Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą

    Koks motivas priešintis sujungimui??
    Niekas po langais nenori tranzitinio eismo, apvažinėjančio Geležinio vilko kamščius.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Niekas po langais nenori tranzitinio eismo, apvažinėjančio Geležinio vilko kamščius.
      Mieste ir ypač netoli jo centro gyvenant reiktų susitaikyti, kad aplink nebus ramybės ir eismo kaip kaime. Arba tada reikia keltis gyventi į kokius valakampius. Pvz. gyvenantys prie Žalgirio ar Kalvarijų g. dar ne tokius tranzitinius srautus šalia namų turi ir neverkia.
      Flickr

      Comment


        Tai reikia jungti ne ten per tą šunkelį, o kur Linkmenų gatvė eina. Dalį to serviso sklypo išpirkti ir viskas.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Mieste ir ypač netoli jo centro gyvenant reiktų susitaikyti, kad aplink nebus ramybės ir eismo kaip kaime. Arba tada reikia keltis gyventi į kokius valakampius. Pvz. gyvenantys prie Žalgirio ar Kalvarijų g. dar ne tokius tranzitinius srautus šalia namų turi ir neverkia.
          Čia kitas žmogus bandė apeliuoti jog ir gyventojams būtų geriau, bet realybė tokia kad dauguma vietinių kaip alternatyvą dulkių kalnui pasirinktų ne asfaltą o gėlių vazonus. O dėl teisės apvažinėti kamščius shortcutais per kiemus ir kitas nereikšmingas gatveles tai visi žinom kad ji Vilniuje prigimtinė ir gyventojai turi su tuo susitaikyti Bet tuomet taip ir reikia argumentuoti, o ne braižyti gyvates ant žemėlapių, Olandijoje jų galima dar netokių pribražyti ir visą tai pagal dizainą.

          Tiesa logika dėl Kalvarijų ar Žalgirio g. gyventojų neverkimo neveikia, nes visi neprivalo gyventi prie vienodų sąlygų, juolab kad vieni pasirinko gyventi vienur o kiti kitur. Taip pat tranzitinė gatvė buvo planuota Kernavės g., o jeigu neplanuojama tai nereiškia kad ja būtina ar net galima dabar padaryti iš Linkmenų g., juolab kad tokios būtinybės čia ir nėra kai šalia eina Geležinio Vilko gatvė.

          Comment


            as blogai nupieciau. Ten tas sunkelis yra testinumas Linkemenu g. va taip realiai atrodo:
            Click image for larger version

Name:	image_108531.jpg
Views:	1212
Size:	220,6 kB
ID:	1872206

            Comment


              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
              as blogai nupieciau. Ten tas sunkelis yra testinumas Linkemenu g. va taip realiai atrodo:
              Click image for larger version

Name:	image_108531.jpg
Views:	1212
Size:	220,6 kB
ID:	1872206
              Tuo apsisukimo prie ozo pagal praeitų metų projektą turėtu nebelikti Click image for larger version

Name:	Citify-Ozo-g.-rekonstrukcija-02.jpg
Views:	1187
Size:	246,6 kB
ID:	1872240

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                ??
                Click image for larger version  Name:	image_108531.jpg Views:	185 Size:	220,6 kB ID:	1872077
                Nežinau kur gyveni, bet ar bandei nuo ozo šaut per tris juostas, kurios tave gerai pabanguoja nuo vėžių į apsisukimo juostą, tada pralaukt kol nuo ozo g. kalno ir geležiako šalutinio pravažiuoja visos mašinos, įsukt į kernavės g. staigiai stabdant visus atvažiuojančius nuo ozo viršaus ir važiuot per, net sunku pavadint žvyrkeliu, ten krateriai tiesiog.


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Mieste ir ypač netoli jo centro gyvenant reiktų susitaikyti, kad aplink nebus ramybės ir eismo kaip kaime. Arba tada reikia keltis gyventi į kokius valakampius. Pvz. gyvenantys prie Žalgirio ar Kalvarijų g. dar ne tokius tranzitinius srautus šalia namų turi ir neverkia.
                Visi žiūrim iš savo pusės, bet spėju, kad negyveni linkmenų g. Ten nuo pat rimiako iki linkmenų g. visi kelkraščiai užstatyti mašinom, dėl servisiuko prie linkmenų ežerų kelias buvo sutrumpintas į vieną juostą.
                Visą dieną tie garažiniai savo bmw'sus nusimetę visur aplink tą garžą laiko, kad sunku net išvažiuot kartais iš garažo. Ir kur tu matęs, kad vidury gyvenamojo rajoną eitų tranzinitis eismas?

