Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Sutinku su Jumis kad pėstieji ten nevaikšto ir vaikščioti nesiruošia ir kad dviratininkai kelia pavoju pėstiesiems nes dažniausiai su jais ir susiduria.Parašė John Rodyti pranešimą
Galima buvo ir tris. Tereikėjo nugriauti tą namą ir išvis panaikinti šaligatvį ir dvriačių taką. Pėstieji ten beveik nevaikšto. O dviratininkai tik kelia pavojų. Kitoje pusėje irgi buvo galima bent dar 2 juostas pridėti.
- 1 patinka
Comment
-
Tuo pačiu ir Saltoniškių gatvėje buvo galima laisvai pridėti bent po vieną juostą iš abiejų pusių panaikinant šaligatvius ir dviračių taką, kuriuo niekas nevažiuoja. Dabar kamščiai visur, o papildomos dvi juostos būtų tą problemą išsprendusios. Nesuprantu, ką galvoja savivaldybė.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Sutinku su Jumis kad pėstieji ten nevaikšto ir vaikščioti nesiruošia ir kad dviratininkai kelia pavoju pėstiesiems nes dažniausiai su jais ir susiduria.
- 2 patinka
Comment
-
Būtinai pasidalink čiaParašė mayro Rodyti pranešimąJau parasiau i savivaldybe del papildomu juostu, ziuresim ka atsakys.
Comment
-
Nereikia tų juostų pridedinėti. Tiesiog reikia leisti dviračių taku važiuoti ir automobiliams. Įrengti prie užvažiavimo tokį bortelį per vidurį, kad užvažiuoti galėtų tik visokie X5, TLC ir kitokie, taip apsaugant, kad varguoliai su Audi 80 ir visokiais Golfais nevažiuotų. Ir visos eismo problemos bus išspręstos.Parašė John Rodyti pranešimą
Tuo pačiu ir Saltoniškių gatvėje buvo galima laisvai pridėti bent po vieną juostą iš abiejų pusių panaikinant šaligatvius ir dviračių taką, kuriuo niekas nevažiuoja. Dabar kamščiai visur, o papildomos dvi juostos būtų tą problemą išsprendusios. Nesuprantu, ką galvoja savivaldybė.
- 2 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu kas suprojektavo tokį šviesoforo veikimą ir jį leido įrengti.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumo rodiklius, rekonstrukcijos metu įrengta papildoma eismo juosta Geležinio Vilko g. atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, o didinant pėsčiųjų saugumą demontuota papildoma lentelė su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu atvažiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro bei įrengti pėsčiųjų mygtukai. Jau šią savaitę koreguosime šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas – po šių pakeitimų sankryža veiks lankstesniu visiems eismo dalyviams režimu, o važiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro pusės raudonas šviesoforo signalas bus įjungiamas tik tuomet, kai per sankryžą norintys pereiti pėstieji aktyvuos sensorinį pėsčiųjų mygtuką”, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos” direktorė Modesta Gusarovienė.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...e-pestiesiems/
Situacija: Atvažiuoji GV nuo Centro pusės, užsidega žalias signalas su rodyklėmis į dešinę (apsaugotas dešinysis posūkis) ir po kelių sekundžių iš kairės atrieda autobusas, nes jam nuo kalno irgi dega žalia, o jis suka "per plytą". Autobusas įvažiuoja į sankryžą, vienoje juostoje kažkas sustoja, kitoje nesustoja, kyla avarinė situacija ir eismo chaosas. Čia grynai toks WTF....
Comment
-
Neatitinka Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių. Rodyklės reiškia pilnai apsaugotą posūkį.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu kas suprojektavo tokį šviesoforo veikimą ir jį leido įrengti.
Situacija: Atvažiuoji GV nuo Centro pusės, užsidega žalias signalas su rodyklėmis į dešinę (apsaugotas dešinysis posūkis) ir po kelių sekundžių iš kairės atrieda autobusas, nes jam nuo kalno irgi dega žalia, o jis suka "per plytą". Autobusas įvažiuoja į sankryžą, vienoje juostoje kažkas sustoja, kitoje nesustoja, kyla avarinė situacija ir eismo chaosas. Čia grynai toks WTF....
