Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    <...> Net pievose nesimato kada nors darytų pakelės griovių, o apie mišką išvis nėra ko kalbėti. Vanduo ne nuo kelio nubėga, o veikiau atvirkščiai
    Čia apskritai yra labai didelė Lietuvos planavimo klaida. Nežinau kas čia atsakingas - ruošiami teoriniai, bet ne praktiniai architektai, ar Seimo nariai neišmanantys ir priimantys įstatymus ar dar kas nors.

    Yra tokia idiotiška kelio sąvoka - "lauko kelias" T.y. 4 m pločio kelias kuriam "jokie grioviai nepriklauso". Pats susidūriau su problema, kai reikėjo pasidaryti realiai privažiuojamą kelią. Už savo pinigus išgreideriavau su grioviais ir galimybe prasilenkti. Tada bukaprotis ūkininkas, kuris pats ten daugiausia važinėja pakėlė triukšmą, atseit dėl prarasto metro (nors lauką jis tik nuomojasi). Tada ramiai darsyk greideriavau - susiaurindamas Dabar prasilenkti nebeįmanoma, ūkininkas su traktorium važiuoja atbulas

    O tuo metu regiono architektei projektuojant sklypus neatėjo į galvą/arba negalėjo suprojektuoti platesnio kelio. Tad šalia atsirado atliekamos žemės gabalas, kuris pateko į žemės fondą ir tapo privatizuotas. Visiškas neūkiškumas trumpariagiškumas mūsų šalyje, kai esant laisvai valstybinei žemei ji privatizuojama, o keliai vedantys į ne vieną sodybą, bei tarnaujantis ŽŪ technikai lieka idiotiškų 4-5 m pločio. Juk suprantama, kad amžinai kelias negalės būti 4 m pločio vedantis į kitus kaimus ir kelias sodybas.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.08.10, 16:34.

    Comment


      Čia labiau ne architektų ar kitų žemes dalinančių specialistų problema, bet spragos nepakankamai aiškiame ir griežtame teisiniame reglamentavime. Turėtų būti aiškiai (pagal dabartines realijas) reglamentuota kiek kokiam keliui turėtų būti skirta. Juk jeigu parašoma, kad kelio juosta turi būti 10-15 metų, praktikoje ji beveik visada bus tik 10 metrų.
      O pvz. įvairuose gyv. kvartaluose pagal reglamentus būna, kad palikta pernelyg daug kelio juostos. Juk ten tikrai nereikia 15 metrų gatvėms/keliams, kurios yra ne pagrindinės ir yra nedideliuose kvartaluose. Niekas tokio pločio gatvių nenuties ir tokio žemės pločio neišnaudos.

      Comment


        Štai, pasidariau naują video [158] ir [194] kelio.

        Map: http://goo.gl/maps/6GRwY

        Comment


          KK 136. Vinčai – Pilviškiai – Vilkaviškis

          Numatoma rekonstruoti ruožą Vilkaviškis - Pilviškiai

          Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 1
          Darbai apima valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožų nuo 16,660 iki 17,575 km ir nuo 17,865 iki 30,300 km rekonstravimą, pėsčiųjų tako įrengimą kelio ruožo 29,893-30,274 km kairėje pusėje, tiltų per Šešupę (16,82 km) ir tilto per Mergupį (17,35 km) rekonstravimą, aplinkosauginių priemonių diegimą, inžinerinių tinklų rekonstravimą.
          (...)
          II. SUSISIEKIMO KOMUNIKACIJOS
          2.1. Keliai:
          2.1.1. kategorija – III
          2.1.2. ilgis km 13,35 2.1.3. kelio dangos plotis m 8,00
          2.1.4. eismo juostų skaičius vnt. 2 2.1.5. eismo juostos plotis m 3,50
          2.2. Pėsčiųjų takai: 2.2.2. ilgis km 1,034
          2.3. Pėsčiųjų ir dviračių takai: 2.3.2. ilgis km 0,935
          2.4. Tiltas per Šešupę 16,83 km:
          2.4.1.ilgis m 79,7 2.4.2. bendras tilto plotis m 13,60
          2.4.3. tilto tarpatramių ilgiai m 18,5+33,0+18,5
          2.5. Pralaida per Mergupį 17,35 km
          2.5.1. ilgis šlaito apačioje m 26,09
          2.5.2. ilgis šlaito viršuje m 18,17
          2.5.3. skerspjūvis H/B/t m/m/mm 3,89/6,9/5,0

          http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=148699

          Comment


            2013-10-02
            Grėsmė valstybinės reikšmės keliams - reali
            Šiandien vykusiame LR Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje dalyvavę Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovai pateikė naujausius duomenis apie nūdienos valstybinės reikšmės kelių būklę ir finansavimą. Buvo pažymėta, kad dėl lėšų trūkumo minėtų kelių būklė kasmet prastėja ir daugelyje ruožų pasiekė kritinę ribą, todėl kreipėsi į Ekonomikos komitetą su prašymu pagal galimybes didinti finansavimą, užtikrinantį bent jau būtiną valstybinės reikšmės kelių priežiūrą.

