Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Man susidaro įspūdis, kad aplinkkeliai yra mistifikuojami... Manau, kad jie nuims tik tranzitinį (kurio nėra daug, nes daug kas turi reikalų Vilniuje) ir fūrų srautą.Parašė vytauc Rodyti pranešimąŠventa tiesa.
Vakar ryte 8 val. bandžiau nusigauti Laisvės pr. Nuo Pašilaičių iki Lazdynų. Tai truko lygiai 45 min. Didžioji dauguma žmonių varo į centrą. Vakarinis aplinkelis lestų Pašilų, Fabų ir iš dalies Šeškinės gyventojams apvažiuoti visas Karoliniškes, Justiniškes ir Lazdynus, tuo pačiu atlaisvinant patį Laisvės prospektą.
Visi kiti tarkim greitai nuvažiuos nuo Pašilaičių iki Karoliniškių, bet vistiek užstrigs gatvėse vedančiose į centrą (kaip kad Narbuto pvz.).
Comment
-
Aplinkelis ne panacėja, bet įsivaizduok, jei visi kas gyvena Pašiluose, Fabuose, ir, tarkim Justuose ir dirba orouosto rajone, Savanorių pr. ir aplinkui, staiga dingsta iš laisvės pr. ir Ukmergės g. Prie jų pridėk fūras varančias į sandėlius ir terminalus, o dar visą chebrą iš šiaurės Lietuvos varančią į Gariūnus. Manau situacija tikrai pagerėtų...Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąMan susidaro įspūdis, kad aplinkkeliai yra mistifikuojami... Manau, kad jie nuims tik tranzitinį (kurio nėra daug, nes daug kas turi reikalų Vilniuje) ir fūrų srautą.
Visi kiti tarkim greitai nuvažiuos nuo Pašilaičių iki Karoliniškių, bet vistiek užstrigs gatvėse vedančiose į centrą (kaip kad Narbuto pvz.).
Comment
-
Kaiptik prieš porą valandų praėjau pro BIG'ą. Vaizdas buvo toks: prie naujo šviesoforo jau nedidelis kamštis susidaręs abejomis kryptimis ir kaip tik apie 50% buvo fūrų.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąMan susidaro įspūdis, kad aplinkkeliai yra mistifikuojami... Manau, kad jie nuims tik tranzitinį (kurio nėra daug, nes daug kas turi reikalų Vilniuje) ir fūrų srautą.
Sutinku, bet važiuojantiems iš Lazdynų, Karoliniškių ir t.t. į Ukmergės gatvę vakarinis aplinkelis bus geriau nei Laisvės pr., nes aplinkelyje bus tik dviejų lygių sankryžos.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąVisi kiti tarkim greitai nuvažiuos nuo Pašilaičių iki Karoliniškių, bet vistiek užstrigs gatvėse vedančiose į centrą (kaip kad Narbuto pvz.).
P.S. Gal reiktų temos vakariniam aplinkeliui?
Comment
-
Kad nėra apie ką kolkas kalbėti. Tik hipotetinė trasa žemėlapyje ir savivaldybės svaičiojimaiParašė NoBoDyX Rodyti pranešimąP.S. Gal reiktų temos vakariniam aplinkeliui?
Comment
-
Kam daugiau? Šiuo atveju daugiu tikrai nėra geriau. Daugumoj šalių kaip Amerikoje stengiamasi griauti milžinškus infrastruktūros projektus iš 60-tų. 70-tų ir 80-tų kurie buvo prastai išplanuoti ir skubiai pastatyti. Kodėl jūs norit kad Vilnius būtų pilku betonu užstatytas?Parašė Sula Rodyti pranešimąTik galėtų jų atsirasti daugiau
Ir dar nesuprantu kodėl į kitas šalis Europoje žiurite? O, jie turi didesnę sankryžą- jie taug geresnis už mus
.
Comment
-
Visiškai pritariu. Aš balsuoju už naujų magistralių griovimąParašė taimis Rodyti pranešimąIr dar nesuprantu kodėl į kitas šalis Europoje žiurite? O, jie turi didesnę sankryžą- jie taug geresnis už mus
.
