Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
O kaip pėsčiųjų judėjimą tokiam sprendime užtikrinti?
Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Neįgyvendinama, nes tarp tunelio pabaigos ir viaduko virš GV pradžios būtų tik ~25 m atstumas, o tokiame atstume gatvė turėtų peraukštėti ~6 metrus (žiedas ir naujas viadukas turi būti tokiame pačiame lygyje).
Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 21:11.
Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"
Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.
Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.
Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?
Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?
Vat kaip tik tokioje vietoje ir turetu buti pozemines pesciuju perejos, o ne per Laisves pr. prie poliklinikos.
Bet juk cia per mazas pesciuju srautas, kad jas daryt. Todel pestieji gali zut - viskas ok.
Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.
Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.
Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.
Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.
Noriu tikėtis, kad su Liepkalnio sankryžos tvarkymu tikrai pajudės reikalai Berods mačiau brėžinius, kad bus naikinamas apsisukimas bent jau tas, kur Liepkalnio sankryžos pusėje.
Ten vienintelis srautas dėl stotelės. o ir jos ten nereikia, pastumti ją arčiau IKEA viaduko. Tik kitoje pusėje visiškai jokios infrastruktūros pėstiesiems nėra.
Beja atsirado vietos patogesniam patekimui į kapinės prie naujai atidaryto Decathlon.
Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.
Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.
Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.
Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.
Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
Man visad atrodė, jog šitos sankryžos juostų krypčių išdėstymas prieš sankryžą neleidžia optimaliai išnaudoti šviesoforo ciklų.
Visos kryptys išskyrus kairiuosius posūkius iš Žirnių g. / Minsko pl. yra kartu su kitomis kryptimis:
Tad vienu metu (išskyrus paminėtus kairiuosius posūkius) eismas vyksta visomis kryptimis tik iš vienos pusės ir nelieka galimybės leisti vienu eismo tiesiai ar posūkiams iš priešingų krypčių, jei tokie eismo srautai tuo metu didesni. Įdomu, ar pavyzdžiui atskyrus juotą dešiniesiems posūkiams ir leidžiant ja eismą tada, kai važiuoja pagrindinis eismas gatve iš dešinės pusės, būtų įmanoma pasiekti didesnį sankryžos efektyvumą.
Būtent, kuomet vyko sankryžos rekonstrukcija ir buvo sukurti laikini žiedai, veiksmas vyko mano manymu efektyviausiai ir tokių kamščių kaip iki ir po rekonstrukcijos nebuvo.
Comment