2022 m."

    https://www.youtube.com/watch?v=I-vtEP-9CnI
    Nuo 3:43:55
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.26, 08:41.

    Komentuoti:

Working...
X