Comment
-
Būtent tai ir turėjau galvoj. O palyginimui nuotraukas įdėjau nenorėdamas pasakyti, kad va pas mus blogai, ten gerai. Norėjau tik pateikti pavyzdį, kaip turėtų būti sutvarkytas Pedagoginio žiedas ir už jo esanti sankryža. Juk čia net 6 kryptys vienoj vietoj susigrūda. Todėl viena estakada yra tik nedidelis žingsnis link normalaus eismo suorganizavimo. Ten turėtų būti tikrai 3 lygių eismas.Parašė JohnNa tikrai keistokai atrodo, kad is tokio paprasto objekto daromas toks didelis "show".music on my mind.
FC Žaibai
Comment
-
Užvakar ~14h mačiau GV kamštį link Vingio parko, prasidedantį jau išsyk už tunelio. Vakar iš ryto (~7.45) vykdamas kita kryptim vėl mačiau kamštį, einantį nuo Saltoniškių vėl Vingio parko kryptimi. Žinia, pikas ton pusėn, tačiau kamštis neapsiribojo mašinų eile, laukiančia užvažiavimo ant žiedo (kas yra kasdieniška), bet užsitvenkus buvo visa gatvė po žiedu. Tai pasidarė įdomu, kaip čia yra. Anksčiau lyg ir nelabai pastebėdavau kamščius ta kryptim - pirmas šviesoforas gi ne taip arti, žiniasklaidoj apie avarijas GV vėlgi nieko neradau. Gal kas žinot, kodėl taip buvo? Čia šiaip pasmalsavimas
Comment
-
Kaip žinia Vilniaus Vartuose virš tunelio montuoja ar tai jau sumontavo stiklus. Ar negali būti taip, kad užtvėrė kokią juostą prieš pat tunelį? Ar ir už tunelio tolyn kamštis buvo nusidriekęs?Parašė furtivete Rodyti pranešimąUžvakar ~14h mačiau GV kamštį link Vingio parko, prasidedantį jau išsyk už tunelio. Vakar iš ryto (~7.45) vykdamas kita kryptim vėl mačiau kamštį, einantį nuo Saltoniškių vėl Vingio parko kryptimi. Žinia, pikas ton pusėn, tačiau kamštis neapsiribojo mašinų eile, laukiančia užvažiavimo ant žiedo (kas yra kasdieniška), bet užsitvenkus buvo visa gatvė po žiedu. Tai pasidarė įdomu, kaip čia yra. Anksčiau lyg ir nelabai pastebėdavau kamščius ta kryptim - pirmas šviesoforas gi ne taip arti, žiniasklaidoj apie avarijas GV vėlgi nieko neradau. Gal kas žinot, kodėl taip buvo? Čia šiaip pasmalsavimas
Comment
-
jus idomiai atrodot taip diskutuodami, as pvz pries menesy gera vaziavau pro sitas visas jusu minetas salis. Tai toj pacioj slovakijoj nera tie keliai tokie jau geri. Nes ten visur statybos ir nemazai apvaziavimu. Aisku pas juos ir europos sajungos investicijos visai kitokios. Slovenija aisku paliko geresni ispudi, ten kaip ir austrijoj jau viskas yra beveik pilnai isvystyta ir netenka susidurt magistralinuose keliuose su didesnem problemom ar keliu remontais. o kroatija tai irgi nelyginama salis su Lietuva. Pas juos mazaug pries 10 metu buvo karas ir dauguma keliu buvo sugriauta, todel dabar ten metamos didziules ES lesos ir jie taip pat siuo metu statosi, aisku ten vaziuot jau pastatytais greitkeliais tiesiog pasaka, bet neturetume pamirsti kad ir ES skiremu lesu tukstanciais kartu daugiau nei Lietuvoje. Beto manau turetumet sutikt kad pastatyt viaduka nesvarbu kokio dydzio yra sudetingiau miesto teritorijoje aplinkui esant intensyviam eismui, nei uzmiestyje. Kalnai jiems irgi nera tokia didele problema nes pasiziurejus kokia technika jie naudoja pasidaro aisku.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąSu Slovėnija aišku nėra kaip lyginti.
Bet su Slovakija galim. Iš šono žiūrint Slovakija gali pasirodyti varganiau nei Lietuva, keliai prastesni, apleisti pastatai, kainos pigesnės, nors dabar jau gal ir nelabai. Bet būtų įdomu palyginti abiejų šalių BVP. Ir gaunamą ES paramą. Gal paaiškės, kad tas statomas kelias ant estakados yra ES lygio projektas, panašiai kaip pas mus RailBaltica.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Tai jau šnekėjom, kad šitoje diskusijoje tiek Slovėnija, tiek Kroatija ne prie ko. Tiesiog kažkam susipainiojo Slovakija su Slovėnija beveik nieko bendro neturinčios šalys.