                Kalvarijų ir Žalgirio g. ne 1.3-1.5 juostos ) Tai gali nelygint su linkmenų g.
                Paskutinis taisė MartynasT; 2021.03.24, 20:17.

                Comment


                  gyvenu netoli ir esu vazinejes. Jei baisu (nes tikrai nera saugus variantas) - galima apsisukti G.V. dobile ir nusileidus ta pacia Ozo g. pasukt i desine prie Compensa. Siek tiek ilgiau, bet tikrai saugu. Krateriai - true, kelias ten baisus ir siauras del stovinciu masinu

                  Comment


                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                    Nežinau kur gyveni, bet ar bandei nuo ozo šaut per tris juostas, kurios tave gerai pabanguoja nuo vėžių į apsisukimo juostą, tada pralaukt kol nuo ozo g. kalno ir geležiako šalutinio pravažiuoja visos mašinos, įsukt į kernavės g. staigiai stabdant visus atvažiuojančius nuo ozo viršaus ir važiuot per, net sunku pavadint žvyrkeliu, ten krateriai tiesiog.




                    Visi žiūrim iš savo pusės, bet spėju, kad negyveni linkmenų g. Ten nuo pat rimiako iki linkmenų g. visi kelkraščiai užstatyti mašinom, dėl servisiuko prie linkmenų ežerų kelias buvo sutrumpintas į vieną juostą.
                    Visą dieną tie garažiniai savo bmw'sus nusimetę visur aplink tą garžą laiko, kad sunku net išvažiuot kartais iš garažo. Ir kur tu matęs, kad vidury gyvenamojo rajoną eitų tranzinitis eismas?

                    Kalvarijų ir Žalgirio g. ne 1.3-1.5 juostos ) Tai gali nelygint su linkmenų g.
                    Aha, dažnai sutinku tuos, kurie nori "šauti" per tris juostas nuo PPC ozo į Ozo g. tai visų pirma ten ištisinė pirmoje juotoje, visų antra užkniisa iki nagalėjimo, nes jei paleistas srautas nuo Kareivių g. tai tada susidaro kamštis, kol "šaunantis" ras tarpą. Šiaip elementariai per Geležinio g. dobilą apsisukt būtų greičiau ir saugiau.

                    Comment


                      Reokonstruojama Kintų gatvės dalis (nuo Krokuvos g. iki Kintų g. 6). Nuotraukos darytos 2021-03-24





                      Comment


                        Danga ten trinkelių numatyta, tai gal bus viename lygyje viskas. Nors aišku gal ir ne.

                        Comment



                          Jau norėjau rašyti, kad tikiuosi, jog ten bus ne asfaltas, o trinkelės. Tokiose siaurose gatvelėse nėra galimybių įrengti šaligatvius, o jeigu įrenginėjami dviejų plytelių pločio - tai jau geriau tokių nereikia. Išeitis yra daryti bendro naudojimo gatvę, kur visa gatvė yra šaligatvis, o mašinos ja turi važinėti itin mažu greičiu ir eismą apkritai apriboti leidžiant važiuoti tik gyventojams. Dėl to reikia trinkelių, kad vaituotojas jaustų, jog yra pėsčiųjų zonoje, o ne atvirkščiai.

                          Comment


                            planing FTW

                            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	403
Size:	299,7 kB
ID:	1872703

                            https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                            Comment


                              Ar šiuo retu atveju nebūtų pėstiesiems ir dviratininkams geriau pvz įrengti pilnavertišką (ne tokią kokios dabar daromos) požeminę perėją vietoje dabartinės perėjos? Manau taip būtų labiau apjungtas -nes būtų nestabdomas - judėjimas tarp piečiau ir šiauriau esančių teritorijų.

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	232,7 kB ID:	1872705

                              https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                              Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1246
Size:	242,0 kB
ID:	1872706


