Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Neatsakingas vairavimas bet kokiu atveju yra baudžiamas. Bet tavo duotu pavyzdžiu situacija yra analogiška. Įvažiuojantys į aplinkkelį turi kelio ženklą "duoti kelią". Jeigu jie mato, kad pilkas nori persirikiuoti, jie privalo praleisti.
    Niekas ir nesako, kad pilkas automobilis neprivalo praleisti sidabrinio, jei nori į jo juostą persirikiuoti, bet jei sidabrinis nori rikiuotis į dešinę juostą, jis lygiai taip pat turi praleisti pilką pagal 104, nes sidabriniui automobiliui atvažiuojant nėra jokių kelio ženklų "pagrindinis kelias" ar pan., todėl turi vadovautis KET ir ženklinimu.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Niekas ir nesako, kad pilkas automobilis neprivalo praleisti sidabrinio, jei nori į jo juostą persirikiuoti, bet jei sidabrinis nori rikiuotis į dešinę juostą, jis lygiai taip pat turi praleisti pilką pagal 104, nes sidabriniui automobiliui atvažiuojant nėra jokių kelio ženklų "pagrindinis kelias" ar pan., todėl turi vadovautis KET ir ženklinimu.
      Galbūt ir taip. Bet jeigu sidabrinis nori rikiuotis ir pilkas tą mato, pastarasis turi duoti pirmenybę.

      Comment


        Tai įvažiuojantys ir "duoda kelią", nelenda į jų juostas, o ramiai savąją važiuoja. Ar čia ne "kelio davimas"?

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Galbūt ir taip. Bet jeigu sidabrinis nori rikiuotis ir pilkas tą mato, pastarasis turi duoti pirmenybę.
          Tas ženklas reiškia, kad pilkas automobilis turi praleisti sidabrinį, jei nori į jo juostą patekti, t.y. praleisti pagrindinį srautą ir tada įsilieti, tik tiek.
          Bet važiuojantys pagrindiniu srautu jokių ženklų neturi ir nemato, dėl to neturi jokios pirmenybės kirsti juostą aklai, nėra tokio nei ženklo, nei linijų žymėjimo, nei KET punkto. "Užkirtimas" būtų legalus tik prie pan. ženklinimo:
          Paskutinis taisė Lettered; 2016.10.20, 13:42.
          Flickr

          Comment


            Norėčiau irgi įsivelt į diskusiją...

            Kad savivaldybe pasakė kad tai yra greitėjimo juosta - ne argumentas, nes:
            1) nėra plačiu brūkšniniu juostu žyminčiu greitėjimo/letėjimo juostu
            2) nėra galiojančio trikampio formos ženklo prieš įvažiuojant į šia juosta (ženklas yra, bet negalioja, nes yra veikiantis šviesoforas, kur visada dega žalia)

            Tad šita juosta yra paprasta, ir joje reikia vadovautis punktu 104.

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
              Norėčiau irgi įsivelt į diskusiją...

              Kad savivaldybe pasakė kad tai yra greitėjimo juosta - ne argumentas, nes:
              1) nėra plačiu brūkšniniu juostu žyminčiu greitėjimo/letėjimo juostu
              2) nėra galiojančio trikampio formos ženklo prieš įvažiuojant į šia juosta (ženklas yra, bet negalioja, nes yra veikiantis šviesoforas, kur visada dega žalia)

              Tad šita juosta yra paprasta, ir joje reikia vadovautis punktu 104.
              Palaikau. Savivaldybės darbuotoja nėra teisinė institucija. That's all folks.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                Norėčiau irgi įsivelt į diskusiją...

                Kad savivaldybe pasakė kad tai yra greitėjimo juosta - ne argumentas, nes:
                1) nėra plačiu brūkšniniu juostu žyminčiu greitėjimo/letėjimo juostu
                2) nėra galiojančio trikampio formos ženklo prieš įvažiuojant į šia juosta (ženklas yra, bet negalioja, nes yra veikiantis šviesoforas, kur visada dega žalia)

                Tad šita juosta yra paprasta, ir joje reikia vadovautis punktu 104.
                Mane šitas forumas sužavėjo tuo, kad čia buvo diskutuojama remiantis faktais, o dabar temos teršiamos klaidinančia informacija paremta savais išvedžiojimais. Tai koks įspūdis gali susiformuoti pradedančiajam vairuotojui skaitant šią temą? Nelygiareikšmių kelių susikirtime (G. Vilko gatvė pagrindinis kelias ir Žalgirio gatvė šalutinis kelias) pirmenybę turi išsukantys iš šalutinio kelio (šiuo atveju Žalgirio gatvės)?! Pokštas??? Išsamprotauta net tiek, kad net kelio ženklai nebegalioja...