O kas dėl estakados statymo mieste ir užmiestyje, tai užmiestyje ilga estakada einanti šalia kelio ir tą kelią, bei upę kertanti ne viena sykį nemanau kad yra lengvesnis darbas nei pastatyti mieste virš vienos gatvės.
Comment
-
Biski updaito, vakar pasivaiksciojau su teleponu, tiesa vos nenudusau ant to pedagoginio ziedo, ner ko kvepuoti. Zodziu darbai vyksta pilnu tempu, kaip sakoma ir akmuo juda. Nuo ziedo isasfaltuota dalis estakados prieigu ir tas soninis nuvaziavimas (pamirsau i kokia ten gatve) link Baltupiu. Butu logiska ir manau kad taip padarys, jog atidarys nuvaziavima is ziedo, nes jis nemaisytu kitiems darbams. Na einam prie vaizdiniu:



Dabar pereinam prie idomiausios dalies. Kad butu aiskiau biski uzmeciau rodykliu, kazkaip tik ten stovedamas ir ziuredamas i masinas sumasciau toki dalyka. Kaip zinia, vaziuojantys Baltupiu, Jeruzales kryptimi, pravaziave tilta uzsiima pirma eile (raudona rodykle). Kas bus atidarius estakada? Nezinantis taip ir vaziuos sau ramiausiai pirma eile, bet stai netiketai pravaziavus ziedo konstrukcijas, kurios beje uzstoja tolimesni vaizda, paaiskes kad uzsiimta ne ta eile, nes pirma ir antra eiles skirtos uzvaziavimui ant estakados (melynos rodykles). Reiskias pristabdys masina ar is vis sustos, kad praleisti sukancius is antros juostos. Taip iseina, kad nenorint papulti i tokia situacija, jau ant tilto reikes pradeti brautis i trecia, na blogiausiu anveju antra juosta. Ir siaip, ten vietoj pastovejus ir paziurejus kyla daug dvejoniu, ypac tas staigus posukis ant uzvaziavimo, kuris is toleliau nelabai ir matosi. Na nezinau, gal kol nepabaigta taip atrodo, pagyvensim pamatysim.
gera gyventi gerai
Comment
-
Tuo niekas ir neabejoja.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPasikarotsiu, bet manau, kad žaliai pažymėtos juostos apskritai neturėtų kilt į kalną. O t.y. šiame kelyje liktų tik 2 kryptys:
Tiesiai - Geležinio Vilko g. (po estakada)
Į dešine - ant estakados į Ukmerges g.
Įdomu kada atidarymas. Iš pirmo žvilgsio ne tiek jau daug darbų atlikti beliko. Priminsiu kad pradedant darbus buvo planuojama užbaigti 2007 m. lapkričio 7 d.Paskutinis taisė deep'as; 2006.11.17, 14:37.
Comment
-
/\Parašė deep'as Rodyti pranešimąpradedant darbus buvo planuojama užbaigti 2007 m. lapkričio 7 d.
Comment
-
PritariuParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąPasikarotsiu, bet manau, kad žaliai pažymėtos juostos apskritai neturėtų kilt į kalną. O t.y. šiame kelyje liktų tik 2 kryptys:
Tiesiai - Geležinio Vilko g. (po estakada)
Į dešine - ant estakados į Ukmerges g.
Ir abiejomis kryptimis jokio šviesoforo!
Bet dar turiu abejonių (gal dėl Laisvės pr. precedento
)
O šiuo atveju man dar įdomu kas darysis ant estakados - kiek ten bus juostų, kaip susijungs srautai iš Konstitucijos ir Ukmergės g., ar nusileidus nuo estakados norint pasukti į kairę (čia reikės šviesoforo?) arba dešinę nesusidarys kamščiai kurie vėl užkiš žiedą?
Comment
-
nesuprantu, kam (ir kaip) nuo estakados sukti į kairę ar į dešinęParašė Qbazzz Rodyti pranešimąar nusileidus nuo estakados norint pasukti į kairę (čia reikės šviesoforo?) arba dešinę nesusidarys kamščiai kurie vėl užkiš žiedą?
Comment
Comment