                              https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...43,-0.0000&k=N

                              Comment


                                Šnipiškės yra miesto pūlinis ir esu tikras kad dar ilgai tokiu bus!Net ir nugriovus dabartinius lūšnynus prie Kalvarijų ir Lvovo gatvės po 10 metų panašūs lūšnynai formosis šiauriau Žalgirio gatvės. Vakar nusprendžiau pasižiūrėti kas per fenomenas yra Kernavės gatvė. Maršrutą pradėjau nuo Ozo, baigiau prie Towerio. Jau einant link Kompensos prasidėjo nuotykiai kai reikėjo blaškytis per abi kelio pusės ieškant saugios vietos mano avalynei ir sveikatai. Toliau apžiūrint tą šunkelį jungiantį Kernavės ir Linkmenų teko reguliuoti eismą nes Lexus, bandydamas priešais atvaziojanciam užleisti kelią, vienų ratu vos ne "įkrito" į atvirą kanalizacijos šulinį nors palei jį mašinos sau stovi kai kokiame parkinge.Eismas šioje vietoje labai judrus, užstrigęs Lexusas suformavo savotišką kamštį. Pati Kernavės gatve yra siauresnė nei kokia nors sodų gatvė todėl sunkiai įsivaizduoju kad artimiausius 10 metų kas nors bandys ją remontuoti arba tvarkyti..Tvoros prie pat kelio, nėra galimybės įrengti net šaligatvio. Esu tikras kad garažų savininkai tyčia ignoruoja nurodymus tik tam kad miestas ne sugalvotu tvarkyti šios puliojancios vietos ir drumsti jų ramybės.. Be to kaip dažniausiai būna tokiais atvejais, nusprendus tvarkyti aplinką arba kelius privačiame sektoriuje paaiškėja kad kas antra visokių Česlovu ir Antanų tvoros ir vartai yra įrengtos valstybinėje žemėje.
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
                                  Šnipiškės yra miesto pūlinis ir esu tikras kad dar ilgai tokiu bus!Net ir nugriovus dabartinius lūšnynus prie Kalvarijų ir Lvovo gatvės po 10 metų panašūs lūšnynai formosis šiauriau Žalgirio gatvės. Vakar nusprendžiau pasižiūrėti kas per fenomenas yra Kernavės gatvė. Maršrutą pradėjau nuo Ozo, baigiau prie Towerio. Jau einant link Kompensos prasidėjo nuotykiai kai reikėjo blaškytis per abi kelio pusės ieškant saugios vietos mano avalynei ir sveikatai. Toliau apžiūrint tą šunkelį jungiantį Kernavės ir Linkmenų teko reguliuoti eismą nes Lexus, bandydamas priešais atvaziojanciam užleisti kelią, vienų ratu vos ne "įkrito" į atvirą kanalizacijos šulinį nors palei jį mašinos sau stovi kai kokiame parkinge.Eismas šioje vietoje labai judrus, užstrigęs Lexusas suformavo savotišką kamštį. Pati Kernavės gatve yra siauresnė nei kokia nors sodų gatvė todėl sunkiai įsivaizduoju kad artimiausius 10 metų kas nors bandys ją remontuoti arba tvarkyti..Tvoros prie pat kelio, nėra galimybės įrengti net šaligatvio. Esu tikras kad garažų savininkai tyčia ignoruoja nurodymus tik tam kad miestas ne sugalvotu tvarkyti šios puliojancios vietos ir drumsti jų ramybės.. Be to kaip dažniausiai būna tokiais atvejais, nusprendus tvarkyti aplinką arba kelius privačiame sektoriuje paaiškėja kad kas antra visokių Česlovu ir Antanų tvoros ir vartai yra įrengtos valstybinėje žemėje.
                                  Eina sau, kaip baisu. O tie Česlovai ir Antanai tai labai bjaurus reikalas, čia ne kartą buvo istorijos kaip savivaldybė negali nieko tokiems padaryt. Kažkokia spraga su tuo.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Ar šiuo retu atveju nebūtų pėstiesiems ir dviratininkams geriau pvz įrengti pilnavertišką (ne tokią kokios dabar daromos) požeminę perėją vietoje dabartinės perėjos? Manau taip būtų labiau apjungtas -nes būtų nestabdomas - judėjimas tarp piečiau ir šiauriau esančių teritorijų.

                                    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	232,7 kB ID:	1872705
                                    Manau, kad turėtų būti šitaip. Viena sankryža, virš kurios galima būtų ir viaduką kada pastatyti (reljefas tam palankus).

                                    Click image for larger version

Name:	tempsnip.png
Views:	1085
Size:	1,77 MB
ID:	1872935
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Viaduką turi statyti vystytojai - Ozo PC, Linkmenų namai, dar tie, kur stato tarp tvenkinio ir garažų

                                      Comment


                                        Vietos gyventojai niekada neleis taip.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Manau, kad visi ten gyvenantys labai suintersuoti galėti normaliai sukti į kairę tiek važiuodami iš Ozo g. į Kernavės, tiek ir iš Kernavės į Ozo g.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X