Parašė fiction
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susireguliuos srautai, dalis į/iš miesto važiuos senu keliu Savanorių pr. per žemuosius panerius. Praeitą šeštadienį prie Gariūnų šviesofoto sugaišau apie 20 min., jei būčiau važiavęs pro panerius, jau būčiau važiavęs ties Vieviu.Parašė Sula Rodyti pranešimąMan tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
 Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.Parašė SPX Rodyti pranešimąTen yra dabar du skirtingi tiltai, ne dangos. Kadangi senasis tiltas yra įlinkęs, niekaip techniškai nebūtų išspręstas lygių suvienodinimas su nauju pristatytu tiltu. Beje, priešinga kryptimi kemšasi jau už tilto vakarinio piko metu (link Gariūnų ir Erfurto g.) 
 Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
 Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei kažkokius peščiųjų viadukus daryti, tai turgus turėtų jei ne savo lėšom, tai gerokai prisidėti. Nes ten dideli peščiųjų srautai vaikšto tik turgaus darbo metu ir realiai tas viadukas tik turguj ir tarnaus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiauParašė Sula Rodyti pranešimąAbu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
 Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
 Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį. Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"... Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, ten pilna vietos, aš tuo pačiu dar ir pastumčiau arčiau požeminės perėjos ir priešpriešinį įvažiavimą iš Erfurto g. į Oslo g., kad būtų ilgesnė atkarpa susikirsti su srautu važiuojančių į vakarinį aplinkelįParašė SPX Rodyti pranešimąIšties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
 Atvaizdas
 Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip jei nedaryti nei letėjimo, nei greitėjimo juostų, o tiesiog nauja juosta? Tuomet nesant eismui iš to žieduko galėtų iš anksto persirikiuot srautas, kuris juda nuo centro vakarinio aplinkkelio link, o esant - dalis atvažiuojančių ir taip suka link vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų norint važiuoti pakaktų persirikiuoti per vieną juostą.Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
 Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokį posūkį būtent siūlote naikinti - įvažiavimą iš Oslo gatvės (nuo centro) į Lazdynus ar nuvažiavimą nuo Neste žieduko į Gariūnų/aplinkelio pusę? Ar abu juos? Sakyčiau, Lazdynų ir Lazdynėlių gyventojams tai sudarytų daug nepatogumų, tuo labiau, ten važiuoja ir visuomeninis transportas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
 
 Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.22, 09:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.
 
 Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas nusukimas tikrai irgi reikalingas. Tiesa, žinant kaip viskas pas mus daroma prekybso centrų ir biurų labui, tai beveik garantuotai padarys. Gal net ir šviesaforą Oslo gatvėj, kad į kairę galėtų pasuktParašė stelas Rodyti pranešimąKlausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galbūt galima būtų tokį nuvažiavimą iš Lazdynų į Vakarinį aplinkkelį padaryti, ir žiedukas šiek tiek nusikrautų?Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apskritai Oslo g. rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai buvo labai trumparegiški ir praktiškai iš karto jau matėsi, kad dalis vietų kelia problemas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
 Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
 Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
 Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sukurta atskira tema
 
 Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
 [VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
 Comment




 
							
						
 
							
						


Comment