Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kada čia Vilkpėdės viaduką sutvarkė?





    Comment


      Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.

      Comment


        Parašė tomtom Rodyti pranešimą
        Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
        O kaip pėsčiųjų judėjimą tokiam sprendime užtikrinti?

        Comment


          Parašė tomtom Rodyti pranešimą
          Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
          Neįgyvendinama, nes tarp tunelio pabaigos ir viaduko virš GV pradžios būtų tik ~25 m atstumas, o tokiame atstume gatvė turėtų peraukštėti ~6 metrus (žiedas ir naujas viadukas turi būti tokiame pačiame lygyje).

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
            Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
            Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 21:11. Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą

              Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
              Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

              Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
                labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.

                Comment


                  Vilniuje, pėsčiųjų perėjoje, mirtinai partrenkta moteris


                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.

                    Comment


                      Tą perėja yra pati baisiausia kada matyta. teko pora kartų pereiti. Simboliškai veda į kapines.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
                        Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?

                        Comment


                          Be to - ta perėja dar ir kelio vingyje.

                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Pagal naujausias perėjų taisykles tokia jau ir nebegali būti įrengta. Ten kiekvienoj pusėj po 3 juostas reikia pereit, o greičio ribojimo niekas nesilaiko. Kodėl iki šiol neįrengtas šviesoforas - nesuprantu. Gal pirma laukia tam tikro mirčių skaičiaus ir be jo niekaip negali sureaguoti?

                          Comment


                            Vat kaip tik tokioje vietoje ir turetu buti pozemines pesciuju perejos, o ne per Laisves pr. prie poliklinikos.
                            Bet juk cia per mazas pesciuju srautas, kad jas daryt. Todel pestieji gali zut - viskas ok.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.
                              Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.

                              Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.

                              Comment


                                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                Prieš kelis metus jau rašiau apie šią perėją per tvarkau Vilnių app, tai gavau atsakymą, kad perėją lygtai įtraukta į naikinamųjų sąrašą. Įdomu, kiek dar aukų reiks, kol pagaliau ją panaikins.

                                Kai norėjo panaikinti Narbuto perėją, tai greitai jos neliko. O čia realiai jokios perėjos net nereikia, nei šviesoforo - iki Liepkalnio sankryžos apie 200 m, iki tilto į Ikea - maždaug tiek pat.
                                Noriu tikėtis, kad su Liepkalnio sankryžos tvarkymu tikrai pajudės reikalai Berods mačiau brėžinius, kad bus naikinamas apsisukimas bent jau tas, kur Liepkalnio sankryžos pusėje.

                                Comment


                                  Ten vienintelis srautas dėl stotelės. o ir jos ten nereikia, pastumti ją arčiau IKEA viaduko. Tik kitoje pusėje visiškai jokios infrastruktūros pėstiesiems nėra.
                                  Beja atsirado vietos patogesniam patekimui į kapinės prie naujai atidaryto Decathlon.

                                  Comment


                                    Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.

                                    Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	50,8 kB ID:	2200819
                                    Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:

                                    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	137,6 kB ID:	2200820

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Vakar apie 14.30 važiavau nuo aerouosto Žirnių gatve link Žirnių-Liepkalnio sankryžos. Nustebau - kamštis dešinėje link šviesoforinės sankryžos esančios ant tunelio buvo labai ilgas. Galvoju, bus įdomu pamatyti kas ties sankryža vyksta. Ją privažiavęs dar labiau nustebau - visose, išskyrus maniškę, atšakose stovėjo nedaug automobilių, o maniškė eilė buvo net nežinau kokio ilgio. Iliustruoju raudonai kokio ilgio maždaug buvo auto sankaupos ties kiekviena atšaka. Savojo kamščio ilgį vaizduoju tik tokį kokį mačiau - jis galėjo būti net ilgesnis.

                                      Panašu, kad prastai suprojektuota infrastruktūra.

                                      Ši foto yra iš Google street. Įdedu pailiustruoti, kad galbūt reikėjo bent dvi juostas vietoje vienos daryti, nekalbant apie kitus sprendimus (galbūt vietoje šviesoforo reikėjo žiedą daryti? Tuomet gal nenutrūkstamas eismas pasiskirstytų geriau?). Tuo labiau jei avarija tokioje juostoje - viskas užkimšta:
                                      Man visad atrodė, jog šitos sankryžos juostų krypčių išdėstymas prieš sankryžą neleidžia optimaliai išnaudoti šviesoforo ciklų.

                                      Visos kryptys išskyrus kairiuosius posūkius iš Žirnių g. / Minsko pl. yra kartu su kitomis kryptimis:
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.14.09.png
Views:	299
Size:	329,0 kB
ID:	2200832 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.13.55.png
Views:	302
Size:	245,6 kB
ID:	2200833 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.12.29.png
Views:	303
Size:	268,5 kB
ID:	2200834 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-05-16 at 19.13.33.png
Views:	300
Size:	352,9 kB
ID:	2200835

                                      Tad vienu metu (išskyrus paminėtus kairiuosius posūkius) eismas vyksta visomis kryptimis tik iš vienos pusės ir nelieka galimybės leisti vienu eismo tiesiai ar posūkiams iš priešingų krypčių, jei tokie eismo srautai tuo metu didesni. Įdomu, ar pavyzdžiui atskyrus juotą dešiniesiems posūkiams ir leidžiant ja eismą tada, kai važiuoja pagrindinis eismas gatve iš dešinės pusės, būtų įmanoma pasiekti didesnį sankryžos efektyvumą.

                                      Comment


                                        Ten reikia žiedo, o ne šviesoforinės sankryžos.

                                        Comment


                                          Būtent, kuomet vyko sankryžos rekonstrukcija ir buvo sukurti laikini žiedai, veiksmas vyko mano manymu efektyviausiai ir tokių kamščių kaip iki ir po rekonstrukcijos nebuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X