            http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...s__reali/16375

            Comment


              Map: http://goo.gl/maps/Hyar7, Time-lapse x20

              Comment


                Šiokios tokios naujienos:

                2014 m. tęsiami arba pradedami darbai:
                - kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas trijų ruožų, kurių bendras ilgis 18,5 km, rekonstrukcija.
                - kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožų, kurių bendras ilgis 18,6 km, rekonstrukcija.
                - kelio Nr.136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožų, kurių bendras ilgis 13,35 km, rekonstrukcija.

                2014 m. I ketv. planuojami svarbiausi viešieji pirkimai:
                - krašto kelių rekonstrukcija (bendras rekonstruojamų ruožų ilgis – 37,6 km).
                - „Via Baltica“ plėtra (rekonstruojamo ruožo ilgis – 15,04 km).
                - kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcija (rekonstruojamo ruožo ilgis – 8,01 km).
                - kelio A11 Šiauliai–Palanga rekonstrukcija (bendras rekonstruojamų ruožų ilgis – 18,4 km).
                - sankryžų rekonstrukcija (numatoma rekonstruoti 7 sankryžas).

                Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos primena, kad 2013 m. balandžio 30 d. įsigaliojo 2013 m. balandžio 10 d. pasirašyta pirmoji Lietuvos kelių tiesimo sektoriuje viešojo ir privataus sektorių partnerystės projekto „Palangos aplinkkelio tiesimo ir eksploatacinės priežiūros vykdymo projektas“ sutartis, kurios vertė 123,575 mln. Lt. 2013 metais buvo parengtas techninis projektas, o jau 2014 m. pavasarį tikimasi pradėti Palangos aplinkkelio tiesimo darbus.
                http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...r_2014_m/17632
                Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.06, 19:40.

                Comment


                  Gana nebloga iliustracija, rodanti krovininių automobilių eismo intensyvumą (iš lakd.lt). Jau vien iš to akivaizdu, kad visas ruožas nuo PL sienos iki Kauno turi būti nedelsiant platinamas iki 2x2

                  Comment


                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                    Kur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
                    Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
                    "Skaičiai iš paveiksliuko nieko nepasako" ? O tai ką tuomet pasako ? Srautų turbūt tikrai nepasako. Man tai šie skaičiukai tikrai neamažai pasako.....



                    2011 m . iš LAKD

                    Comment


                      Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
                      Čia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
                      Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
                      Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:

                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                      Bet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Na matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:
                        Turbūt kažkas iš susisiekimo ministerijos turi sodybą Aukštaitijos nacionaliniame parke, atsibodo prastu keliu važinėti
                        Flickr

                        Comment


                          Kadangi užvirė diskusijos apie kelių eismo intensyvumą įmetu 2011 m. žemėlapį, kad nereiktų tų srauti "burti iš oro". O gal kam bus šiaip įdomu pasižiūrėti . Tiesa, ČIA yra 2012 m. žemėlapis (ir visų magistralinių, bei krašto kelių eismo srautų lentelės, bet tik vidurkiai, ne atsikirų atkarpų duomenys), bet LAKD specai sugebėjo jį įdėti tokio dydžio, kad normaliai nieko taip ir nesimato.....

                          Taigi, gal kam pravers : (paspaudus didesnis vaizdas)

                          Comment


                            LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .

                            Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia

                            A14 Vilnius-Utena, darbai, 21,50–93,65 km 156 mėn. II-III ketvirtis

                            Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas, darbai, 15,04 km 24 mėn. I k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E262 A6 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
                            Sutartis Nr. 2, darbai, 18 mėn. I k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 2, darbai, 62-69 km (iš viso 7,0 km) 17 mėn. II k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 1, darbai, 5,5-16,9 km (iš viso 11,4 km) 19 mėn. II k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E85 A1 rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai, 6,4 km 18 mėn. IV k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Sutartis Nr. 1, darbai,
                            Apie 6,06 km 18 mėn. III k.

                            Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Sutartis Nr. 3, darbai,
                            Apie 9,75 km 18 mėn. IV k.

                            Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 58,58 iki 97,06 km rekonstravimo į AM kategoriją projektiniai pasiūlymai, paslaugos, 3 trasos variantai 12 mėn. I k.

                            Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo
                            į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km, 12 mėn. I k.

                            Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas, 7,6 km 27 mėn. II k.

                            A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, 10,25 km
                            27 mėn. II k.

                            Estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože statyba; statyba,
                            9 mėn. I k.
                            http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .

                              Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia



                              http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf
                              Vienas džiugus netikėtumas yra pradedamas rengti projektas Vilnius-Trakai rekonstrukcijai į 2x2 kelią. Pagal transporto srautus tai ten 2x2 tikrai pateisinamas.

                              Comment


                                Žemėlapis su visais 2014 m. planuojamais atlikti darbais:

                                http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...4%20m%20darbai

                                Comment


                                  "Šiek tiek" pramiegojo......

                                  Bus uždrausta privatizuoti žemę, reikalingą kelių plėtrai

                                  Laisvi valstybinės žemės plotai, esantys greta valstybinės reikšmės kelių, galės būti paprasčiau rezervuojami šių kelių plėtrai. Tokiam įstatymo projektui trečiadienį pritarė Vyriausybė. Dabar šis projektas keliaus priėmimui į Seimą.

                                  Pastaruoju metu kelininkai skundžiasi, kad nelengva planuoti svarbių magistralinių kelių, pavyzdžiui, saugumo reikalavimų jau nebeatitinkančio „Via Baltica“, plėtrą. Be kitų trukdžių yra ir tas, kad neretai greta tokių kelių esantys valstybiniai žemės sklypai įrašomi į savininkams grąžintinų arba parduodamų sklypų sąrašus.
                                  Vyriausybė siūlo nustatyti, kad „žemė neprivatizuojama, jei ji užimta valstybinės reikšmės kelių su šalia jų esančiais valstybinės žemės plotais, pagal teritorijų planavimo dokumentus ar žemės valdos projektus priskirtais šių kelių plėtrai“.

                                  „Suintensyvėjus eismui, būtų galima greičiau vykdyti kelio rekonstrukcijos, plėtros ir kitus darbus, nes nereikėtų pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrų. Tokie valstybinės žemės plotai būtų priskirti neprivatizuojamai žemei, uždraudžiant juos parduoti ar atkurti į juos nuosavybės teises“, – sakoma Vyriausybės pranešime.

                                  Teigiama, kad tokia įstatymo pataisa neprieštaraus Konstitucijai: „Tiek Lietuvos Konstitucinis Teismas, tiek Europos žmogaus teisių teismas laikosi nuostatos, jog įstatymų leidėjas turi teisę apibrėžti nuosavybės teisių atkūrimo sąlygas, atsižvelgiant ne tik į buvusio savininko interesus, tačiau ir į susiklosčiusį faktinį žemės naudojimą bei visuomenės poreikius.“

                                  Lietuvos automobilių kelių direkcija įgaliota pasirūpinti tokios žemės tinkama priežiūra, „tam, kad valstybinės ar vietinės reikšmės kelių plėtrai rezervuota, neišnuomota ir neperduota neatlygintinai naudotis valstybinė žemė atitiktų geros agrarinės būklės ir aplinkosaugos reikalavimus“.
                                  http://vz.lt/?PublicationId=d564b27c...d-cd30ab2a2860

                                  Comment


                                    Neblogas laidos ne vienas kelyje epizodas apie kelių projektavimą Lietuvoje. Matoma neblogų vizualizacijų, viena iš jų A14 kelio ruožo rekonstrukcija į 2x2 juostas (kiek pavyko atpažinti).
                                    http://www.delfi.lt/auto/patarimai/n....d?id=64866173

                                    Gaila, kad tos video vizualizacijos neprieinamos kiekvienam vartotojui. Tikrai būtų smagu pažiūrėti projektų video, ne vien pora nuotraukų iš planuojamų kelių.

                                    Comment


                                      Rekonstruojamas 173 kelio ruožas tarp Pabradės ir Arnionių.
                                      Kelyje 3 ar 4 šviesoforai. Važiavimo sąlygos sudėtingos dėl labai siauro kelio; ten ir anksčiau eismas prasilenkiant vyko kelkraščiais

                                      Žemėlapis iš www.maps.lt
                                      Paskutinis taisė Romas; 2014.10.18, 17:34.

                                      Comment


                                        Ignalinos rajono kelias Nr. 1432 Panižiškė - Mikalavas
                                        Gal reikia pridurti, kad nuotraukos darytos su teleobjektyvu.


                                        Paskutinis taisė Romas; 2014.11.05, 22:12.

                                        Comment


                                          /\ Eina sau, koks geras

                                          Comment

                                          Working...
                                          X