                Argi čia diskusija? Čia kažkoks temos trolinimas (ar kaip dabar populiaru vadinti?)
                Gal vertėtų pasiteirauti specialistų išaiškinimo ir temos pravalymo, jog nebūtų klaidinami kiti?
                Paskutinis taisė M1gdas; 2016.10.21, 22:25.

                Comment


                  Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                  Nelygiareikšmių kelių susikirtime (G. Vilko gatvė pagrindinis kelias ir Žalgirio gatvė šalutinis kelias) pirmenybę turi išsukantys iš šalutinio kelio (šiuo atveju Žalgirio gatvė)?! Pokštas??? Išsamprotauta net tiek, kad net kelio ženklai nebegalioja...
                  Nuo kada kelių susikirtime reguliuojamu šviesoforu yra pagrindinis ir šalutinis keliai? Gal reiktu pačiam grižt į mokyklą ir prisimint pagrindus?

                  Sukantiems iš Žalgirio gatves stovi šviesoforas (ne su rodykle, ne su papildoma sekciją, o normalus šviesoforas), ir į ženklą visiems turi but nusispjaut (kol jis veikia).
                  Ir važiuojantis iš Žalgirio g. ir G. Vilko g. važiuoja savo juosta, tad nieko praleidinet neturi, kol kas nors nepradeda persirikinet. Tada kas persirikiuoja turi praleist ta kuris važiuoja gretimais, ka ir nurodo punktas 104.

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                    Nuo kada kelių susikirtime reguliuojamu šviesoforu yra pagrindinis ir šalutinis keliai?
                    Sukantiems į dešinę iš Žalgirio g. (atvažiavus nuo Kalvarijų g. pusės) į Geležinio vilko g. link Molėtų po šio transporto mazgo rekonstrukcijos nebeliko šviesoforo. Minimas šviesoforas yra ne su Geležinio vilko gatve.
                    Yra įrengtas šviesoforas kertantiems gatvę tik pėsčiųjų ir dviračių takui.
                    Paskutinis taisė M1gdas; 2016.10.22, 00:15.

                    Comment


                      Bet kokiu atveju ženklas neturi reikšmes kol veikia šviesoforas:

                      167. Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
                      Išties norėtusi konkretaus paaiškinimo iš policijos, o ne šeip "reikia važiuot taip ir taip nes mes taip manom".
                      Paskutinis taisė Diim4iik; 2016.10.22, 01:03.

                      Comment


                        Prieš metus klausiau
                        akyvaizdžiai pasijautė eismo Žalgirio gatvėje pagerėjimas važiuojant į GV pusę ties Rimi, tačiau yra tragiška padėtis leidžiantis nuo G.Vilko kalno ties sąnkryža su Žalgirio. Antroji juosta užsikemša dėl sukančių į Žalgirio gatvę. Siūlyčiau palyginus mažų investicijų būdų manau ženkliai padidinti GV pralaidumą iki Ukmergės gatvės. Reikia nutiesti papildomą ~200 metrų ilgio juostą nuo greičio ribojimo ženklo prieš Žalgirio g iki Ukmergės g. Tada esama kairioji juosta būtų sukantiems į Žalgirio, o esama dešinė ir papildoma važiuojantiems į Ukmergės.
                        Taip pat papildoma juosta būtų tik sukantiems į dešinę Ukmergės g. kalnan, o esamos visos trys būtų sukantiems į kairę, į tunelio ar žiedo pusėn. Dabar 1 ar 2 mašinos sukančio į dešinę Ukmergės užblokuoja visą juostą ties degaline Gel. vilko 4. Nemanau kad tam reikia ženklų investicijų ir didelio projekto ruošimo, panašiu būdu buvo įrengtos papildomos A juostos Ozo ar kitose gatvėse.
                        Manau tai galėtų būti atsakymas atsižvelgiant į šių metų tragišką kamščių būklę ir tuščias savivaldybės šnekas apie šiltą žiemą ar dar ką nors be jokio konstruktyvaus sprendimo.
                        Goštauto estakada yra absurdiško lėšų taškymo pavyzdys kai pliauškė apie 16-18'000 per parą. Realiai yra gal 400.
                        ,
                        tą patį atsakymą gavau ir dabar be jokio konkretumo, net kada turi baigti projektavimo darbus:
                        Informuojame, kad šiuo metu teritorijos vystytos atlieka projektavimo darbus. Infrastruktūros plėtrą vystytojas įsipareigojęs atlikti etapais. Geležinio Vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių transportinio mazgo rekonstrukcija bus atlikta, kai bus parengta projektinė dokumentacija bei skirti asignavimai tokiems darbams atlikti. Gražios dienos.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Minimas teritorijos vystytojas. Kas jis toks? Nejaugi čia jie tą RIMI taip užspaudė, kad jie ir toliau tą sankryžą rekonstruos (tiesa, neatsimenu ar pirmą etapą vykdė savivaldybė ar RIMI)?

