Kauno rajone šiemet toliau bus plečiamas dviračių takų tinklas, asfaltuojami žvyrkeliai, remontuojamos gatvės. Tikimasi, kad bus pradėtas tiesti Ramučių apvažiavimo kelias, o kelyje A6 ties šiuo miesteliu pradės kilti dviejų lygių sankryža...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Taip, konkrečiai nugrybauta nuo temos.
Kažkas pateikia palyginimą, kažkas papildo...
Ir turime diskusiją apie Radviliškio, Nemenčinės ar Priekulės kelius Lenkijos temoje.
Komentuoti:
-
Iš krašto kelių 2+2 reikalingiausias keliui 141 ties Raudondvariu ir ties Klaipėda.
Komentuoti:
-
Kaunas-Prienai ruože dar verkiant reiktų.
Jakų žiedas - Dituvos sodai taip pat.
Sitkūnai - Kėdainiai dar, bet realiai tai visas A8 iki Panevėžio aplinkkelio šiaurinės pabaigos (bet čia jau atskira istorija)Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.01.03, 14:00.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
2x2 praverstų ir į kitas puses nuo Vilniaus. Pvz Nemenčinės plente jau n metų žada 2x2 iki Nemenčinės, trūksta miesto ribose < 10km. Molėtų plente žada pratęsti 2x2 iki sankryžos su 108 (Nemenčinė-Maišiagala), įdomu ar įgyvendins ir kals šviesoforą ar dviejų lygių sankryžą. Nuo Minsko sankryžos praverstų 2x2 į Šalčininkų pusę bent iki Rudaminos. Prie Kauno ar Klaipėdos turbūt irgi panašių vietų yra.
Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.
Molėtų plente žada šiemet PABAIGTI.
„Jei gruodį pavyksta paskelbti konkursą, tai kitų metų kovą turėtume turėti sutartį, jei nebus teismų. Kovo 15 dieną baigiasi technologinė kelių statybos žiemos pertrauka ir tada galėtume pradėti darbus, jei oro sąlygos būtų tinkamos. Tuomet kitų metų žiemą [2018] jau turėtume rekonstruotą ruožą“, - BNS sakė E. Grinaveckas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76053393
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur dar yra poreikis autostradų ar paprastų 2x2 kelių apart via Balticos? Turbūt tik Vilnius - Trakai.
Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Komentuoti:
-
Manau Radviliškis Šeduva, nes dabar pusė kelio 70km\h, o jei iki Panevėžio tai pasaka būtų!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Komentuoti:
-
Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą2017 metų dar nėra.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIdomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?
Automagistralės, kmhttps://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R005#/2012 2013 2014 2015 2016 309 309 309 309 314
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Aha atkarpa 14km "S8 Mężenin - Jeżewo 14 km oddana do użytku."
Per 2017 metus lenkai 298 km asfalto pridavė
https://infogram.com/podsumowanie-2017-1hnp27ndx0rn4gq
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
PS
Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
25x mažesnė suma, naudos gavėjų irgi panašiai skiriasi..
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.
PS
Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąBaikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
Ir ne noras varyti, o problemų kėlimas. Niekas nesuprato kaip tie keliai išsibangavo, ministras Masiulis parodė, kad legaliai, pabrėžiu legaliai, buvo nuploninta danga. Plius dar kiek medžiagų nuvažiuoja į šoną dėl meistrų, dėl darbininkų ir pan. "už 50 Eur".
Taigi pirmus pagavo, o dėl antrųjų iš Švedijos atsakymai ateis kitą vasarą ko ir kiek sukeista, nedapilta.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.
Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis.
Pinigų atsirastų, jei rimtai būtų pasidomėta kad ir žemės išpirkimo statyboms peripetijomis, primenu Vilniaus aplinkelio atvejį....
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis. Sutvarkyta sovietinės autostrados viena pusė. Kita liko su gana prastu susisiekimu. Buvo siekiama išvengti stabdančio šviesoforo ir tuo pačiu išvengti sudėtingų žemės išpirkimo procedūrų.
"Šalutiniuose" 2+2 keliuose tiesiog įkaltų šviesoforus. Tas jau padaryta su A6, A11 ir keletu kitų.
Tikiuosi, kad artimu metu rekonstruos Juragių ruožą (t.y. kitą kelio pusę), ir nepaliks šio butelio kaklelio.
Komentuoti:
Komentuoti: