Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Is kur istrauket? Pas mane DPF ir Euro 4.
    tai gal ir masina ne 2013 metu , ne?

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      tai gal ir masina ne 2013 metu , ne?
      teisingai

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Kodėl tik Karaliaučius, o ne Kaliningrad/Karaliaučius? Šiaip esu patenkintas dabartine tvarka žymėjimui užsienio miestams: aišku ir užsieniečiui, ir vietiniui Kad išlaikyti tą patį dizainą, nelietuviškas pavadinimas Kaliningrad galėtų prasidėti iš naujos eilutės, o RU būtų žymimas šalia abejų eilučių Karaliaučius ir Kaliningrad.
        Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

        Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.

        Comment


          Parašė Deus Rodyti pranešimą

          Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

          Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.
          Kelyje A12 tikrai ant ženklų esu matęs ir "Warszawa" (nuotraukos, deja, neturiu).

          Bet kokiu atveju, šiuose žymėjimuose svarbiausia tikslumas ir greitas suvokimas - todėl nerašyti užsienio valstybės miesto pavadinimo originalo kalba yra paprasčiausias chuliganizmas vairuotojų atžvilgiu.


          Comment


            Click image for larger version

Name:	image_91200.jpg
Views:	538
Size:	278,9 kB
ID:	1748938

            Stop kadrai iš YouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=9ncwdzj71-s
            Click image for larger version  Name:	Warschau.jpg Views:	1 Size:	278,9 kB ID:	1748913
            Paskutinis taisė Romas; 2019.10.22, 22:43. Priežastis: Dublis. Nuotraukų dydis

            Comment


              Click image for larger version

Name:	image_91201.jpg
Views:	531
Size:	325,7 kB
ID:	1749488

              Stop kadrai: https://www.youtube.com/watch?v=6uR3cxK3k38
              Click image for larger version  Name:	Warschau1.jpg Views:	1 Size:	325,7 kB ID:	1748918
              Paskutinis taisė Romas; 2019.10.22, 22:43. Priežastis: Dublis. Nuotraukų dydis

              Comment


                Žaliųjų iniciatyva riboti Vokietijos "autobahn'uose" greitį iki 130 km/h nerado pritarimo Bundestage
                2019.10.18

                Autobahn Speed Limit Proposal Fails In German Parliament
                https://www.motor1.com/news/377402/a...oposal-failed/

                Green push for autobahn speed limit fails in Bundestag
                https://www.dw.com/en/green-push-for...tag/a-50864901

                Bundestag votes against call for speed limit on Germany's Autobahn
                https://www.thelocal.de/20191018/bun...tobahn-rejects


                Lietuvos žiniasklaidoje pagal užklausą "autostrados" pavyko išgūglinti tik naujeną, kad kažkurioje Vokietijos autostradoje sulaikyti kažkokie gangsteriai. Apie vairuotojams aktualius dalykus nėra rašoma.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Lietuvos žiniasklaidoje pagal užklausą "autostrados" pavyko išgūglinti tik naujeną, kad kažkurioje Vokietijos autostradoje sulaikyti kažkokie gangsteriai. Apie vairuotojams aktualius dalykus nėra rašoma.
                  O kuom "autostrada" yra susijusi su Vokietija? Lietuviškai tai vadinasi automagistralė, vokiškai - autobahn, o itališkai - autostrada. Mūsų žiniasklaidoje turbūt tikrai sudėtinga rasti informacijos apie itališkas automagistrales.

                  Comment


                    Jei dar tiksliau, tai lietuviškas žodis, naudojamas žiniasklaidoje yra "greitkelis".

                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...al-221-1220216

                    Comment


                      Angliskai - motorway, bei anapus vandenyno - highway

                      Comment


                        Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                        Greitis tai pagal kiekvieno sugebėjimus ir sąžinę. Yra kibirų 80kmh važiuojančių, bus ir 140kmh laikančių. "Saugus greitis" kiekvienam savo. Svarbu sąlygos sudarytos - to ir tikiuosi iš naujų šiuolaikinių kelių
                        Tas neribotas greitis Vokietijoje yra auto lobistų reklama, savotiškas populizmas.
                        Iš tikrųjų nėra saugu neribotas greitis dėl nenumatytų sąlygų greitkeliuose. Ne lenktynių trasa, ne pakilimo takas, ir ne greito geležinkelio bėgiai mūsų autostrados.

                        Jau nekalbant, kad labiau teršiama aplinka, labiau eikvojas kuras.

                        Nu bet galim nesutart. Aš už 120 visus metus. Manau, kad vokiečiai su laiku neriboto greičio atsisakys, bet aš ateities nežinau, tačiau tendencijas jaučiu tokias.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Tas neribotas greitis Vokietijoje yra auto lobistų reklama, savotiškas populizmas.
                          .
                          Įdomu būtų statistiką pažiūrėt, kiek procentaliai km yra neriboti, nes, iš akies sakau, trasoj nuo Olandijos iki Lenkijos sienos neribota turbūt apie 40 %.

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            Įdomu būtų statistiką pažiūrėt, kiek procentaliai km yra neriboti, nes, iš akies sakau, trasoj nuo Olandijos iki Lenkijos sienos neribota turbūt apie 40 %.
                            70 % tinklo ilgio yra neribotas greitis. Įdomi studija apie vidutinį automobilių greitį tokiuose ruožuose.

                            https://www.zukunft-mobilitaet.net/1...g-deutschland/
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Eina didelės diskusijos Vokietijoje dėl greičio limito įvedimo, bet kol kas garsiausiai už pasisako žalieji, garsiausiai prieš - dešiniosios partijos, nes matai ir vėl tie marksistai nori kažką uždrausti.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Tas neribotas greitis Vokietijoje yra auto lobistų reklama, savotiškas populizmas.
                                Iš tikrųjų nėra saugu neribotas greitis dėl nenumatytų sąlygų greitkeliuose. Ne lenktynių trasa, ne pakilimo takas, ir ne greito geležinkelio bėgiai mūsų autostrados.

                                Jau nekalbant, kad labiau teršiama aplinka, labiau eikvojas kuras.

                                Nu bet galim nesutart. Aš už 120 visus metus. Manau, kad vokiečiai su laiku neriboto greičio atsisakys, bet aš ateities nežinau, tačiau tendencijas jaučiu tokias.
                                Ar pačiam teko vairuoti Vokietijoje neriboto greičio atkarpose?

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Ar pačiam teko vairuoti Vokietijoje neriboto greičio atkarpose?
                                  Koks skirtumas

                                  Faina vairuoti 150+, bet galiu gyventi ir be to... gal net geriau, nepataikyti ant kokių remontų ir tunelių su 80 ribojimais.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Koks skirtumas

                                    Faina vairuoti 150+, bet galiu gyventi ir be to... gal net geriau, nepataikyti ant kokių remontų ir tunelių su 80 ribojimais.
                                    Fainiausia yra eismo kultūra. Kelių kokybė irgi pliusas, bet antraeilis. Asmeniškai kiek teko pavažinėti - vokiškuose autobanuose važiuodamas 150-170 jaučiausi saugiau nei mūsų ar lenkiškose autostradose 130-140.

                                    Kelio darbų ar tiesiog atkarpų su ribojimais visur pasitaiko visokio tipo keliuose.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Ar pačiam teko vairuoti Vokietijoje neriboto greičio atkarpose?
                                      O pačiam teko vairuoti Austrijoj? Infrastruktūra ir vairavimo kultūra panaši, kaip Vokietijoj, bet yra 130 km/h limitas, ir niekam dėl to jokio diskomforto.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        O pačiam teko vairuoti Austrijoj? Infrastruktūra ir vairavimo kultūra panaši, kaip Vokietijoj, bet yra 130 km/h limitas, ir niekam dėl to jokio diskomforto.
                                        Sakyčiau atvirkščiai - greičio apribojimo panaikinimas nesukelia diskomforto. Ir ten, ir ten malonu vairuoti.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          O pačiam teko vairuoti Austrijoj? Infrastruktūra ir vairavimo kultūra panaši, kaip Vokietijoj, bet yra 130 km/h limitas, ir niekam dėl to jokio diskomforto.
                                          Nes visi važiuoja kaip Vokietijos autobahnu. Ir net taisyklės tai ale toleruoja. Sustabdė nežymėta važiuojant 170 km/h sako liittle bit too fast, 50 eur. Manau už miestelyje tiek viršyta tai pasodintu. Čia tik mūsų sovietinei temidei yra vienoda bauda viršyti autostradoje ar pro mokyklą ant 100 kmh prasinest.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X