                          Comment


                            Tikrai ne Rimi. Ką nors iš aplinkinių statytojų.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Prieš metus klausiau,
                              tą patį atsakymą gavau ir dabar be jokio konkretumo, net kada turi baigti projektavimo darbus:
                              Klausimas aukščiau:
                              http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=286

                              Papildomai pavyko išpešti iš savivaldybės tokią info:
                              Informuojame, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento išduodamose prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygose infrastruktūros projektavimui ir įrengimui konkretūs terminai nenurodomi. Savivaldybė neturi teisinės galios spartinti vystytojus atlikti susisiekimo infrastruktūros plėtojimo darbus. Projekto „Administracinių pastatų Saltoniškių g. 7, Vilniaus m., statybos projektas“ vystytojams Susisiekimo komunikacijų sąlygose nurodyta suprojektuoti ir įrengti Geležinio Vilko gatvėje tarp Žalgirio ir Ukmergės gatvių papildomą eismo juostą, rekonstruoti Ukmergės ir Geležinio Vilko g. sankryžos šviesoforinį reguliavimą iki antro administracinio pastato pripažinimo tinkamu naudoti.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Galėtų nutiesti žadėtą atkarpą, kuri eitų tiesiai į Saltoniškių g. (berods nuo GV), kaip buvo numatyta visuose senesniuose brėžiniuose.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Galėtų nutiesti žadėtą atkarpą, kuri eitų tiesiai į Saltoniškių g. (berods nuo GV), kaip buvo numatyta visuose senesniuose brėžiniuose.
                                  Tokį projektą įgyvendinti vienam vystytojui būtų per brangu. MG irgi už savo pinigus nestatė GV viaduko į savo verslo trikampį.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    o kažkada žadėjo...

                                    https://www.youtube.com/watch?v=UBgfP-TZHTE

                                    žiūrėti nuo 2.30 min.

                                    Comment


                                      nesuprantu kodel Geležinio Vilko nepraplatina iki 3 juostu? srautas juos tik dides ir dides. Ukmergei va aplinkeli pastate, o cia artimiausiu metu niekas nesviecia

                                      Comment


                                        Parašė Tikras Rodyti pranešimą
                                        nesuprantu kodel Geležinio Vilko nepraplatina iki 3 juostu? srautas juos tik dides ir dides. Ukmergei va aplinkeli pastate, o cia artimiausiu metu niekas nesviecia
                                        GV 3 juostos nieko neišspręstų, yra svarbu "atkimšti" Žalgirio/GV/Ukmergės mazgą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          GV 3 juostos nieko neišspręstų, yra svarbu "atkimšti" Žalgirio/GV/Ukmergės mazgą.
                                          Šiaip GV praplėtimas nuo baltupių prieš žalgirio g. iki trijų juostų labai padėtų, nes pirma užkišta sukančių į Žalgirio g. ir lieka tik viena juosta... Praplėtimas bent 100m manau labai padėtų šioj vietoj.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X