- 2 patinka
Comment
-
idomu dalyka pastebejau, kai baige platint G.V. dali vaziuojant nuo Santariskiu iki centro. Uzsidegus zaliam sviesoforo signalui, pajuda visos 4 juostos ir pats judejimas atrodo efektyvus (link sankryzos su Ukmerges g.) taciau prabegus kokioms 30-45s normaliai juda tik 2-3 juostos ir toliau (uz sviesoforo) esancios juostos nera uzpildomos. Dar daugiau, juos atrodo tuscios, nes tiesiog automobiliai judedami nuo G.V. kalno juda letai ir neisnaudoja to isplatejimo taip efektyviai, kaip galetu.
atrodo gan painiai parasiau, bet gal kas supras.
- 1 patinka
Comment
-
Daug žmonių dar įpratę, kad kairiausia juosta tik sukantiems į Žalgirio gatvę. Dešiniausia irgi nelabai mėgiama, nes ją užblokuoja sukantys į dešinę. Tai visi ir lieka vidurinėse. Nors dabar bent kairiausia po truputi vis labiau išnaudojama.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąidomu dalyka pastebejau, kai baige platint G.V. dali vaziuojant nuo Santariskiu iki centro. Uzsidegus zaliam sviesoforo signalui, pajuda visos 4 juostos ir pats judejimas atrodo efektyvus (link sankryzos su Ukmerges g.) taciau prabegus kokioms 30-45s normaliai juda tik 2-3 juostos ir toliau (uz sviesoforo) esancios juostos nera uzpildomos. Dar daugiau, juos atrodo tuscios, nes tiesiog automobiliai judedami nuo G.V. kalno juda letai ir neisnaudoja to isplatejimo taip efektyviai, kaip galetu.
atrodo gan painiai parasiau, bet gal kas supras.
Comment
-
Ties šio mazgo vingiais ir posūkiais labai išsiskiria žmonių sugebėjimas pataikyti į juostas, ypač iš kairiosios juostos. Prisideda žioplumas ir sunkusis transportas. Atsiranda dideli tarpai, nevienodi greičiai, daug stabčiojimo.
O dešinioji juosta tikėtinai judėtų sklandžiau, jei būtų paisoma "geltonųjų korių" ir iš išvažiavimų tik adekvačiu metu išleidžiami automobiliai. Dabar dažnu atveju intensyvesnis eismas labai "banguoja" po keletą metrų kraštinėse juostose.
Comment
-
Praeis dar koks pusmetis ir visi apsipras bei susiderins optimaliau judėjimas. Viskam reikia laiko.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
nei vieno zodzio apie atkarpa nuo centro link Santariskiu:
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „M.M.M. projektai“ pabaigė beveik 2 mln. eurų vertės Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukciją. Šia investicija į infrastruktūrą siekiama pagerinti bendrovės plėtojamo biurų komplekso „S7“ poveikį aplinkai – rekonstrukcija padidins Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių pralaidumą, o tai mažins automobilių spūstis bei aplinkos taršą.
Comment
-
Berods pernai buvo skelbta, kad nuo centro atkarpą rekonstruos 2020 ar 2021, tai pilnai bus baigti jų biurų projektai.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąnei vieno zodzio apie atkarpa nuo centro link Santariskiu:
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ekonstrukcija/
Comment
-
Tą patį pagalvojau, greičiausiai atsisakė arba nukėlė neribotam laikui. Šiaip keista, jog vienoje pusėje praplatino sankryžą, o kitoje (kur kamščių netgi dar daugiau) paliko kaip yra.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBus avarijų pačioj pradžioj, kol visi išmoks žiūrėt į ženklus. Bet šiaip tai neblogai, kad bando sprendimus. Lieka biški neaišku kaip ten su ta gatvės rekonstrukcija. Juk kaip tik šita dalis turėtų keistis smarkiai ją praplatinus. Gal atsisakė?
- 1 patinka
Comment
-
Nuo Baltupių pusės lyg ir išsprendė.Parašė John Rodyti pranešimąNu nes platinimas, kaip žinom, sprendžia kamščius, ar ne?
- 2 patinka
Comment
Comment